Een ongelooflijk agressieve kerel voor m'n neus nadat we verloren hadden. Loopt me gewoon bijna omver terwijl hij zijn frustratie uit, dus ik duw hem weg omdat ik me niet om wil laten duwen, draait ie zich om, waarop ik hem aankijk van "ja, hoezo zou je nu ruzie gaan zoeken met mij, net alsof ik niet baal dat we verloren hebben", uit ie van: "je hoeft niet te duwen". Nee, sukkel, kijk jij dan ook ff uit waar je loopt en wie je omver loopt. De kroeg is niet van jou alleen.
De MSN'er heeft geen woord tegen me gezegd. Het zal hem wel zijn opgevallen dat ik vanmiddag langs zijn huis fietste terwijl ik terug kwam van de stad en hij buitenstond en ik ervoor koos om aan de overkant van de straat te gaan fietsen

Ja hallo! Ben geen draaideur
Toen ik een kwartier binnen was is ie vertrokken. Zo, dat ook weer opgehelderd.
= edit = En als ik dan toch aan het spuien ben over die gozer. Wat denkt ie wel helemaal niet? Dat hij toen geen keuze kon maken, niet wist wat hij wilde met een kutsmoes aankwam en vervolgens maar geen keuze heeft genomen, wel opnieuw iedere keer toenadering zoeken, flirten en tegen me zeggen dat ik lekker ruik en er mooi uitzie, bla bla bla. 10 Anderen die wel met respect met me omgaan.
En wat balen zeg dat we hebben verloren... vond het gewoon echt niet leuk. Aan de andere kant: we hebben 3 wedstrijden gespeeld waarbij we de tegenpartij finaal hebben ingemaakt.... nu hebben wij een keer ervaren hoe dat is als je zo met de tegenpartij omgaat.
En aan het eind van de avond nog een buitengewoon interessant gesprek gehad. Over Hollandse relaties

Toch leuk om dat een keer terug te horen. En toen ik zijn horoscoop raadde, zat ik nog goed ook
Altijd fijn om erachter te komen dat je weer een goede ervaring hebt met hetzelfde sterrenbeeld

Enne nog even dit voor een favo SC-er

L
[ Bericht 8% gewijzigd door MNR op 22-06-2008 01:23:06 ]