abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59597791

Het vorige deel: Slank de zomer in #176: het min of meer gewelfde deel

Voor wie is "Slank de zomer in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

En sommige mensen mochten het al opgemerkt hebben, de regelmatige bezoekers van deze reeks zijn iets intiemer geworden dan we allemaal gedacht hadden, want we kennen elkaar vanaf nu bij de voornaam!
Mocht je een probleempje hebben met namen onthouden, dan wil dit misschien wel helpen:

Conleche = Colette
Mordradead = Douwe
Principessa = King
Sylvana = Sylvana
Veiligheidsspeldje = Marianne
motorbloempje/Faithy = Gaby

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden.

Momenteel is het SHE-dieet erg hot. Wil je weten wat het inhoudt, klik dan hier
Springfield's looking pretty dusty today
pi_59597800
Goeiemorgen

Vandaag 73,4 al bijna 2 kilo in 2 weken dus !
pi_59597827
Leuk al die pics in het vorige topic; alleen maar lekkere wijven hier! Zal ook eens kijken of een voor/na sessie kan maken.
  zondag 22 juni 2008 @ 10:07:47 #4
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59597902
Hoi . TVP voor foto's van lekkere wijven .
Ik heb de laatste tijd 's ochtends een rooksmaak in m'n mond, terwijl ik niet eens rook .
Niet meer actief op Fok!
pi_59597903
goedemorgen

tvp!
Ja doei.
pi_59597919
quote:
Op zondag 22 juni 2008 10:07 schreef Viking84 het volgende:
Hoi . TVP voor foto's van lekkere wijven .
Ik heb de laatste tijd 's ochtends een rooksmaak in m'n mond, terwijl ik niet eens rook .
Hm, je zou het je toch wel herinneren een rookster te hebben gezoend de dag tevoren?
pi_59597923
Hallo

Ik was net 74,5 verdorie. Maar nu moet ik poepen. Eens kijken of dat effect heeft. .
  zondag 22 juni 2008 @ 10:10:15 #8
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59597928
quote:
Op zondag 22 juni 2008 10:09 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

Hm, je zou het je toch wel herinneren een rookster te hebben gezoend de dag tevoren?
Ik zoen niet met rooksters .
Niet meer actief op Fok!
pi_59597950
quote:
Op zondag 22 juni 2008 10:10 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik zoen niet met rooksters .
Is ook vies!
Offtopic: zo, ik ga vandaag lekker docjes kijken op www.hollanddoc.nl. Zo heerlijk is dat.
Kan die over surprise-eieren aanraden: 'Bitterzoete verleiding'. Je bek valt ervan open.
Ik ga nu die kijken over de veelwijverij van Anton Heyboer.

Ontopic: Gister lekker gebbq-ed, met kip en gambas. Beter dan vette worsten en burgers.
  zondag 22 juni 2008 @ 10:15:38 #10
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59597984
Ik ben ergens wel blij dat het EK afgelopen is. Nu is het ook afgelopen met het vreetfestijn en kan ik me weer helemaal op afvallen focussen . Ook al een tijdje niet meer hardgelopen, dus daar ga ik ook maar weer mee beginnen.
Het is hier stikheet trouwens. Nu eerst even de was opvouwen en dan maar met een boek op het balkon .
Niet meer actief op Fok!
pi_59598319
Precies, ik dacht ook al: geen EK-dieet meer.

Gisteren kreeg ik als afscheidskado van vriendinnen een etentje, sushi
je betaalt 18 euro en dan onbeperkt Was wel erg lekker
Zometeen mijn afscheidsfeestje voor familie, met taart. Ik ga geen taart eten. Ik herhaal: ik eet geen taart
  zondag 22 juni 2008 @ 10:43:05 #12
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_59598384
Het EK is nog niet afgelopen hoor! Nederland ligt er uit, maar er komt vast nog ontzettend mooi en goed voetbal voorbij!

Owja, en waarom staat het EK gelijk aan een vreetfestijn?
  zondag 22 juni 2008 @ 10:44:25 #13
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_59598402
quote:
Op zondag 22 juni 2008 10:43 schreef Liejannuh het volgende:
Het EK is nog niet afgelopen hoor! Nederland ligt er uit, maar er komt vast nog ontzettend mooi en goed voetbal voorbij!

Bij mij is het meer een drinkfestijn: tijdens het voetbal drinken we bier.... heel veel bier...
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_59598417
quote:
Op zondag 22 juni 2008 10:15 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben ergens wel blij dat het EK afgelopen is. Nu is het ook afgelopen met het vreetfestijn en kan ik me weer helemaal op afvallen focussen .
Ik had er vanochtend - ik ben al al vanaf 5.00 uur wakker - zo de balen in dat ik m'n Japanse rijst onaangeroerd in de koelkast heb laten staan. In plaats van op chocola ben ik op m'n doordeweekse schema overgegaan.

Ik had willen gaan hardlopen, maar in plaats daarvan ben ik gaan werken. Ik heb mezelf in ieder geval nuttig gemaakt. Als beloning ga ik zometeen thee zetten en de rest van de dag detectives kijken.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  zondag 22 juni 2008 @ 11:01:21 #15
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_59598688
bleeeggghh voel me dik idd EK vreetfestijn en EVIL m&m's.... heb een flinke vreetbui gehad. Heel ernstig.,
heb dit bijna nooit en voel me nu dik en schuldig

mooie foto's einde van het vorige topic. Ewelina, wat een onwijs verschil! die 1e foto is idd wel een echte eye-opener. Zo heb ik ook nog ergens wat foto's (niet digitaal) van een vakantie (en dus bikini enzo.....)
echt shocking achteraf.....

vandaag maar een poging tot een balansdag..... is wel ff nodig.
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_59599063
Gisteren verjaardag gehad, en daarvoor bij vrienden gegeten. Gewoon kip tandori met tomaat/komkommersalade

en op 't feestje alleen water gedronken, en welteteld: een klein stukje appel-notentaart, handje pinda's, 3 borrelnootjes en een stokbroodje kruidenboter op

Hoop deze week op de 70kg te komen.. mn streef dan kan ik mn leren motorpak kopen
Ja doei.
  zondag 22 juni 2008 @ 11:28:21 #17
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59599202
quote:

Het EK is een prima excuus voor struisvogelgedrag .
Ik ben steeds buitenshuis, krijg steeds tompouchen onder m'n neus geschoven + worst + kaas + chips etc.
Buiten het EK om heb ik geen moeite dat soort dingen af te slaan, zelfs niet op verjaardagsfeestjes.

En voor mij is het EK wel voorbij. Ik heb zelfs het subforum uit mijn forumindex gekickt .
Niet meer actief op Fok!
pi_59599566
Zet 'm op moblo en viking

Voor m'n lief een omelet met ui en bieslook gemaakt, voor mezelf visrijst

Had per ongeluk een gerookte makreel gekocht ipv makreelfilet maar het is gelukkig goedgekomen met zelf fileren.
pi_59599741
dank je

die 8 ons moet lukken, vind ik.. dan ben ik gewoon 17,5 kilo kwijt
Ja doei.
  Vis een optie? zondag 22 juni 2008 @ 12:01:29 #20
70532 loveli
N
pi_59599858
Da's een peuter die je niet meer hoeft mee te zeulen.
crap in = crap out
pi_59599970
quote:

Ik ben niet zo'n voetbalfan, dus nu NL eruit ligt ga ik het ook niet echt meer volgen. En een vreetfestijn was het niet, maar omdat ik vaak met andere mensen keek en die bijv. chips aten, at ik toch mee. En vaker bier en wijn enzo. Zelf haal ik dat soort dingen nooit in huis, dus voor mij was het alleen EK eten.
pi_59601301
quote:
Op zondag 22 juni 2008 12:01 schreef loveli het volgende:
Da's een peuter die je niet meer hoeft mee te zeulen.
wegen die zoveel?
Ja doei.
pi_59601451

dit is trouwens een foto van vorig jaar zomer
Ja doei.
  zondag 22 juni 2008 @ 13:11:07 #24
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_59601675
Ik heb alleen nog maar voor foto's . Alhoewel dat wel een flinke buik scheelt nu, dat wel...
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_59602634
quote:

Ik doe niet mee aan het voetbal gebeuren dus geen idee
pi_59602648
quote:
Op zondag 22 juni 2008 13:02 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]

Je ziet er nog steeds leuk uit
  zondag 22 juni 2008 @ 14:02:43 #27
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59602908
quote:
Op zondag 22 juni 2008 13:02 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]

Ik vind je daar leuker dan nu, dus vreet die 17,5 kg er maar weer aan .
Niet meer actief op Fok!
  zondag 22 juni 2008 @ 15:23:55 #28
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_59604243
goeiemorgen!

gisteren scandalig veel wite wijn gezopen en om 5 uur s nachts een heeeeleboel kipkluifjes.... Gala!!! het was fantastisch...

heb vandaag een automatische balansdag, want met deze kater heb ik er tot nu toe alleen nog maar met moeite 3 rijstwafels en een oranje paprika in gekregen... ... maar eens even knutselen voor vanavond...

maar ik ben wel heel blij, want de weegschaal gaf onlangs mijn laagste gewicht tot nu toe aan: 83.3 (nog steeds heel veel natuurlijk, maar er zijn wel al bijna 13 kilo's af )
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_59605486
*meldt zich ook maar eens, ben niet expliciet van plan om te gaan dieeten

1.97m bij 105 kg en BMI van 26.8
pi_59605579
Dan ga je niet slank de zomer in
pi_59605637
Als het moet wel, toen ik nog aan sport deed kon ik ook zo 10 kg kwijtraken in 1.5 maand tijd

Probleem is alleen dat ik op dit moment niet sport en te veel bier drink en teveel vet eten nuttig
pi_59605713
Wat kom je hier doen dan? Kijken hoe anderen wel afvallen?
pi_59605806
Niet zo bijdehand gaan reaguren, ik zit in eerste instantie hier om alles even te checken.. daarna misschien zelf actie ondernemen.
pi_59605910
Vroeg het me af omdat je dit zei
quote:
Op zondag 22 juni 2008 16:37 schreef Elwood1802 het volgende:
ben niet expliciet van plan om te gaan dieeten
Maarre alsnog welkom en suc6 ermee dan
pi_59606652
quote:
Op zondag 22 juni 2008 14:02 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik vind je daar leuker dan nu, dus vreet die 17,5 kg er maar weer aan .
Ja doei.
pi_59606737
Wat een afvalprestaties hier zeg 17 kilo, 13 kilo.. ik ben vergeleken met vorig jaar "pas" 10 kilo kwijt, en vergeleken met het begin van m'n nieuwe poging pas 1 kilo ik moet echt strenger worden.

Kwak - hoe is 't met je kater? En MoBlo, je ziet echt veel verschil met die foto, je bent in je gezicht ook veel smaller geworden. Goed zeg!

Ik heb vandaag een beetje een vreemde dag, met in ieder geval veel nakijkwerk en veel watermeloen . Vanavond een salade met wat brood. Ik wil verdorie eens onder die 74 komen. 73 komma nogwat klinkt alweer zo veel beter.
  zondag 22 juni 2008 @ 18:06:29 #37
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59607151
quote:
Op zondag 22 juni 2008 17:45 schreef Razztwizzle het volgende:
Wat een afvalprestaties hier zeg 17 kilo, 13 kilo.. ik ben vergeleken met vorig jaar "pas" 10 kilo kwijt, en vergeleken met het begin van m'n nieuwe poging pas 1 kilo ik moet echt strenger worden.
Oh, ik ben niet veel beter, hoor.
Maar toen ik 10 kg zwaarder was had ik een hekel aan mezelf en dat hielp. Nu is mijn zelfhaat niet groot genoeg .
Niet meer actief op Fok!
pi_59607175
quote:
Op zondag 22 juni 2008 17:45 schreef Razztwizzle het volgende:

Kwak - hoe is 't met je kater? En MoBlo, je ziet echt veel verschil met die foto, je bent in je gezicht ook veel smaller geworden. Goed zeg!

Ik heb vandaag een beetje een vreemde dag, met in ieder geval veel nakijkwerk en veel watermeloen . Vanavond een salade met wat brood. Ik wil verdorie eens onder die 74 komen. 73 komma nogwat klinkt alweer zo veel beter.
Hier 15kg in anderhalf jaar, ieder zijn tempo zolang het gewicht maar niet weer toeneemt

Watermeloen klinkt goed!
  zondag 22 juni 2008 @ 18:22:03 #39
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_59607455
hier 38 kg in 3 jaar (en 15,2 vanaf januari)
  zondag 22 juni 2008 @ 19:08:57 #40
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_59608296
@ razz: t gaat wel, hoofdpijn is bijna weg. helaas heeft de "ugh...eten" plaatsegmaakt voor een vette bek trek maar goed dat kon er vandaag wel af.

hm die dertien kilo...tsja... ik heb ooit eerder 13 kilo verloren, van 103 naar 90... daarna langzaam, met hobbeltjes, weer naar 96...en nu dus 83.... ik durf nog niet helemaal te geloven dat t nu echt goed gaat komen. dat kan ik pas als ik voor t eerst een getal in de zeventig ga zien denk ik (ben nog niet eens echt gewend aan een 8 in mn gewicht...
pi_59608869
Het stomme van afvallen is dat ik in m'n hoofd helemaal niet verander. Ik vind mezelf eerlijk gezegd nog niets anders dan tien kilo geleden. Ja, m'n kleren zitten wat losser, maar verder niets. Volgens mij komt dat besef pas als ik rond de 70 kilo uitkom, ik denk dat dat best een verschil kan maken. En ik moet weer gaan sporten, verdorie in de zomer ga ik weer fitnessen, ik kreeg er zulke mooie spieren van, dat wil ik weer!

En dit was mijn gezonde avondmaaltijd :

Salade met spinazie, rucola, eieren, croutons, champignons, tomaten, rozijntjes en een rode ui, met een honing-mosterd-dille-dressing *burp*. Ik kan nooit "salade voor één persoon maken" en ik eet er altijd teveel van . Nouja, beter dan friet voor twee personen eten, denk ik dan maar.
pi_59610113
Ik ben nog geen 2kg afgevallen
pi_59610248
Ik sta er nog steeds van te kijken hoe weinig ik 's avonds eet. Ik heb vandaag de hele dag honger gehad, en dus heb ik bijna elk uur wel iets gegeten om m'n honger te stillen. 's Avonds hoeft daar klaarblijkelijk niet zoveel meer bij.

Ik vind dit opmerkelijk omdat ik voorheen ongelooflijk veel kon eten 's avonds. Na 1 bord vol had ik de hele avond honger en vond ik het maar moeilijk om niet aan een boterhammen-binge toe te geven. Nu kan ik de hele dag eten, heb ik geen honger meer, en val ik nog af ook.
  zondag 22 juni 2008 @ 20:46:33 #44
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_59610338
quote:
Op zondag 22 juni 2008 20:37 schreef -marz- het volgende:
Meer focussen op je eten, niet op je gewicht.
En niet sjoemelen.
pi_59610383
hoi jongens,

ik sluit me ook aan! ( als het goed is natuurlijk )
ik heb troel al gepmd met mijn profiel op de dieet site.

ik ben 10 kilo aangekomen omdat ik een vriendje heb waarmee ik het veel te gezellig vind om savonds op de bank te snacken. Ik ben afgelopen week al een kilo afgevallen door minder te snoepen dus ik hoop dat het makkelijk gaat door minder te snoepen en meer te bewegen. Alleen zijn de snoepjes nog heel verleidelijk
  zondag 22 juni 2008 @ 20:53:50 #46
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_59610506
quote:
Op zondag 22 juni 2008 20:43 schreef Claudia_x het volgende:
Ik sta er nog steeds van te kijken hoe weinig ik 's avonds eet. Ik heb vandaag de hele dag honger gehad, en dus heb ik bijna elk uur wel iets gegeten om m'n honger te stillen. 's Avonds hoeft daar klaarblijkelijk niet zoveel meer bij.

Ik vind dit opmerkelijk omdat ik voorheen ongelooflijk veel kon eten 's avonds. Na 1 bord vol had ik de hele avond honger en vond ik het maar moeilijk om niet aan een boterhammen-binge toe te geven. Nu kan ik de hele dag eten, heb ik geen honger meer, en val ik nog af ook.
Fijn dat je zo netjes blijft volhouden en dat het goed gaat.
Je kunt dan overwegen volgende maand naar stap 2 te gaan, en de pindakaas eruit te gooien en over te stappen op mager beleg/suikervrij beleg. Waarom, omdat dit vetten gaat schelen en je dan nog even goed de beuk erin gooit.
Maand daarop kun je langzaam volkoren pasta introduceren ( stap 3 ). Zonder vlees, wel met groenten of vis.
Kun je in het weekend dus dagje rijst/dagje pasta doen.
Pittige pasta met zeevruchten
Pasta met tonijn en ui

Dit overigens alleen als je geen darmpatientje bent.
pi_59610710
quote:
Op zondag 22 juni 2008 20:53 schreef SHE het volgende:

Fijn dat je zo netjes blijft volhouden en dat het goed gaat.
Wat nog niet goed gaat, is vegetarisch eten. Afgelopen week heb ik dat 1x gedaan (in plaats van 2x), en ik vond het maar niks. Daar ben ik nog op aan het broeden. Soep lijkt me een prima oplossing, dus ik ga deze week op mijn thuiswerkdagen weer 's ochtends achter het fornuis. (Ik vind 's ochtends koken echt heerlijk.)
quote:
Je kunt dan overwegen volgende maand naar stap 2 te gaan, en de pindakaas eruit te gooien en over te stappen op mager beleg/suikervrij beleg. Waarom, omdat dit vetten gaat schelen en je dan nog even goed de beuk erin gooit.
Pindakaas er helemaal uit? Kan ik niet gewoon minderen?

Aan wat voor beleg denk je dan trouwens, behalve kip?
quote:
Maand daarop kun je langzaam volkoren pasta introduceren ( stap 3 ). Zonder vlees, wel met groenten of vis.
Bedoel je avondeten? Of louter voor het weekeinde-menu?
pi_59610836
quote:
Op zondag 22 juni 2008 20:37 schreef -marz- het volgende:
Vind je dat je sinds je nieuwe eetschema te weinig bent afgevallen, of dat je in vergelijking met de anderen weinig bent kwijtgeraakt?

Ik heb de indruk dat je veel sport, dus ik zou niet zo naar de weegschaal kijken als ik jou was. Ik verwacht dat mijn gewicht binnenkort zelfs omhoog zal gaan door het sporten.
  zondag 22 juni 2008 @ 21:09:41 #49
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_59610869
Nee, helemaal hoeft niet. Maar terugbrengen naar 1 boterham per dag is best een goede stap.
Het is een gezond product, maar het blijft vet
Beleg kan zijn suikervrije jam, eitje, rosbief, ham ( magere of rauwe ), rookvlees

Dat mag je zelf kiezen, je kunt het als maaltijd in je visdag doen, of als weekeinde-menu.
Voorwaarde is wel, absoluut geen vlees, absoluut geen volvette kaas. Wel mag met mate een pecorino of parmezaan gebruikt worden. Maar wil je echt lekker streng doen, gebruik dan zwitserse strooikaas.
pi_59611083
quote:
Op zondag 22 juni 2008 21:09 schreef SHE het volgende:
Nee, helemaal hoeft niet. Maar terugbrengen naar 1 boterham per dag is best een goede stap.
Het is een gezond product, maar het blijft vet
Beleg kan zijn suikervrije jam, eitje, rosbief, ham ( magere of rauwe ), rookvlees
Ik mag rauwe ham op brood eten? Daar maak je me héél gelukkig mee! En ook met achterham met mosterd. Het voordeel van rauwe ham is dat je die nog wel eens suikervrij in een supermarkt kunt vinden (al is die dan vaak te zout). Is serranoham eigenlijk erg vet? Dat is m'n lievelingsham.

"Serranoham wordt altijd gezien als een uiterst vette en calorierijke ham maar dit is niet waar. De ham is erg rijk aan ijzers en eiwitten en juist vetarm. Hierdoor wordt deze ham soms ook voorgeschreven aan mensen met bloedarmoede of ijzertekort." (Bron)
quote:
Dat mag je zelf kiezen, je kunt het als maaltijd in je visdag doen, of als weekeinde-menu.
Voorwaarde is wel, absoluut geen vlees, absoluut geen volvette kaas. Wel mag met mate een pecorino of parmezaan gebruikt worden. Maar wil je echt lekker streng doen, gebruik dan zwitserse strooikaas.
Het is jammer dat er geen gorgonzola bij de pasta mag, maar daar kan ik wel mee leven.
  zondag 22 juni 2008 @ 21:21:48 #51
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_59611163
Tips voor vega-avonden:

Kapucijners met een uitje; en als je die dag nog geen fruit hebt gehad kun je er zelfgemaakte stoofpeertjes bij eten/of appelcompote ( zelfgemaakt! ). Gebruik altijd zoetstof of stevia om te zoeten.
Een linzensoepje
Een grote boerenomelet
Een groentenschotel
Gevulde aubergines/courgettes
Ratatouille
Kruidenbouillon met volkoren stokbroodje en tapenade
Spinazie met eitje
Etc.
  zondag 22 juni 2008 @ 21:42:56 #52
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59611734
quote:
Op zondag 22 juni 2008 19:36 schreef Razztwizzle het volgende:
En dit was mijn gezonde avondmaaltijd :

[ afbeelding ]

Salade met spinazie, rucola, eieren, croutons, champignons, tomaten, rozijntjes en een rode ui, met een honing-mosterd-dille-dressing *burp*. Ik kan nooit "salade voor één persoon maken" en ik eet er altijd teveel van . Nouja, beter dan friet voor twee personen eten, denk ik dan maar.
Sjonge, dát ziet er nog eens lekker uit! .
Niet meer actief op Fok!
pi_59613700
quote:
Op zondag 22 juni 2008 21:08 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Vind je dat je sinds je nieuwe eetschema te weinig bent afgevallen, of dat je in vergelijking met de anderen weinig bent kwijtgeraakt?

Ik heb de indruk dat je veel sport, dus ik zou niet zo naar de weegschaal kijken als ik jou was. Ik verwacht dat mijn gewicht binnenkort zelfs omhoog zal gaan door het sporten.
Nee inderdaad in vergelijking met de rest hier. Maar het zit me niet dwars ofzo hoor, maakt juist een mooi contrast voor degenen die echt veel afgevallen zijn m'n broeken zitten al losser, dat is ook waar het om gaat. Hoewel ik ook weer niet van shoppen houd
pi_59613944
Miss_S blijft deze keer wel lang weg.
#35.
pi_59613989
ssssssssssssssssssssssht...
Ja doei.
pi_59614001
quote:
Op zondag 22 juni 2008 21:21 schreef SHE het volgende:
Tips voor vega-avonden:

Kapucijners met een uitje; en als je die dag nog geen fruit hebt gehad kun je er zelfgemaakte stoofpeertjes bij eten/of appelcompote ( zelfgemaakt! ). Gebruik altijd zoetstof of stevia om te zoeten.
Een linzensoepje
Een grote boerenomelet
Een groentenschotel
Gevulde aubergines/courgettes
Ratatouille
Kruidenbouillon met volkoren stokbroodje en tapenade
Spinazie met eitje
Etc.
Ik heb een vegetarische scharrel (oeh )dus hier kan ik sowieso wel wat mee
pi_59614011
quote:
Op zondag 22 juni 2008 22:49 schreef -marz- het volgende:

[..]
Hoewel ik ook weer niet van shoppen houd
heldin!
Ja doei.
  zondag 22 juni 2008 @ 23:03:19 #58
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_59614104
quote:
Op zondag 22 juni 2008 23:00 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

Ik heb een vegetarische scharrel (oeh )dus hier kan ik sowieso wel wat mee
Is dat nou diezelfde als die 4 dates van pas? Of is dit weer een anderen?
pi_59614270
quote:
Op zondag 22 juni 2008 23:03 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Is dat nou diezelfde als die 4 dates van pas? Of is dit weer een anderen?
Het is die ene waar ik mee naar het gala ben geweest En nog een paar keer mee af heb gesproken. Hij kwam hier gisteravond heen na het voetballen en is net pas weg
pi_59614320
quote:
Op zondag 22 juni 2008 23:00 schreef motorbloempje het volgende:
ssssssssssssssssssssssht...
. anders word ze wakker ja.
#35.
  zondag 22 juni 2008 @ 23:11:38 #61
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_59614330
quote:
Op zondag 22 juni 2008 23:08 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

Het is die ene waar ik mee naar het gala ben geweest En nog een paar keer mee af heb gesproken. Hij kwam hier gisteravond heen na het voetballen en is net pas weg
Dat is dus niet die leuke date van pas!
pi_59614486
quote:
Op zondag 22 juni 2008 23:11 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Ja wel die van de sex and the city date!! Of bedoel je een andere date?
pi_59614570
quote:
Op zondag 22 juni 2008 23:11 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

She's playing the field! Net als Phoebe, uit Friends .

PHOEBE: I know, I know! I'm like playing the field. Y'know? Like, juggling two guys, I'm sowing my wild oats. Y'know? Y'know, this kind've like y'know oat-sowin', field-playin' juggler.
  zondag 22 juni 2008 @ 23:19:53 #64
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_59614709
Hoeveel dates heb jij wel niet gehad de afgelopen tijd?!
pi_59615045
quote:
Op zondag 22 juni 2008 23:19 schreef Liejannuh het volgende:
Hoeveel dates heb jij wel niet gehad de afgelopen tijd?!
Met die jongen een paar keer (maar die hebben tot nu toe bijna 2 dagen geduurd elke keer) en met een andere jongen vier keer maar dat is al weer een tijdje terug. Ik noem het wel steeds date want "vriendje" klinkt zo.. Vast
pi_59615876
Weer rijkelijk laat, maar ik wilde toch nog even zeggen dat er dus écht wel mooie dames op fok zijn, getuige het vorige topic. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  maandag 23 juni 2008 @ 08:59:37 #67
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_59619011
goedemorgen dames.
Ik ben er achter wat de oorzaak is van mijn vreetweekend ben ongesteld
had een onbeheersbare drang om allerlei ongezonde troep naar binnen te werken...
maar nu dus buikpijn, darmkrampen en buikkrampen... voel me lang niet lekker.
Ik zou vandaag een studiedag op het werk hebben (oftewel met de boeken achter de PC), maar heb gebeld en overlegd en kan gelukkig mijn studiedag ook gewoon thuis doen...dus zit al vanaf 7 uur achter de laptop actief te doen.. heb mijn ontbijtje al gehad en geniet nu van een kopje thee.
maar voel me niet tof....
proberen er het beste van te maken. (en ga vooral niet wegen de komende dagen zal wel flink zwaarder zijn....)
pi_59619022
hij zei 70,0

dat zei 'ie.... zal misschien nog wel terugschommelen ofzo deze week, maar dat betekent dat ik als ik geen rare dingen doe, vanaf volgende week onder de 70 zit
Ja doei.
  maandag 23 juni 2008 @ 09:03:32 #69
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_59619053
nou bestel dat motorpak maar snel dan haha gefeliciteerd MoBlo
pi_59619350
Woehoe gefeliciteerd MoBlo !!!

Superknap van je en haal dat motorpak snel in huis idd.
pi_59619581
Hihaa, 70 kilo! MB!
Na een niet-al-te-streng weekend ben ik toch gelijk gebleven; nu weer hard er tegenaan en komend weekend geen feestjes en niet uit eten enzo!
pi_59619863
whihi

we gaan binnenkort even naar Dusseldorf, waar een Hein Gericke-Ouletstore zit. Hein Gericke is een motorkledingmerk.. en je kunt daar een leren pak kopen voor 50 euri ofzo, en hoeft dan alleen de rits te laten maken of een stikseltje te laten vervangen... normaal zijn die pakken een euri of 600...
Ja doei.
  maandag 23 juni 2008 @ 10:20:49 #73
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_59620250
woei, MB gefeli!!

ik ben vanochtend ook ongesteld geworden... grrrr... inderdaad weer een stukje zwaarder maar: ok een hoger vochtpercentage en een gelijk vetpercentage met mn moie 83.3 van gisteren. ik weeg me dus even nietmeer deze week *puh*

veel te laat wakker geworden ook vandaag trws... maar gauw aan de slag nu.
  maandag 23 juni 2008 @ 10:24:47 #74
14746 k_i_m
pi_59620317
Hier ook ongesteld, ik sta al twee dagen stil .
In my life
Why do I smile
  maandag 23 juni 2008 @ 10:46:24 #75
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_59620735
gezellig met zijn allen ongesteld
voel me echt beroerd.... krampen stralen zelfs door tot in mijn benen.... (volgens mij moet ik maar gewoon de pil weer gaan slikken.. want was toen echt veeeeeeel minder heftig ongesteld...)
pi_59620928
Motorpak !!!!
pi_59621198
Een troost, dames: die kilo's zijn zo weer weg
pi_59621291
quote:
Op maandag 23 juni 2008 10:46 schreef Beessie-Jen het volgende:
gezellig met zijn allen ongesteld
voel me echt beroerd.... krampen stralen zelfs door tot in mijn benen.... (volgens mij moet ik maar gewoon de pil weer gaan slikken.. want was toen echt veeeeeeel minder heftig ongesteld...)
Ja ik doe ook mee vanaf morgen . De buikpijn heb ik in ieder geval al 2 dagen .

@PF: mn haar is inderdaad halflang, maar mn omgeving schijnt het lang te vinden, dus noem ik het ook zo. En ik moet mn zelfbeeld nog bijstellen, heb jarenlang haar tot mn onderrug gehad, das pas lang .

@Moblo: Het is je gelukt!
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  maandag 23 juni 2008 @ 11:14:45 #79
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59621409
Feli Moblo . Motorrrrrpak!! .

Ik heb net mijn laatste verslag ingeleverd . Nu moet ik nog de eindversie van mijn scriptie inleveren (moet nog 1 dingetje aan gebeuren en daar heb ik mijn begeleider even bij nodig) en het is mogelijk dat ik aan dit verslag ook nog wat kleine dingetjes moet aanpassen, maar in principe is het gebeurd . Nu hopen dat de prof alles snel na kan kijken (al zal de vakantie er wel weer tussen zitten) en dan ben ik gewoon afgestudeerd . Ik zal me morgen wel erg raar voelen dat ik gewoon niks meer voor m'n studie te doen heb
Niet meer actief op Fok!
pi_59621598
Tellen babymaiskolfjes trouwens als groente of als fruit? Wel vrij zoet, iig.
  maandag 23 juni 2008 @ 11:42:55 #81
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_59622086
Als fruit. Mais staat helemaal stijf van de suiker.
pi_59622221
Hmmm, dan bewaar ik ze voor morgen.
pi_59623416
Heel veel normale borsten! hier!
Zo veel heb ik er nog nooit gezien, fijne reality check
  maandag 23 juni 2008 @ 12:48:15 #84
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_59623538
3 grote blokken mangostone, charcoal en sesame soap voor maar 3 euro

Dille en Kamille is mijn nieuwe high.
Nu maar hopen dat mijn teerbeminde niet bezwijkt aan de nieuwe seabreeze geur in de badkamer:@

Ik ben verder borstenmoe, eindelijk hoofdpijnvrij en buikpijnvrij.
Whieee
pi_59623646
Oew ja, die zeepblokken zijn tof

En er is geen D&K te vinden hier België

PF, als ik daar kijk ben ik vooral blij dat ik 'maar' een C-cup heb!
pi_59623698
quote:
Op maandag 23 juni 2008 12:48 schreef SHE het volgende:
3 grote blokken mangostone, charcoal en sesame soap voor maar 3 euro

Dille en Kamille is mijn nieuwe high.
Nu maar hopen dat mijn teerbeminde niet bezwijkt aan de nieuwe seabreeze geur in de badkamer:@

Ik ben verder borstenmoe, eindelijk hoofdpijnvrij en buikpijnvrij.
Whieee
Is die zeep van D&K? Vind ik altijd echt een leuk winkeltje,
jammer dat ik meestal met de trein naar Utrecht ga.. Kan ik niet zo veel meenemen
  maandag 23 juni 2008 @ 13:09:57 #87
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_59624076
Ja, ik heb echt een zeep fetish.
Nee, eigenlijk een D&K fetish.
Ik kwam er eigenlijk voor een scrubspons, maar ineens waren daar bruingrijze handdoeken in exact dezelfde kleur als mijn badkamer meubel.
Tja, dan moet je ook zeepjes in die kleur. En nieuwe design zeepbakjes. En geurbuiltjes. En een nieuwe korianderplant.
Ok, die laatste had ik echt niet nodig.
pi_59624397
quote:
Op maandag 23 juni 2008 13:09 schreef SHE het volgende:
Ja, ik heb echt een zeep fetish.
Nee, eigenlijk een D&K fetish.
Ik kwam er eigenlijk voor een scrubspons, maar ineens waren daar bruingrijze handdoeken in exact dezelfde kleur als mijn badkamer meubel.
Tja, dan moet je ook zeepjes in die kleur. En nieuwe design zeepbakjes. En geurbuiltjes. En een nieuwe korianderplant.
Ok, die laatste had ik echt niet nodig.
Lijkt me zo leuk om bij jou in huis te wonen (Nou ja je interieur te hebben dan)
Maarr.. zijn het van die stukken zeep die je hele kamer lekker laten ruiken? Want die moet ik hebben! Ik heb een stuk gehaald bij de Lush en dat ruik je amper..
pi_59624469
SHE, ik dacht dat ik de enige was... Manlief begon op een gegeven moment te mopperen 'dat we echt niet zo vaak onze handen wassen' toen ik een hele berg van die dingen had verzameld in de keuken.
Maar gelukkig hebben we nu een decente badkamer
  maandag 23 juni 2008 @ 13:28:25 #90
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_59624519
Lush is zooo 2006.
Prutszeepjes en ze stinken. Althans, ik vond ze stinken. Veel te muffig en weeig.

Deze 100% natuurlijke zepen ruiken echt waanzinnig. Veel beter dan generieke zeepjes. Enige wat ik qua duur tegen vind vallen zijn de geurzakjes. Die ruiken hooguit een week.
Maar de zeepjes blijf je ruiken zolang ze er liggen.
pi_59624538
Middag!
Heb een fijn en redelijk gezond weekend gehad, met veel lopen, helaas gisteren wel wat verbrand door de wind (daardoor voel je niet zo goed hoe warm de zon is en smeer ik te weinig).
Gisteren alleen wel niet zo handig gegeten. Ontbeten met twee boterhammen, daarna naar buiten en daar de hele middag gezeten eigenlijk en alleen koffie, cola light en wat dadels op. Na het avondeten wel met 2 een zak m&m's op, van de ongemerkte trek. Had ik beter wel brood mee kunnen nemen voor 's middags.
Het mooi kotsende meisje.
pi_59624542
quote:
Op maandag 23 juni 2008 13:28 schreef SHE het volgende:
Lush is zooo 2006.
Prutszeepjes en ze stinken. Althans, ik vond ze stinken. Veel te muffig en weeig.

Deze 100% natuurlijke zepen ruiken echt waanzinnig. Veel beter dan generieke zeepjes. Enige wat ik qua duur tegen vind vallen zijn de geurzakjes. Die ruiken hooguit een week.
Maar de zeepjes blijf je ruiken zolang ze er liggen.
Oké! Ik ben van de week wel in U te vinden dan sla ik in
pi_59624559
quote:
Op maandag 23 juni 2008 13:28 schreef SHE het volgende:
Lush is zooo 2006.
Muf?
Vooral heel heftig, vind ik. Ik krijg al uitslag als ik daar over de drempel stap, overgeparfumeerde zooi
pi_59624572
Ik ben er twee keer naar binnen geweest
met m'n sjaal om m'n mond en neus
  maandag 23 juni 2008 @ 13:34:17 #95
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_59624646
quote:
Op maandag 23 juni 2008 13:26 schreef ColdFeet het volgende:
SHE, ik dacht dat ik de enige was... Manlief begon op een gegeven moment te mopperen 'dat we echt niet zo vaak onze handen wassen' toen ik een hele berg van die dingen had verzameld in de keuken.
Maar gelukkig hebben we nu een decente badkamer
Oh nee, ik ben echt dol op zeepjes.
Olivier heeft er weinig last van. Hij ruikt na een dag thuis werken standaard naar lavendel, lelietjes van dalen en rozenolie
Hij heeft wel moeite met Lush, maar dat komt denk ik door dat chemische luchtje die Lush zeep heeft.
  maandag 23 juni 2008 @ 13:35:38 #96
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_59624679
quote:
Op maandag 23 juni 2008 13:30 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Muf?
Vooral heel heftig, vind ik. Ik krijg al uitslag als ik daar over de drempel stap, overgeparfumeerde zooi
Ja muf. De zeepjes ruiken of heel muffig of zijn zo sterk van geur dat het op je stembanden slaat.
Niet lekker

Bij D&K ruikt het naar bloesems, kruiden en specerijen. Dat ruikt veel natuurlijker.
pi_59624812
quote:
Op maandag 23 juni 2008 13:34 schreef SHE het volgende:

[..]

Oh nee, ik ben echt dol op zeepjes.
Olivier heeft er weinig last van. Hij ruikt na een dag thuis werken standaard naar lavendel, lelietjes van dalen en rozenolie
Hij heeft wel moeite met Lush, maar dat komt denk ik door dat chemische luchtje die Lush zeep heeft.

Hadden ze bij de D&K ook niet die geniale maanzaad&pepermuntolie-zeep?

Ik heb in Zuid-Afrika ooit geweldige zeep met avocado-olie gekocht
  maandag 23 juni 2008 @ 13:42:37 #98
14746 k_i_m
pi_59624844
D&K??
In my life
Why do I smile
pi_59624874
Dille en Kamille
zit o.a. in Utrecht bij een gracht tegen over Beadies
  maandag 23 juni 2008 @ 13:51:57 #100
14746 k_i_m
pi_59625050
Achso. Ik vermijd Utrecht als het even kan, zou niet weten wat waar zit .
In my life
Why do I smile
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')