abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59592446
Voor de singles onder ons. Lang of niet lang single, wat maakt het uit, deel je ervaringen, doe wat je wil, maar niet uit, geef maar een gil! Don't be shy, there is no reason why. Wees hier verdrietig of juist heel erg blij, want je bent weer vrij, maar krassen is verboden ook al word het wel eens aangeraden!

Singles....reeks...? Que?
Voor iedereen die over het single-zijn wil praten. Zit je ermee of vind je het héérlijk? Heb je tips en trucs om snel single-af te zijn of wil je die? Hier moet je wezen!

Er zijn echter ook een paar belangrijke regels, die nageleefd dienen te worden.

Dit is geen slowchat. Onze modjes zijn erg streng hierop. Blijf ontopic, en laat de reeks niet vervallen in hoi/doei/de spaghetti is heerlijk gelukt/lekker weertje hè?-posts. Maar het mag wel hoor. Als het gezellig is.

Dit is geen datingsite of een matchmakerstopic, onthoud dat. Ga niet lopen zeuren om foto\'s van de chickies die meeposten en ga er niet van uit dat je hier de liefde van je leven gaat vinden. Maar voor de dames. Het mág wel als het vrijwillig gebeurd.

Dit is óók geen 'zwelg hier in zelfmedelijden'-topic. Je bent niet de enige single, gezien de reeks. Let er op dat je niet alsnog in die houding schiet. Die houding is alleen goed voor sex.

Kortom, hou het lekker gezellig en toegankelijk voor iedereen. Zo niet, dan krijg je een kusje van Re of Emel!

Als je 't topic vol maakt, open dan ook gewoon een nieuwe, dank..

Vorige topic: [Singles] #93 single het weekend in!!!
[b]The devils water, it ain't so sweet, you don't wanna drink right now, but you can dip your feet, everyonce in a little while[/b]
maar eerst nog even dit: blablabla
  Moderator / FOK!Fotograaf zaterdag 21 juni 2008 @ 23:57:36 #2
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_59592464
Nou dan kunnen we weer terug naar de dagelijkse gang van zaken,

Daten
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  zaterdag 21 juni 2008 @ 23:57:47 #3
141482 Q.
JurassiQ
pi_59592475
Eindelijk weer rust!
For great justice!
pi_59592494
uit het vorige topic nog:
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 23:54 schreef m-niki het volgende:
OMG!! Volgens mij heb ik (weer eens) spam in m'n mail om mijn penis te enlargen, maar deze keer is het voor hoger opgeleiden hahahahaha:
[..]

m'n mailbox is ook unsure of het wel spam is
ik krijg trouwens nooit spam over borstvergrotende dingetjes...krijgen de mannen die juist dan weer??
[b]The devils water, it ain't so sweet, you don't wanna drink right now, but you can dip your feet, everyonce in a little while[/b]
  zaterdag 21 juni 2008 @ 23:58:47 #5
198059 kwaakvaak
kwik kwek en kwaak..
pi_59592524
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 23:57 schreef Dark_Angelus het volgende:
Nou dan kunnen we weer terug naar de dagelijkse gang van zaken,

Daten
dagelijks?? hrmm ik redt het op dit moment niet eens maandelijks
Weet je, een slet is een eigenlijk gewoon een prostituee zonder ondernemers geest.
  Moderator / FOK!Fotograaf zaterdag 21 juni 2008 @ 23:59:37 #6
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_59592562
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 23:58 schreef kwaakvaak het volgende:

[..]

dagelijks?? hrmm ik redt het op dit moment niet eens maandelijks
Van de week lekker uit eten geweest, was gezellig. Voorderest heb ik er ook niet bijster veel tijd voor maar één keer in de week moet toch wel lukken
pi_59592613
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 23:59 schreef Dark_Angelus het volgende:

[..]

Van de week lekker uit eten geweest, was gezellig. Voorderest heb ik er ook niet bijster veel tijd voor maar één keer in de week moet toch wel lukken
jij date elke week?????

hoe! (nee...sorry...de vraag moet meer zijn: waarom!!)
  zondag 22 juni 2008 @ 00:02:12 #8
198059 kwaakvaak
kwik kwek en kwaak..
pi_59592673
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 23:58 schreef m-niki het volgende:
uit het vorige topic nog:
[..]

ik krijg trouwens nooit spam over borstvergrotende dingetjes...krijgen de mannen die juist dan weer??
Nee, ik krijg van allerlij pilletjes, rusische vrouwen, belegingstips, afrikanen op zoek naar een tussen rekening, hete sex en af toe een boze gebruiker in mijn mailbox.
Weet je, een slet is een eigenlijk gewoon een prostituee zonder ondernemers geest.
  Moderator / FOK!Fotograaf zondag 22 juni 2008 @ 00:02:14 #9
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_59592676
quote:
Op zondag 22 juni 2008 00:00 schreef m-niki het volgende:

[..]

jij date elke week?????

hoe! (nee...sorry...de vraag moet meer zijn: waarom!!)
Nou goed het zijn niet altijd dates om het zo te zeggen, maar ik mag graag met diverse dames een keer wat leuks doen. Filmpje, eten, terrasje, tsja als je iemand aanspreekt en het klikt een beetje kan je toch gewoon meer daar uit halen. Het hoeft niet gelijk een relatie van 10 jaar te worden?
pi_59592813
tvp
  zondag 22 juni 2008 @ 00:06:58 #11
198059 kwaakvaak
kwik kwek en kwaak..
pi_59592849
Nou weet je, uh kijk het zit zo..... Weet niet eens of ik op dit moment eigenlijk wel op een date zou moeten gaan eigenlijk. Ben toch iets meer geburnout als ik dacht. Dank je m-niki om de symptomen nog maar ff onder kasta zijn neus te wrijven.
pi_59593889
Ik kreeg net een lief smsje van Loos-jongen. Dat hij wou dat hij niet naar Basel was gegaan, omdat hij dan iig bij mij was . En met die gedachte ga ik maar slapen. Mijn wekker gaat weer te vroeg. Trusten iedereen .
pi_59594303
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 17:26 schreef Cuegirllie het volgende:

[..]

Hey Lit
Hijs wel leuk geworden he
Yup. Nu heb ik volgens mij nog nooit een foto gezien die niet beter werd door Logicians aanwezigheid, maar toch... the camera loves you baby .
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
pi_59594588
Een ongelooflijk agressieve kerel voor m'n neus nadat we verloren hadden. Loopt me gewoon bijna omver terwijl hij zijn frustratie uit, dus ik duw hem weg omdat ik me niet om wil laten duwen, draait ie zich om, waarop ik hem aankijk van "ja, hoezo zou je nu ruzie gaan zoeken met mij, net alsof ik niet baal dat we verloren hebben", uit ie van: "je hoeft niet te duwen". Nee, sukkel, kijk jij dan ook ff uit waar je loopt en wie je omver loopt. De kroeg is niet van jou alleen.

De MSN'er heeft geen woord tegen me gezegd. Het zal hem wel zijn opgevallen dat ik vanmiddag langs zijn huis fietste terwijl ik terug kwam van de stad en hij buitenstond en ik ervoor koos om aan de overkant van de straat te gaan fietsen Ja hallo! Ben geen draaideur
Toen ik een kwartier binnen was is ie vertrokken. Zo, dat ook weer opgehelderd.
= edit = En als ik dan toch aan het spuien ben over die gozer. Wat denkt ie wel helemaal niet? Dat hij toen geen keuze kon maken, niet wist wat hij wilde met een kutsmoes aankwam en vervolgens maar geen keuze heeft genomen, wel opnieuw iedere keer toenadering zoeken, flirten en tegen me zeggen dat ik lekker ruik en er mooi uitzie, bla bla bla. 10 Anderen die wel met respect met me omgaan.

En wat balen zeg dat we hebben verloren... vond het gewoon echt niet leuk. Aan de andere kant: we hebben 3 wedstrijden gespeeld waarbij we de tegenpartij finaal hebben ingemaakt.... nu hebben wij een keer ervaren hoe dat is als je zo met de tegenpartij omgaat.

En aan het eind van de avond nog een buitengewoon interessant gesprek gehad. Over Hollandse relaties Toch leuk om dat een keer terug te horen. En toen ik zijn horoscoop raadde, zat ik nog goed ook
Altijd fijn om erachter te komen dat je weer een goede ervaring hebt met hetzelfde sterrenbeeld

Enne nog even dit voor een favo SC-er L

[ Bericht 8% gewijzigd door MNR op 22-06-2008 01:23:06 ]
You're never fully dressed until you wear a smile
pi_59594628
quote:
Op zondag 22 juni 2008 00:34 schreef Tegan het volgende:
Ik kreeg net een lief smsje van Loos-jongen. Dat hij wou dat hij niet naar Basel was gegaan, omdat hij dan iig bij mij was . En met die gedachte ga ik maar slapen. Mijn wekker gaat weer te vroeg. Trusten iedereen .
Ohh, dat is wel heel lief!
pi_59594723
Ow... het valt me nu op dat we opeens ook geen oranjefan meer zijn..
  zondag 22 juni 2008 @ 01:31:58 #17
77330 m-niki
for real
pi_59595234
quote:
Op zondag 22 juni 2008 00:06 schreef kwaakvaak het volgende:
Nou weet je, uh kijk het zit zo..... Weet niet eens of ik op dit moment eigenlijk wel op een date zou moeten gaan eigenlijk. Ben toch iets meer geburnout als ik dacht. Dank je m-niki om de symptomen nog maar ff onder kasta zijn neus te wrijven.
sorry?
of misschien ook niet...het is beter om er nu achter te komen dan wanneer het echt niet meer gaat...
sterkte...!

@Tegan: da's een lief berichtje! (altijd maar weer die maar komt ie: in het licht van hoe de avond verlopen is daar in Basel...beetje te laat dan... maar goed, mannen kunnen niet multi-tasken dus als de aandacht bij de voetbalwedstrijd is, dan is ie daar ook echt helemaal..en zodra dat voorbij is, lijkt het wel alsof de spotlight weer verplaatst is naar jou mannen zijn grappig)

@MNR: ik snapte er weinig van, van je rant, maar dat maakt niet uit...als het er maar uitgegooid is

-edit- ik zou eigenlijk wel moeten gaan slapen, m'n ouders komen morgenvroeg.. (en er moet nog één en ander gekuist worden hiero in huis) maar...ikwilnogniet! het is weekend ja!
pi_59595249
tvp
  zondag 22 juni 2008 @ 01:50:49 #19
198059 kwaakvaak
kwik kwek en kwaak..
pi_59595561
m-niki, niks sorry hoor Ik moest gewoon ff met de neus op de feiten gedrukt worden en dat is nu indirect gebeurt, Van je lijstje met punten haalde ik bijna de perfecte score eigenlijk. En iinderdaad nu kan ik er tenminste nog een beetje op sturen en het niet verder laten escaleren net als vorige keer. Heb ook wel het gevoel dat het deze keer minder erg is omdat juist zelf op tijd stekkers oveal uit heb getrokken.

Morgen inschrijven bij de een 3e verhuurtoko en hopelijk gaat deze door. Niet in Den Haag maar in Rotterdam, beetje aan de rand maar wel vlak bij de maas. Hopelijk gaat dit huis gewoon door en is het beetje fatsoenlijk voor de huurprijs.

Oja.. ik ging slapen, dat was het!. Maar het lukt niet, lig beetje heen en weer te kantelen in bed.
\
pi_59596242
quote:
Op zondag 22 juni 2008 01:32 schreef Logician het volgende:
tvp
goed idee
A mind with a heart of it's own
pi_59596768
Jezus, wat een avond..........en dan heb ik het niet over het voetbal.

Een vriend van me heeft me vanavond dingen verteld die niemand weet en ik ben er in positieve zin door aangeslagen.

Ik weet niet eens hoe ik het gevoel kan verwoorden, maar ben er zwaar door ontroerd.......

Het maakt alles zo nietig en nikszeggend waar ik me mee bezig en weet je opeens waar het allemaal om gaat in het leven. Tevens bevestigt het allerlei clichees waar we hier af en toe de spot mee drijven.

Vreemd, en anders kan ik m,n gevoel niet benoemen op dit moment......zit er gewoon van te janken vreem d genoeg.

Op het ene moment sta je zwaar te feesten en ben je zwaar beschonken, en voor je het weet voer je een van de diepste gesprekken van je leven.

Life is such sweet sorrow.

[ Bericht 7% gewijzigd door Feitosa op 22-06-2008 04:26:26 ]
Existing in dimensions of addictive obsession
Your script will run short of ideas
The story will soon end itself
People to trust come short in number
  zondag 22 juni 2008 @ 09:50:27 #22
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_59597723
tvp

*....en Feitosa een aai over z'n bolletje geeft*
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
  zondag 22 juni 2008 @ 10:18:42 #23
198059 kwaakvaak
kwik kwek en kwaak..
pi_59598021
Feitosa, het klinkt als een mooi verhaal, maar als ik eerlijk ben klinkt het ook als een 'iets te veel drank op en ben wat emotioneel gevoelig vandaag' verhaal. Maar ik ben oprecht benieuwd maar waarom je in eens zo relativerend ging denken. Pak een stoel, bak koffie en vertel ons eens in grote lijnen waar het verhaal over ging anders
pi_59599910
quote:
Op zondag 22 juni 2008 01:31 schreef m-niki het volgende:
@MNR: ik snapte er weinig van, van je rant, maar dat maakt niet uit...als het er maar uitgegooid is
Begrijpelijk. Voel me gewoon machteloos en gekwetst en dan reageer ik me af op het minste of geringste (gewoon verbaal, niet buiten proportie).

Heb nagedacht over de afgelopen maand en toevallig net met die jongen met wie ik een relatie probeerde op te bouwen aan de telefoon gezeten. Heb hem al meerdere keren verteld dat ik gewoon niet happy ben en dat mijn vertrouwen beschaamd is en ik daarom het niet meer zie zitten tussen hem en mij. Hij negeerde dat feit volledig en ging ontzettend zijn best doen door lief, geduldig etc te zijn. Dat maakte het er voor mij niet gemakkelijker op. Uiteindelijk heb ik eruit gegooid dat ik hem niet vertrouw, dat ik niet bezig wil zijn met de vraag of hij nu wel eerlijk is, dat ik niet de hele tijd over mijn schouder moet kijken, dat ik de hele tijd op moet passen en alert moet zijn.

Heb op het moment zelf toen ik aanvoelde dat er iets niet goed zat, het hem op de man afgevraagd. Kan dat soort dingen haarfijn aanvoelen. Ook bij onbekenden. Hij heeft het vervolgens ontkend en toen ik er een drietal weken later op terugkwam - omdat ik een verandering in zijn gedrag en emotionele band tussen ons waarnam - kwam het naar voren. Dus hij heeft tegen me gelogen toen ik er op dat moment zelf naar vroeg, heeft vervolgens 3 weken lang besloten dat het nog steeds niet belangrijk genoeg was om te zeggen en uiteindelijk heb ik het zelf achterhaald.

Ben gewoon een ontzettend gevoelige meid en als ik niet het gevoel heb dat iemand ergens spijt van heeft...
Dus reageer ik het indirect af.

Lief van je dat je erop reageert Thanks.

Ow... zie nu net dat ik een hele lange mail van hem krijg...
pi_59600147
Keej... now I'm all emotional and weak. Still don't know what to do.
I just leave it there for a while. Simply don't know what's in my best interest.
pi_59600207
quote:
Op zondag 22 juni 2008 10:18 schreef kwaakvaak het volgende:
Feitosa, het klinkt als een mooi verhaal, maar als ik eerlijk ben klinkt het ook als een 'iets te veel drank op en ben wat emotioneel gevoelig vandaag' verhaal. Maar ik ben oprecht benieuwd maar waarom je in eens zo relativerend ging denken. Pak een stoel, bak koffie en vertel ons eens in grote lijnen waar het verhaal over ging anders
Iets te veel drank kan kloppen, maar emotioneel gevoelig,nee. Het was gewoon erg apart dat je eerst als als een puber aan het uitleven bent in de stad en dan ineens de omschakeling naar hetgeen ik te horen kreeg.

Dat ontroerde me en had wel een impact op me, aangezien ik vroeger nou niet bekend stond als 1 van de meest serieuze personen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Feitosa op 22-06-2008 12:31:10 ]
  zondag 22 juni 2008 @ 12:18:02 #27
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_59600282
Meurning

Zo, vandaag niet de hele dag gamen maar de hele dag film kijken denk ik
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
  zondag 22 juni 2008 @ 12:19:29 #28
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_59600328
quote:
Op zondag 22 juni 2008 12:13 schreef MNR het volgende:
I just leave it there for a while. Simply don't know what's in my best interest.
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_59600383
quote:
Op zondag 22 juni 2008 12:18 schreef Elegy het volgende:
Meurning

Zo, vandaag niet de hele dag gamen maar de hele dag film kijken denk ik
Met deze hitte? Straks maar even langs m,n vrienden en een beetje uitbrakken.
  zondag 22 juni 2008 @ 12:26:21 #30
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_59600493
quote:
Op zondag 22 juni 2008 12:21 schreef Feitosa het volgende:

[..]

Met deze hitte? Straks maar even langs m,n vrienden en een beetje uitbrakken.
Het is warm en de zon schijnt, dan kom ik dus niet buiten

Ik hou gewoon de gordijnen dicht, balkondeuren open, ventilator aan en ik ga wel Ice Age kijken
pi_59600616
Ben echt gruwelijk doof van gisteren.

Eerst even goed ontbijten en veel drinken om bij te komen.
  zondag 22 juni 2008 @ 12:37:14 #32
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_59600772
quote:
Op zondag 22 juni 2008 12:13 schreef MNR het volgende:
Jij kan er ook wel steeds een lekkere partij in meegaan hè...
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
  zondag 22 juni 2008 @ 12:43:13 #33
77330 m-niki
for real
pi_59600943
quote:
Op zondag 22 juni 2008 12:37 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

valt me op dat je wel vaker meiden/vrouwen hier aanspreekt op hun emotionele dieptepunten
maar ken je vrouwen dan nu nog steeds niet, Gar??
(en da's niet lullig bedoeld, niet naar jou niet naar vrouwen...)
  zondag 22 juni 2008 @ 12:56:20 #34
101353 mrbox
Miep miep
pi_59601294
Hey m-niki je was gister weer lekker aan het vertellen he
tvp
You hold onto friends by keeping your heart a little softer than your head.
  zondag 22 juni 2008 @ 12:58:11 #35
94676 Garisson72
pi_59601343
quote:
Op zondag 22 juni 2008 12:43 schreef m-niki het volgende:

valt me op dat je wel vaker meiden/vrouwen hier aanspreekt op hun emotionele dieptepunten
dit kan ik op 2 manieren lezen: k spreek ze aan op het moment dat ze op een emotioneel dieptepunt zitten, of ik benoem het emotionele dieptepunt. Welke is het?
Dat laatste doe jij overigens ook regelmatig, maar dat zullen we dan beroepsdeformatie noemen?
quote:
maar ken je vrouwen dan nu nog steeds niet, Gar??
(en da's niet lullig bedoeld, niet naar jou niet naar vrouwen...)
Nee ik begrijp niks van vrouwen, m-niki.... but I'm comfortable not knowing, en dat is dan steeds wel een bevrijding denk ik weleens, als ik al dat gejeremieer hier op Fok lees.
  zondag 22 juni 2008 @ 13:20:20 #36
101353 mrbox
Miep miep
pi_59601909
En ja hoor, het is nu bevestigd : Dames vallen vaker op hufters
You hold onto friends by keeping your heart a little softer than your head.
pi_59602361
Die studie zegt eerder dat 'hufters' er gewoon actiever voor gaan. En vele korte affaires hebben ipv lange relaties, dus dan komt je teller qua dames automatisch hoger uit ja.
  zondag 22 juni 2008 @ 13:40:08 #38
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_59602398
quote:
Op zondag 22 juni 2008 13:20 schreef mrbox het volgende:
En ja hoor, het is nu bevestigd : Dames vallen vaker op hufters
* Cuegirllie gaat op zoek naar een james bond type
Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
  zondag 22 juni 2008 @ 13:49:04 #39
77330 m-niki
for real
pi_59602620
quote:
Op zondag 22 juni 2008 12:58 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

dit kan ik op 2 manieren lezen: k spreek ze aan op het moment dat ze op een emotioneel dieptepunt zitten, of ik benoem het emotionele dieptepunt. Welke is het?
Dat laatste doe jij overigens ook regelmatig, maar dat zullen we dan beroepsdeformatie noemen?
goed, zal ik het anders formuleren: bij jou valt het op, omdat je bijna alleen dan hier wat van je laat horen (en dus is het het eerste EN tweede ) en je doet alsof het echt heel raar en erg is... terwijl het gewoon af en toe eens voorkomt en je heel emotioneel diep kunt zitten en na een uur is er opeens niets meer aan de hand, dan is het weer uit je systeem ofzo..
quote:
Nee ik begrijp niks van vrouwen, m-niki.... but I'm comfortable not knowing, en dat is dan steeds wel een bevrijding denk ik weleens, als ik al dat gejeremieer hier op Fok lees.
dus je bent op zoek naar een emotioneel vlakkere vrouw dan de gemiddelde (succes!!)
pi_59602686
nou mr gala is hier nog
en het is eigenlijk wel leuk
pi_59602724
quote:
Op zondag 22 juni 2008 12:37 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

Huh? Ik snap oprecht niet wat je bedoelt te zeggen.
(je vindt het vreemd dat dit me raakt?)
pi_59602750
quote:
Op zondag 22 juni 2008 13:49 schreef m-niki het volgende:
terwijl het gewoon af en toe eens voorkomt en je heel emotioneel diep kunt zitten en na een uur is er opeens niets meer aan de hand, dan is het weer uit je systeem ofzo..
LOL!!!

Klopt wel. Heb een voetenbadje genomen, boekje gelezen en voel me nu weer prima
  zondag 22 juni 2008 @ 14:28:03 #43
77330 m-niki
for real
pi_59603345
quote:
Op zondag 22 juni 2008 13:52 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
nou mr gala is hier nog
PF!!
je snapt toch wel dat je nu eigenlijk ongeoorloofd hier aan het posten bent he!
Je hoort hier niet meer

(maar niet helemaal weggaan, doe het maar net als Liquidootje)
  zondag 22 juni 2008 @ 14:50:16 #44
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_59603738
quote:
Op zondag 22 juni 2008 13:52 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
nou mr gala is hier nog
pi_59603751
Zo, ben nu een beetje bijgekomen van de vreemde maar mooie avond gisteren. Stevig ontbijt, veel vocht en een lange douche hebben goed gedaan.

PF, als het goed voelt, go for it zou ik zeggen.....you only live once.

Ga zo uitbrakken in de bioscoop denk ik, m,n vrienden hebben toch niks aan een zombie op de bank.
  zondag 22 juni 2008 @ 14:54:16 #46
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_59603817
quote:
Op zondag 22 juni 2008 12:58 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

[..]

Wel een beke een zurige ondertoon waarneembaar Hoe was jou weekend Garisson?

[ Bericht 4% gewijzigd door kaasplankje op 22-06-2008 15:36:25 ]
  zondag 22 juni 2008 @ 15:01:11 #47
96981 DragonFire
Ik wil alleen maar zwemmen
pi_59603939
quote:
Op zondag 22 juni 2008 13:55 schreef MNR het volgende:

[..]

LOL!!!

Klopt wel. Heb een voetenbadje genomen, boekje gelezen en voel me nu weer prima
Voetenbadjes en een boekje is natuurlijk ook de oplossing voor alles
Wou dat ik een bad had maar dan een groot bad, lekker in dobberen.
Even voor de duidelijkheid Fok! is geen datingsite!
  zondag 22 juni 2008 @ 15:38:30 #48
94676 Garisson72
pi_59604415
quote:
Op zondag 22 juni 2008 13:49 schreef m-niki het volgende:

goed, zal ik het anders formuleren: bij jou valt het op, omdat je bijna alleen dan hier wat van je laat horen (en dus is het het eerste EN tweede )
Dat klopt, de ik-ben-gisteren-uitgeweest-en-nog-steeds-single-posts boeien me niet zo, ik reageer wel graag als er een emotioneel of psychologisch punt wordt aangehaald ....
quote:
en je doet alsof het echt heel raar en erg is... terwijl het gewoon af en toe eens voorkomt en je heel emotioneel diep kunt zitten en na een uur is er opeens niets meer aan de hand, dan is het weer uit je systeem ofzo..
...want truth be told vind ik het zéker niet raar. (als voorbeeld: de post van MNR waar ik op reageerde) Ergens fascineert het me dat een situatie of probleem dan beschreven wordt alsof het al het leed van de wereld betreft, vanuit een gevoelsperspectief waardoor het iets heel diepzittends lijkt te zijn, en kort daarna is het ook weer helemaal voorbij, zoals je zegt.
Beetje zoals die hagelbui van daarnet, of hebben jullie daar niet van mogen genieten?
quote:
dus je bent op zoek naar een emotioneel vlakkere vrouw dan de gemiddelde (succes!!)
en mij valt het op dat jij voor een psychologe wel erg graag op je 'jump to conclusions'-mat staat.
quote:
Op zondag 22 juni 2008 13:53 schreef MNR het volgende:

Huh? Ik snap oprecht niet wat je bedoelt te zeggen.
(je vindt het vreemd dat dit me raakt?)
nee, heul nie. Zie ook mijn post hierboven: ik vind het verbazingwekkend of fascinerend, but that's me: trek je er vooral nix van aan.
quote:
Op zondag 22 juni 2008 14:54 schreef kaasplankje het volgende:

Wel een beke een zurige ondertoon waarneembaar Hoe was jou weekend Garisson?

Nou nee heur, nix geen zurige bedoelingen qua ondertoon hier! Met 'dat gejeremieer' bedoelde ik de ettelijke "ik snap vrouwen nie, wat bedoelt ze hiermee, wat verwacht ze van mij"-topics hier op Fok. Dáár heb ik gelukkig nooit zoveel last van, omdat ik die drang niet heb om het allemaal te snappen: comfortable not knowing.

Ow en mijn weekend is tot op heden helemaal prima, daarnet dus fijns midden in die hagelbui beland, Nederland gisteren verloren weliswaar maar heb wel perfect gepoold gisteren en dat maakt alles goed. Kwestie van prioriteiten.

[ Bericht 16% gewijzigd door Garisson72 op 22-06-2008 15:45:55 ]
pi_59604728
quote:
Op zondag 22 juni 2008 15:38 schreef Garisson72 het volgende:
Dat klopt, de ik-ben-gisteren-uitgeweest-en-nog-steeds-single-posts boeien me niet zo, ik reageer wel graag als er een emotioneel of psychologisch punt wordt aangehaald ....
Dat heb ik ook. Slowchatten is leuker in MUZ of TTK, daar gaat het ook nergens over, maar dat 'nergens' is meer in overeenstemming met waar ik mee bezig ben. Ik ben niet zo'n hevig zoekende dater, dus kan meer met berichten over bandjes en 'wat eten we vandaag?' dan met de standaard slowchatposts hier. Niet dat 'wat eten we vandaag' of 'hee, het hagelt' zo boeiend zijn, maar soit
  zondag 22 juni 2008 @ 15:59:30 #50
94676 Garisson72
pi_59604792
hagel? woar!
ik moet naar de wc.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')