abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59597791

Het vorige deel: Slank de zomer in #176: het min of meer gewelfde deel

Voor wie is "Slank de zomer in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

En sommige mensen mochten het al opgemerkt hebben, de regelmatige bezoekers van deze reeks zijn iets intiemer geworden dan we allemaal gedacht hadden, want we kennen elkaar vanaf nu bij de voornaam!
Mocht je een probleempje hebben met namen onthouden, dan wil dit misschien wel helpen:

Conleche = Colette
Mordradead = Douwe
Principessa = King
Sylvana = Sylvana
Veiligheidsspeldje = Marianne
motorbloempje/Faithy = Gaby

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden.

Momenteel is het SHE-dieet erg hot. Wil je weten wat het inhoudt, klik dan hier
Springfield's looking pretty dusty today
pi_59597800
Goeiemorgen

Vandaag 73,4 al bijna 2 kilo in 2 weken dus !
pi_59597827
Leuk al die pics in het vorige topic; alleen maar lekkere wijven hier! Zal ook eens kijken of een voor/na sessie kan maken.
  zondag 22 juni 2008 @ 10:07:47 #4
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59597902
Hoi . TVP voor foto's van lekkere wijven .
Ik heb de laatste tijd 's ochtends een rooksmaak in m'n mond, terwijl ik niet eens rook .
Niet meer actief op Fok!
pi_59597903
goedemorgen

tvp!
Ja doei.
pi_59597919
quote:
Op zondag 22 juni 2008 10:07 schreef Viking84 het volgende:
Hoi . TVP voor foto's van lekkere wijven .
Ik heb de laatste tijd 's ochtends een rooksmaak in m'n mond, terwijl ik niet eens rook .
Hm, je zou het je toch wel herinneren een rookster te hebben gezoend de dag tevoren?
pi_59597923
Hallo

Ik was net 74,5 verdorie. Maar nu moet ik poepen. Eens kijken of dat effect heeft. .
  zondag 22 juni 2008 @ 10:10:15 #8
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59597928
quote:
Op zondag 22 juni 2008 10:09 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

Hm, je zou het je toch wel herinneren een rookster te hebben gezoend de dag tevoren?
Ik zoen niet met rooksters .
Niet meer actief op Fok!
pi_59597950
quote:
Op zondag 22 juni 2008 10:10 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik zoen niet met rooksters .
Is ook vies!
Offtopic: zo, ik ga vandaag lekker docjes kijken op www.hollanddoc.nl. Zo heerlijk is dat.
Kan die over surprise-eieren aanraden: 'Bitterzoete verleiding'. Je bek valt ervan open.
Ik ga nu die kijken over de veelwijverij van Anton Heyboer.

Ontopic: Gister lekker gebbq-ed, met kip en gambas. Beter dan vette worsten en burgers.
  zondag 22 juni 2008 @ 10:15:38 #10
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59597984
Ik ben ergens wel blij dat het EK afgelopen is. Nu is het ook afgelopen met het vreetfestijn en kan ik me weer helemaal op afvallen focussen . Ook al een tijdje niet meer hardgelopen, dus daar ga ik ook maar weer mee beginnen.
Het is hier stikheet trouwens. Nu eerst even de was opvouwen en dan maar met een boek op het balkon .
Niet meer actief op Fok!
pi_59598319
Precies, ik dacht ook al: geen EK-dieet meer.

Gisteren kreeg ik als afscheidskado van vriendinnen een etentje, sushi
je betaalt 18 euro en dan onbeperkt Was wel erg lekker
Zometeen mijn afscheidsfeestje voor familie, met taart. Ik ga geen taart eten. Ik herhaal: ik eet geen taart
  zondag 22 juni 2008 @ 10:43:05 #12
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_59598384
Het EK is nog niet afgelopen hoor! Nederland ligt er uit, maar er komt vast nog ontzettend mooi en goed voetbal voorbij!

Owja, en waarom staat het EK gelijk aan een vreetfestijn?
  zondag 22 juni 2008 @ 10:44:25 #13
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_59598402
quote:
Op zondag 22 juni 2008 10:43 schreef Liejannuh het volgende:
Het EK is nog niet afgelopen hoor! Nederland ligt er uit, maar er komt vast nog ontzettend mooi en goed voetbal voorbij!

Bij mij is het meer een drinkfestijn: tijdens het voetbal drinken we bier.... heel veel bier...
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_59598417
quote:
Op zondag 22 juni 2008 10:15 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben ergens wel blij dat het EK afgelopen is. Nu is het ook afgelopen met het vreetfestijn en kan ik me weer helemaal op afvallen focussen .
Ik had er vanochtend - ik ben al al vanaf 5.00 uur wakker - zo de balen in dat ik m'n Japanse rijst onaangeroerd in de koelkast heb laten staan. In plaats van op chocola ben ik op m'n doordeweekse schema overgegaan.

Ik had willen gaan hardlopen, maar in plaats daarvan ben ik gaan werken. Ik heb mezelf in ieder geval nuttig gemaakt. Als beloning ga ik zometeen thee zetten en de rest van de dag detectives kijken.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  zondag 22 juni 2008 @ 11:01:21 #15
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_59598688
bleeeggghh voel me dik idd EK vreetfestijn en EVIL m&m's.... heb een flinke vreetbui gehad. Heel ernstig.,
heb dit bijna nooit en voel me nu dik en schuldig

mooie foto's einde van het vorige topic. Ewelina, wat een onwijs verschil! die 1e foto is idd wel een echte eye-opener. Zo heb ik ook nog ergens wat foto's (niet digitaal) van een vakantie (en dus bikini enzo.....)
echt shocking achteraf.....

vandaag maar een poging tot een balansdag..... is wel ff nodig.
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_59599063
Gisteren verjaardag gehad, en daarvoor bij vrienden gegeten. Gewoon kip tandori met tomaat/komkommersalade

en op 't feestje alleen water gedronken, en welteteld: een klein stukje appel-notentaart, handje pinda's, 3 borrelnootjes en een stokbroodje kruidenboter op

Hoop deze week op de 70kg te komen.. mn streef dan kan ik mn leren motorpak kopen
Ja doei.
  zondag 22 juni 2008 @ 11:28:21 #17
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59599202
quote:

Het EK is een prima excuus voor struisvogelgedrag .
Ik ben steeds buitenshuis, krijg steeds tompouchen onder m'n neus geschoven + worst + kaas + chips etc.
Buiten het EK om heb ik geen moeite dat soort dingen af te slaan, zelfs niet op verjaardagsfeestjes.

En voor mij is het EK wel voorbij. Ik heb zelfs het subforum uit mijn forumindex gekickt .
Niet meer actief op Fok!
pi_59599566
Zet 'm op moblo en viking

Voor m'n lief een omelet met ui en bieslook gemaakt, voor mezelf visrijst

Had per ongeluk een gerookte makreel gekocht ipv makreelfilet maar het is gelukkig goedgekomen met zelf fileren.
pi_59599741
dank je

die 8 ons moet lukken, vind ik.. dan ben ik gewoon 17,5 kilo kwijt
Ja doei.
  Vis een optie? zondag 22 juni 2008 @ 12:01:29 #20
70532 loveli
N
pi_59599858
Da's een peuter die je niet meer hoeft mee te zeulen.
crap in = crap out
pi_59599970
quote:

Ik ben niet zo'n voetbalfan, dus nu NL eruit ligt ga ik het ook niet echt meer volgen. En een vreetfestijn was het niet, maar omdat ik vaak met andere mensen keek en die bijv. chips aten, at ik toch mee. En vaker bier en wijn enzo. Zelf haal ik dat soort dingen nooit in huis, dus voor mij was het alleen EK eten.
pi_59601301
quote:
Op zondag 22 juni 2008 12:01 schreef loveli het volgende:
Da's een peuter die je niet meer hoeft mee te zeulen.
wegen die zoveel?
Ja doei.
pi_59601451

dit is trouwens een foto van vorig jaar zomer
Ja doei.
  zondag 22 juni 2008 @ 13:11:07 #24
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_59601675
Ik heb alleen nog maar voor foto's . Alhoewel dat wel een flinke buik scheelt nu, dat wel...
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_59602634
quote:

Ik doe niet mee aan het voetbal gebeuren dus geen idee
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')