Haha nee niet echt..quote:Op zondag 22 juni 2008 23:55 schreef JanesBrownie het volgende:
Dat lijkt me niet zo verstandig als meisje alleen
aargh dat lijkt me echt klote..dat je het leuk hebt met een collega, dat het dan te leuk wordt en bij elkaar in bed belandt en dat de volgende dag echt iedereen het weet!!quote:Op zondag 22 juni 2008 23:52 schreef kastanova het volgende:
[..]
Men wist dat zij me naar huis bracht, meer niet.
12:32 een mede-manager: "Ik heb het uit betrouwbare bron vernomen dat er een blonde collega naast je ligt."
Een bron met een glazen bol kennelijk.
SSSSsssstttt!quote:Op zondag 22 juni 2008 23:55 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet zo verstandig als meisje alleen
Noem een tijd en ik zal er staanquote:Op zondag 22 juni 2008 23:56 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Als je op het station staat.. dan wel
Had het nog zo gezegdquote:Op zondag 22 juni 2008 23:56 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Dan ligt t daaraan, was helemaal niet op zoek naar iemand met motor!
quote:Op maandag 23 juni 2008 00:00 schreef Elegy het volgende:
Uit het vorige topic:
[..]
SSSSsssstttt!Verpest mijn jacht naar nieuw vlees nou niet!
[..]
Noem een tijd en ik zal er staanEn nee, ik laat mijn klauwhamer wel thuis
ze kon d'r inlog niet meer vinden...quote:
Collega,s zijn voor me echt no go. Maar goed als het echt zo,n lekker ding is als hij zegt begrijp ik het volledig als het dan toch zo loopt.quote:Op zondag 22 juni 2008 23:59 schreef m-niki het volgende:
sjeeeees wat gaat dit weer snel
ik was net dit aan het typen, was ie alweer op slot!
[..]
aargh dat lijkt me echt klote..dat je het leuk hebt met een collega, dat het dan te leuk wordt en bij elkaar in bed belandt en dat de volgende dag echt iedereen het weet!!
(en nog erger wordt het als je bij nader inzien die collega helemaal niet zo leuk vindt, maar er wel nog heel lang mee moet werken...ik zou zoiets neit zo snel doen, tenzij je elkaar al heel lang kent en weet dat het goed zit)
Mwah, ik zorg wel dat die roddel snel weer verdwijnt, komt goed.quote:Op zondag 22 juni 2008 23:59 schreef m-niki het volgende:
sjeeeees wat gaat dit weer snel
ik was net dit aan het typen, was ie alweer op slot!
[..]
aargh dat lijkt me echt klote..dat je het leuk hebt met een collega, dat het dan te leuk wordt en bij elkaar in bed belandt en dat de volgende dag echt iedereen het weet!!
(en nog erger wordt het als je bij nader inzien die collega helemaal niet zo leuk vindt, maar er wel nog heel lang mee moet werken...ik zou zoiets neit zo snel doen, tenzij je elkaar al heel lang kent en weet dat het goed zit)
Zeg slimpie, waarom zet je in de sluitpost van deel 94 een linkje naar deel 94?quote:Op zondag 22 juni 2008 23:59 schreef JanesBrownie het volgende:
Vorige topic: [Singles] #94 ...de gekte voorbij
Voor op de barbecue... erm, om kennis mee te maken bedoel ikquote:Op maandag 23 juni 2008 00:02 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]nieuw vlees.. klinkt goed
Weet nog niet hoe laat ik er ben, maar je hoort het dan nog wel
Mijn laatste scharrel was een collega. Kwestie van goede afspraken maken. En het scheelt dat ik op opdrachtbasis werk dus hoef je niet bang te zijn dat je langer dan een paar maanden met elkaar zit.quote:Op maandag 23 juni 2008 00:02 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Collega,s zijn voor me echt no go. Maar goed als het echt zo,n lekker ding is als hij zegt begrijp ik het volledig als het dan toch zo loopt.
Nee...quote:Op maandag 23 juni 2008 00:05 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Zeg slimpie, waarom zet je in de sluitpost van deel 94 een linkje naar deel 94?
Ben je heel blond?
Heet is goed, verbranden niet!quote:Op maandag 23 juni 2008 00:05 schreef Elegy het volgende:
Voor op de barbecue... erm, om kennis mee te maken bedoel ik![]()
![]()
Okee okee, dan doe ik je wel wokkenquote:
Maar wat ik wilde zeggen... niemand die zich stoort aan die fantasieloze TT?quote:Op maandag 23 juni 2008 00:05 schreef Elegy het volgende:
Okee, op de booty call van haar twee weken geleden na dan
Xen, kom er maar inquote:Op maandag 23 juni 2008 00:02 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Collega,s zijn voor me echt no go. Maar goed als het echt zo,n lekker ding is als hij zegt begrijp ik het volledig als het dan toch zo loopt.
Op m'n vorige bedrijf had ik er 5 en dat leverde maar 1 keer drama's (misscutie dus idd) op, dus op zich nog een vrij gunstige scorequote:Op maandag 23 juni 2008 00:05 schreef Elegy het volgende:
Mijn laatste scharrel was een collega. Kwestie van goede afspraken maken. En het scheelt dat ik op opdrachtbasis werk dus hoef je niet bang te zijn dat je langer dan een paar maanden met elkaar zit.
Buiten dat, ik had geen klagen over haar maar toen ik het idee kreeg dat ze meer voor mij begon te voelen dan ik voor haar heb ik het maar stopgezet. Okee, op de booty call van haar twee weken geleden na dan
Dat klinkt idd beterquote:
Kip, stukjes paprika, mini maiskolfjes, worteltjes, uitje, teentje knoflook, champignons en wat courgette.quote:Op maandag 23 juni 2008 00:12 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat klinkt idd beter
Wel met wat kip erbij he!
Wat ben je toch weer lekker bescheidenquote:Op maandag 23 juni 2008 00:12 schreef kastanova het volgende:
[..]
Op m'n vorige bedrijf had ik er 5 en dat leverde maar 1 keer drama's (misscutie dus idd) op, dus op zich nog een vrij gunstige score.
Maar klinkt wel lekkerquote:Op maandag 23 juni 2008 00:16 schreef Elegy het volgende:
En voilà Cuegirllie klaargemaakt à la Elegy
goden, wat klinkt dat fout![]()
Dan heb je ook veel te veelquote:Op maandag 23 juni 2008 00:16 schreef Elegy het volgende:
[..]
Kip, stukjes paprika, mini maiskolfjes, worteltjes, uitje, teentje knoflook, champignons en wat courgette.
En voilà Cuegirllie klaargemaakt à la Elegy
goden, wat klinkt dat fout![]()
De kipquote:
Ik kan wel een chick klaarmaken hoor (verplicht verwacht puberaal grapjequote:
Voor een paar dagen vooruit koken, het datquote:Op maandag 23 juni 2008 00:24 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Dan heb je ook veel te veel
(dit is zo'n saai grapje dat ik gewoon zeker weet dat ik echt naar huis moet nu)
Ik mag het hopen voor jequote:Op maandag 23 juni 2008 00:32 schreef Elegy het volgende:
Ik kan wel een chick klaarmaken hoor (verplicht verwacht puberaal grapje)
Tot nu toe geen klachten. Maar dat komt ook omdat ik ook niets van ze overlaat op wat afgekloven botten naquote:
quote:Op maandag 23 juni 2008 00:38 schreef Elegy het volgende:
[..]
Tot nu toe geen klachten. Maar dat komt ook omdat ik ook niets van ze overlaat op wat afgekloven botten na
Met mosterd en tijm is lekker, trouwens
Handig is dat, jaquote:Op maandag 23 juni 2008 00:05 schreef Elegy het volgende:
Mijn laatste scharrel was een collega. Kwestie van goede afspraken maken. En het scheelt dat ik op opdrachtbasis werk dus hoef je niet bang te zijn dat je langer dan een paar maanden met elkaar zit.
Witte wijn, rozemarijn en salie dan?quote:
Dat klinkt een stuk beter dan mosterdquote:Op maandag 23 juni 2008 00:42 schreef Litpho het volgende:
[..]
Witte wijn, rozemarijn en salie dan?.
Coq au vin dan maar?quote:
Nu heb ik laatst een nieuw collegaatje gezien, en da's een meisje met rood haar en een witte huid, en ze ziet er ook best lekker uit wel...quote:
Nee, niet naar Graspop. Hoewel het met Iron Maiden, Opeth, My Dying Bride en Morbid Angel wel erg aantrekkelijk is. In augustus wil ik nog wel wat bands bezoeken op SUmmer Darkness in Utrecht en ben ook van plan naar Dynamo dag 2 te gaan in Eindhoven, want dan speelt Anathema. En ikquote:
Ondanks je wat ongebruikelijke spelling denk ik dat die er bij Cue wel in gaat.quote:
* Cuegirllie zoekt op wat het is en constateerd dat het er lekker uitzietquote:
Ik ga net weg. Slaap lekkerquote:
Poeh dat klinkt wel een beetje fout zeg.quote:
Gaat mij niet lukken in de technische omgeving waar ik werkquote:Op maandag 23 juni 2008 00:12 schreef kastanova het volgende:
[..]
Op m'n vorige bedrijf had ik er 5 en dat leverde maar 1 keer drama's (misscutie dus idd) op, dus op zich nog een vrij gunstige score.
Werk jij in een mannenwereld? brrr ik moet er niet aan denken.quote:Op maandag 23 juni 2008 08:05 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Gaat mij niet lukken in de technische omgeving waar ik werk![]()
Waarom niet?quote:Op maandag 23 juni 2008 08:23 schreef kaasplankje het volgende:
Werk jij in een mannenwereld? brrr ik moet er niet aan denken.![]()
je was in Arnhem!quote:Op zondag 22 juni 2008 23:43 schreef MLI het volgende:
Ik heb er op Arnhem CS van mee kunnen genieten. En daarna ben ik samen met dawg naar Eindhoven geweest, was gezellig.![]()
Het is niet anders. Te weinig vrouwen doen technische studies.quote:Op maandag 23 juni 2008 08:23 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
En bij de vrouwen die dat wel doen wil je ook niet in de buurt gezien worden.quote:Op maandag 23 juni 2008 10:35 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Het is niet anders. Te weinig vrouwen doen technische studies.
Met uitzondering van zo'n beetje al mijn vrouwelijke collega's. Secundaire arbeidsvoorwaarden FTWquote:Op maandag 23 juni 2008 10:52 schreef Q. het volgende:
[..]
En bij de vrouwen die dat wel doen wil je ook niet in de buurt gezien worden.
Dat is mijn afdeling hèquote:Op maandag 23 juni 2008 07:36 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Poeh dat klinkt wel een beetje fout zeg.Ik zie je ook echt gaan nu; met je knielaarzen en een rijzweepje.
![]()
Die strips vond ik altijd zo grappigquote:Op maandag 23 juni 2008 08:23 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Owja en voor m-niki heb ik nog een avatartip:
[ afbeelding ]
Rijzweepje?quote:Op maandag 23 juni 2008 10:57 schreef Elegy het volgende:
[..]
Dat is mijn afdeling hè
Und jetzt fortmachen! Wir kapitulieren niemals! Wollt Ihr den totalen Krieg?
Hoezo? Wil je me leren poolen dan?quote:Op maandag 23 juni 2008 09:23 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
je was in Arnhem!
en komt niet eens ff langs.
Dat vind ik ook wel een tof ding. Van die lange rijzwepen zijn handig trouwens, dan hoef ik niet zo veel te bewegen en kan ik gewoon blijven zitten maar wel maximaal raken. Ideaal!quote:Op maandag 23 juni 2008 11:16 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Rijzweepje?
Ik dacht dat jij meer van dit soort dingen was:
[ afbeelding ]
Of die met die haakjes eraan eigenlijk, maar die kon ik niet vinden.
Hee, jij ook alquote:
Hij kan vast wel even wachten. je bent toch binnenkort weer in Den Haagquote:Op maandag 23 juni 2008 11:38 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Hee, jij ook al
Ik dacht dat dat elegy zijn afdeling was, vindt ie vast niet leuk
Ik wacht nietquote:Op maandag 23 juni 2008 11:45 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Hij kan vast wel even wachten. je bent toch binnenkort weer in Den Haag
Oké.quote:Op maandag 23 juni 2008 11:38 schreef Elegy het volgende:
[..]
Dat vind ik ook wel een tof ding. Van die lange rijzwepen zijn handig trouwens, dan hoef ik niet zo veel te bewegen en kan ik gewoon blijven zitten maar wel maximaal raken. Ideaal!
Met weerhaken, dat is leuk. Een zweep gemaakt van prikkeldraad, dat is pas het échte werk
Daar woont hij ook, dus das mooi te combinerenquote:Op maandag 23 juni 2008 11:45 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Hij kan vast wel even wachten. je bent toch binnenkort weer in Den Haag
Ja, die kon ik dus niet vinden...quote:Op maandag 23 juni 2008 11:38 schreef Elegy het volgende:
Met weerhaken, dat is leuk. Een zweep gemaakt van prikkeldraad, dat is pas het échte werk
Ja, als mensen ineens gaan zeggen dat ik in plaatsen ben waar ik nooit kom, is dat best een beetje vreemd eigenlijk...quote:
Niks voor jou?quote:
Ik denk dat de vraag eerder is: Wat wil Den_Haag in jou doen...quote:Op maandag 23 juni 2008 11:53 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Daar woont hij ook, dus das mooi te combineren
Maar wat ga ik in Den Haag doen dan? (weet van niks?)
Den Haag :quote:Op maandag 23 juni 2008 11:53 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Er is genoeg te doen, maar ik heb gewoon geen reden om er naartoe te gaan.quote:Op maandag 23 juni 2008 11:59 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Den Haag :
Scheveningen strand , Madurodam, panorama Mesdag, terrasje, winkelen.......zat te doen dacht ik zo.
Oh , en de Escher tentoonstelling niet te vergeten! Moet ik ook nog steeds heen trouwens.
Ach, we kunnen het langzaam opbouwen...quote:Op maandag 23 juni 2008 11:58 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Ik hou wel van een beetje bijten maar dat gaat me te furr
quote:Op maandag 23 juni 2008 12:02 schreef JanesBrownie het volgende:
Okee, nu weer iets anders...
Lekker weertje he?
Dat is mooi! Ben er een tijdje terug ook heen geweest, was echt mooi! Vrijwel al zijn werken hangen daar, erg indrukwekkend.quote:Op maandag 23 juni 2008 11:59 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Oh , en de Escher tentoonstelling niet te vergeten! Moet ik ook nog steeds heen trouwens.
zolang je die dingen maar thuis laat als je op het station staatquote:Op maandag 23 juni 2008 11:38 schreef Elegy het volgende:
[..]
Dat vind ik ook wel een tof ding. Van die lange rijzwepen zijn handig trouwens, dan hoef ik niet zo veel te bewegen en kan ik gewoon blijven zitten maar wel maximaal raken. Ideaal!
Tuurlijk, op het station gebruik ik dit wel:quote:Op maandag 23 juni 2008 12:05 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
zolang je die dingen maar thuis laat als je op het station staat
Furr?quote:Op maandag 23 juni 2008 11:58 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Ik hou wel van een beetje bijten maar dat gaat me te furr
wat ga je daar dan precies mee doen?quote:Op maandag 23 juni 2008 12:09 schreef Elegy het volgende:
[..]
Tuurlijk, op het station gebruik ik dit wel:
[ afbeelding ]
Hopelijk niet, heb het niet zo met visquote:
Ik vond dat dat na de zweepjes er ook nog wel bij konquote:
quote:Op maandag 23 juni 2008 12:13 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Hopelijk niet, heb het niet zo met vis
PF een furry? Met oortjes?quote:Op maandag 23 juni 2008 12:14 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik vond dat dat na de zweepjes er ook nog wel bij kon.
quote:Op maandag 23 juni 2008 12:14 schreef JanesBrownie het volgende:
Ik moet hardop lachen nu gelukkig heb ik pauze
Dat is een spijkerpistoolquote:Op maandag 23 juni 2008 12:12 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
wat ga je daar dan precies mee doen?
die zijn er trouwens ook in een handzamer formaat hoor.
Broodje zalm![]()
Maak me gek!quote:
Is weer wat anders dan handboeienquote:Op maandag 23 juni 2008 12:18 schreef Elegy het volgende:
Dat is een spijkerpistoolOm je mee aan de grond/muur/deur vast te nagelen
alleen oortjes dan, anders voelt ze niks van die zweep met al dat fur...quote:
Ik ken ze, ex heeft er ook eentje, maar die is wat kleiner en gemakkelijker mee te nemen.quote:Op maandag 23 juni 2008 12:18 schreef Elegy het volgende:
[..]
Dat is een spijkerpistoolOm je mee aan de grond/muur/deur vast te nagelen
Handboeien werken ook wel hoorquote:
Stoeipoesjequote:Op maandag 23 juni 2008 12:21 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Oeh wel een beetje gelijk
als ik een dier zou zijn was het wel een kat
Is die van mij groter dan die van je exquote:Op maandag 23 juni 2008 12:22 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Ik ken ze, ex heeft er ook eentje, maar die is wat kleiner en gemakkelijker mee te nemen.
(ik herkende dat ding van jou dus niet)
en staant makkelijker te realiseren..quote:Op maandag 23 juni 2008 12:24 schreef Elegy het volgende:
Handboeien werken ook wel hoorMaar als ze daar vastgenageld is met negen inch spijkers zal ze zich in elk geval niet zo snel losrukken
Enige nadeel is dat die spijkers van die grote gaten achterlaten.quote:Op maandag 23 juni 2008 12:25 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
en staant makkelijker te realiseren..
Dan pas?quote:Op maandag 23 juni 2008 12:19 schreef Elegy het volgende:
Dan wil ik best mijn tanden in PF zetten heur
Okee, nu ook wel. Of in elk geval wel in haar kont, als dat de hare is in haar foboquote:
Nee is niet mijn kontquote:Op maandag 23 juni 2008 12:31 schreef Elegy het volgende:
[..]
Okee, nu ook wel. Of in elk geval wel in haar kont, als dat de hare is in haar fobo
*voorspelt stormloop op PF d'r fobo*
elk nadeel heeft z'n voordeel hequote:Op maandag 23 juni 2008 12:27 schreef Elegy het volgende:
[..]
Enige nadeel is dat die spijkers van die grote gaten achterlaten.
Aan de andere kant bieden die gaten natuurlijk ook weer mogelijkheden...
Nee, dat lijkt me vrij onwaarschijnlijk idd.quote:Op maandag 23 juni 2008 12:24 schreef Elegy het volgende:
Handboeien werken ook wel hoorMaar als ze daar vastgenageld is met negen inch spijkers zal ze zich in elk geval niet zo snel losrukken
Ook daar wil ik wel mijn tanden in zettenquote:Op maandag 23 juni 2008 12:34 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Nee is niet mijn kontM'n broertje heeft m'n fobo gemaakt (stonden eerst 26 foto's in oid
)
deze wel.
trio'tjequote:Op maandag 23 juni 2008 11:53 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Ja.quote:
Hoe laat?quote:Op maandag 23 juni 2008 12:42 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Ja.
maak me gek!
(Niet dat ik weet, cuegirlie moest daar zijn geloof ik)
Dat is meer een "wie ga ik in Den Haag doen?"quote:
Ben vrijdag idd in den haag, maar weet niks van triotjes afquote:Op maandag 23 juni 2008 12:42 schreef JanesBrownie het volgende:
Ja.
maak me gek!
(Niet dat ik weet, cuegirlie moest daar zijn geloof ik)
Niet?quote:Op maandag 23 juni 2008 12:45 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ben vrijdag idd in den haag, maar weet niks van triotjes af
Dat wijst zich spelenderwijs wel, maak je geen zorgenquote:Op maandag 23 juni 2008 12:45 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Je hebt de rol van beleg, schijntquote:Op maandag 23 juni 2008 12:45 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Lekker ertussen in.. dat idee bevalt me welquote:
Nou Den_Haag, je hoort het. Er is vrijdag werk aan de winkelquote:Op maandag 23 juni 2008 12:52 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Lekker ertussen in.. dat idee bevalt me wel
quote:Op maandag 23 juni 2008 12:52 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Lekker ertussen in.. dat idee bevalt me wel
Ik offer me maar weer op. Regel jij de accommodatie?quote:Op maandag 23 juni 2008 12:53 schreef Elegy het volgende:
[..]
Nou Den_Haag, je hoort het. Er is vrijdag werk aan de winkel
Ik ga geloof ik ook!!quote:Op maandag 23 juni 2008 12:54 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
![]()
@PF, ik ga denk ik wel. line-up was wel leuk dacht ik.
Hmm , misschien moet ik een dagje langer blijvenquote:Op maandag 23 juni 2008 12:53 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Zondag is er parkpop in Den Haag!
Plek zat bij mij thuisquote:Op maandag 23 juni 2008 12:55 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Ik offer me maar weer op. Regel jij de accommodatie?
we laten het van het weer afhangen.quote:Op maandag 23 juni 2008 12:57 schreef Elegy het volgende:
[..]
Plek zat bij mij thuis
Of zoeken we de open lucht op?
Volgens mij bedoeld ze dat iddquote:Op maandag 23 juni 2008 13:07 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik snap niet echt wat je bedoeld MLI
Omdat je geen vriendje hebt die bij je woont kun je niet delen dat je een nichtje hebt?
Omdat ik geen vriendje heb, kan ik het niet delen. Mijn zusje gaat erheen met haar vriendje, die worden oom en tante. En nu ben ik alleen tante. Bij mijn oudste nichtje was dat anders, toen had ik een vriend. Toen waren we samen blij. En nu ben ik alleen blij maar de mensen om mij heen kunnen niet compenseren dat ik nu geen vriend heb, omdat ze niet meegeweest zijn op kraamvisite en omdat ze de rest van hun leven nooit met Juno te maken zullen hebben.quote:Op maandag 23 juni 2008 13:07 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik snap niet echt wat je bedoeld MLI
Omdat je geen vriendje hebt die bij je woont kun je niet delen dat je een nichtje hebt?
Ja, is best raar lijkt me..quote:Op maandag 23 juni 2008 13:13 schreef MLI het volgende:
[..]
Omdat ik geen vriendje heb, kan ik het niet delen. Mijn zusje gaat erheen met haar vriendje, die worden oom en tante. En nu ben ik alleen tante. Bij mijn oudste nichtje was dat anders, toen had ik een vriend. Toen waren we samen blij. En nu ben ik alleen blij maar de mensen om mij heen kunnen niet compenseren dat ik nu geen vriend heb, omdat ze niet meegeweest zijn op kraamvisite en omdat ze de rest van hun leven nooit met Juno te maken zullen hebben.
Ik heb een leuk sociaal leven, dat compenseert voor het niet hebben van een vriend, maar in dit geval is het niet te compenseren.
denk dat het heel afhankelijk is wat voor vriend je krijgt.quote:Op maandag 23 juni 2008 13:13 schreef MLI het volgende:
En nu ben ik alleen blij maar de mensen om mij heen kunnen niet compenseren dat ik nu geen vriend heb, omdat ze niet meegeweest zijn op kraamvisite en omdat ze de rest van hun leven nooit met Juno te maken zullen hebben.
Je merkt dat je periodes hebt dat je toch iemand 'dicht bij je' mist.. niet altijd een leuk ideequote:Op maandag 23 juni 2008 13:21 schreef MLI het volgende:
Nou ja, het is op zich niet zo'n drama. Ik heb niet zoiets van 'dan moet ik nu maar serieus worden', zo heftig was het gevoel ook niet. Maar het heeft me wel aan het denken gezet.
Ik snap wel wat je bedoeldquote:Op maandag 23 juni 2008 13:21 schreef MLI het volgende:
Nou ja, het is op zich niet zo'n drama. Ik heb niet zoiets van 'dan moet ik nu maar serieus worden', zo heftig was het gevoel ook niet. Maar het heeft me wel aan het denken gezet.
Ik heb dat soms des avonds in bedquote:Op maandag 23 juni 2008 13:34 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Je merkt dat je periodes hebt dat je toch iemand 'dicht bij je' mist.. niet altijd een leuk idee
Denk de meesten van onsquote:
Alleen slapen is zo saai.quote:
Zeker gezelliger, gewoon dom uren lullenquote:Op maandag 23 juni 2008 13:38 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Alleen slapen is zo saai.
Met vrienden/collega's etc slapen (op dezelfde kamer oid) is ook leuk,
in ieder geval niet eenzaam
Het slapen opzich vind ik alleen ook erg goed.. maar gewoon het in bed een film kijken, wakker worden met iemand naast je.. van die kleine dingen vooral..quote:Op maandag 23 juni 2008 13:40 schreef MLI het volgende:
Ik mis dat eigenlijk nooit, slaap alleen veel beter ook.
Moke en Racoon vind ik wel leuk, en Sheryl Crowe ook wel maar weet niet of ik daarvoor een hele dag op PP wil hangen.quote:Op maandag 23 juni 2008 12:58 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
we laten het van het weer afhangen.
Parkpop-meet?
quote:Op maandag 23 juni 2008 13:44 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Of samen in badZo gezellig! Of samen douchen!
Vertel of zeg dan niks hequote:
Ach, als ze dan toch kijken kunnen we natuurlijk best meteen een goede show weggeven...quote:Op maandag 23 juni 2008 13:44 schreef JanesBrownie het volgende:
Ik bel gewoon tot vier uur 'sochtends, dan val je wel in slaap
Raccoon heb ik live gezien en vond ik echt niks trouwens... even tussendoor.
Maar het is misschien ook praktischer om dat niet in het openbaar te doen Elegy en Den Haag.
Komt misschien wat vreemd over.
Pics or it didn't happenquote:
Ik moet zeggen dat ik daar eigenlijk maar 1 a 2x per jaar heb. Vroeger wel veel vaker maar je went er aan.quote:Op maandag 23 juni 2008 13:34 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Je merkt dat je periodes hebt dat je toch iemand 'dicht bij je' mist.. niet altijd een leuk idee
Dus jij hebt niet zoiets van: leg maar een mooie vrou naast me die geen kant op kan en die klaar ligt om zwaar misbruikt te worden als ze wakker wordt?quote:Op maandag 23 juni 2008 13:47 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ach, als ze dan toch kijken kunnen we natuurlijk best meteen een goede show weggeven...
En alleen slapen is tofLekker het hele bed voor mezelf. En mijn Nijntje knuffels natuurlijk
Eerste en Tweede kerstdag?quote:Op maandag 23 juni 2008 13:48 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik daar eigenlijk maar 1 a 2x per jaar heb.
Op een gegeven moment raak je eraan gewend ja. Maar soms komt het terugsluipen..quote:Op maandag 23 juni 2008 13:48 schreef Q. het volgende:
Ik moet zeggen dat ik daar eigenlijk maar 1 a 2x per jaar heb. Vroeger wel veel vaker maar je went er aan.
dat klinkt te foutquote:Op maandag 23 juni 2008 13:50 schreef Logician het volgende:
[..]
Dat is er eentje om uit DrMarten te trekken
Ik ben wel voor om te gaanquote:Op maandag 23 juni 2008 13:41 schreef Elegy het volgende:
[..]
Moke en Racoon vind ik wel leuk, en Sheryl Crowe ook wel maar weet niet of ik daarvoor een hele dag op PP wil hangen.
Gewoon tegen dat gevoel vechten. Of meer zuipen.quote:Op maandag 23 juni 2008 13:52 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Op een gegeven moment raak je eraan gewend ja. Maar soms komt het terugsluipen..
Nou, daar heb ik natuurlijk geen problemen mee. Maar waarom zou ze dan in mijn bed moeten slapen? Kan ze net zo goed vastgeketend aan de verwarming op het laminaat liggen natuurlijk.quote:Op maandag 23 juni 2008 13:49 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Dus jij hebt niet zoiets van: leg maar een mooie vrou naast me die geen kant op kan en die klaar ligt om zwaar misbruikt te worden als ze wakker wordt?
Leek me toch wel iets voor jou.
toch?
Als ik die zaterdag daar kan blijven plakken kom ik zondag ook nog even langs denk ikquote:
Nog fouterquote:
als ik b zeg word ik vanaaf vermoord, dus ik hou het lekker bij a, puur om te pesten omdat ik weet dat hij op zijn werk aan het meelezen is maar niets terug kan zeggenquote:
Mental image.quote:Op maandag 23 juni 2008 13:53 schreef Elegy het volgende:
[..]
Nou, daar heb ik natuurlijk geen problemen mee. Maar waarom zou ze dan in mijn bed moeten slapen? Kan ze net zo goed vastgeketend aan de verwarming op het laminaat liggen natuurlijk.
Heb nog een schuurtje over hoorquote:Op maandag 23 juni 2008 13:54 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Als ik die zaterdag daar kan blijven plakken kom ik zondag ook nog even langs denk ik
Dan weet ik over wie je t hebtquote:Op maandag 23 juni 2008 13:56 schreef Logician het volgende:
[..]
als ik b zeg word ik vanaaf vermoord, dus ik hou het lekker bij a, puur om te pesten omdat ik weet dat hij op zijn werk aan het meelezen is maar niets terug kan zeggen![]()
PMen kan altijd natuurlijk.quote:Op maandag 23 juni 2008 13:56 schreef Logician het volgende:
[..]
als ik b zeg word ik vanaaf vermoord, dus ik hou het lekker bij a, puur om te pesten omdat ik weet dat hij op zijn werk aan het meelezen is maar niets terug kan zeggen![]()
Mooi hè?quote:
quote:
Sorry.. ik hou wel van wat comfortquote:
... en Fok! zou nooit meer hetzelfde zijnquote:
Me reserve bed staat er hoorquote:Op maandag 23 juni 2008 14:00 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Sorry.. ik hou wel van wat comfort
Playerquote:
Dat plekje had ik voor jou gereserveerd?quote:Op maandag 23 juni 2008 14:05 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
dus niet geketend aan de verwarming in je slaapkamer?
Voor het eerst?quote:
Plaats hier je fantasie en wie weet kunnen je medesingles je helpen met het vervullen van je ultieme wensquote:
doe niet aan fantaseren.. vandaar m'nquote:Op maandag 23 juni 2008 15:08 schreef Elegy het volgende:
Plaats hier je fantasie en wie weet kunnen je medesingles je helpen met het vervullen van je ultieme wens
Ja, ik heb dus net Den_Haag gepmd, maar volgens mij snapt ie de hint nietquote:Op maandag 23 juni 2008 15:08 schreef Elegy het volgende:
[..]
Plaats hier je fantasie en wie weet kunnen je medesingles je helpen met het vervullen van je ultieme wens
quote:Op maandag 23 juni 2008 15:12 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
doe niet aan fantaseren.. vandaar m'n![]()
Ga lekker met 'm uit eten en daarna een kroegje in. Een leuke avond is een mooie herinneringquote:Op maandag 23 juni 2008 15:16 schreef MLI het volgende:
Een kennis van me vertrekt morgen weer terug naar Spanje. We hebben vorige week nog een beetje liggen rommelen (maar niet all the way want hij gaat wel weg natuurlijk). Ik wil hem vanavond verrassen als hij langskomt. Hoe?
Neuken kan ook gezellig zijn, maar ik weet nog niet of ik dat wil. Ik kan de Colombiaan ook bellen daarvoor.quote:Op maandag 23 juni 2008 15:17 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ga lekker met 'm uit eten en daarna een kroegje in. Een leuke avond is een mooie herinnering
Sex is ook een optie natuurlijk, de welbekende afscheidsbeurt
Tuuuurlijk.quote:Op maandag 23 juni 2008 15:20 schreef MLI het volgende:
[..]
Neuken kan ook gezellig zijn, maar ik weet nog niet of ik dat wil.
Nou, hij wil elke keer wel, maar ik heb tot nu toe steeds nee gezegd. Was echt trots op mezelf want als ik éénmaal geil ben, is er geen houden meer aan.quote:
We kennen de verhalen...quote:Op maandag 23 juni 2008 15:22 schreef MLI het volgende:
[..]
Nou, hij wil elke keer wel, maar ik heb tot nu toe steeds nee gezegd. Was echt trots op mezelf want als ik éénmaal geil ben, is er geen houden meer aan.
Nou, geef hem dan de herinnering van een wilde nacht met een bloedgeile MLI. Lijkt me een stuk beter dan eten+kroegquote:Op maandag 23 juni 2008 15:22 schreef MLI het volgende:
[..]
Nou, hij wil elke keer wel, maar ik heb tot nu toe steeds nee gezegd. Was echt trots op mezelf want als ik éénmaal geil ben, is er geen houden meer aan.
trots moet je niet zomaar aan de kant zettenquote:Op maandag 23 juni 2008 15:23 schreef Elegy het volgende:
[..]
Nou, geef hem dan de herinnering van een wilde nacht met een bloedgeile MLI. Lijkt me een stuk beter dan eten+kroeg
Fantasie kan altijd en overal, heeft nooit hoofdpijn en is nooit ongesteldquote:Op maandag 23 juni 2008 15:19 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
ja, jij leeft zowat op je fantasie geloof ik...
Jawel, gewoon beginnen met fantaserenquote:
En elke 2sec je aandacht weer weghebben en overnieuw moeten beginnen.. Dat werkt nietquote:
Thanks JB. Eye-opener. OK, dus vanavond blijft het bij rommelen. 14.gif.quote:Op maandag 23 juni 2008 15:24 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
trots moet je niet zomaar aan de kant zetten
Ze vraagt hoe ze die jongen het beste kan verrassen. Nu, dat lijkt me dat je dat erg goed kan doen door hem iets te geven wat hij graag wil maar wat tot nu toe onbereikbaar wasquote:Op maandag 23 juni 2008 15:24 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Trots niet, maar als het iets is waar ze zin in heeft moet ze zich ook niet door een (blijkbaar) misplaatst gevoel van trots in de weg laten zitten. Zolang het op elk punt haar beslissing blijft (en daar lijkt het wel op) zie ik het probleem niet zo.quote:Op maandag 23 juni 2008 15:24 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Mijn fantasie wel...quote:Op maandag 23 juni 2008 15:25 schreef Elegy het volgende:
[..]
Fantasie kan altijd en overal, heeft nooit hoofdpijn en is nooit ongesteld
zwepen, bloed, doorntakken, bijtende vloeistoffen, en meneer is bang voor een ongestelde vrouwquote:Op maandag 23 juni 2008 15:25 schreef Elegy het volgende:
[..]
Fantasie kan altijd en overal, heeft nooit hoofdpijn en is nooit ongesteld
Jij fantaseert over ongestelde, door migraine geplaagde zeurderige vrouwen?quote:
Is trots niet altijd misplaatst?quote:Op maandag 23 juni 2008 15:27 schreef Litpho het volgende:
[..]
Trots niet, maar als het iets is waar ze zin in heeft moet ze zich ook niet door een (blijkbaar) misplaatst gevoel van trots in de weg laten zitten. Zolang het op elk punt haar beslissing blijft (en daar lijkt het wel op) zie ik het probleem niet zo.
Hoezo misplaatst, ze heeft het lang genoeg volgehouden, waarom dan nu toegeven?quote:Op maandag 23 juni 2008 15:27 schreef Litpho het volgende:
[..]
Trots niet, maar als het iets is waar ze zin in heeft moet ze zich ook niet door een (blijkbaar) misplaatst gevoel van trots in de weg laten zitten. Zolang het op elk punt haar beslissing blijft (en daar lijkt het wel op) zie ik het probleem niet zo.
Realistisch fantaseren.quote:Op maandag 23 juni 2008 15:28 schreef Elegy het volgende:
[..]
Jij fantaseert over ongestelde, door migraine geplaagde zeurderige vrouwen?
Ik ben er niet bang voor, maar als ze ongesteld zijn willen vrouwen niks anders dan zielig op de bank liggen met bakken chocolade ofzo.quote:Op maandag 23 juni 2008 15:28 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
zwepen, bloed, doorntakken, bijtende vloeistoffen, en meneer is bang voor een ongestelde vrouw
Nou, dat is het dus. Ik zou het vooral doen omdat ik weet dat hij het zo graag wil. Maar ondertussen heb ik toegegeven aan hem dat ik al een tijd een oogje op hem had dus beter niet nu. Dus als we het zouden doen, dan is dat niet op gelijke basis want hij vind mij wel OK enzo, maar I like him more.quote:Op maandag 23 juni 2008 15:26 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ze vraagt hoe ze die jongen het beste kan verrassen. Nu, dat lijkt me dat je dat erg goed kan doen door hem iets te geven wat hij graag wil maar wat tot nu toe onbereikbaar was
Ja, nogalquote:Op maandag 23 juni 2008 15:30 schreef MLI het volgende:
[..]
Nou, dat is het dus. Ik zou het vooral doen omdat ik weet dat hij het zo graag wil. Maar ondertussen heb ik toegegeven aan hem dat ik al een tijd een oogje op hem had dus beter niet nu. Dus als we het zouden doen, dan is dat niet op gelijke basis want hij vind mij wel OK enzo, maar I like him more.
Opendoen in je negligé geeft dan wel verkeerde signalen, hè?
quote:Op maandag 23 juni 2008 15:29 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ik ben er niet bang voor, maar als ze ongesteld zijn willen vrouwen niks anders dan zielig op de bank liggen met bakken chocolade ofzo.
Dat is mijn ervaring met ongestelde vrouwen tenminste
Terwijl ik alleen maar denk: Ha, meer bloed!
Da's lastig idd. Tenzij je het voor jezelf goed kan plaatsen natuurlijk.quote:Op maandag 23 juni 2008 15:30 schreef MLI het volgende:
[..]
Nou, dat is het dus. Ik zou het vooral doen omdat ik weet dat hij het zo graag wil. Maar ondertussen heb ik toegegeven aan hem dat ik al een tijd een oogje op hem had dus beter niet nu. Dus als we het zouden doen, dan is dat niet op gelijke basis want hij vind mij wel OK enzo, maar I like him more.
Opendoen in je negligé geeft dan wel verkeerde signalen, hè?
Misplaatst als ze zichzelf in de weg zit met een trots die mogelijk aan herevaluatie toe is. Alhoewel ik met de verduidelijkingen van MLI erbij eerder zou zeggen dat ze zichzelf voor de voeten loopt als ze wel met hem de koffer induiktquote:Op maandag 23 juni 2008 15:29 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Hoezo misplaatst, ze heeft het lang genoeg volgehouden, waarom dan nu toegeven?
Of een lange jas met alleen lingerie eronder aan als je uitgaat en dan af en toe je benen wat uit elkaar zetten ofzoquote:Op maandag 23 juni 2008 15:32 schreef Elegy het volgende:
[..]
Da's lastig idd. Tenzij je het voor jezelf goed kan plaatsen natuurlijk.
Ja, dat geeft wel een "verkeerd" signaal ja. Maar dan heb je hem in elk geval wél verrast
Hmm, nou ja, je kan beter een misplaatst gevoel van trots hebben dan spijt achteraf...quote:Op maandag 23 juni 2008 15:34 schreef Litpho het volgende:
[..]
Misplaatst als ze zichzelf in de weg zit met een trots die mogelijk aan herevaluatie toe is. Alhoewel ik met de verduidelijkingen van MLI erbij eerder zou zeggen dat ze zichzelf voor de voeten loopt als ze wel met hem de koffer induikt.
In het kader van het delen van cliché's meen ik deze tegen te kunnen gaan met dat het beter is spijt te hebben van de dingen die je hebt gedaan dan van de dingen die je hebt nagelatenquote:Op maandag 23 juni 2008 15:36 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Hmm, nou ja, je kan beter een misplaatst gevoel van trots hebben dan spijt achteraf...
Dat is mischien leuk als je boodschappen gaat doen (en dingen uit het vriesvak moet pakken ofzoquote:Op maandag 23 juni 2008 15:35 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Of een lange jas met alleen lingerie eronder aan als je uitgaat en dan af en toe je benen wat uit elkaar zetten ofzo
Er zijn best plaatsen waar je je jas gewoon aan kan houden hoorquote:Op maandag 23 juni 2008 15:40 schreef Elegy het volgende:
[..]
Dat is mischien leuk als je boodschappen gaat doen (en dingen uit het vriesvak moet pakken ofzo) Maar als je uitgaat, hoe leg je uit dat je in die discotheek/kroeg toch echt je jas wil aanhouden?
Ja, maar wie zegt dat ze in beide gevallen spijt krijgt?quote:Op maandag 23 juni 2008 15:39 schreef Litpho het volgende:
[..]
In het kader van het delen van cliché's meen ik deze tegen te kunnen gaan met dat het beter is spijt te hebben van de dingen die je hebt gedaan dan van de dingen die je hebt nagelaten.
Ja, maar als je uitgaat is dat toch niet echt iets, je jas aanhouden. Een restaurant ofzo doe je je jas meestal uitquote:Op maandag 23 juni 2008 15:44 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Er zijn best plaatsen waar je je jas gewoon aan kan houden hoor
Niemand. Daarentegen, toen alleen de trots nog maar genoemd was (en ik nog niet het idee had dat MLI zich meer in de weg zou zitten) werd er ook niet gezegd dat ze in het geval van wel seks spijt zou krijgen.quote:Op maandag 23 juni 2008 15:45 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Ja, maar wie zegt dat ze in beide gevallen spijt krijgt?
wat je zegt, meestal, maar t heeft ook wel wat als iedereen denkt: waarom houdt ze die jas nou aan en je aan zit te saren zodat je je ongemakkelijk gaat voelen.quote:Op maandag 23 juni 2008 15:49 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ja, maar als je uitgaat is dat toch niet echt iets, je jas aanhouden. Een restaurant ofzo doe je je jas meestal uit
Nee, maar als je je trots aan de kant zet, zit dat risico erin dat je denkt: [insert vlezige vloek], waarom heb ik nou mijn trots opzij gezet voor zoiets!!!quote:Op maandag 23 juni 2008 15:50 schreef Litpho het volgende:
[..]
Niemand. Daarentegen, toen alleen de trots nog maar genoemd was (en ik nog niet het idee had dat MLI zich meer in de weg zou zitten) werd er ook niet gezegd dat ze in het geval van wel seks spijt zou krijgen.
Waarmee we weer vakkundig terugkomen op de wenselijkheid van deze specifieke trots.quote:Op maandag 23 juni 2008 15:53 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Nee, maar als je je trots aan de kant zet, zit dat risico erin dat je denkt: [insert vlezige vloek], waarom heb ik nou mijn trots opzij gezet voor zoiets!!!
We zijn t gewoon niet eens...quote:Op maandag 23 juni 2008 15:54 schreef Litpho het volgende:
[..]
Waarmee we weer vakkundig terugkomen op de wenselijkheid van deze specifieke trots.
Okee, daar heb je een punt idd. *noteert*quote:Op maandag 23 juni 2008 15:51 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
wat je zegt, meestal, maar t heeft ook wel wat als iedereen denkt: waarom houdt ze die jas nou aan en je aan zit te saren zodat je je ongemakkelijk gaat voelen.
Dat moet jou toch aanspreken
Daar lijkt het wel op.quote:
Ja, ho, er is wel een verschil tussen trots zijn en trots op een specifiek punt (zoals voornemen om bijv. minder te drinken of geen one night stands meer te doen). Als omstandigheden veranderen je voornemens aanpassen aan die omstandigheden heeft voor mij niets met trots vandoen. Weigeren dat te doen is eerder koppigheid in mijn ogen.quote:Ik ben zelf ook trots, maar dat bevalt eigenlijk wel, heb nooit achteraf gedacht: had ik maar....
Wat dat betreft heb je gelijk, maar dat maakte ik niet uit haar verhaal op...quote:Op maandag 23 juni 2008 16:04 schreef Litpho het volgende:
Ja, ho, er is wel een verschil tussen trots zijn en trots op een specifiek punt (zoals voornemen om bijv. minder te drinken of geen one night stands meer te doen). Als omstandigheden veranderen je voornemens aanpassen aan die omstandigheden heeft voor mij niets met trots vandoen. Weigeren dat te doen is eerder koppigheid in mijn ogen.
Ik ook niet. Toen het verhaal langer werd dan die ene post waar ik oorspronkelijk op reageerdequote:Op maandag 23 juni 2008 16:06 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Wat dat betreft heb je gelijk, maar dat maakte ik niet uit haar verhaal op...
We lezen ook anders
Dealquote:Op maandag 23 juni 2008 16:09 schreef JanesBrownie het volgende:
Tsss, hoe makkelijk denk je dat ik ben? Minimaal een etentje vooraf .
En dan mag je uitleggen waarom je je jas aan blijft houden...quote:Op maandag 23 juni 2008 16:09 schreef JanesBrownie het volgende:
Tsss, hoe makkelijk denk je dat ik ben? Minimaal een etentje vooraf .
nee, hij mag uitleggen waarom hij alleen een boxer aan heeft.quote:Op maandag 23 juni 2008 16:12 schreef Elegy het volgende:
[..]
En dan mag je uitleggen waarom je je jas aan blijft houden...
En daarna mag hij uitleggen hoe hij dacht te betalen, want boxershorts hebben geen zakken voor de portemonnee...quote:Op maandag 23 juni 2008 16:13 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
nee, hij mag uitleggen waarom hij alleen een boxer aan heeft.
Over dat vastketenen: ik vind het zo on charmant als je zo met je oksels zo ligt.. Sowieso eigenlijkquote:Op maandag 23 juni 2008 15:08 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ik ben niet heel anders als ik ongesteld ben, schreeuw het ook nooit van de daken of zoquote:Op maandag 23 juni 2008 15:29 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ik ben er niet bang voor, maar als ze ongesteld zijn willen vrouwen niks anders dan zielig op de bank liggen met bakken chocolade ofzo.
Dat is mijn ervaring met ongestelde vrouwen tenminste
Terwijl ik alleen maar denk: Ha, meer bloed!
Vastketenen kan toch niet alleen maar in 1 houding ?quote:Op maandag 23 juni 2008 16:16 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Over dat vastketenen: ik vind het zo on charmant als je zo met je oksels zo ligt.. Sowieso eigenlijk
Ik kan zo drie manieren bedenken om niet in boxer te hoeven afwassen. En geen daarvan zorgt ervoor dat het keukenpersoneel me door de halve stad achtervolgtquote:Op maandag 23 juni 2008 16:14 schreef Elegy het volgende:
[..]
En daarna mag hij uitleggen hoe hij dacht te betalen, want boxershorts hebben geen zakken voor de portemonnee...
Ik heb niet zoveel fantasiequote:Op maandag 23 juni 2008 16:17 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Vastketenen kan toch niet alleen maar in 1 houding ?
O en ik heb mooie oksels
Ik kan je ook op een charmante manier vastketenen hoorquote:Op maandag 23 juni 2008 16:16 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Over dat vastketenen: ik vind het zo on charmant als je zo met je oksels zo ligt.. Sowieso eigenlijk
Mooi. Laat het even weten wanneer we kunnen datenquote:Op maandag 23 juni 2008 16:16 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Ik ben niet heel anders als ik ongesteld ben, schreeuw het ook nooit van de daken of zo
Laat dat maar aan mij overquote:Op maandag 23 juni 2008 16:18 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Ik heb niet zoveel fantasie
Vertel, dat vind ik ook wel interessant om te wetenquote:Op maandag 23 juni 2008 16:18 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik kan zo drie manieren bedenken om niet in boxer te hoeven afwassen. En geen daarvan zorgt ervoor dat het keukenpersoneel me door de halve stad achtervolgt.
Bovendien heeft je date een jas aan natuurlijkquote:Op maandag 23 juni 2008 16:18 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik kan zo drie manieren bedenken om niet in boxer te hoeven afwassen. En geen daarvan zorgt ervoor dat het keukenpersoneel me door de halve stad achtervolgt.
Ben nog hard aan het werk snoepquote:Op maandag 23 juni 2008 15:15 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Ja, ik heb dus net Den_Haag gepmd, maar volgens mij snapt ie de hint niet
Ik ben bijna single af denk ik?quote:Op maandag 23 juni 2008 16:19 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ik kan je ook op een charmante manier vastketenen hoor![]()
[..]
Mooi. Laat het even weten wanneer we kunnen daten
[..]
Laat dat maar aan mij over
dat kan Elegy toch niets schelen...quote:Op maandag 23 juni 2008 16:27 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Ik ben bijna single af denk ik?
Oh. Ja mij ook niet of zo. Maar ik denk niet dat zijn ding mijn ding is. Ik ben meer van het knuffelenquote:Op maandag 23 juni 2008 16:28 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
dat kan Elegy toch niets schelen...
Gewoon zorgen voor een mooi charmant sjaaltjequote:Op maandag 23 juni 2008 16:28 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Hoe bind je iemand charmant vast? Hm.. Raar dat ik geen fantasieën heb
Natuurlijk. Hoeveel zou zo'n jas opbrengen bij het gemiddelde restaurant? Voldoende voor een goede maaltijd voor twee?quote:Op maandag 23 juni 2008 16:21 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Bovendien heeft je date een jas aan natuurlijk
Knuffelen kan ook, tussendoor en na afloop bijvoorbeeldquote:Op maandag 23 juni 2008 16:30 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Oh. Ja mij ook niet of zo. Maar ik denk niet dat zijn ding mijn ding is. Ik ben meer van het knuffelen
Onderhoudend en vermakelijk, ja. Belachelijk? Niet in mijn ogenquote:Op maandag 23 juni 2008 16:32 schreef MLI het volgende:
Ik vind mezelf ook belachelijk, ja.
Vooraf betalen is de meest voor de hand liggende natuurlijk.quote:Op maandag 23 juni 2008 16:20 schreef Elegy het volgende:
[..]
Vertel, dat vind ik ook wel interessant om te weten
Het lijkt mij sowieso niet leuk om vast te zitten. Dan bind ik nog liever iemand vast. Of gewoon niet.quote:Op maandag 23 juni 2008 16:32 schreef Elegy het volgende:
[..]
Knuffelen kan ook, tussendoor en na afloop bijvoorbeeld
En charmant vastmaken kan prima hoor
In welk restaurant kan je vooraf betalen dan?quote:Op maandag 23 juni 2008 16:34 schreef Litpho het volgende:
[..]
Vooraf betalen is de meest voor de hand liggende natuurlijk.
Jammer.quote:Op maandag 23 juni 2008 16:34 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Het lijkt mij sowieso niet leuk om vast te zitten. Dan bind ik nog liever iemand vast. Of gewoon niet.
Met een beetje restaurant valt dat best te regelen. Die gaan niet gelukkig zijn met de hierboven genoemde dresscode, maar vooraf geld neerleggen zodat je tijdens de avond zelf geen enkel moment je aandacht hoeft te richten op iets anders dan je tafeldame? Gaat prima.quote:Op maandag 23 juni 2008 16:36 schreef Elegy het volgende:
[..]
In welk restaurant kan je vooraf betalen dan?
bruiloftquote:Op maandag 23 juni 2008 16:36 schreef Elegy het volgende:
[..]
Jammer.
Maar ik ben flexibel, dan laten we dat vastbinden wel achterwege. Wat doe je dit weekend?
Ze kan natuurlijk je portemonnee in haar zak doen dan he !quote:Op maandag 23 juni 2008 16:32 schreef Litpho het volgende:
[..]
Natuurlijk. Hoeveel zou zo'n jas opbrengen bij het gemiddelde restaurant? Voldoende voor een goede maaltijd voor twee?.
.
Dat noemen we plan Bquote:Op maandag 23 juni 2008 16:41 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Ze kan natuurlijk je portemonnee in haar zak doen dan he !
Ah, daar zit wel wat in idd. Vantevoren afkopen oid. Wel handig. Totdat ze iets kiest wat niet gepland was, iets heel duurs ofzoquote:Op maandag 23 juni 2008 16:38 schreef Litpho het volgende:
[..]
Met een beetje restaurant valt dat best te regelen. Die gaan niet gelukkig zijn met de hierboven genoemde dresscode, maar vooraf geld neerleggen zodat je tijdens de avond zelf geen enkel moment je aandacht hoeft te richten op iets anders dan je tafeldame? Gaat prima.
Jammerquote:Op maandag 23 juni 2008 16:41 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
bruiloft
uit eten @ 2 sterren restaurant
parkpop of ander feest
mocht uit eten niet doorgaan dan wel bruiloft en weekendje Duitsland
Tja, geen enkel gevechtsplan overleeft contact met de vijand. Als je niet voldoende marge inlegt, heb je dan gewoon pech.quote:Op maandag 23 juni 2008 16:42 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ah, daar zit wel wat in idd. Vantevoren afkopen oid. Wel handig. Totdat ze iets kiest wat niet gepland was, iets heel duurs ofzo
Dat is serieus cornyquote:Op maandag 23 juni 2008 16:45 schreef Litpho het volgende:
[..]
Tja, geen enkel gevechtsplan overleeft contact met de vijand. Als je niet voldoende marge inlegt, heb je dan gewoon pech.
"Waarom bestel je de salade?"
- "Mijn portemonnee is op dieet"
quote:Op maandag 23 juni 2008 16:52 schreef JanesBrownie het volgende:
Had ik al gezegd dat ik me gepasseerd voel?
Jammerquote:
nee, jij hebt me al ten huwelijk gevraagd, dat maakt alles weer goedquote:
* knuffel aan JanesBrownie geeft *quote:Op maandag 23 juni 2008 16:56 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
nee, jij hebt me al ten huwelijk gevraagd, dat maakt alles weer goed
quote:Op maandag 23 juni 2008 16:52 schreef JanesBrownie het volgende:
Had ik al gezegd dat ik me gepasseerd voel?
Nee hoor.. heb ik ook nietquote:Op maandag 23 juni 2008 16:28 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Raar dat ik geen fantasieën heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |