True.quote:
Liefde is best wel heel erg gecompliceerd soms. Ongecompliceerde sex kan heel erg geweldig zijn. Alhoewel mijn ervaring leert dat het te vaak ook nog tot gecompliceerdheid leidt.quote:Op donderdag 19 juni 2008 23:56 schreef Kluts het volgende:
[..]
True.
Maar soms wil je ook wel eens een keer ongedwongen sex. Ik bedoel, bij liefde komt soms een hoop gezeik kijken.
Ik vind het wel een leuk discussiepunt.quote:Op donderdag 19 juni 2008 23:55 schreef OldJeller het volgende:
In een dieptepunt beland, gezien de titel?
Gelukkig komt dat bij sex nooit voorquote:Op donderdag 19 juni 2008 23:56 schreef Kluts het volgende:
bij liefde komt soms een hoop gezeik kijken.
Hangt ervan af. Als je vantevoren duidelijk bent en niemand verkeerde verwachtingen heeft, kan er weinig misgaan toch?quote:Op donderdag 19 juni 2008 23:57 schreef Q. het volgende:
[..]
Liefde is best wel heel erg gecompliceerd soms. Ongecompliceerde sex kan heel erg geweldig zijn. Alhoewel mijn ervaring leert dat het te vaak ook nog tot gecompliceerdheid leidt..
En als die verwachtingen ook nog eens zo blijven, er geen gevoelens ontstaan, etc. etc.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 00:00 schreef Kluts het volgende:
[..]
Hangt ervan af. Als je vantevoren duidelijk bent en niemand verkeerde verwachtingen heeft, kan er weinig misgaan toch?
Ja, dat gevaar blijft altijd aanwezig. maar goed , je gaat ervan uit dat beiden volwassen genoeg zijn.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 00:00 schreef Litpho het volgende:
[..]
En als die verwachtingen ook nog eens zo blijven, er geen gevoelens ontstaan, etc. etc.
Dat is waar, maar dan moet je daar tegenover elkaar ook eerlijk over zijn.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 00:00 schreef Litpho het volgende:
[..]
En als die verwachtingen ook nog eens zo blijven, er geen gevoelens ontstaan, etc. etc.
Of je vind elkaar toch leuk , maar ze heeft al een keer verraden dat ze niet monogaam kan zijn. Dat was dus ook een goed argument om er niks mee te beginnen.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 00:03 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat is waar, maar dan moet je daar tegenover elkaar ook eerlijk over zijn.
Maar vaak heb ik met dat soort personen dat ik ze inderdaad aantrekkelijk vindt, misschien zelfs wel gezellig, maar dat ik er niet aan zou moeten denken om er een relatie mee te hebben. Soms heb je de chemistry wat sex betreft wel, maar niet serieus.
Dat is wel iets waarvan het prettig is dat je het eens bent, jaquote:Op vrijdag 20 juni 2008 00:06 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Of je vind elkaar toch leuk , maar ze heeft al een keer verraden dat ze niet monogaam kan zijn. Dat was dus ook een goed argument om er niks mee te beginnen.
Pff.. niet monogaam kan zijn. Niet WIL zijn bedoel je.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 00:06 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Of je vind elkaar toch leuk , maar ze heeft al een keer verraden dat ze niet monogaam kan zijn. Dat was dus ook een goed argument om er niks mee te beginnen.
...want volwassen zijn = geen gevoel meer hebben?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 00:02 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Ja, dat gevaar blijft altijd aanwezig. maar goed , je gaat ervan uit dat beiden volwassen genoeg zijn.
amen.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 00:14 schreef Kluts het volgende:
[..]
Pff.. niet monogaam kan zijn. Niet WIL zijn bedoel je.
Ik bedoel, wat iemand terwijl hij single is uitspookt moet 'ie zelf weten, maar ik vind dat vreemdgaan nog altijd een keuze is, niet iets wat je overkomt oid.
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 00:23 schreef m-niki het volgende:
[..]
hij komt wat teruggetrokken over, niet verlegen, maar...hoe leg ik dat uit, als iemand die vanuit een hoekje alles volgt wat je doet,
Ik had je nummer niet opgeslagen, vandaarquote:Op donderdag 19 juni 2008 21:27 schreef m-niki het volgende:
ow en Kasta, ik zag nu pas dat ik een uur te laat antwoordde... bel dan toch gewoon op kerel!
Volwassenen hebben geen gevoelens? In dat geval heb ik nog een lange weg te gaan voor ik mezelf volwassen mag noemen.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 00:02 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Ja, dat gevaar blijft altijd aanwezig. maar goed , je gaat ervan uit dat beiden volwassen genoeg zijn.
Afstomping, dat werkt!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 07:38 schreef Q. het volgende:
[..]
Volwassenen hebben geen gevoelens? In dat geval heb ik nog een lange weg te gaan voor ik mezelf volwassen mag noemen.
Murphy's that's it ja!!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 01:23 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik had je nummer niet opgeslagen, vandaar.
Anyway, een bevriende DJ belde op of ik met hem meeging de stad in dus dat maar gedaan.
Bleek hij dus te moeten draaien in een enorme yuppentent en hoewel ik tegenwoordig binnen die "klasse" schijn te vallen heb ik een grafhekel aan dat volk.
En belangrijker, ze hadden geen tv aanstaan.
Dus uiteindelijk maar even spontaan gaan zoeken gaan lopen op zoek naar een kroeg met groot scherm en daarbij kwam ik dus inderdaad in een Irish Pub uit (waarschijnlijk nog dezelfde die jij noemde ook, Murphy's)
Daar uiteindelijk de gehele tweede helft naast een stomdronken maar oh zo gezellige dronken Ier gestaan die er spontaan een 5 minuten (!) durende speech uitgooide richting de gehele kroeg waarom Ronaldo zo'n onwijze huilie was (incl. imitatie.)
Tevens nog een onwijs schattig meisje dat naar me toekwam voor een vuurtje omdat ze haar aansteker vergeten was (en dan de volgende peuk gewoon een aansteker uit haar broekzak halen. ) en m'n ego was ook weer gestreeld.
Vervolgens na de wedstrijd terug naar de yuppentent om de DJ, als dank voor de lift, een biertje te brengen, in m'n haast een paar yuppen op de tenen getrapt wat bijna uitmondde in een vechtpartijtje ("Gozer, jij trapte tegen m'n zool, niet andersom.") en zo kwam ik nét op tijd bij het station voor de laatste trein naar Deventer.
Oftewel, een geslaagde avond.
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 09:09 schreef Q. het volgende:
Gefeliciteerd, MLI! Nu geen behoefte om zelf kinderen te gaan produceren?
Niet mijn nichtje.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 09:15 schreef Liquidootje het volgende:
Gefeliciteerd!
Nee natuurlijk niet. Pasgeboren baby's zijn verschrompeld en lelijk door al dat vruchtwater.. Ze worden pas echt mollig en schattig tussen de 4e en 16e maand.
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 09:23 schreef m-niki het volgende:
[..]
Murphy's that's it ja!!
(en daar komen geen 16 jarige wiggers voor zover ik weet... het is meer dronken 40+ers..)
klinkt idd als een leuke avond!
Arm kindquote:
True, truequote:Op vrijdag 20 juni 2008 09:40 schreef Liquidootje het volgende:
maar vooral in halve liter glazen schenken.
you paint quite a picture.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 09:57 schreef JamesBrownie het volgende:
O ja, en als je het dan doet, dan wel liefst zo snel en simpel mogelijk, niet allemaal rare standjes ofzo, pijpen slaat al helemaal nergens op, ik bedoel, sperma is om babies te maken, niet om je maag te vullen...
Gewoon ik op mijn rug, hij er bovenop en dan moet t in drie minuten wel gebeurd zijn hoor
Jij snapt het!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 09:57 schreef JamesBrownie het volgende:
O ja, en als je het dan doet, dan wel liefst zo snel en simpel mogelijk, niet allemaal rare standjes ofzo, pijpen slaat al helemaal nergens op, ik bedoel, sperma is om babies te maken, niet om je maag te vullen...
Gewoon ik op mijn rug, hij er bovenop en dan moet t in drie minuten wel gebeurd zijn hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |