nou...omdat m'n pc zo langzaam was en ik hetzelfde dacht, was ik alvast een nieuw topic aan het maken, helemaal netjes enzo....quote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:20 schreef Tegan het volgende:
En niemand die hem dicht wil gooien he!
dit was m'n tweede baantje...heb vandaag weer 11 uur gewerkt en vindt het wel primaquote:
Lijkt me best zwaar werk, ik zou het niet kunnen.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:23 schreef m-niki het volgende:
[..]
heb een zware dag achter de rug met veel verdrietige en ook veel vreemde verhalen... was behoorlijk omschakelen na elk gesprek...
maar ik neem het soms wel 'mee naar huis' dan maak ik me nog steeds zorgen of zo'n meiske het wel overleeft bv. of dat er geen rare dingen gebeuren bij die jongen die mishandeld wordt en zo vind ik mezelf wel eens om 12 uur 's avonds terug achter internet omdat ik opeens een ingeving had qua hulpverlening die er in het weekend opgezet kan worden (waardeloos natuurlijk, want ik kan er dan toch niets mee, maar het sust wel een beetje mijn spannende gevoel op zo'n moment..)quote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:27 schreef kwaakvaak het volgende:
klinkt zwaar inderdaad. Moet heel eerlijk zeggen dat ik het wel stoer vind dat je dat kunt, en het niet mee naar huis neemt eigenlijk. Zwaar stoer zelfs
mja, ik heb dat sowieso niet zo snel (dat ik van andermans problemen, mijn probleem maak) sterker nog, als ik het wél doe (zoals vanmiddag in een gesprek) dan is dat een alarmbel: als ik te 'hard moet werken' dan doe ik iets niet goed en moet het anders...quote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:37 schreef kwaakvaak het volgende:
wat Q zegt, ik zou het niet kunnen en het me toch te persoonlijk aantrekken. Maar mischien is dat iets wat je met de tijd leert. je wat meer af te sluiten en niet van ieder probleem jouw probleem maken. (wat een neiging is die ik zelf toch soms echt wel bewust moet onder drukken bij mezelf)
Je hebt ons om tegen te klagen!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:04 schreef m-niki het volgende:
ik heb al weken een zeurende lichte pijn in mijn linkerbovenarm, er zit een vette vlieg op de muur en de wijn is bijna op en de avond nog lang niet en ik heb alleen de konijnen om tegen te klagen..wat nu?!
Ga naar een plek toe waar geen vette vlieg maar wel wijn en mensen om tegen te klagen zijnquote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:04 schreef m-niki het volgende:
ik heb al weken een zeurende lichte pijn in mijn linkerbovenarm, er zit een vette vlieg op de muur en de wijn is bijna op en de avond nog lang niet en ik heb alleen de konijnen om tegen te klagen..wat nu?!
Komt ie dan:quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:06 schreef Q. het volgende:
Net SMSje van mn zusje dat het nu echt uit is met het vriend. Vreemd, ze waren dik twee jaar samen, hij was als een broer voor me bijna.
dat lijkt me zo raar!!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:06 schreef Q. het volgende:
Net SMSje van mn zusje dat het nu echt uit is met het vriend. Vreemd, ze waren dik twee jaar samen, hij was als een broer voor me bijna.
Niet zo raar als toen het uit ging met de vriend waar ze al mee samenwoonde en dik vier jaar samen was, dat was echt een onderdeel van de familie. Alhoewel ze er inmidddels genoeg versleten heeft om me er niet aan te gaan hechten.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:09 schreef m-niki het volgende:
[..]
dat lijkt me zo raar!!
toen het uitging tussen mij en m'n vriend waren m'n zusje en m'n zwager daar ook heel raar onder... ze kenden hem ook zo goed, zo lang... m'n zwager en hij trokken naar elkaar toe op suffe familiefeestjes, als ze bij ons op bezoek waren waren ze de hele avond aan het lol maken los van m'n zusje en mij ...en toen kwamen mijn zusje en zwager na de breuk bij mij op bezoek en misten ze m'n ex zo.
Met m'n ouders was het precies hetzelfde zo...
Mijn ma en zijn ma zijn nog wel erg lang bevriend geweest na de breuk...gingen ze samen naar kunstdingen enzo of samen eten en heel lang bellen...toch verwaterd uiteindelijk.
Ja, anders wordt het de hele avond getoeter.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:10 schreef Messenga het volgende:
Kutturken, verliezen moeten ze.
Gaat u nog barhangen op plaatsen waar ex-en of scharrels op de loer liggen? Ik ben wanhopig op zoek naar een dosis drama namelijk, le bored!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:20 schreef Tegan het volgende:
1-0 in de laatste vijf minuten van de tweede verlenging, voor Kroatie. En toen in de fucking laatste seconde gewoon 1-1. Nu dus penalty's.
Penalty's zijn wel tof.
Wat is dat nou. Ik zou een scene schoppen als ik jou was - doe het voor mij. Please, drama?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:26 schreef Messenga het volgende:
Tegan wilde niet met me uit, ook al had ik vrijkaarten voor een ubertof feest.
Ik wilde wel, maar jij wil me niet naar huis fietsenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:26 schreef Messenga het volgende:
Tegan wilde niet met me uit, ook al had ik vrijkaarten voor een ubertof feest.
Uiteraard ga ik barhangen, maar waarschijnlijk gaat er niets boeiends gebeurenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:25 schreef Nexie het volgende:
[..]
Gaat u nog barhangen op plaatsen waar ex-en of scharrels op de loer liggen? Ik ben wanhopig op zoek naar een dosis drama namelijk, le bored!
Ja.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:29 schreef kwaakvaak het volgende:
Ik hoor een hoop getoeter, en aangezien ik niet meer op de balkan woon ga ik er vanuit dat turkije aan de winnende hand is?
Doe eens lief.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:29 schreef Messenga het volgende:
KUTTURKEN. Verdomme, de eerste die ik tegenkom sla ik verrot.
Moet je hierheen komen, genoeg te rossenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:29 schreef Messenga het volgende:
KUTTURKEN. Verdomme, de eerste die ik tegenkom sla ik verrot.
Ik wil ookquote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:29 schreef Tegan het volgende:
[..]
Uiteraard ga ik barhangen, maar waarschijnlijk gaat er niets boeiends gebeuren. Eerst ff voetbal afkijken.
Alsof ik serieus was, ik baal gewoon dat ik de komende 4 uur niet slaap.quote:
Hehequote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:30 schreef Elegy het volgende:
[..]
Moet je hierheen komen, genoeg te rossen
Neem een paar extra knuppels met roestige spijkers mee zou ik zeggen, er zijn er nogal veel
Je bent welkomquote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:31 schreef Nexie het volgende:
[..]
Ik wil ook
Oeh ik hoor lawaai hiero, toeters of iets
Ach, zelfde idee als NL wint toch?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:32 schreef Messenga het volgende:
[..]
Alsof ik serieus was, ik baal gewoon dat ik de komende 4 uur niet slaap.
De heenweg misschienquote:
Modern heet het. Ik ga zeer binnenkort weg, dus tot straks danquote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:34 schreef Nexie het volgende:
[..]
De heenweg misschienKweenie waar jij altijd zit, en ken er niemand dus dat is super eng.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |