ik krijg trouwens nooit spam over borstvergrotende dingetjes...krijgen de mannen die juist dan weer??quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:54 schreef m-niki het volgende:
OMG!! Volgens mij heb ik (weer eens) spam in m'n mail om mijn penis te enlargen, maar deze keer is het voor hoger opgeleiden hahahahaha:
[..]
m'n mailbox is ook unsure of het wel spam is
dagelijks?? hrmm ik redt het op dit moment niet eens maandelijksquote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:57 schreef Dark_Angelus het volgende:
Nou dan kunnen we weer terug naar de dagelijkse gang van zaken,
Daten
Van de week lekker uit eten geweest, was gezellig. Voorderest heb ik er ook niet bijster veel tijd voor maar één keer in de week moet toch wel lukkenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:58 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
dagelijks?? hrmm ik redt het op dit moment niet eens maandelijks
jij date elke week?????quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:59 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Van de week lekker uit eten geweest, was gezellig. Voorderest heb ik er ook niet bijster veel tijd voor maar één keer in de week moet toch wel lukken
Nee, ik krijg van allerlij pilletjes, rusische vrouwen, belegingstips, afrikanen op zoek naar een tussen rekening, hete sex en af toe een boze gebruiker in mijn mailbox.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:58 schreef m-niki het volgende:
uit het vorige topic nog:
[..]
ik krijg trouwens nooit spam over borstvergrotende dingetjes...krijgen de mannen die juist dan weer??
Nou goed het zijn niet altijd dates om het zo te zeggen, maar ik mag graag met diverse dames een keer wat leuks doen. Filmpje, eten, terrasje, tsja als je iemand aanspreekt en het klikt een beetje kan je toch gewoon meer daar uit halen. Het hoeft niet gelijk een relatie van 10 jaar te worden?quote:Op zondag 22 juni 2008 00:00 schreef m-niki het volgende:
[..]
jij date elke week?????
hoe! (nee...sorry...de vraag moet meer zijn: waarom!!)
Yup. Nu heb ik volgens mij nog nooit een foto gezien die niet beter werd door Logicians aanwezigheid, maar toch... the camera loves you babyquote:Op zaterdag 21 juni 2008 17:26 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Hey Lit
Hijs wel leuk geworden he
Ohh, dat is wel heel lief!quote:Op zondag 22 juni 2008 00:34 schreef Tegan het volgende:
Ik kreeg net een lief smsje van Loos-jongen. Dat hij wou dat hij niet naar Basel was gegaan, omdat hij dan iig bij mij was. En met die gedachte ga ik maar slapen. Mijn wekker gaat weer te vroeg. Trusten iedereen
.
quote:Op zondag 22 juni 2008 00:06 schreef kwaakvaak het volgende:
Nou weet je, uh kijk het zit zo..... Weet niet eens of ik op dit moment eigenlijk wel op een date zou moeten gaan eigenlijk. Ben toch iets meer geburnout als ik dacht. Dank je m-niki om de symptomen nog maar ff onder kasta zijn neus te wrijven.
Begrijpelijk. Voel me gewoon machteloos en gekwetst en dan reageer ik me af op het minste of geringste (gewoon verbaal, niet buiten proportie).quote:Op zondag 22 juni 2008 01:31 schreef m-niki het volgende:
@MNR: ik snapte er weinig van, van je rant, maar dat maakt niet uit...als het er maar uitgegooid is![]()
Iets te veel drank kan kloppen, maar emotioneel gevoelig,nee. Het was gewoon erg apart dat je eerst als als een puber aan het uitleven bent in de stad en dan ineens de omschakeling naar hetgeen ik te horen kreeg.quote:Op zondag 22 juni 2008 10:18 schreef kwaakvaak het volgende:
Feitosa, het klinkt als een mooi verhaal, maar als ik eerlijk ben klinkt het ook als een 'iets te veel drank op en ben wat emotioneel gevoelig vandaag' verhaal. Maar ik ben oprecht benieuwd maar waarom je in eens zo relativerend ging denken. Pak een stoel, bak koffie en vertel ons eens in grote lijnen waar het verhaal over ging anders
quote:Op zondag 22 juni 2008 12:13 schreef MNR het volgende:
Keej... now I'm all emotional and weak. Still don't know what to do.
I just leave it there for a while. Simply don't know what's in my best interest.
Met deze hitte? Straks maar even langs m,n vrienden en een beetje uitbrakken.quote:Op zondag 22 juni 2008 12:18 schreef Elegy het volgende:
Meurning
Zo, vandaag niet de hele dag gamen maar de hele dag film kijken denk ik
Het is warm en de zon schijnt, dan kom ik dus niet buitenquote:Op zondag 22 juni 2008 12:21 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Met deze hitte? Straks maar even langs m,n vrienden en een beetje uitbrakken.
Jij kan er ook wel steeds een lekkere partij in meegaan hè...quote:Op zondag 22 juni 2008 12:13 schreef MNR het volgende:
Keej... now I'm all emotional and weak. Still don't know what to do.
I just leave it there for a while. Simply don't know what's in my best interest.
valt me op dat je wel vaker meiden/vrouwen hier aanspreekt op hun emotionele dieptepuntenquote:Op zondag 22 juni 2008 12:37 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Jij kan er ook wel steeds een lekkere partij in meegaan hè...![]()
dit kan ik op 2 manieren lezen: k spreek ze aan op het moment dat ze op een emotioneel dieptepunt zitten, of ik benoem het emotionele dieptepunt. Welke is het?quote:Op zondag 22 juni 2008 12:43 schreef m-niki het volgende:
valt me op dat je wel vaker meiden/vrouwen hier aanspreekt op hun emotionele dieptepunten
Nee ik begrijp niks van vrouwen, m-niki....quote:maar ken je vrouwen dan nu nog steeds niet, Gar??![]()
(en da's niet lullig bedoeld, niet naar jou niet naar vrouwen...)
* Cuegirllie gaat op zoek naar een james bond typequote:Op zondag 22 juni 2008 13:20 schreef mrbox het volgende:
En ja hoor, het is nu bevestigd : Dames vallen vaker op hufters
goed, zal ik het anders formuleren: bij jou valt het op, omdat je bijna alleen dan hier wat van je laat horenquote:Op zondag 22 juni 2008 12:58 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
dit kan ik op 2 manieren lezen: k spreek ze aan op het moment dat ze op een emotioneel dieptepunt zitten, of ik benoem het emotionele dieptepunt. Welke is het?
Dat laatste doe jij overigens ook regelmatig, maar dat zullen we dan beroepsdeformatie noemen?
dus je bent op zoek naar een emotioneel vlakkere vrouw dan de gemiddelde (succes!!)quote:Nee ik begrijp niks van vrouwen, m-niki....but I'm comfortable not knowing, en dat is dan steeds wel een bevrijding denk ik weleens, als ik al dat gejeremieer hier op Fok lees.
Huh? Ik snap oprecht niet wat je bedoelt te zeggen.quote:Op zondag 22 juni 2008 12:37 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Jij kan er ook wel steeds een lekkere partij in meegaan hè...![]()
LOL!!!quote:Op zondag 22 juni 2008 13:49 schreef m-niki het volgende:
terwijl het gewoon af en toe eens voorkomt en je heel emotioneel diep kunt zitten en na een uur is er opeens niets meer aan de hand, dan is het weer uit je systeem ofzo..![]()
PF!!quote:Op zondag 22 juni 2008 13:52 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
nou mr gala is hier nog
en het is eigenlijk wel leuk
quote:Op zondag 22 juni 2008 13:52 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
nou mr gala is hier nog
en het is eigenlijk wel leuk
Wel een beke een zurige ondertoon waarneembaarquote:Op zondag 22 juni 2008 12:58 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
dit kan ik op 2 manieren lezen: k spreek ze aan op het moment dat ze op een emotioneel dieptepunt zitten, of ik benoem het emotionele dieptepunt. Welke is het?
Dat laatste doe jij overigens ook regelmatig, maar dat zullen we dan beroepsdeformatie noemen?
[..]
Nee ik begrijp niks van vrouwen, m-niki....but I'm comfortable not knowing, en dat is dan steeds wel een bevrijding denk ik weleens, als ik al dat gejeremieer hier op Fok lees.
Voetenbadjes en een boekje is natuurlijk ook de oplossing voor allesquote:Op zondag 22 juni 2008 13:55 schreef MNR het volgende:
[..]
LOL!!!
Klopt wel. Heb een voetenbadje genomen, boekje gelezen en voel me nu weer prima
Dat klopt, de ik-ben-gisteren-uitgeweest-en-nog-steeds-single-posts boeien me niet zo, ik reageer wel graag als er een emotioneel of psychologisch punt wordt aangehaald ....quote:Op zondag 22 juni 2008 13:49 schreef m-niki het volgende:
goed, zal ik het anders formuleren: bij jou valt het op, omdat je bijna alleen dan hier wat van je laat horen(en dus is het het eerste EN tweede
)
...want truth be told vind ik het zéker niet raar. (als voorbeeld: de post van MNR waar ik op reageerde) Ergens fascineert het me dat een situatie of probleem dan beschreven wordt alsof het al het leed van de wereld betreft, vanuit een gevoelsperspectief waardoor het iets heel diepzittends lijkt te zijn, en kort daarna is het ook weer helemaal voorbij, zoals je zegt.quote:en je doet alsof het echt heel raar en erg is... terwijl het gewoon af en toe eens voorkomt en je heel emotioneel diep kunt zitten en na een uur is er opeens niets meer aan de hand, dan is het weer uit je systeem ofzo..![]()
en mij valt het op dat jij voor een psychologe wel erg graag op je 'jump to conclusions'-mat staat.quote:dus je bent op zoek naar een emotioneel vlakkere vrouw dan de gemiddelde (succes!!)
nee, heul nie. Zie ook mijn post hierboven: ik vind het verbazingwekkend of fascinerend, but that's me: trek je er vooral nix van aan.quote:Op zondag 22 juni 2008 13:53 schreef MNR het volgende:
Huh? Ik snap oprecht niet wat je bedoelt te zeggen.
(je vindt het vreemd dat dit me raakt?)
quote:Op zondag 22 juni 2008 14:54 schreef kaasplankje het volgende:
Wel een beke een zurige ondertoon waarneembaarHoe was jou weekend Garisson?
![]()
Dat heb ik ook. Slowchatten is leuker in MUZ of TTK, daar gaat het ook nergens over, maar dat 'nergens' is meer in overeenstemming met waar ik mee bezig ben. Ik ben niet zo'n hevig zoekende dater, dus kan meer met berichten over bandjes en 'wat eten we vandaag?' dan met de standaard slowchatposts hier. Niet dat 'wat eten we vandaag' of 'hee, het hagelt' zo boeiend zijn, maar soitquote:Op zondag 22 juni 2008 15:38 schreef Garisson72 het volgende:
Dat klopt, de ik-ben-gisteren-uitgeweest-en-nog-steeds-single-posts boeien me niet zo, ik reageer wel graag als er een emotioneel of psychologisch punt wordt aangehaald ....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |