Ja idd, slim om er niks onder te zetten als zij het nummer niet kentquote:Op maandag 23 juni 2008 14:04 schreef Manono het volgende:
Hoi, zin om wat af te spreken binnenkort? (geen zoentje of kruisje of iets, gewoon kaal laten)
Fresh prince of bell air?quote:Op maandag 23 juni 2008 14:00 schreef Repeat het volgende:
Hey baby, I noticed you noticing me and I just wanted to put you on notice that I noticed you, too.
in that case, joe naam will doquote:Op maandag 23 juni 2008 14:05 schreef Repeat het volgende:
[..]
Ja idd, slim om er niks onder te zetten als zij het nummer niet kent
terminale sjaakquote:Op maandag 23 juni 2008 14:53 schreef L.Denninger het volgende:
"Hoi ik kom net van de dokter en die zegt dat ik nog maar 2 weken te leven heb en dus nog snel er van moet genieten dus wil je met me uit komende vrijdag ? Groetjes, Terminale Sjaak".
quote:Op maandag 23 juni 2008 15:46 schreef Belsezar het volgende:
Niet sms-en, bellen...
Mocht je toch gaan sms-en dan iets in de trend van: "hey ik heb je nummer via die en die gekregen en vond het erg gezellig afgelopen zaterdag. Zin om een keertje af te spreken? Naam TS"
Als het een breezerslet is wel ja...quote:Op maandag 23 juni 2008 17:46 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dan denk ik dat "hoi, neuken?" eerder resultaat geeft
Prachtigquote:Op maandag 23 juni 2008 14:53 schreef L.Denninger het volgende:
"Hoi ik kom net van de dokter en die zegt dat ik nog maar 2 weken te leven heb en dus nog snel er van moet genieten dus wil je met me uit komende vrijdag ? Groetjes, Terminale Sjaak".
Als ze compleet gek is, werkt die nog het beste. Serieus. Hoe koning ben je dan, als je dat smst.quote:Op maandag 23 juni 2008 17:39 schreef pleeborstel het volgende:
sms gewoon "SEX AAN"
opgelost, slotje.
Hehehe geweldig. Mooiste serie ooitquote:
Ik val ook het meest over het punt dat je het nummer niet zelf kon regelen rechtstreeks.quote:Op maandag 23 juni 2008 22:16 schreef Elvanera het volgende:
"Hoi ik vond 't gezellig zaterdagavond, zullen we keertje wat afspreken? xxx Forza"
Krijg je terug dat ze druk is komende periode betekent dat "Nee".
Of ga eerst lekker met d'r msnenen vraag daar d'r nummer, lijkt t niet alsof je 't niet zelf durfde te vragen!
Mijn inziens is een gesprek de ruggegraat van een relatie. Als je elkaar niks te zeggen hebt kan ze nog zo leuk lijken maar dat gaat niks worden. Weet je wel zeker dat je verder wil?quote:Op maandag 23 juni 2008 22:10 schreef Forza- het volgende:
Bellen vind ik zo.... Moet je wat geforceerd een gesprek gaan beginnen.
Als je elkaar nu al niets meer te vertellen hebt, kap er dan gewoon meequote:Op dinsdag 24 juni 2008 10:12 schreef Forza- het volgende:
Ja tuurlijk is een gesprek de ruggegraat van een relatie, maar ik vind het persoonlijk een beetje vreemd om meteen te gaan bellen en een geforceerd gesprek aan te gaan. Heb afgelopen zaterdag al lang met haar gesproken, dus in mijn ogen is een sms al voldoende.
quote:Op maandag 23 juni 2008 22:16 schreef Elvanera het volgende:
"Hoi ik vond 't gezellig zaterdagavond, zullen we keertje wat afspreken? xxx Forza"
Krijg je terug dat ze druk is komende periode betekent dat "Nee".
Of ga eerst lekker met d'r msnenen vraag daar d'r nummer, lijkt t niet alsof je 't niet zelf durfde te vragen!
quote:Op maandag 23 juni 2008 17:39 schreef pleeborstel het volgende:
sms gewoon "SEX AAN"
opgelost, slotje.
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 14:19 schreef Gkhn het volgende:
niks bellen, gewoon diep in de nacht smsen van;
ken je me nog, van de kroeg enz
nee = einde verhaal
ja = keertje afspreken
quote:Op maandag 23 juni 2008 14:00 schreef Repeat het volgende:
Hey baby, I noticed you noticing me and I just wanted to put you on notice that I noticed you, too.
quote:Op maandag 23 juni 2008 17:39 schreef pleeborstel het volgende:
sms gewoon "SEX AAN"
opgelost, slotje.
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 14:19 schreef Gkhn het volgende:
niks bellen, gewoon diep in de nacht smsen van;
ken je me nog, van de kroeg enz
nee = einde verhaal
ja = keertje afspreken
goed punt, beter iets dan niets!quote:Op woensdag 25 juni 2008 00:01 schreef Florian_ het volgende:
Meisjes vinden het al snel leuk als je IETS stuurt, het hoeft echt niet veel bijzonders te zijn
Als je die avond in de kroeg tenminste ook grappig bent geweest, anders gaat ze het smsje te geforceerd grappig vinden denk ik!quote:Op maandag 30 juni 2008 14:55 schreef Renderclippur het volgende:
Vooral niet teveel gaan SMS'sen
En dat terminaal kan best wel goed werken hor
Wel een beetje laat nu denk ik.quote:Op woensdag 17 september 2008 23:40 schreef Urquhart het volgende:
Ik zou gaan voor een sms'sje in de trant van "Vond je het ook gezellig?", en hou het daar voorlopig bij. Anders wordt het te opdringerig.
quote:Op donderdag 18 september 2008 11:37 schreef dikkekaas het volgende:
[..]
Wel een beetje laat nu denk ik.
R&P is verderop wijsneus.quote:Op dinsdag 16 september 2008 09:35 schreef Chinless het volgende:
TS verklaar eens hoe je na 1 zaterdag avond al iets kan voelen voor dr? (behalve dan een harde lul)...
Jaaa,quote:Op dinsdag 24 juni 2008 10:12 schreef Forza- het volgende:
Ja tuurlijk is een gesprek de ruggegraat van een relatie, maar ik vind het persoonlijk een beetje vreemd om meteen te gaan bellen en een geforceerd gesprek aan te gaan. Heb afgelopen zaterdag al lang met haar gesproken, dus in mijn ogen is een sms al voldoende.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Software is like sex. It's better when it's free.
Zou ik ook doen.quote:Op dinsdag 23 september 2008 15:22 schreef technojunk het volgende:
k zou dr belle om der msn te vrage![]()
Will Smith Fresh Prince of Bel-Airquote:Op maandag 23 juni 2008 14:00 schreef Repeat het volgende:
Het is DE TECHNOJUNKquote:Op dinsdag 23 september 2008 15:22 schreef technojunk het volgende:
k zou dr belle om der msn te vrage![]()
Aldus een player.quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:09 schreef Jamiroquai het volgende:
Hope it helps, je moet het altijd een beetje buigen naar je eigen situatie en soort meisje.
Mwah, daarmee bedoel ik dat sommige meisjes erg slecht tegen arrogantie kunnen terwijl anderen het juist erg leuk vinden. En aangezien ik niet weet wat voor meisje hij heeft ontmoet, zeg ik dat je het moet aanpassen voor elk meisje.quote:
Ey bedankt man heb een chickiej dankzij jouquote:Op maandag 23 juni 2008 14:53 schreef L.Denninger het volgende:
quote:Op maandag 23 juni 2008 15:46 schreef Belsezar het volgende:
Niet sms-en, bellen...
Mocht je toch gaan sms-en dan iets in de trend van: "hey ik heb je nummer via die en die gekregen en vond het erg gezellig afgelopen zaterdag. Zin om een keertje af te spreken? Naam TS"
LOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLquote:Op maandag 23 juni 2008 13:54 schreef DivineJester het volgende:
"Hee schatje, wat heb je aan? Ik ben naakt..."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |