Haha nee niet echt..quote:Op zondag 22 juni 2008 23:55 schreef JanesBrownie het volgende:
Dat lijkt me niet zo verstandig als meisje alleen
aargh dat lijkt me echt klote..dat je het leuk hebt met een collega, dat het dan te leuk wordt en bij elkaar in bed belandt en dat de volgende dag echt iedereen het weet!!quote:Op zondag 22 juni 2008 23:52 schreef kastanova het volgende:
[..]
Men wist dat zij me naar huis bracht, meer niet.
12:32 een mede-manager: "Ik heb het uit betrouwbare bron vernomen dat er een blonde collega naast je ligt."
Een bron met een glazen bol kennelijk.
SSSSsssstttt!quote:Op zondag 22 juni 2008 23:55 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet zo verstandig als meisje alleen
Noem een tijd en ik zal er staanquote:Op zondag 22 juni 2008 23:56 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Als je op het station staat.. dan wel
Had het nog zo gezegdquote:Op zondag 22 juni 2008 23:56 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Dan ligt t daaraan, was helemaal niet op zoek naar iemand met motor!
quote:Op maandag 23 juni 2008 00:00 schreef Elegy het volgende:
Uit het vorige topic:
[..]
SSSSsssstttt!Verpest mijn jacht naar nieuw vlees nou niet!
[..]
Noem een tijd en ik zal er staanEn nee, ik laat mijn klauwhamer wel thuis
ze kon d'r inlog niet meer vinden...quote:
Collega,s zijn voor me echt no go. Maar goed als het echt zo,n lekker ding is als hij zegt begrijp ik het volledig als het dan toch zo loopt.quote:Op zondag 22 juni 2008 23:59 schreef m-niki het volgende:
sjeeeees wat gaat dit weer snel
ik was net dit aan het typen, was ie alweer op slot!
[..]
aargh dat lijkt me echt klote..dat je het leuk hebt met een collega, dat het dan te leuk wordt en bij elkaar in bed belandt en dat de volgende dag echt iedereen het weet!!
(en nog erger wordt het als je bij nader inzien die collega helemaal niet zo leuk vindt, maar er wel nog heel lang mee moet werken...ik zou zoiets neit zo snel doen, tenzij je elkaar al heel lang kent en weet dat het goed zit)
Mwah, ik zorg wel dat die roddel snel weer verdwijnt, komt goed.quote:Op zondag 22 juni 2008 23:59 schreef m-niki het volgende:
sjeeeees wat gaat dit weer snel
ik was net dit aan het typen, was ie alweer op slot!
[..]
aargh dat lijkt me echt klote..dat je het leuk hebt met een collega, dat het dan te leuk wordt en bij elkaar in bed belandt en dat de volgende dag echt iedereen het weet!!
(en nog erger wordt het als je bij nader inzien die collega helemaal niet zo leuk vindt, maar er wel nog heel lang mee moet werken...ik zou zoiets neit zo snel doen, tenzij je elkaar al heel lang kent en weet dat het goed zit)
Zeg slimpie, waarom zet je in de sluitpost van deel 94 een linkje naar deel 94?quote:Op zondag 22 juni 2008 23:59 schreef JanesBrownie het volgende:
Vorige topic: [Singles] #94 ...de gekte voorbij
Voor op de barbecue... erm, om kennis mee te maken bedoel ikquote:Op maandag 23 juni 2008 00:02 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]nieuw vlees.. klinkt goed
Weet nog niet hoe laat ik er ben, maar je hoort het dan nog wel
Mijn laatste scharrel was een collega. Kwestie van goede afspraken maken. En het scheelt dat ik op opdrachtbasis werk dus hoef je niet bang te zijn dat je langer dan een paar maanden met elkaar zit.quote:Op maandag 23 juni 2008 00:02 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Collega,s zijn voor me echt no go. Maar goed als het echt zo,n lekker ding is als hij zegt begrijp ik het volledig als het dan toch zo loopt.
Nee...quote:Op maandag 23 juni 2008 00:05 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Zeg slimpie, waarom zet je in de sluitpost van deel 94 een linkje naar deel 94?
Ben je heel blond?
Heet is goed, verbranden niet!quote:Op maandag 23 juni 2008 00:05 schreef Elegy het volgende:
Voor op de barbecue... erm, om kennis mee te maken bedoel ik![]()
![]()
Okee okee, dan doe ik je wel wokkenquote:
Maar wat ik wilde zeggen... niemand die zich stoort aan die fantasieloze TT?quote:Op maandag 23 juni 2008 00:05 schreef Elegy het volgende:
Okee, op de booty call van haar twee weken geleden na dan
Xen, kom er maar inquote:Op maandag 23 juni 2008 00:02 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Collega,s zijn voor me echt no go. Maar goed als het echt zo,n lekker ding is als hij zegt begrijp ik het volledig als het dan toch zo loopt.
Op m'n vorige bedrijf had ik er 5 en dat leverde maar 1 keer drama's (misscutie dus idd) op, dus op zich nog een vrij gunstige scorequote:Op maandag 23 juni 2008 00:05 schreef Elegy het volgende:
Mijn laatste scharrel was een collega. Kwestie van goede afspraken maken. En het scheelt dat ik op opdrachtbasis werk dus hoef je niet bang te zijn dat je langer dan een paar maanden met elkaar zit.
Buiten dat, ik had geen klagen over haar maar toen ik het idee kreeg dat ze meer voor mij begon te voelen dan ik voor haar heb ik het maar stopgezet. Okee, op de booty call van haar twee weken geleden na dan
Dat klinkt idd beterquote:
Kip, stukjes paprika, mini maiskolfjes, worteltjes, uitje, teentje knoflook, champignons en wat courgette.quote:Op maandag 23 juni 2008 00:12 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat klinkt idd beter
Wel met wat kip erbij he!
Wat ben je toch weer lekker bescheidenquote:Op maandag 23 juni 2008 00:12 schreef kastanova het volgende:
[..]
Op m'n vorige bedrijf had ik er 5 en dat leverde maar 1 keer drama's (misscutie dus idd) op, dus op zich nog een vrij gunstige score.
Maar klinkt wel lekkerquote:Op maandag 23 juni 2008 00:16 schreef Elegy het volgende:
En voilà Cuegirllie klaargemaakt à la Elegy
goden, wat klinkt dat fout![]()
Dan heb je ook veel te veelquote:Op maandag 23 juni 2008 00:16 schreef Elegy het volgende:
[..]
Kip, stukjes paprika, mini maiskolfjes, worteltjes, uitje, teentje knoflook, champignons en wat courgette.
En voilà Cuegirllie klaargemaakt à la Elegy
goden, wat klinkt dat fout![]()
De kipquote:
Ik kan wel een chick klaarmaken hoor (verplicht verwacht puberaal grapjequote:
Voor een paar dagen vooruit koken, het datquote:Op maandag 23 juni 2008 00:24 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Dan heb je ook veel te veel
(dit is zo'n saai grapje dat ik gewoon zeker weet dat ik echt naar huis moet nu)
Ik mag het hopen voor jequote:Op maandag 23 juni 2008 00:32 schreef Elegy het volgende:
Ik kan wel een chick klaarmaken hoor (verplicht verwacht puberaal grapje)
Tot nu toe geen klachten. Maar dat komt ook omdat ik ook niets van ze overlaat op wat afgekloven botten naquote:
quote:Op maandag 23 juni 2008 00:38 schreef Elegy het volgende:
[..]
Tot nu toe geen klachten. Maar dat komt ook omdat ik ook niets van ze overlaat op wat afgekloven botten na
Met mosterd en tijm is lekker, trouwens
Handig is dat, jaquote:Op maandag 23 juni 2008 00:05 schreef Elegy het volgende:
Mijn laatste scharrel was een collega. Kwestie van goede afspraken maken. En het scheelt dat ik op opdrachtbasis werk dus hoef je niet bang te zijn dat je langer dan een paar maanden met elkaar zit.
Witte wijn, rozemarijn en salie dan?quote:
Dat klinkt een stuk beter dan mosterdquote:Op maandag 23 juni 2008 00:42 schreef Litpho het volgende:
[..]
Witte wijn, rozemarijn en salie dan?.
Coq au vin dan maar?quote:
Nu heb ik laatst een nieuw collegaatje gezien, en da's een meisje met rood haar en een witte huid, en ze ziet er ook best lekker uit wel...quote:
Nee, niet naar Graspop. Hoewel het met Iron Maiden, Opeth, My Dying Bride en Morbid Angel wel erg aantrekkelijk is. In augustus wil ik nog wel wat bands bezoeken op SUmmer Darkness in Utrecht en ben ook van plan naar Dynamo dag 2 te gaan in Eindhoven, want dan speelt Anathema. En ikquote:
Ondanks je wat ongebruikelijke spelling denk ik dat die er bij Cue wel in gaat.quote:
* Cuegirllie zoekt op wat het is en constateerd dat het er lekker uitzietquote:
Ik ga net weg. Slaap lekkerquote:
Poeh dat klinkt wel een beetje fout zeg.quote:
Gaat mij niet lukken in de technische omgeving waar ik werkquote:Op maandag 23 juni 2008 00:12 schreef kastanova het volgende:
[..]
Op m'n vorige bedrijf had ik er 5 en dat leverde maar 1 keer drama's (misscutie dus idd) op, dus op zich nog een vrij gunstige score.
Werk jij in een mannenwereld? brrr ik moet er niet aan denken.quote:Op maandag 23 juni 2008 08:05 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Gaat mij niet lukken in de technische omgeving waar ik werk![]()
Waarom niet?quote:Op maandag 23 juni 2008 08:23 schreef kaasplankje het volgende:
Werk jij in een mannenwereld? brrr ik moet er niet aan denken.![]()
je was in Arnhem!quote:Op zondag 22 juni 2008 23:43 schreef MLI het volgende:
Ik heb er op Arnhem CS van mee kunnen genieten. En daarna ben ik samen met dawg naar Eindhoven geweest, was gezellig.![]()
Het is niet anders. Te weinig vrouwen doen technische studies.quote:Op maandag 23 juni 2008 08:23 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
En bij de vrouwen die dat wel doen wil je ook niet in de buurt gezien worden.quote:Op maandag 23 juni 2008 10:35 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Het is niet anders. Te weinig vrouwen doen technische studies.
Met uitzondering van zo'n beetje al mijn vrouwelijke collega's. Secundaire arbeidsvoorwaarden FTWquote:Op maandag 23 juni 2008 10:52 schreef Q. het volgende:
[..]
En bij de vrouwen die dat wel doen wil je ook niet in de buurt gezien worden.
Dat is mijn afdeling hèquote:Op maandag 23 juni 2008 07:36 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Poeh dat klinkt wel een beetje fout zeg.Ik zie je ook echt gaan nu; met je knielaarzen en een rijzweepje.
![]()
Die strips vond ik altijd zo grappigquote:Op maandag 23 juni 2008 08:23 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Owja en voor m-niki heb ik nog een avatartip:
[ afbeelding ]
Rijzweepje?quote:Op maandag 23 juni 2008 10:57 schreef Elegy het volgende:
[..]
Dat is mijn afdeling hè
Und jetzt fortmachen! Wir kapitulieren niemals! Wollt Ihr den totalen Krieg?
Hoezo? Wil je me leren poolen dan?quote:Op maandag 23 juni 2008 09:23 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
je was in Arnhem!
en komt niet eens ff langs.
Dat vind ik ook wel een tof ding. Van die lange rijzwepen zijn handig trouwens, dan hoef ik niet zo veel te bewegen en kan ik gewoon blijven zitten maar wel maximaal raken. Ideaal!quote:Op maandag 23 juni 2008 11:16 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Rijzweepje?
Ik dacht dat jij meer van dit soort dingen was:
[ afbeelding ]
Of die met die haakjes eraan eigenlijk, maar die kon ik niet vinden.
Hee, jij ook alquote:
Hij kan vast wel even wachten. je bent toch binnenkort weer in Den Haagquote:Op maandag 23 juni 2008 11:38 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Hee, jij ook al
Ik dacht dat dat elegy zijn afdeling was, vindt ie vast niet leuk
Ik wacht nietquote:Op maandag 23 juni 2008 11:45 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Hij kan vast wel even wachten. je bent toch binnenkort weer in Den Haag
Oké.quote:Op maandag 23 juni 2008 11:38 schreef Elegy het volgende:
[..]
Dat vind ik ook wel een tof ding. Van die lange rijzwepen zijn handig trouwens, dan hoef ik niet zo veel te bewegen en kan ik gewoon blijven zitten maar wel maximaal raken. Ideaal!
Met weerhaken, dat is leuk. Een zweep gemaakt van prikkeldraad, dat is pas het échte werk
Daar woont hij ook, dus das mooi te combinerenquote:Op maandag 23 juni 2008 11:45 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Hij kan vast wel even wachten. je bent toch binnenkort weer in Den Haag
Ja, die kon ik dus niet vinden...quote:Op maandag 23 juni 2008 11:38 schreef Elegy het volgende:
Met weerhaken, dat is leuk. Een zweep gemaakt van prikkeldraad, dat is pas het échte werk
Ja, als mensen ineens gaan zeggen dat ik in plaatsen ben waar ik nooit kom, is dat best een beetje vreemd eigenlijk...quote:
Niks voor jou?quote:
Ik denk dat de vraag eerder is: Wat wil Den_Haag in jou doen...quote:Op maandag 23 juni 2008 11:53 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Daar woont hij ook, dus das mooi te combineren
Maar wat ga ik in Den Haag doen dan? (weet van niks?)
Den Haag :quote:Op maandag 23 juni 2008 11:53 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Daar woont hij ook, dus das mooi te combineren
Maar wat ga ik in Den Haag doen dan? (weet van niks?)
Er is genoeg te doen, maar ik heb gewoon geen reden om er naartoe te gaan.quote:Op maandag 23 juni 2008 11:59 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Den Haag :
Scheveningen strand , Madurodam, panorama Mesdag, terrasje, winkelen.......zat te doen dacht ik zo.
Oh , en de Escher tentoonstelling niet te vergeten! Moet ik ook nog steeds heen trouwens.
Ach, we kunnen het langzaam opbouwen...quote:Op maandag 23 juni 2008 11:58 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Ik hou wel van een beetje bijten maar dat gaat me te furr
quote:Op maandag 23 juni 2008 12:02 schreef JanesBrownie het volgende:
Okee, nu weer iets anders...
Lekker weertje he?
Dat is mooi! Ben er een tijdje terug ook heen geweest, was echt mooi! Vrijwel al zijn werken hangen daar, erg indrukwekkend.quote:Op maandag 23 juni 2008 11:59 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Oh , en de Escher tentoonstelling niet te vergeten! Moet ik ook nog steeds heen trouwens.
zolang je die dingen maar thuis laat als je op het station staatquote:Op maandag 23 juni 2008 11:38 schreef Elegy het volgende:
[..]
Dat vind ik ook wel een tof ding. Van die lange rijzwepen zijn handig trouwens, dan hoef ik niet zo veel te bewegen en kan ik gewoon blijven zitten maar wel maximaal raken. Ideaal!
Tuurlijk, op het station gebruik ik dit wel:quote:Op maandag 23 juni 2008 12:05 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
zolang je die dingen maar thuis laat als je op het station staat
Furr?quote:Op maandag 23 juni 2008 11:58 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Ik hou wel van een beetje bijten maar dat gaat me te furr
wat ga je daar dan precies mee doen?quote:Op maandag 23 juni 2008 12:09 schreef Elegy het volgende:
[..]
Tuurlijk, op het station gebruik ik dit wel:
[ afbeelding ]
Hopelijk niet, heb het niet zo met visquote:
Ik vond dat dat na de zweepjes er ook nog wel bij konquote:
quote:Op maandag 23 juni 2008 12:13 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Hopelijk niet, heb het niet zo met vis
PF een furry? Met oortjes?quote:Op maandag 23 juni 2008 12:14 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik vond dat dat na de zweepjes er ook nog wel bij kon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |