Haha nee niet echt..quote:Op zondag 22 juni 2008 23:55 schreef JanesBrownie het volgende:
Dat lijkt me niet zo verstandig als meisje alleen
aargh dat lijkt me echt klote..dat je het leuk hebt met een collega, dat het dan te leuk wordt en bij elkaar in bed belandt en dat de volgende dag echt iedereen het weet!!quote:Op zondag 22 juni 2008 23:52 schreef kastanova het volgende:
[..]
Men wist dat zij me naar huis bracht, meer niet.
12:32 een mede-manager: "Ik heb het uit betrouwbare bron vernomen dat er een blonde collega naast je ligt."
Een bron met een glazen bol kennelijk.
SSSSsssstttt!quote:Op zondag 22 juni 2008 23:55 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet zo verstandig als meisje alleen
Noem een tijd en ik zal er staanquote:Op zondag 22 juni 2008 23:56 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Als je op het station staat.. dan wel
Had het nog zo gezegdquote:Op zondag 22 juni 2008 23:56 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Dan ligt t daaraan, was helemaal niet op zoek naar iemand met motor!
quote:Op maandag 23 juni 2008 00:00 schreef Elegy het volgende:
Uit het vorige topic:
[..]
SSSSsssstttt!Verpest mijn jacht naar nieuw vlees nou niet!
[..]
Noem een tijd en ik zal er staanEn nee, ik laat mijn klauwhamer wel thuis
ze kon d'r inlog niet meer vinden...quote:
Collega,s zijn voor me echt no go. Maar goed als het echt zo,n lekker ding is als hij zegt begrijp ik het volledig als het dan toch zo loopt.quote:Op zondag 22 juni 2008 23:59 schreef m-niki het volgende:
sjeeeees wat gaat dit weer snel
ik was net dit aan het typen, was ie alweer op slot!
[..]
aargh dat lijkt me echt klote..dat je het leuk hebt met een collega, dat het dan te leuk wordt en bij elkaar in bed belandt en dat de volgende dag echt iedereen het weet!!
(en nog erger wordt het als je bij nader inzien die collega helemaal niet zo leuk vindt, maar er wel nog heel lang mee moet werken...ik zou zoiets neit zo snel doen, tenzij je elkaar al heel lang kent en weet dat het goed zit)
Mwah, ik zorg wel dat die roddel snel weer verdwijnt, komt goed.quote:Op zondag 22 juni 2008 23:59 schreef m-niki het volgende:
sjeeeees wat gaat dit weer snel
ik was net dit aan het typen, was ie alweer op slot!
[..]
aargh dat lijkt me echt klote..dat je het leuk hebt met een collega, dat het dan te leuk wordt en bij elkaar in bed belandt en dat de volgende dag echt iedereen het weet!!
(en nog erger wordt het als je bij nader inzien die collega helemaal niet zo leuk vindt, maar er wel nog heel lang mee moet werken...ik zou zoiets neit zo snel doen, tenzij je elkaar al heel lang kent en weet dat het goed zit)
Zeg slimpie, waarom zet je in de sluitpost van deel 94 een linkje naar deel 94?quote:Op zondag 22 juni 2008 23:59 schreef JanesBrownie het volgende:
Vorige topic: [Singles] #94 ...de gekte voorbij
Voor op de barbecue... erm, om kennis mee te maken bedoel ikquote:Op maandag 23 juni 2008 00:02 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]nieuw vlees.. klinkt goed
Weet nog niet hoe laat ik er ben, maar je hoort het dan nog wel
Mijn laatste scharrel was een collega. Kwestie van goede afspraken maken. En het scheelt dat ik op opdrachtbasis werk dus hoef je niet bang te zijn dat je langer dan een paar maanden met elkaar zit.quote:Op maandag 23 juni 2008 00:02 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Collega,s zijn voor me echt no go. Maar goed als het echt zo,n lekker ding is als hij zegt begrijp ik het volledig als het dan toch zo loopt.
Nee...quote:Op maandag 23 juni 2008 00:05 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Zeg slimpie, waarom zet je in de sluitpost van deel 94 een linkje naar deel 94?
Ben je heel blond?
Heet is goed, verbranden niet!quote:Op maandag 23 juni 2008 00:05 schreef Elegy het volgende:
Voor op de barbecue... erm, om kennis mee te maken bedoel ik![]()
![]()
Okee okee, dan doe ik je wel wokkenquote:
Maar wat ik wilde zeggen... niemand die zich stoort aan die fantasieloze TT?quote:Op maandag 23 juni 2008 00:05 schreef Elegy het volgende:
Okee, op de booty call van haar twee weken geleden na dan
Xen, kom er maar inquote:Op maandag 23 juni 2008 00:02 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Collega,s zijn voor me echt no go. Maar goed als het echt zo,n lekker ding is als hij zegt begrijp ik het volledig als het dan toch zo loopt.
Op m'n vorige bedrijf had ik er 5 en dat leverde maar 1 keer drama's (misscutie dus idd) op, dus op zich nog een vrij gunstige scorequote:Op maandag 23 juni 2008 00:05 schreef Elegy het volgende:
Mijn laatste scharrel was een collega. Kwestie van goede afspraken maken. En het scheelt dat ik op opdrachtbasis werk dus hoef je niet bang te zijn dat je langer dan een paar maanden met elkaar zit.
Buiten dat, ik had geen klagen over haar maar toen ik het idee kreeg dat ze meer voor mij begon te voelen dan ik voor haar heb ik het maar stopgezet. Okee, op de booty call van haar twee weken geleden na dan
Dat klinkt idd beterquote:
Kip, stukjes paprika, mini maiskolfjes, worteltjes, uitje, teentje knoflook, champignons en wat courgette.quote:Op maandag 23 juni 2008 00:12 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat klinkt idd beter
Wel met wat kip erbij he!
Wat ben je toch weer lekker bescheidenquote:Op maandag 23 juni 2008 00:12 schreef kastanova het volgende:
[..]
Op m'n vorige bedrijf had ik er 5 en dat leverde maar 1 keer drama's (misscutie dus idd) op, dus op zich nog een vrij gunstige score.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |