Ziet er voorlopig niet best uit....quote:Op zondag 22 juni 2008 15:49 schreef Cassius het volgende:
[..]
Hoop 't wel ja, voorlopig alleen veel wind...
Ah ok...wat schade betreft ben ik dan wel blij dat we hier niets hadden.quote:Op zondag 22 juni 2008 15:40 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Centrum/ Oud-Zuid heeft veel gekregen. Schade aan auto's, takken op de weg en straten blank.
quote:Op zondag 22 juni 2008 15:44 schreef VageGastNL het volgende:
In Neede ging het ook behoorlijk hard.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hagel iets minder groot dan bij zie_tt, terwijl hij blijkbaar dichtbij woont.
Maar wat een bende op straat hier.
Stad iig niet...quote:Op zondag 22 juni 2008 16:08 schreef CybPraetorian het volgende:
Groningen kreeg er ook van langs:
[ afbeelding ]
holy shit! is dat een grote hagelsteen ontstaan uit allemaal kleintjes?quote:
Provincie dan, Veendam, en richting Duitse grens en Winschoten hebben ze ook flink wat gehadquote:
Volgens mij ontstaat dat hoog in de lucht al. Op z'n weg naar beneden zetten meer en meer ijskristallen zich af op de reeds gevormde hagel.quote:Op zondag 22 juni 2008 16:19 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
holy shit! is dat een grote hagelsteen ontstaan uit allemaal kleintjes?
sorry voor het leedvermaak, maar kan je er een foto van maken? ben heel benieuwd!quote:Op zondag 22 juni 2008 16:22 schreef HeyFreak het volgende:
jeuj, mijn auto is inmiddels een maanlandschap. Motorkap en dak he-le-maal onder de deuken
Mooie straatrivierquote:Op zondag 22 juni 2008 16:32 schreef Adelante het volgende:
wat filmpjes van een tweaker:
http://media.spenkman.nl/2008-06-22_Wolkenbreuk_Arnhem.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |