Hetzelfde met Valkenburg.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:30 schreef Osramp het volgende:
Maastricht FTW![]()
En moet je hier eens komen kijken met bijvoorbeeld Preuvenemint. Geen hotelkamer te krijgen in de verre omtrek, net als met carnaval. Allemaal ingenomen door volk van BOVEN DE RIVIEREN!!!
Het zijn toch meestal mensen van buiten Limburg die van die huil topics over ons maken. Zal wel jaloezie zijn.quote:
Wat zijn Huillanders?quote:Op woensdag 25 juni 2008 09:01 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Hetzelfde met Valkenburg.Verder geen zak te beleven daar (afgezien van het feit dat je daar die lekkere tapas-tent hebt) en 't stikt er constant van de Huillanders.
Omdat je niet beter weet. En dan zie je het met je eigen ogen en denk je...wat dóe ik hierquote:Op woensdag 25 juni 2008 14:42 schreef QrisS het volgende:
maar je GAAT naar limburg en daar gaat t om, dus stfu
Wij zijn dan ook niet wereldvreemd. Je moet het eerst gezien hebben voordat je erover kunt oordelen.quote:Op woensdag 25 juni 2008 17:15 schreef Osramp het volgende:
Och, je moet het zo zien: De meeste Hollanders* zijn wel eens in Limburg geweest, meestal in Maastricht. De meeste Limburgers zijn nooit in Holland geweest.
* Hollanders: Iedereen die Nederland woont, met uitzondering van Limburgers.
Helaas heb je gelijk, die kutmongolen.quote:
quote:Op woensdag 25 juni 2008 17:15 schreef Osramp het volgende:
* Hollanders: Iedereen die Nederland woont, met uitzondering van Limburgers.
Wie niet luisteren wil moet maar voelen.quote:Op woensdag 25 juni 2008 18:36 schreef nummer_zoveel het volgende:
OMFG.
Het duizendste Limburgers klaagtopic. Verzin eens iets origineels.
Lees je zin nog eens. Volgens mij ben je zelf niet al te snugger.quote:Op woensdag 25 juni 2008 16:10 schreef Nobu het volgende:
Als ik dit topic zo lees krijg ik het idee dat de gemiddelde Limburger is niet al te intelligent is.
Ik had een Limburger kunnen zijn inderdaadquote:Op woensdag 25 juni 2008 20:48 schreef tong_poh het volgende:
[..]
Lees je zin nog eens. Volgens mij ben je zelf niet al te snugger.
quote:Op woensdag 25 juni 2008 21:42 schreef Nobu het volgende:
[..]
Ik had een Limburger kunnen zijn inderdaad
Zekers Henke! Mooiste natuur en mooiste taal!quote:
Nee hoor, wat mij betreft is die definitie correct. Maar ik ben dan ook een echte Limburger. En de enige échte Limburger komt vanzelfsprekend uit Maastricht.quote:Op woensdag 25 juni 2008 17:50 schreef leolinedance het volgende:
Wat betreft je definitie van Hollanders, die is incorrect.
De definitie is en blijft incorrect. Oh en om je wat bij te leren:quote:Op woensdag 25 juni 2008 23:18 schreef Osramp het volgende:
[..]
Nee hoor, wat mij betreft is die definitie correct. Maar ik ben dan ook een echte Limburger. En de enige échte Limburger komt vanzelfsprekend uit Maastricht.
Dus Nederland bestaat uit:
1. Maastrichtenaren* (Inwoners van de mooiste stad van het land, Maastricht dus)
2. Limburgers (Mensen uit de rest van Limburg)
3. Hollanders (Mensen uit de rest van Nederland, niet zijnde Maastricht of Limburg)
* Maastrichtenaren zijn OOK Limburgers, maar het Maastrichtenaarschap komt op de eerste plaats.
Als iedereen nou eens zo dacht dan zou Limburg al een stuk beter zijnquote:Op woensdag 25 juni 2008 23:53 schreef Ashira het volgende:
Ik kom zelf uit Limburg maar vind dat neppe taaltje maar belachelijk
Als ik zo begin te praten mogen ze me afschieten
quote:Op woensdag 25 juni 2008 12:19 schreef Neo-Mullen het volgende:
Limburg FTW! kut toppique!
Laat dhr. Slot maar ff langskomen hier
Beter limburgs accent dan dat Amsterdamsequote:Op woensdag 25 juni 2008 23:53 schreef Ashira het volgende:
Ik kom zelf uit Limburg maar vind dat neppe taaltje maar belachelijk
Als ik zo begin te praten mogen ze me afschieten
quote:Op maandag 23 juni 2008 12:28 schreef Tuvai.net het volgende:
Zo'n roggel-"G".
Zelfs als ik flink verkouden ben en zo'n goudgele flubber moet uithoesten klinkt mijn "G" nog sexier.
Dat is dan ook meteen het enige wat je vriendelijk zou kunnen noemen aan Limburg. Al vind ik die keelaids ook niet erg vriendelijk klinken eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 25 juni 2008 23:59 schreef MetalSonic het volgende:
[..]
Beter limburgs accent dan dat Amsterdamse![]()
, Limburgers hebben een vriendelijk accent
Waar kom jij eigenlijk vandaan? Het zal daar wel kut zijn. Jouw frustratie moet toch ergens vandaan komen.quote:Op donderdag 26 juni 2008 00:25 schreef Nobu het volgende:
[..]
Dat is dan ook meteen het enige wat je vriendelijk zou kunnen noemen aan Limburg. Al vind ik die keelaids ook niet erg vriendelijk klinken eerlijk gezegd.
Dat komt omdat als je er doorheen reist, het leuk is als een soort tijdelijk fijne gemoedstoestand.quote:Op donderdag 26 juni 2008 06:46 schreef Osramp het volgende:
Wel grappig dat je dit alleen op forums hoort. Ik kom echt door het hele land en hoor dus echt never dat Limburg zuigt. Iedereen vindt het er leuk en gezellig.
Als het Limburg niet was, dan was het wel Friesland of Zeeland of weet ik wat. Het is gewoon een trieste bezigheid geworden. Ondanks dat ik dit weet, kan ik het niet laten om Limburg te verdedigen met fouten en al. En ik ben geeneens een Nederlander, maar ik voel me wel een Limburger.quote:Op donderdag 26 juni 2008 06:46 schreef Osramp het volgende:
Wel grappig dat je dit alleen op forums hoort. Ik kom echt door het hele land en hoor dus echt never dat Limburg zuigt. Iedereen vindt het er leuk en gezellig.
Dit is fok!quote:Op donderdag 26 juni 2008 06:46 schreef Osramp het volgende:
Wat vodkadruppel zegt + dat ik je niet geloofquote:Op donderdag 26 juni 2008 06:46 schreef Osramp het volgende:
quote:Op donderdag 26 juni 2008 06:52 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Dat komt omdat als je er doorheen reist, het leuk is als een soort tijdelijk fijne gemoedstoestand.
Pas als je thuiskomt ga je nadenken over wat voor een achterlijke grafprovincie het is.
Psies!quote:Op donderdag 26 juni 2008 06:53 schreef tong_poh het volgende:
[..]
Als het Limburg niet was, dan was het wel Friesland of Zeeland of weet ik wat. Het is gewoon een trieste bezigheid geworden. Ondanks dat ik dit weet, kan ik het niet laten om Limburg te verdedigen met fouten en al. En ik ben geeneens een Nederlander, maar ik voel me wel een Limburger.
Wat ik zo mooi aan Limburg vind is, dat het juist zo anders is dan de rest van Nederland. Qua landscap en qua attitude.
In Heerlen spreken ze "Heerlens Hollands". Als je dat een keer gehoord hebt, klaag je niet snel meer over Limburgsquote:Op woensdag 25 juni 2008 23:58 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Als iedereen nou eens zo dacht dan zou Limburg al een stuk beter zijn
Je zegt het zelf al. Op Internet heeft iedereen over alles een grote bek.quote:Op donderdag 26 juni 2008 06:46 schreef Osramp het volgende:
Ik ben in Heerlen ooit bij Philips op bezoek geweest. Daar werd anders aardig Limburgs gesproken.quote:Op donderdag 26 juni 2008 15:58 schreef StrayDog het volgende:
[..]
In Heerlen spreken ze "Heerlens Hollands". Als je dat een keer gehoord hebt, klaag je niet snel meer over Limburgs
Wat een outfitquote:Op donderdag 26 juni 2008 16:10 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Je zegt het zelf al. Op Internet heeft iedereen over alles een grote bek.Waarschijnlijk gaat het gros van de "Limburg zuigt lolol!!!"-roepers hier regelmatig een weekendje Nordic Walken in de Heldense bossen.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 26 juni 2008 16:10 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Je zegt het zelf al. Op Internet heeft iedereen over alles een grote bek.Waarschijnlijk gaat het gros van de "Limburg zuigt lolol!!!"-roepers hier regelmatig een weekendje Nordic Walken in de Heldense bossen.
[ afbeelding ]
Misschien hadden die tuupen dit soort topics gelezen en dachtten ze: Sodemieter maar op met dat ABN, die hollanders vinden ons accent toch al kut. You reap what you sow.quote:Op donderdag 26 juni 2008 16:16 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik ben in Heerlen ooit bij Philips op bezoek geweest. Daar werd anders aardig Limburgs gesproken.
Wel sociaal als je als zogenaamde 'Hollander' op bezoek komt![]()
Maar inderdaad, misschien waren dat geen Heerlenaren..dat zou kunnen.
So true, heb met carnaval toch een hele hoop Hollanders gesproken en die vonden het stuk voor stuk zo leuk en gezellig in Limburg, ook de vriendelijkheid en gastvrijheid van de mensen noemden ze als positief punt. Maar op forums is het altijd zo makkelijk afgeven op iets dat je eigenlijk graag zelf zou hebben....quote:Op donderdag 26 juni 2008 06:46 schreef Osramp het volgende:
Ja, HALLOOOWWWW. Dat is hetzelfde als het gooise gebrabbel op tv voor ABN houden.quote:Op donderdag 26 juni 2008 15:58 schreef StrayDog het volgende:
[..]
In Heerlen spreken ze "Heerlens Hollands". Als je dat een keer gehoord hebt, klaag je niet snel meer over Limburgs
Philips in Heerlen? Of je bent heel erg lang geleden daar geweest of je bent in de displayplant geweest op Molenberg en dat ligt tegen Kerkrade aan. Daar spreken ze wel heftig dialect.quote:Op donderdag 26 juni 2008 16:16 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik ben in Heerlen ooit bij Philips op bezoek geweest. Daar werd anders aardig Limburgs gesproken.
Wel sociaal als je als zogenaamde 'Hollander' op bezoek komt![]()
Maar inderdaad, misschien waren dat geen Heerlenaren..dat zou kunnen.
Jaartje of 2 geleden, ze maakten inderdaad displays maar ook medische apparatuur. Wel een mooi stukje Philips daar zegquote:Op donderdag 26 juni 2008 17:17 schreef Osramp het volgende:
[..]
Philips in Heerlen? Of je bent heel erg lang geleden daar geweest of je bent in de displayplant geweest op Molenberg en dat ligt tegen Kerkrade aan. Daar spreken ze wel heftig dialect.
quote:Op zaterdag 28 juni 2008 14:22 schreef TheZapster het volgende:
Stelletje criminele hackers die Limburgers FOKkers
Maar ze pwnen wel de gameindustrie!quote:Op zaterdag 28 juni 2008 14:22 schreef TheZapster het volgende:
Stelletje criminele hackers die Limburgers
Daar heb je trouwens wel een puntquote:Op zaterdag 28 juni 2008 17:40 schreef Juup© het volgende:
Limburg is kut qua dialect en achterbaksheid van veel mensen (zeggen het een maar bedoelen het ander), maar het landschap is veelal schitterend. Waren ze maar wat directer in de omgang, dan was het wel te doen daar in het zuiden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |