Hm, je zou het je toch wel herinneren een rookster te hebben gezoend de dag tevoren?quote:Op zondag 22 juni 2008 10:07 schreef Viking84 het volgende:
Hoi. TVP voor foto's van lekkere wijven
![]()
.
Ik heb de laatste tijd 's ochtends een rooksmaak in m'n mond, terwijl ik niet eens rook.
Ik zoen niet met rookstersquote:Op zondag 22 juni 2008 10:09 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Hm, je zou het je toch wel herinneren een rookster te hebben gezoend de dag tevoren?
Is ook vies!quote:
Bij mij is het meer een drinkfestijn: tijdens het voetbal drinken we bier.... heel veel bier...quote:Op zondag 22 juni 2008 10:43 schreef Liejannuh het volgende:
Het EK is nog niet afgelopen hoor! Nederland ligt er uit, maar er komt vast nog ontzettend mooi en goed voetbal voorbij!
Owja, en waarom staat het EK gelijk aan een vreetfestijn?
Ik had er vanochtend - ik ben al al vanaf 5.00 uur wakkerquote:Op zondag 22 juni 2008 10:15 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben ergens wel blij dat het EK afgelopen is. Nu is het ook afgelopen met het vreetfestijn en kan ik me weer helemaal op afvallen focussen.
Het EK is een prima excuus voor struisvogelgedragquote:Op zondag 22 juni 2008 10:43 schreef Liejannuh het volgende:
Het EK is nog niet afgelopen hoor! Nederland ligt er uit, maar er komt vast nog ontzettend mooi en goed voetbal voorbij!
Ik ben niet zo'n voetbalfan, dus nu NL eruit ligt ga ik het ook niet echt meer volgen. En een vreetfestijn was het niet, maar omdat ik vaak met andere mensen keek en die bijv. chips aten, at ik toch mee. En vaker bier en wijn enzo. Zelf haal ik dat soort dingen nooit in huis, dus voor mij was het alleen EK eten.quote:Op zondag 22 juni 2008 10:43 schreef Liejannuh het volgende:
wegen die zoveel?quote:Op zondag 22 juni 2008 12:01 schreef loveli het volgende:
Da's een peuter die je niet meer hoeft mee te zeulen.
Ik doe niet mee aan het voetbal gebeuren dus geen ideequote:Op zondag 22 juni 2008 10:43 schreef Liejannuh het volgende:
Je ziet er nog steeds leuk uitquote:Op zondag 22 juni 2008 13:02 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]
dit is trouwens een foto van vorig jaar zomer
Ik vind je daar leuker dan nu, dus vreet die 17,5 kg er maar weer aanquote:Op zondag 22 juni 2008 13:02 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]
dit is trouwens een foto van vorig jaar zomer
Maarre alsnog welkom en suc6 ermee danquote:Op zondag 22 juni 2008 16:37 schreef Elwood1802 het volgende:
ben niet expliciet van plan om te gaan dieeten
quote:Op zondag 22 juni 2008 14:02 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik vind je daar leuker dan nu, dus vreet die 17,5 kg er maar weer aan.
Oh, ik ben niet veel beter, hoor.quote:Op zondag 22 juni 2008 17:45 schreef Razztwizzle het volgende:
Wat een afvalprestaties hier zeg17 kilo, 13 kilo.. ik ben vergeleken met vorig jaar "pas" 10 kilo kwijt, en vergeleken met het begin van m'n nieuwe poging pas 1 kilo
ik moet echt strenger worden.
Hier 15kg in anderhalf jaar, ieder zijn tempo zolang het gewicht maar niet weer toeneemtquote:Op zondag 22 juni 2008 17:45 schreef Razztwizzle het volgende:
Wat een afvalprestaties hier zeg17 kilo, 13 kilo.. ik ben vergeleken met vorig jaar "pas" 10 kilo kwijt, en vergeleken met het begin van m'n nieuwe poging pas 1 kilo
ik moet echt strenger worden.
Kwak - hoe is 't met je kater? En MoBlo, je ziet echt veel verschil met die foto, je bent in je gezicht ook veel smaller geworden. Goed zeg!
Ik heb vandaag een beetje een vreemde dag, met in ieder geval veel nakijkwerk en veel watermeloen. Vanavond een salade met wat brood. Ik wil verdorie eens onder die 74 komen. 73 komma nogwat klinkt alweer zo veel beter.
Fijn dat je zo netjes blijft volhouden en dat het goed gaat.quote:Op zondag 22 juni 2008 20:43 schreef Claudia_x het volgende:
Ik sta er nog steeds van te kijken hoe weinig ik 's avonds eet. Ik heb vandaag de hele dag honger gehad, en dus heb ik bijna elk uur wel iets gegeten om m'n honger te stillen. 's Avonds hoeft daar klaarblijkelijk niet zoveel meer bij.
Ik vind dit opmerkelijk omdat ik voorheen ongelooflijk veel kon eten 's avonds. Na 1 bord vol had ik de hele avond honger en vond ik het maar moeilijk om niet aan een boterhammen-binge toe te geven. Nu kan ik de hele dag eten, heb ik geen honger meer, en val ik nog af ook.
Wat nog niet goed gaat, is vegetarisch eten. Afgelopen week heb ik dat 1x gedaan (in plaats van 2x), en ik vond het maar niks. Daar ben ik nog op aan het broeden. Soep lijkt me een prima oplossing, dus ik ga deze week op mijn thuiswerkdagen weer 's ochtends achter het fornuis. (Ik vind 's ochtends koken echt heerlijk.)quote:Op zondag 22 juni 2008 20:53 schreef SHE het volgende:
Fijn dat je zo netjes blijft volhouden en dat het goed gaat.
Pindakaas er helemaal uit?quote:Je kunt dan overwegen volgende maand naar stap 2 te gaan, en de pindakaas eruit te gooien en over te stappen op mager beleg/suikervrij beleg. Waarom, omdat dit vetten gaat schelen en je dan nog even goed de beuk erin gooit.
Bedoel je avondeten? Of louter voor het weekeinde-menu?quote:Maand daarop kun je langzaam volkoren pasta introduceren ( stap 3 ). Zonder vlees, wel met groenten of vis.
Vind je dat je sinds je nieuwe eetschema te weinig bent afgevallen, of dat je in vergelijking met de anderen weinig bent kwijtgeraakt?quote:
Ik mag rauwe ham op brood eten? Daar maak je me héél gelukkig mee! En ook met achterham met mosterd.quote:Op zondag 22 juni 2008 21:09 schreef SHE het volgende:
Nee, helemaal hoeft niet. Maar terugbrengen naar 1 boterham per dag is best een goede stap.
Het is een gezond product, maar het blijft vet
Beleg kan zijn suikervrije jam, eitje, rosbief, ham ( magere of rauwe ), rookvlees
Het is jammer dat er geen gorgonzola bij de pasta mag, maar daar kan ik wel mee leven.quote:Dat mag je zelf kiezen, je kunt het als maaltijd in je visdag doen, of als weekeinde-menu.
Voorwaarde is wel, absoluut geen vlees, absoluut geen volvette kaas. Wel mag met mate een pecorino of parmezaan gebruikt worden. Maar wil je echt lekker streng doen, gebruik dan zwitserse strooikaas.
Sjonge, dát ziet er nog eens lekker uit!quote:Op zondag 22 juni 2008 19:36 schreef Razztwizzle het volgende:
En dit was mijn gezonde avondmaaltijd:
[ afbeelding ]
Salade met spinazie, rucola, eieren, croutons, champignons, tomaten, rozijntjes en een rode ui, met een honing-mosterd-dille-dressing*burp*. Ik kan nooit "salade voor één persoon maken" en ik eet er altijd teveel van
. Nouja, beter dan friet voor twee personen eten, denk ik dan maar.
Nee inderdaad in vergelijking met de rest hier. Maar het zit me niet dwars ofzo hoor, maakt juist een mooi contrast voor degenen die echt veel afgevallen zijnquote:Op zondag 22 juni 2008 21:08 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Vind je dat je sinds je nieuwe eetschema te weinig bent afgevallen, of dat je in vergelijking met de anderen weinig bent kwijtgeraakt?
Ik heb de indruk dat je veel sport, dus ik zou niet zo naar de weegschaal kijken als ik jou was. Ik verwacht dat mijn gewicht binnenkort zelfs omhoog zal gaan door het sporten.
Ik heb een vegetarische scharrel (oehquote:Op zondag 22 juni 2008 21:21 schreef SHE het volgende:
Tips voor vega-avonden:
Kapucijners met een uitje; en als je die dag nog geen fruit hebt gehad kun je er zelfgemaakte stoofpeertjes bij eten/of appelcompote ( zelfgemaakt! ). Gebruik altijd zoetstof of stevia om te zoeten.
Een linzensoepje
Een grote boerenomelet
Een groentenschotel
Gevulde aubergines/courgettes
Ratatouille
Kruidenbouillon met volkoren stokbroodje en tapenade
Spinazie met eitje
Etc.
quote:Op zondag 22 juni 2008 22:49 schreef -marz- het volgende:
[..]
Hoewel ik ook weer niet van shoppen houd
Is dat nou diezelfde als die 4 dates van pas? Of is dit weer een anderen?quote:Op zondag 22 juni 2008 23:00 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Ik heb een vegetarische scharrel (oeh)dus hier kan ik sowieso wel wat mee
Het is die ene waar ik mee naar het gala ben geweestquote:Op zondag 22 juni 2008 23:03 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Is dat nou diezelfde als die 4 dates van pas? Of is dit weer een anderen?
Dat is dus niet die leuke date van pas!quote:Op zondag 22 juni 2008 23:08 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Het is die ene waar ik mee naar het gala ben geweestEn nog een paar keer mee af heb gesproken. Hij kwam hier gisteravond heen na het voetballen en is net pas weg
![]()
Ja wel die van de sex and the city date!! Of bedoel je een andere date?quote:Op zondag 22 juni 2008 23:11 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Dat is dus niet die leuke date van pas!
She's playing the field! Net als Phoebe, uit Friendsquote:Op zondag 22 juni 2008 23:11 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Dat is dus niet die leuke date van pas!
Met die jongen een paar keer (maar die hebben tot nu toe bijna 2 dagen geduurd elke keer) en met een andere jongen vier keer maar dat is al weer een tijdje terug. Ik noem het wel steeds date want "vriendje" klinkt zo.. Vastquote:Op zondag 22 juni 2008 23:19 schreef Liejannuh het volgende:
Hoeveel dates heb jij wel niet gehad de afgelopen tijd?!
Ja ik doe ook mee vanaf morgenquote:Op maandag 23 juni 2008 10:46 schreef Beessie-Jen het volgende:
gezellig met zijn allen ongesteld![]()
voel me echt beroerd.... krampen stralen zelfs door tot in mijn benen.... (volgens mij moet ik maar gewoon de pil weer gaan slikken.. want was toen echt veeeeeeel minder heftig ongesteld...)
Is die zeep van D&K? Vind ik altijd echt een leuk winkeltje,quote:Op maandag 23 juni 2008 12:48 schreef SHE het volgende:
3 grote blokken mangostone, charcoal en sesame soap voor maar 3 euro
Dille en Kamille is mijn nieuwe high.
Nu maar hopen dat mijn teerbeminde niet bezwijkt aan de nieuwe seabreeze geur in de badkamer:@
Ik ben verder borstenmoe, eindelijk hoofdpijnvrij en buikpijnvrij.
Whieee
Lijkt me zo leuk om bij jou in huis te wonen (Nou ja je interieur te hebben dan)quote:Op maandag 23 juni 2008 13:09 schreef SHE het volgende:
Ja, ik heb echt een zeep fetish.
Nee, eigenlijk een D&K fetish.
Ik kwam er eigenlijk voor een scrubspons, maar ineens waren daar bruingrijze handdoeken in exact dezelfde kleur als mijn badkamer meubel.
Tja, dan moet je ook zeepjes in die kleur. En nieuwe design zeepbakjes. En geurbuiltjes. En een nieuwe korianderplant.
Ok, die laatste had ik echt niet nodig.
Oké! Ik ben van de week wel in U te vinden dan sla ik inquote:Op maandag 23 juni 2008 13:28 schreef SHE het volgende:
Lush is zooo 2006.
Prutszeepjes en ze stinken. Althans, ik vond ze stinken. Veel te muffig en weeig.
Deze 100% natuurlijke zepen ruiken echt waanzinnig. Veel beter dan generieke zeepjes. Enige wat ik qua duur tegen vind vallen zijn de geurzakjes. Die ruiken hooguit een week.
Maar de zeepjes blijf je ruiken zolang ze er liggen.
Muf?quote:Op maandag 23 juni 2008 13:28 schreef SHE het volgende:
Lush is zooo 2006.
Prutszeepjes en ze stinken. Althans, ik vond ze stinken. Veel te muffig en weeig.
Oh nee, ik ben echt dol op zeepjes.quote:Op maandag 23 juni 2008 13:26 schreef ColdFeet het volgende:
SHE, ik dacht dat ik de enige was... Manlief begon op een gegeven moment te mopperen 'dat we echt niet zo vaak onze handen wassen' toen ik een hele berg van die dingen had verzameld in de keuken.
Maar gelukkig hebben we nu een decente badkamer
Ja muf. De zeepjes ruiken of heel muffig of zijn zo sterk van geur dat het op je stembanden slaat.quote:Op maandag 23 juni 2008 13:30 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Muf?
Vooral heel heftig, vind ik. Ik krijg al uitslag als ik daar over de drempel stap, overgeparfumeerde zooi
quote:Op maandag 23 juni 2008 13:34 schreef SHE het volgende:
[..]
Oh nee, ik ben echt dol op zeepjes.
Olivier heeft er weinig last van. Hij ruikt na een dag thuis werken standaard naar lavendel, lelietjes van dalen en rozenolie
Hij heeft wel moeite met Lush, maar dat komt denk ik door dat chemische luchtje die Lush zeep heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |