Ga uit naar je favo kroeg (met vrienden) en bel haar dan en kijk of ze zin heeft om naar jou toe te komen.
Of je moet van te voren (als je het tel nummer krijgt) iets afspreken. "Ja, we moeten eens naar plek X gaan". En dan als je belt kan je zeggen "Hee, zin om nog naar plek X te gaan?" waarschijnlijk weet ze dan ook weer meteen wie je bent.
Niet msn vragen (gay)
Niet uitvragen (wie ben jij ook alweer?)
Niet zeggen dat je toevallig het nummer kreeg(lol!)
Niet smsen (ze stuurt vast niets terug, tenzij je een erg goede indruk hebt achtergelaten)
"Heh! Zo vreemd! Ik keek op me telefoon en he! Jij stond erop! Ken je me naam niet meer? Maar ik de jouwe wel hoor. Wil je met me uitgaan? Ja, ik bel wel vaker wildvreemde mensen en vraag ze uit. Geef me anders je MSN zodat we gewoon wat kunnen praten! Wil je het niet geven? Oh, nou dan ga ik je wel smsen" <- Kansloos.
Geforceerd gesprek beginnen met wildvreemde mensen is iets wat je eigenlijk moet leren om te kunnen. Probeer in dit geval een iets in het rijtje van (het lichtelijk arrogante) "ff kijken of jij wel cool genoeg bent om in mijn telefoon te staan"
Dus iets als "Ik heb gisteren 4 telefoons nummers gekregen kijken wie wie was."
En dan beetje plagen of ze wel leuk genoeg is voor jouw almachtige mobiel. En dan afspreken om te kijken of ze wel leuk genoeg is. mss als het goed gaat spelletje doen elkaar beschrijven(Kijken hoeveel je nog van elkaar weet. Expres iemand anders beschrijven kan heel grappig zijn, maar is nogal pijnlijk voor het meisje.) en als je hebt afgesproken een beetje doorlullen. Niet zo van "Afgesproken? Okee, zie je dan *klik* "
Hope it helps, je moet het altijd een beetje buigen naar je eigen situatie en soort meisje.
[ Bericht 0% gewijzigd door Jamiroquai op 05-10-2008 22:17:22 ]