Dat begrijp ik niet helemaal. Als je de presentatie scheidt van de business logica doormiddel van bijvoorbeeld een template systeem, dan ben je er toch al?quote:Op maandag 23 juni 2008 13:17 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Des te minder HTML bufferen des te beter natuurlijk, maar in veel gevallen kom je d'r niet onder uit.
Dynamiek en schaalbaarheid kent vaak diepe gronden. Nogmaals, liever niet dan wel, maar je komt er vaak gewoon absoluut niet onder uit als je nette pagina's wilt genereren.quote:Op maandag 23 juni 2008 13:21 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Dat begrijp ik niet helemaal. Als je de presentatie scheidt van de business logica doormiddel van bijvoorbeeld een template systeem, dan ben je er toch al?
Ik vind het desondanks fatsoenlijk elke commando op een nieuwe regel te typen.quote:Op maandag 23 juni 2008 13:11 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
IE6 heeft soms nog problemen ermee als alle tekens niet achter elkaar staan. Dan kunje CSS fouten krijgen. Vandaar dat dat wss is gedaan. IE6![]()
Ik heb thuis zelfs een hele handleiding liggen.quote:Op maandag 23 juni 2008 13:14 schreef Paramnesia het volgende:
Dingen als <font color=""> en tables gebruiken voor indeling en opmaak krijg ik btw zo een slappe van.
Jumpen is niet 1 processorinstructie: return adress pushen, lege result pointer pushen, dan pas jumpen, dan die code uitvoeren die waarschijnlijk ook nog wat processor caches zit te vervuilen, dan de lokale stack poppen, ergens nog het resultaat droppen, return address terugvragen, en dan pas weer jumpen. En dan ook nog de php overhead.quote:Op maandag 23 juni 2008 13:20 schreef slindenau het volgende:
...
[..]
Van die 2 extra processor instructies (JMP naar subroutine en JMP terug) zal je applicatie heus niet op zn bek gaan.
Oh jee, mn hele argumentatie valt uitelkaarquote:Op maandag 23 juni 2008 13:31 schreef slindenau het volgende:
PHP overhead? We zijn hier geen webkiddies he...dat is dus geen PHP functie voorbeeld, want PHP is niet strong typed
Doe nou niet zo vreselijk betweterig, natuurlijk hebben we dat gemeten. Denk je nou werkelijk dat we J2EE apps maken waarin we niet performance metingen doen?quote:Op maandag 23 juni 2008 13:00 schreef Cornelis83 het volgende:
[..]
Je denkt het ja, maar heb je het al eens gemeten? Meten is weten enz.
Zonder al die "nerds" zat jij nu niet met je kutkop, achter je PCtje, kut comments te plaatsen.quote:Op maandag 23 juni 2008 12:52 schreef kthxbye het volgende:
[..]_!
kan een mod even [NERD TOPIC] achter de TT plaatsen?
[ afbeelding ]
danku!
phpquote:Op maandag 23 juni 2008 13:40 schreef trancethrust het volgende:
[..]
Oh jee, mn hele argumentatie valt uitelkaarWat is strong typed trouwens? In ieder geval geen Engels.
1 2 3 4 | { return "lol"; //of een getal of een boolean, kortom, zal php een zorg zijn. } |
1 2 3 4 | { return "lol"; //Moet een string zijn. Iets anders en de compiler is het er niet mee eens } |
Dan heet het nog steeds niet Strong typed. Het heet Strongly Typed.quote:Op maandag 23 juni 2008 13:49 schreef Cornelis83 het volgende:
[..]
php
[ code verwijderd ]
C#
[ code verwijderd ]
Taalnaziquote:Op maandag 23 juni 2008 13:50 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dan heet het nog steeds niet Strong typed. Het heet Strongly Typed.
http://en.wikipedia.org/wiki/Strongly-typed_programming_language
Blijkbaar wel. Dat zijn ook van die mensen die op internationale conferenties zeggen "I program in Java, its is Strong Typed Language, yes? I from Holland, where the fuck you from?"quote:Op maandag 23 juni 2008 14:06 schreef trancethrust het volgende:
Je zegt toch ook niet "the ball was beautiful kicked in." ?
quote:Op maandag 23 juni 2008 14:13 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Blijkbaar wel. Dat zijn ook van die mensen die op internationale conferenties zeggen "I program in Java, its is Strong Typed Language, yes? I from Holland, where the fuck you from?"
Met comments in het Arabisch.quote:Op maandag 23 juni 2008 14:35 schreef Cruise.Elroy het volgende:
TS is een zeikerd. Ga aan echt grote projecten werken, met buitenlandse outsourcing. See how you like them apples.
Echt wel. Seks.quote:Op maandag 23 juni 2008 09:36 schreef Tuvai.net het volgende:
Er is niks leuker dan 'volgens het boekje' vette Web 2.0 apps uit de grond schoppen die nog jarenlang mee gaan en waar je zo goed als geen onderhoud aan hebt.
Buitenlandse outsourcing kent de regels meestal beter dan hier in Nederland. Bij een goed contact wordt alles netjes afgeleverd volgens Nederlandse richtlijnen met goede commentaar. Vauit India krijg ik vaak beter werk dan hier in NL wordt opgeleverd. En dat zegt veel. Heel veel.quote:Op maandag 23 juni 2008 14:35 schreef Cruise.Elroy het volgende:
TS is een zeikerd. Ga aan echt grote projecten werken, met buitenlandse outsourcing. See how you like them apples.
Mwoaaah. Mwoaaaaah.quote:
Tenzij je tijdens zo'n 'nieuwbouwprojectje' een pijpbeurt krijgt, én die chick ook nog eens wat slordigheden eruit weet te halen: nee.quote:Op maandag 23 juni 2008 14:40 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Mwoaaah. Mwoaaaaah.
Ik denk, ik denk.
Ik krijg een gigantische harde van ieder afgerond project. Daar leef ik voor.quote:Op maandag 23 juni 2008 14:42 schreef Nosh het volgende:
[..]
Tenzij je tijdens zo'n 'nieuwbouwprojectje' een pijpbeurt krijgt, én die chick ook nog eens wat slordigheden eruit weet te halen: nee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |