Ja idd, slim om er niks onder te zetten als zij het nummer niet kentquote:Op maandag 23 juni 2008 14:04 schreef Manono het volgende:
Hoi, zin om wat af te spreken binnenkort? (geen zoentje of kruisje of iets, gewoon kaal laten)
Fresh prince of bell air?quote:Op maandag 23 juni 2008 14:00 schreef Repeat het volgende:
Hey baby, I noticed you noticing me and I just wanted to put you on notice that I noticed you, too.
in that case, joe naam will doquote:Op maandag 23 juni 2008 14:05 schreef Repeat het volgende:
[..]
Ja idd, slim om er niks onder te zetten als zij het nummer niet kent
terminale sjaakquote:Op maandag 23 juni 2008 14:53 schreef L.Denninger het volgende:
"Hoi ik kom net van de dokter en die zegt dat ik nog maar 2 weken te leven heb en dus nog snel er van moet genieten dus wil je met me uit komende vrijdag ? Groetjes, Terminale Sjaak".
quote:Op maandag 23 juni 2008 15:46 schreef Belsezar het volgende:
Niet sms-en, bellen...
Mocht je toch gaan sms-en dan iets in de trend van: "hey ik heb je nummer via die en die gekregen en vond het erg gezellig afgelopen zaterdag. Zin om een keertje af te spreken? Naam TS"
Als het een breezerslet is wel ja...quote:Op maandag 23 juni 2008 17:46 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dan denk ik dat "hoi, neuken?" eerder resultaat geeft
Prachtigquote:Op maandag 23 juni 2008 14:53 schreef L.Denninger het volgende:
"Hoi ik kom net van de dokter en die zegt dat ik nog maar 2 weken te leven heb en dus nog snel er van moet genieten dus wil je met me uit komende vrijdag ? Groetjes, Terminale Sjaak".
Als ze compleet gek is, werkt die nog het beste. Serieus. Hoe koning ben je dan, als je dat smst.quote:Op maandag 23 juni 2008 17:39 schreef pleeborstel het volgende:
sms gewoon "SEX AAN"
opgelost, slotje.
Hehehe geweldig. Mooiste serie ooitquote:
Ik val ook het meest over het punt dat je het nummer niet zelf kon regelen rechtstreeks.quote:Op maandag 23 juni 2008 22:16 schreef Elvanera het volgende:
"Hoi ik vond 't gezellig zaterdagavond, zullen we keertje wat afspreken? xxx Forza"
Krijg je terug dat ze druk is komende periode betekent dat "Nee".
Of ga eerst lekker met d'r msnenen vraag daar d'r nummer, lijkt t niet alsof je 't niet zelf durfde te vragen!
Mijn inziens is een gesprek de ruggegraat van een relatie. Als je elkaar niks te zeggen hebt kan ze nog zo leuk lijken maar dat gaat niks worden. Weet je wel zeker dat je verder wil?quote:Op maandag 23 juni 2008 22:10 schreef Forza- het volgende:
Bellen vind ik zo.... Moet je wat geforceerd een gesprek gaan beginnen.
Als je elkaar nu al niets meer te vertellen hebt, kap er dan gewoon meequote:Op dinsdag 24 juni 2008 10:12 schreef Forza- het volgende:
Ja tuurlijk is een gesprek de ruggegraat van een relatie, maar ik vind het persoonlijk een beetje vreemd om meteen te gaan bellen en een geforceerd gesprek aan te gaan. Heb afgelopen zaterdag al lang met haar gesproken, dus in mijn ogen is een sms al voldoende.
quote:Op maandag 23 juni 2008 22:16 schreef Elvanera het volgende:
"Hoi ik vond 't gezellig zaterdagavond, zullen we keertje wat afspreken? xxx Forza"
Krijg je terug dat ze druk is komende periode betekent dat "Nee".
Of ga eerst lekker met d'r msnenen vraag daar d'r nummer, lijkt t niet alsof je 't niet zelf durfde te vragen!
quote:Op maandag 23 juni 2008 17:39 schreef pleeborstel het volgende:
sms gewoon "SEX AAN"
opgelost, slotje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |