abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59592446
Voor de singles onder ons. Lang of niet lang single, wat maakt het uit, deel je ervaringen, doe wat je wil, maar niet uit, geef maar een gil! Don't be shy, there is no reason why. Wees hier verdrietig of juist heel erg blij, want je bent weer vrij, maar krassen is verboden ook al word het wel eens aangeraden!

Singles....reeks...? Que?
Voor iedereen die over het single-zijn wil praten. Zit je ermee of vind je het héérlijk? Heb je tips en trucs om snel single-af te zijn of wil je die? Hier moet je wezen!

Er zijn echter ook een paar belangrijke regels, die nageleefd dienen te worden.

Dit is geen slowchat. Onze modjes zijn erg streng hierop. Blijf ontopic, en laat de reeks niet vervallen in hoi/doei/de spaghetti is heerlijk gelukt/lekker weertje hè?-posts. Maar het mag wel hoor. Als het gezellig is.

Dit is geen datingsite of een matchmakerstopic, onthoud dat. Ga niet lopen zeuren om foto\'s van de chickies die meeposten en ga er niet van uit dat je hier de liefde van je leven gaat vinden. Maar voor de dames. Het mág wel als het vrijwillig gebeurd.

Dit is óók geen 'zwelg hier in zelfmedelijden'-topic. Je bent niet de enige single, gezien de reeks. Let er op dat je niet alsnog in die houding schiet. Die houding is alleen goed voor sex.

Kortom, hou het lekker gezellig en toegankelijk voor iedereen. Zo niet, dan krijg je een kusje van Re of Emel!

Als je 't topic vol maakt, open dan ook gewoon een nieuwe, dank..

Vorige topic: [Singles] #93 single het weekend in!!!
[b]The devils water, it ain't so sweet, you don't wanna drink right now, but you can dip your feet, everyonce in a little while[/b]
maar eerst nog even dit: blablabla
  Moderator / FOK!Fotograaf zaterdag 21 juni 2008 @ 23:57:36 #2
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_59592464
Nou dan kunnen we weer terug naar de dagelijkse gang van zaken,

Daten
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  zaterdag 21 juni 2008 @ 23:57:47 #3
141482 Q.
JurassiQ
pi_59592475
Eindelijk weer rust!
For great justice!
pi_59592494
uit het vorige topic nog:
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 23:54 schreef m-niki het volgende:
OMG!! Volgens mij heb ik (weer eens) spam in m'n mail om mijn penis te enlargen, maar deze keer is het voor hoger opgeleiden hahahahaha:
[..]

m'n mailbox is ook unsure of het wel spam is
ik krijg trouwens nooit spam over borstvergrotende dingetjes...krijgen de mannen die juist dan weer??
[b]The devils water, it ain't so sweet, you don't wanna drink right now, but you can dip your feet, everyonce in a little while[/b]
  zaterdag 21 juni 2008 @ 23:58:47 #5
198059 kwaakvaak
kwik kwek en kwaak..
pi_59592524
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 23:57 schreef Dark_Angelus het volgende:
Nou dan kunnen we weer terug naar de dagelijkse gang van zaken,

Daten
dagelijks?? hrmm ik redt het op dit moment niet eens maandelijks
Weet je, een slet is een eigenlijk gewoon een prostituee zonder ondernemers geest.
  Moderator / FOK!Fotograaf zaterdag 21 juni 2008 @ 23:59:37 #6
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_59592562
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 23:58 schreef kwaakvaak het volgende:

[..]

dagelijks?? hrmm ik redt het op dit moment niet eens maandelijks
Van de week lekker uit eten geweest, was gezellig. Voorderest heb ik er ook niet bijster veel tijd voor maar één keer in de week moet toch wel lukken
pi_59592613
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 23:59 schreef Dark_Angelus het volgende:

[..]

Van de week lekker uit eten geweest, was gezellig. Voorderest heb ik er ook niet bijster veel tijd voor maar één keer in de week moet toch wel lukken
jij date elke week?????

hoe! (nee...sorry...de vraag moet meer zijn: waarom!!)
  zondag 22 juni 2008 @ 00:02:12 #8
198059 kwaakvaak
kwik kwek en kwaak..
pi_59592673
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 23:58 schreef m-niki het volgende:
uit het vorige topic nog:
[..]

ik krijg trouwens nooit spam over borstvergrotende dingetjes...krijgen de mannen die juist dan weer??
Nee, ik krijg van allerlij pilletjes, rusische vrouwen, belegingstips, afrikanen op zoek naar een tussen rekening, hete sex en af toe een boze gebruiker in mijn mailbox.
Weet je, een slet is een eigenlijk gewoon een prostituee zonder ondernemers geest.
  Moderator / FOK!Fotograaf zondag 22 juni 2008 @ 00:02:14 #9
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_59592676
quote:
Op zondag 22 juni 2008 00:00 schreef m-niki het volgende:

[..]

jij date elke week?????

hoe! (nee...sorry...de vraag moet meer zijn: waarom!!)
Nou goed het zijn niet altijd dates om het zo te zeggen, maar ik mag graag met diverse dames een keer wat leuks doen. Filmpje, eten, terrasje, tsja als je iemand aanspreekt en het klikt een beetje kan je toch gewoon meer daar uit halen. Het hoeft niet gelijk een relatie van 10 jaar te worden?
pi_59592813
tvp
  zondag 22 juni 2008 @ 00:06:58 #11
198059 kwaakvaak
kwik kwek en kwaak..
pi_59592849
Nou weet je, uh kijk het zit zo..... Weet niet eens of ik op dit moment eigenlijk wel op een date zou moeten gaan eigenlijk. Ben toch iets meer geburnout als ik dacht. Dank je m-niki om de symptomen nog maar ff onder kasta zijn neus te wrijven.
pi_59593889
Ik kreeg net een lief smsje van Loos-jongen. Dat hij wou dat hij niet naar Basel was gegaan, omdat hij dan iig bij mij was . En met die gedachte ga ik maar slapen. Mijn wekker gaat weer te vroeg. Trusten iedereen .
pi_59594303
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 17:26 schreef Cuegirllie het volgende:

[..]

Hey Lit
Hijs wel leuk geworden he
Yup. Nu heb ik volgens mij nog nooit een foto gezien die niet beter werd door Logicians aanwezigheid, maar toch... the camera loves you baby .
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
pi_59594588
Een ongelooflijk agressieve kerel voor m'n neus nadat we verloren hadden. Loopt me gewoon bijna omver terwijl hij zijn frustratie uit, dus ik duw hem weg omdat ik me niet om wil laten duwen, draait ie zich om, waarop ik hem aankijk van "ja, hoezo zou je nu ruzie gaan zoeken met mij, net alsof ik niet baal dat we verloren hebben", uit ie van: "je hoeft niet te duwen". Nee, sukkel, kijk jij dan ook ff uit waar je loopt en wie je omver loopt. De kroeg is niet van jou alleen.

De MSN'er heeft geen woord tegen me gezegd. Het zal hem wel zijn opgevallen dat ik vanmiddag langs zijn huis fietste terwijl ik terug kwam van de stad en hij buitenstond en ik ervoor koos om aan de overkant van de straat te gaan fietsen Ja hallo! Ben geen draaideur
Toen ik een kwartier binnen was is ie vertrokken. Zo, dat ook weer opgehelderd.
= edit = En als ik dan toch aan het spuien ben over die gozer. Wat denkt ie wel helemaal niet? Dat hij toen geen keuze kon maken, niet wist wat hij wilde met een kutsmoes aankwam en vervolgens maar geen keuze heeft genomen, wel opnieuw iedere keer toenadering zoeken, flirten en tegen me zeggen dat ik lekker ruik en er mooi uitzie, bla bla bla. 10 Anderen die wel met respect met me omgaan.

En wat balen zeg dat we hebben verloren... vond het gewoon echt niet leuk. Aan de andere kant: we hebben 3 wedstrijden gespeeld waarbij we de tegenpartij finaal hebben ingemaakt.... nu hebben wij een keer ervaren hoe dat is als je zo met de tegenpartij omgaat.

En aan het eind van de avond nog een buitengewoon interessant gesprek gehad. Over Hollandse relaties Toch leuk om dat een keer terug te horen. En toen ik zijn horoscoop raadde, zat ik nog goed ook
Altijd fijn om erachter te komen dat je weer een goede ervaring hebt met hetzelfde sterrenbeeld

Enne nog even dit voor een favo SC-er L

[ Bericht 8% gewijzigd door MNR op 22-06-2008 01:23:06 ]
You're never fully dressed until you wear a smile
pi_59594628
quote:
Op zondag 22 juni 2008 00:34 schreef Tegan het volgende:
Ik kreeg net een lief smsje van Loos-jongen. Dat hij wou dat hij niet naar Basel was gegaan, omdat hij dan iig bij mij was . En met die gedachte ga ik maar slapen. Mijn wekker gaat weer te vroeg. Trusten iedereen .
Ohh, dat is wel heel lief!
pi_59594723
Ow... het valt me nu op dat we opeens ook geen oranjefan meer zijn..
  zondag 22 juni 2008 @ 01:31:58 #17
77330 m-niki
for real
pi_59595234
quote:
Op zondag 22 juni 2008 00:06 schreef kwaakvaak het volgende:
Nou weet je, uh kijk het zit zo..... Weet niet eens of ik op dit moment eigenlijk wel op een date zou moeten gaan eigenlijk. Ben toch iets meer geburnout als ik dacht. Dank je m-niki om de symptomen nog maar ff onder kasta zijn neus te wrijven.
sorry?
of misschien ook niet...het is beter om er nu achter te komen dan wanneer het echt niet meer gaat...
sterkte...!

@Tegan: da's een lief berichtje! (altijd maar weer die maar komt ie: in het licht van hoe de avond verlopen is daar in Basel...beetje te laat dan... maar goed, mannen kunnen niet multi-tasken dus als de aandacht bij de voetbalwedstrijd is, dan is ie daar ook echt helemaal..en zodra dat voorbij is, lijkt het wel alsof de spotlight weer verplaatst is naar jou mannen zijn grappig)

@MNR: ik snapte er weinig van, van je rant, maar dat maakt niet uit...als het er maar uitgegooid is

-edit- ik zou eigenlijk wel moeten gaan slapen, m'n ouders komen morgenvroeg.. (en er moet nog één en ander gekuist worden hiero in huis) maar...ikwilnogniet! het is weekend ja!
pi_59595249
tvp
  zondag 22 juni 2008 @ 01:50:49 #19
198059 kwaakvaak
kwik kwek en kwaak..
pi_59595561
m-niki, niks sorry hoor Ik moest gewoon ff met de neus op de feiten gedrukt worden en dat is nu indirect gebeurt, Van je lijstje met punten haalde ik bijna de perfecte score eigenlijk. En iinderdaad nu kan ik er tenminste nog een beetje op sturen en het niet verder laten escaleren net als vorige keer. Heb ook wel het gevoel dat het deze keer minder erg is omdat juist zelf op tijd stekkers oveal uit heb getrokken.

Morgen inschrijven bij de een 3e verhuurtoko en hopelijk gaat deze door. Niet in Den Haag maar in Rotterdam, beetje aan de rand maar wel vlak bij de maas. Hopelijk gaat dit huis gewoon door en is het beetje fatsoenlijk voor de huurprijs.

Oja.. ik ging slapen, dat was het!. Maar het lukt niet, lig beetje heen en weer te kantelen in bed.
\
pi_59596242
quote:
Op zondag 22 juni 2008 01:32 schreef Logician het volgende:
tvp
goed idee
A mind with a heart of it's own
pi_59596768
Jezus, wat een avond..........en dan heb ik het niet over het voetbal.

Een vriend van me heeft me vanavond dingen verteld die niemand weet en ik ben er in positieve zin door aangeslagen.

Ik weet niet eens hoe ik het gevoel kan verwoorden, maar ben er zwaar door ontroerd.......

Het maakt alles zo nietig en nikszeggend waar ik me mee bezig en weet je opeens waar het allemaal om gaat in het leven. Tevens bevestigt het allerlei clichees waar we hier af en toe de spot mee drijven.

Vreemd, en anders kan ik m,n gevoel niet benoemen op dit moment......zit er gewoon van te janken vreem d genoeg.

Op het ene moment sta je zwaar te feesten en ben je zwaar beschonken, en voor je het weet voer je een van de diepste gesprekken van je leven.

Life is such sweet sorrow.

[ Bericht 7% gewijzigd door Feitosa op 22-06-2008 04:26:26 ]
Existing in dimensions of addictive obsession
Your script will run short of ideas
The story will soon end itself
People to trust come short in number
  zondag 22 juni 2008 @ 09:50:27 #22
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_59597723
tvp

*....en Feitosa een aai over z'n bolletje geeft*
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
  zondag 22 juni 2008 @ 10:18:42 #23
198059 kwaakvaak
kwik kwek en kwaak..
pi_59598021
Feitosa, het klinkt als een mooi verhaal, maar als ik eerlijk ben klinkt het ook als een 'iets te veel drank op en ben wat emotioneel gevoelig vandaag' verhaal. Maar ik ben oprecht benieuwd maar waarom je in eens zo relativerend ging denken. Pak een stoel, bak koffie en vertel ons eens in grote lijnen waar het verhaal over ging anders
pi_59599910
quote:
Op zondag 22 juni 2008 01:31 schreef m-niki het volgende:
@MNR: ik snapte er weinig van, van je rant, maar dat maakt niet uit...als het er maar uitgegooid is
Begrijpelijk. Voel me gewoon machteloos en gekwetst en dan reageer ik me af op het minste of geringste (gewoon verbaal, niet buiten proportie).

Heb nagedacht over de afgelopen maand en toevallig net met die jongen met wie ik een relatie probeerde op te bouwen aan de telefoon gezeten. Heb hem al meerdere keren verteld dat ik gewoon niet happy ben en dat mijn vertrouwen beschaamd is en ik daarom het niet meer zie zitten tussen hem en mij. Hij negeerde dat feit volledig en ging ontzettend zijn best doen door lief, geduldig etc te zijn. Dat maakte het er voor mij niet gemakkelijker op. Uiteindelijk heb ik eruit gegooid dat ik hem niet vertrouw, dat ik niet bezig wil zijn met de vraag of hij nu wel eerlijk is, dat ik niet de hele tijd over mijn schouder moet kijken, dat ik de hele tijd op moet passen en alert moet zijn.

Heb op het moment zelf toen ik aanvoelde dat er iets niet goed zat, het hem op de man afgevraagd. Kan dat soort dingen haarfijn aanvoelen. Ook bij onbekenden. Hij heeft het vervolgens ontkend en toen ik er een drietal weken later op terugkwam - omdat ik een verandering in zijn gedrag en emotionele band tussen ons waarnam - kwam het naar voren. Dus hij heeft tegen me gelogen toen ik er op dat moment zelf naar vroeg, heeft vervolgens 3 weken lang besloten dat het nog steeds niet belangrijk genoeg was om te zeggen en uiteindelijk heb ik het zelf achterhaald.

Ben gewoon een ontzettend gevoelige meid en als ik niet het gevoel heb dat iemand ergens spijt van heeft...
Dus reageer ik het indirect af.

Lief van je dat je erop reageert Thanks.

Ow... zie nu net dat ik een hele lange mail van hem krijg...
pi_59600147
Keej... now I'm all emotional and weak. Still don't know what to do.
I just leave it there for a while. Simply don't know what's in my best interest.
pi_59600207
quote:
Op zondag 22 juni 2008 10:18 schreef kwaakvaak het volgende:
Feitosa, het klinkt als een mooi verhaal, maar als ik eerlijk ben klinkt het ook als een 'iets te veel drank op en ben wat emotioneel gevoelig vandaag' verhaal. Maar ik ben oprecht benieuwd maar waarom je in eens zo relativerend ging denken. Pak een stoel, bak koffie en vertel ons eens in grote lijnen waar het verhaal over ging anders
Iets te veel drank kan kloppen, maar emotioneel gevoelig,nee. Het was gewoon erg apart dat je eerst als als een puber aan het uitleven bent in de stad en dan ineens de omschakeling naar hetgeen ik te horen kreeg.

Dat ontroerde me en had wel een impact op me, aangezien ik vroeger nou niet bekend stond als 1 van de meest serieuze personen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Feitosa op 22-06-2008 12:31:10 ]
  zondag 22 juni 2008 @ 12:18:02 #27
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_59600282
Meurning

Zo, vandaag niet de hele dag gamen maar de hele dag film kijken denk ik
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
  zondag 22 juni 2008 @ 12:19:29 #28
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_59600328
quote:
Op zondag 22 juni 2008 12:13 schreef MNR het volgende:
I just leave it there for a while. Simply don't know what's in my best interest.
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_59600383
quote:
Op zondag 22 juni 2008 12:18 schreef Elegy het volgende:
Meurning

Zo, vandaag niet de hele dag gamen maar de hele dag film kijken denk ik
Met deze hitte? Straks maar even langs m,n vrienden en een beetje uitbrakken.
  zondag 22 juni 2008 @ 12:26:21 #30
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_59600493
quote:
Op zondag 22 juni 2008 12:21 schreef Feitosa het volgende:

[..]

Met deze hitte? Straks maar even langs m,n vrienden en een beetje uitbrakken.
Het is warm en de zon schijnt, dan kom ik dus niet buiten

Ik hou gewoon de gordijnen dicht, balkondeuren open, ventilator aan en ik ga wel Ice Age kijken
pi_59600616
Ben echt gruwelijk doof van gisteren.

Eerst even goed ontbijten en veel drinken om bij te komen.
  zondag 22 juni 2008 @ 12:37:14 #32
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_59600772
quote:
Op zondag 22 juni 2008 12:13 schreef MNR het volgende:
Jij kan er ook wel steeds een lekkere partij in meegaan hè...
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
  zondag 22 juni 2008 @ 12:43:13 #33
77330 m-niki
for real
pi_59600943
quote:
Op zondag 22 juni 2008 12:37 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

valt me op dat je wel vaker meiden/vrouwen hier aanspreekt op hun emotionele dieptepunten
maar ken je vrouwen dan nu nog steeds niet, Gar??
(en da's niet lullig bedoeld, niet naar jou niet naar vrouwen...)
  zondag 22 juni 2008 @ 12:56:20 #34
101353 mrbox
Miep miep
pi_59601294
Hey m-niki je was gister weer lekker aan het vertellen he
tvp
You hold onto friends by keeping your heart a little softer than your head.
  zondag 22 juni 2008 @ 12:58:11 #35
94676 Garisson72
pi_59601343
quote:
Op zondag 22 juni 2008 12:43 schreef m-niki het volgende:

valt me op dat je wel vaker meiden/vrouwen hier aanspreekt op hun emotionele dieptepunten
dit kan ik op 2 manieren lezen: k spreek ze aan op het moment dat ze op een emotioneel dieptepunt zitten, of ik benoem het emotionele dieptepunt. Welke is het?
Dat laatste doe jij overigens ook regelmatig, maar dat zullen we dan beroepsdeformatie noemen?
quote:
maar ken je vrouwen dan nu nog steeds niet, Gar??
(en da's niet lullig bedoeld, niet naar jou niet naar vrouwen...)
Nee ik begrijp niks van vrouwen, m-niki.... but I'm comfortable not knowing, en dat is dan steeds wel een bevrijding denk ik weleens, als ik al dat gejeremieer hier op Fok lees.
  zondag 22 juni 2008 @ 13:20:20 #36
101353 mrbox
Miep miep
pi_59601909
En ja hoor, het is nu bevestigd : Dames vallen vaker op hufters
pi_59602361
Die studie zegt eerder dat 'hufters' er gewoon actiever voor gaan. En vele korte affaires hebben ipv lange relaties, dus dan komt je teller qua dames automatisch hoger uit ja.
  zondag 22 juni 2008 @ 13:40:08 #38
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_59602398
quote:
Op zondag 22 juni 2008 13:20 schreef mrbox het volgende:
En ja hoor, het is nu bevestigd : Dames vallen vaker op hufters
* Cuegirllie gaat op zoek naar een james bond type
Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
  zondag 22 juni 2008 @ 13:49:04 #39
77330 m-niki
for real
pi_59602620
quote:
Op zondag 22 juni 2008 12:58 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

dit kan ik op 2 manieren lezen: k spreek ze aan op het moment dat ze op een emotioneel dieptepunt zitten, of ik benoem het emotionele dieptepunt. Welke is het?
Dat laatste doe jij overigens ook regelmatig, maar dat zullen we dan beroepsdeformatie noemen?
goed, zal ik het anders formuleren: bij jou valt het op, omdat je bijna alleen dan hier wat van je laat horen (en dus is het het eerste EN tweede ) en je doet alsof het echt heel raar en erg is... terwijl het gewoon af en toe eens voorkomt en je heel emotioneel diep kunt zitten en na een uur is er opeens niets meer aan de hand, dan is het weer uit je systeem ofzo..
quote:
Nee ik begrijp niks van vrouwen, m-niki.... but I'm comfortable not knowing, en dat is dan steeds wel een bevrijding denk ik weleens, als ik al dat gejeremieer hier op Fok lees.
dus je bent op zoek naar een emotioneel vlakkere vrouw dan de gemiddelde (succes!!)
pi_59602686
nou mr gala is hier nog
en het is eigenlijk wel leuk
pi_59602724
quote:
Op zondag 22 juni 2008 12:37 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

Huh? Ik snap oprecht niet wat je bedoelt te zeggen.
(je vindt het vreemd dat dit me raakt?)
pi_59602750
quote:
Op zondag 22 juni 2008 13:49 schreef m-niki het volgende:
terwijl het gewoon af en toe eens voorkomt en je heel emotioneel diep kunt zitten en na een uur is er opeens niets meer aan de hand, dan is het weer uit je systeem ofzo..
LOL!!!

Klopt wel. Heb een voetenbadje genomen, boekje gelezen en voel me nu weer prima
  zondag 22 juni 2008 @ 14:28:03 #43
77330 m-niki
for real
pi_59603345
quote:
Op zondag 22 juni 2008 13:52 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
nou mr gala is hier nog
PF!!
je snapt toch wel dat je nu eigenlijk ongeoorloofd hier aan het posten bent he!
Je hoort hier niet meer

(maar niet helemaal weggaan, doe het maar net als Liquidootje)
  zondag 22 juni 2008 @ 14:50:16 #44
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_59603738
quote:
Op zondag 22 juni 2008 13:52 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
nou mr gala is hier nog
pi_59603751
Zo, ben nu een beetje bijgekomen van de vreemde maar mooie avond gisteren. Stevig ontbijt, veel vocht en een lange douche hebben goed gedaan.

PF, als het goed voelt, go for it zou ik zeggen.....you only live once.

Ga zo uitbrakken in de bioscoop denk ik, m,n vrienden hebben toch niks aan een zombie op de bank.
  zondag 22 juni 2008 @ 14:54:16 #46
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_59603817
quote:
Op zondag 22 juni 2008 12:58 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

[..]

Wel een beke een zurige ondertoon waarneembaar Hoe was jou weekend Garisson?

[ Bericht 4% gewijzigd door kaasplankje op 22-06-2008 15:36:25 ]
  zondag 22 juni 2008 @ 15:01:11 #47
96981 DragonFire
Ik wil alleen maar zwemmen
pi_59603939
quote:
Op zondag 22 juni 2008 13:55 schreef MNR het volgende:

[..]

LOL!!!

Klopt wel. Heb een voetenbadje genomen, boekje gelezen en voel me nu weer prima
Voetenbadjes en een boekje is natuurlijk ook de oplossing voor alles
Wou dat ik een bad had maar dan een groot bad, lekker in dobberen.
Even voor de duidelijkheid Fok! is geen datingsite!
  zondag 22 juni 2008 @ 15:38:30 #48
94676 Garisson72
pi_59604415
quote:
Op zondag 22 juni 2008 13:49 schreef m-niki het volgende:

goed, zal ik het anders formuleren: bij jou valt het op, omdat je bijna alleen dan hier wat van je laat horen (en dus is het het eerste EN tweede )
Dat klopt, de ik-ben-gisteren-uitgeweest-en-nog-steeds-single-posts boeien me niet zo, ik reageer wel graag als er een emotioneel of psychologisch punt wordt aangehaald ....
quote:
en je doet alsof het echt heel raar en erg is... terwijl het gewoon af en toe eens voorkomt en je heel emotioneel diep kunt zitten en na een uur is er opeens niets meer aan de hand, dan is het weer uit je systeem ofzo..
...want truth be told vind ik het zéker niet raar. (als voorbeeld: de post van MNR waar ik op reageerde) Ergens fascineert het me dat een situatie of probleem dan beschreven wordt alsof het al het leed van de wereld betreft, vanuit een gevoelsperspectief waardoor het iets heel diepzittends lijkt te zijn, en kort daarna is het ook weer helemaal voorbij, zoals je zegt.
Beetje zoals die hagelbui van daarnet, of hebben jullie daar niet van mogen genieten?
quote:
dus je bent op zoek naar een emotioneel vlakkere vrouw dan de gemiddelde (succes!!)
en mij valt het op dat jij voor een psychologe wel erg graag op je 'jump to conclusions'-mat staat.
quote:
Op zondag 22 juni 2008 13:53 schreef MNR het volgende:

Huh? Ik snap oprecht niet wat je bedoelt te zeggen.
(je vindt het vreemd dat dit me raakt?)
nee, heul nie. Zie ook mijn post hierboven: ik vind het verbazingwekkend of fascinerend, but that's me: trek je er vooral nix van aan.
quote:
Op zondag 22 juni 2008 14:54 schreef kaasplankje het volgende:

Wel een beke een zurige ondertoon waarneembaar Hoe was jou weekend Garisson?

Nou nee heur, nix geen zurige bedoelingen qua ondertoon hier! Met 'dat gejeremieer' bedoelde ik de ettelijke "ik snap vrouwen nie, wat bedoelt ze hiermee, wat verwacht ze van mij"-topics hier op Fok. Dáár heb ik gelukkig nooit zoveel last van, omdat ik die drang niet heb om het allemaal te snappen: comfortable not knowing.

Ow en mijn weekend is tot op heden helemaal prima, daarnet dus fijns midden in die hagelbui beland, Nederland gisteren verloren weliswaar maar heb wel perfect gepoold gisteren en dat maakt alles goed. Kwestie van prioriteiten.

[ Bericht 16% gewijzigd door Garisson72 op 22-06-2008 15:45:55 ]
pi_59604728
quote:
Op zondag 22 juni 2008 15:38 schreef Garisson72 het volgende:
Dat klopt, de ik-ben-gisteren-uitgeweest-en-nog-steeds-single-posts boeien me niet zo, ik reageer wel graag als er een emotioneel of psychologisch punt wordt aangehaald ....
Dat heb ik ook. Slowchatten is leuker in MUZ of TTK, daar gaat het ook nergens over, maar dat 'nergens' is meer in overeenstemming met waar ik mee bezig ben. Ik ben niet zo'n hevig zoekende dater, dus kan meer met berichten over bandjes en 'wat eten we vandaag?' dan met de standaard slowchatposts hier. Niet dat 'wat eten we vandaag' of 'hee, het hagelt' zo boeiend zijn, maar soit
  zondag 22 juni 2008 @ 15:59:30 #50
94676 Garisson72
pi_59604792
hagel? woar!
ik moet naar de wc.
  zondag 22 juni 2008 @ 15:59:46 #51
96981 DragonFire
pi_59604798
Wat is het stil hier zeg, iedereen zit zeker aan het strand.

Haaaaaaaallllllllllloooooooooooooooooooooooooooo alllllo alo lo o o o o o .. . . . .

Nee echt compleet leeg
  zondag 22 juni 2008 @ 16:11:58 #52
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_59605030
quote:
Op zondag 22 juni 2008 15:59 schreef DragonFire het volgende:

Haaaaaaaallllllllllloooooooooooooooooooooooooooo alllllo alo lo o o o o o .. . . . .

Nee echt compleet leeg
Ik heb net de docu Life after people zitten kijken. Vind ik best interessant, dat soort scenario's
  zondag 22 juni 2008 @ 16:17:53 #53
96981 DragonFire
pi_59605143
oei die ziet er cool uit, ga ik kijken
  zondag 22 juni 2008 @ 16:41:47 #54
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_59605588
quote:

[..]

Beetje zoals die hagelbui van daarnet, of hebben jullie daar niet van mogen genieten?
Nee, hier schijnt de zon al de hele dag en de wind waait hard door de bomen in mijn tuintje. En de merels zijn al de hele dag aan het zingen.
quote:

Nou nee heur, nix geen zurige bedoelingen qua ondertoon hier! Met 'dat gejeremieer' bedoelde ik de ettelijke "ik snap vrouwen nie, wat bedoelt ze hiermee, wat verwacht ze van mij"-topics hier op Fok. Dáár heb ik gelukkig nooit zoveel last van, omdat ik die drang niet heb om het allemaal te snappen: comfortable not knowing.

Ow en mijn weekend is tot op heden helemaal prima, daarnet dus fijns midden in die hagelbui beland, Nederland gisteren verloren weliswaar maar heb wel perfect gepoold gisteren en dat maakt alles goed. Kwestie van prioriteiten.
Enne "comfortable not knowing" volgens mij snap jij het allemaal prima.
en het is volgens mij geen tautologie maar een pleonasme
pi_59606366
* Logician is lui
pi_59609388
quote:
@Tegan: da's een lief berichtje! (altijd maar weer die maar komt ie: in het licht van hoe de avond verlopen is daar in Basel...beetje te laat dan... maar goed, mannen kunnen niet multi-tasken dus als de aandacht bij de voetbalwedstrijd is, dan is ie daar ook echt helemaal..en zodra dat voorbij is, lijkt het wel alsof de spotlight weer verplaatst is naar jou mannen zijn grappig)
Ach. Ik had een klotedag, en ik had helemaal niets verwacht van hem te horen, dus het maakte mijn avond wel weer wat beter .
  zondag 22 juni 2008 @ 20:07:43 #57
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_59609446
quote:

[..]
mannen kunnen niet multi-tasken
Ik wel, ik kan muziek luisteren, internetten, gamen, film kijken en bellen. En naderhand weet ik precies wat ik allemaal gedaan/gezegd/gehoord heb
  zondag 22 juni 2008 @ 20:09:55 #58
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_59609485
quote:
Op zondag 22 juni 2008 20:07 schreef Elegy het volgende:

Ik wel, ik kan muziek luisteren, internetten, gamen, film kijken en bellen. En naderhand weet ik precies wat ik allemaal gedaan/gezegd/gehoord heb
Ik ben benieuwd in hoeverre dat daadwerkelijk klopt
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
  zondag 22 juni 2008 @ 20:12:12 #59
156178 angelfist
ik ben niet gek
pi_59609527
Moe

Maar wel vrijgezel
hallo luitjes.
  zondag 22 juni 2008 @ 20:12:19 #60
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_59609529
quote:
Op zondag 22 juni 2008 20:09 schreef Cuegirllie het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd in hoeverre dat daadwerkelijk klopt
Ik zit nu te gamen (Max Payne 2, oudje), luister muziek en ben aan het internetten
  zondag 22 juni 2008 @ 20:14:21 #61
77330 m-niki
for real
pi_59609570
quote:

[..]

en mij valt het op dat jij voor een psychologe wel erg graag op je 'jump to conclusions'-mat staat.

(wat een zwaktebod is dat toch altijd weer, als een ander het doet, is het ok, als ik het doe is het niet ok WANT ik ben psycholoog... ik weet niet wat jij voor de kost doet, maar ik kan me niet voorstellen dat jij dat ook 24/7 doet... en voor zover ik weet, word ik nog altijd niet betaald hiervoor..jij wel?

je moest eens weten hoe moe ik word van dit soort gezever... overal waar men weet wat ik doe, moet ik direct een professionele beroepshouding aannemen, of de sfeer nu positief of negatief is..hoe vaak ik op feestjes wel niet gevraagd wordt: zeg es, wat heb ik? En ik baal er nu gigantisch van dat ik op Kasta's kutverzoek in ben gegaan vorige week... en ik bracht die 'analyse' nog wel zo semi-grappig..wordt er weer mee aan de haal gegaan )

heb helemaal niets gemerkt van hagel of storm, soms is het wel heel erg plaatselijk!! Wel lekkere regen hier gehad rond half 3 en dan ruikt alles zo lekker
net lekker de hele middag buiten gezeten
  zondag 22 juni 2008 @ 20:14:53 #62
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_59609580
quote:
Op zondag 22 juni 2008 20:12 schreef Elegy het volgende:

[..]

Ik zit nu te gamen (Max Payne 2, oudje), luister muziek en ben aan het internetten
Het wordt pas moeilijk als je moet luisteren he.. bovenstaande zaken zijn ook weer niet zo moeilijk
pi_59609621
quote:
Op zondag 22 juni 2008 20:14 schreef m-niki het volgende:

[..]

(wat een zwaktebod is dat toch altijd weer, als een ander het doet, is het ok, als ik het doe is het niet ok WANT ik ben psycholoog... ik weet niet wat jij voor de kost doet, maar ik kan me niet voorstellen dat jij dat ook 24/7 doet... en voor zover ik weet, word ik nog altijd niet betaald hiervoor..jij wel?)

heb helemaal niets gemerkt van hagel of storm, soms is het wel heel erg plaatselijk!! Wel lekkere regen hier gehad rond half 3 en dan ruikt alles zo lekker
net lekker de hele middag buiten gezeten
Ik vind die lucht/geur idd ook geweldig , zo lekker fris.
  zondag 22 juni 2008 @ 20:17:10 #64
157411 Nexie
Tempted to touch
pi_59609633
Mannen kunnen heus wel multi-tasken! Sommigen, dan.

Tegan verlaat binnenkort topic denk. Moet hier een of een achter?
Every super woman needs a superman; here I am.
pi_59609660
quote:
Op zondag 22 juni 2008 20:17 schreef Nexie het volgende:
Mannen kunnen heus wel multi-tasken! Sommigen, dan.

Tegan verlaat binnenkort topic denk. Moet hier een of een achter?
Ik ga jullie echt niet verlaten voor een smsje hoor .
  zondag 22 juni 2008 @ 20:22:24 #66
157411 Nexie
Tempted to touch
pi_59609771
quote:
Op zondag 22 juni 2008 20:18 schreef Tegan het volgende:

[..]

Ik ga jullie echt niet verlaten voor een smsje hoor .
Daar begint het mee! Ik zie het al helemaal gebeuren
  zondag 22 juni 2008 @ 20:24:08 #67
77330 m-niki
for real
pi_59609812
quote:
Op zondag 22 juni 2008 20:22 schreef Nexie het volgende:

[..]

Daar begint het mee! Ik zie het al helemaal gebeuren
je kunt d'r nu nog uitvragen voor een etentje...!!!
pi_59609844
quote:
Op zondag 22 juni 2008 20:24 schreef m-niki het volgende:

[..]

Ik wilde idd vragen wanneer we nou gingen meeten!
pi_59609847
quote:
Op zondag 22 juni 2008 15:59 schreef DragonFire het volgende:

Nee echt compleet leeg
ben er weer. lekker de dag met de motor weg geweest. en idd ook naar het strand
pi_59609864
ik verveel me dood
pi_59609867
Maar even serieus. Loos-jongen kan idd echt enorm lief zijn. Maar hij kan ook zo een paar weken niets van zich laten horen. Dus ik neem het allemaal niet te serieus. Lief was het wel.
pi_59609923
sorry maar wat heb je aan een kerel die alleen maar geinteresseerd in jou is als het hem aankomt, je bent nogal zelfverlagend bezig als je je daar werkelijk mee inlaat en dat uberhaubt toelaat ...
  zondag 22 juni 2008 @ 20:30:13 #73
157411 Nexie
Tempted to touch
pi_59609947
quote:
Op zondag 22 juni 2008 20:24 schreef m-niki het volgende:

[..]

Ik heb net al gegeten, maybe some other time

+1 Ontwijkend antwoord
quote:
Op zondag 22 juni 2008 20:25 schreef Tegan het volgende:

[..]

Ik wilde idd vragen wanneer we nou gingen meeten!
Beetje moeilijk als ik je niet eens zou herkennen als je voor me stond!

Als je doordeweeks werkt dan moet je even zwaaien btw, werk tegenover je (ja, ook dat nog)
pi_59610052
quote:
Op zondag 22 juni 2008 20:26 schreef Logician het volgende:
ik verveel me dood
idem

Straks maar weer voetbal kijken ofzo
pi_59610062
quote:
Op zondag 22 juni 2008 20:35 schreef DrMarten het volgende:

[..]

idem

Straks maar weer voetbal kijken ofzo
Ik kijk rtl5 schijnt een enge film te zijn

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-06-2008 20:36:24 ]
pi_59610149
quote:
Op zondag 22 juni 2008 20:30 schreef Nexie het volgende:

[..]

Ik heb net al gegeten, maybe some other time

+1 Ontwijkend antwoord
[..]

Beetje moeilijk als ik je niet eens zou herkennen als je voor me stond!

Als je doordeweeks werkt dan moet je even zwaaien btw, werk tegenover je (ja, ook dat nog)
. Ik ben er morgen de hele dag.

Werk je bij de Rabobank?
  zondag 22 juni 2008 @ 20:42:45 #77
94676 Garisson72
pi_59610234
quote:
Op zondag 22 juni 2008 20:14 schreef m-niki het volgende:

(wat een zwaktebod is dat toch altijd weer, als een ander het doet, is het ok, als ik het doe is het niet ok WANT ik ben psycholoog... ik weet niet wat jij voor de kost doet, maar ik kan me niet voorstellen dat jij dat ook 24/7 doet... en voor zover ik weet, word ik nog altijd niet betaald hiervoor..jij wel?

je moest eens weten hoe moe ik word van dit soort gezever... overal waar men weet wat ik doe, moet ik direct een professionele beroepshouding aannemen, of de sfeer nu positief of negatief is..hoe vaak ik op feestjes wel niet gevraagd wordt: zeg es, wat heb ik? En ik baal er nu gigantisch van dat ik op Kasta's kutverzoek in ben gegaan vorige week... en ik bracht die 'analyse' nog wel zo semi-grappig..wordt er weer mee aan de haal gegaan )
Dus je bracht wel een 'analyse', zeg je zélf, en als ik daar dan in het licht van jouw psycholoog-zijn wat van zeg raak je gepikeerd? Lijkt me toch niet vreemd dat dat wel in het achterhoofd speelt.

Overigens had ik wel altijd het idee bij een psycholoog dat het spelletje van 'wat speelt er bij deze persoon en in welke context' 24/7 doorgaat, omdat je áltijd met mensen te maken hebt. Ikzelf ben software ontwikkelaar, maar buiten kantooruren heb ik daar niet vanzelfsprekend nog steeds mee te maken. Gevoelsmatig ligt daar wel een verschil in mijn ogen, maar jij zegt dat dus zo niet te ervaren?
  zondag 22 juni 2008 @ 20:45:38 #78
157411 Nexie
Tempted to touch
pi_59610321
quote:
Op zondag 22 juni 2008 20:39 schreef Tegan het volgende:

[..]

. Ik ben er morgen de hele dag.

Werk je bij de Rabobank?
Zo'n kantoorgebouw aan de kant van de bussen - dat ene wat bijna helemaal leegstaat zegmaar

Tijd voor random gebeurtenissen:
Ik wilde bijna iets super corny en super romantisch doen voor ms Date maar toch maar niet gedaan, als ze me niet wil is het wel erg over-done en het is er een beetje vroeg voor. Typisch Nexie om zoiets te willen doen weer

Vandaag besloot ik opeens om misschien maar richting sportschool te gaan in de vakantie Nu nog een slachtoffer zoeken om mee te nemen. Blijf ik tenminste een beetje in beweging
pi_59610400
quote:
Op zondag 22 juni 2008 20:29 schreef Logician het volgende:
sorry maar wat heb je aan een kerel die alleen maar geinteresseerd in jou is als het hem aankomt, je bent nogal zelfverlagend bezig als je je daar werkelijk mee inlaat en dat uberhaubt toelaat ...
  zondag 22 juni 2008 @ 20:50:34 #80
101353 mrbox
Miep miep
pi_59610430
quote:
Op zondag 22 juni 2008 20:45 schreef Nexie het volgende:

[..]

Ik wilde bijna iets super corny en super romantisch doen voor ms Date maar toch maar niet gedaan, als ze me niet wil is het wel erg over-done en het is er een beetje vroeg voor. Typisch Nexie om zoiets te willen doen weer

heheh ken dat. Vaak iets waar je toch beetje mee moet oppassen dus good call
  zondag 22 juni 2008 @ 20:52:28 #81
157411 Nexie
Tempted to touch
pi_59610475
quote:
Op zondag 22 juni 2008 20:50 schreef mrbox het volgende:

[..]

heheh ken dat. Vaak iets waar je toch beetje mee moet oppassen dus good call
Ze is ook het type met heel druk eigen leven (iig op het moment). Dus ik heb a) geen idee hoe ze over me denkt want het feit dat ze niet altijd snel/veel contact opneemt zegt dus niets en b) irritatie omdat ik lang moet wachten op antwoord + alle onzekerheden die daarbij ontstaan bij mij.

Uiteindelijk is het natuurlijk in the long run wel heel fijn dat iemand een eigen leven heeft en niet 100% aan je hangt
  zondag 22 juni 2008 @ 20:54:02 #82
156178 angelfist
ik ben niet gek
pi_59610509
Ik houd wel van corny en romantisch

Als ik ook iets voor hem voel dan he, anders is het idd niks.
hallo luitjes.
pi_59610520
quote:
Op zondag 22 juni 2008 20:29 schreef Logician het volgende:
Zo is het juist helemaal niet. Ik ben precies hetzelfde tegen hem. Het is wel prima zo.
pi_59610627
quote:
Op zondag 22 juni 2008 20:52 schreef Nexie het volgende:

[..]

Ze is ook het type met heel druk eigen leven (iig op het moment). Dus ik heb a) geen idee hoe ze over me denkt want het feit dat ze niet altijd snel/veel contact opneemt zegt dus niets en b) irritatie omdat ik lang moet wachten op antwoord + alle onzekerheden die daarbij ontstaan bij mij.

Uiteindelijk is het natuurlijk in the long run wel heel fijn dat iemand een eigen leven heeft en niet 100% aan je hangt
Dit klinkt enorm bekend op dit moment
  zondag 22 juni 2008 @ 20:59:11 #85
101353 mrbox
Miep miep
pi_59610629
quote:
Op zondag 22 juni 2008 20:54 schreef angelfist het volgende:
Ik houd wel van corny en romantisch

Als ik ook iets voor hem voel dan he, anders is het idd niks.
maar vaak is dat dus lastig in te schatten als het nog pril is.
  zondag 22 juni 2008 @ 21:01:22 #86
157411 Nexie
Tempted to touch
pi_59610678
quote:
Op zondag 22 juni 2008 20:59 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Dit klinkt enorm bekend op dit moment
Wtf blijf van m'n date af!
quote:
Op zondag 22 juni 2008 20:59 schreef mrbox het volgende:

[..]

maar vaak is dat dus lastig in te schatten als het nog pril is.
Sowieso makkelijker als je iemand langer kent, ook. Ik heb geen idee hoe ze met mannelijke vrienden omgaat dus kan ook niet zien of ze met mij anders is
pi_59610740
best klein beetje eng dus
pi_59610766
quote:
Op zondag 22 juni 2008 21:01 schreef Nexie het volgende:

[..]

Wtf blijf van m'n date af!
Ik heb een soortgelijk gevalletje.....

Collega, heb d'r laten weten dat ik 'r leuk vind, dat als dat niet wederzijds was... dan ook prima, even goede vrienden.....
Afgesproken een keer wat te gaan drinken, duurde ff omdat ze niet echt snel was met reageren en we elkaar op werk niet zagen omdat ik vakantie had....
Uiteindelijk afgelopen woensdag heel gezellig de hele avond met z'n tweeen op het terras gezeten. Daar maakte ze wel subtiel duidelijk dat ze eigenlijk niets ziet in relaties op de werkvloer, maar heeft ook niet aangegeven niets in mij te zien.
Oftewel.... morgen weer naar werk met een situatie waar ik me eigenlijk geen raad mee weet.
pi_59610785
quote:
Op zondag 22 juni 2008 20:54 schreef Tegan het volgende:

[..]

Zo is het juist helemaal niet. Ik ben precies hetzelfde tegen hem. Het is wel prima zo.
sja, als je maar oppast dat je niet in je eigen excuses gaat geloven
pi_59610788
Pfff... wat een weekend weer zeg. Nu echt zo'n brakke zondag op de bank.

Vrijdag om 2 uur alsnog maar besloten naar de stad te gaan, blijkt alles hier dicht te gaan om 1 uur! Toen ben ik maar in een discotheek beland die als enige nog open was, was best leuk, lekkere muziek, leuke avond gehad.

Gister eerst voetbal gekeken. (dat probeer ik nu te verdringen) Daarna toch maar ff de kroeg ingedoken, krijg ik halverwege de avond woorden met een of andere vent. Hij liep me zowat omver omdat hij er langs wilde, dus ik vertelde hem dat hij dat ook gewoon kan vragen, in plaats van me zo omver te lopen. Hij verstond niet wat ik zei, dus ik herhaalde het uiteindelijk nog 4 keer.. Zegt hij op een gegeven moment: Als je een probleem hebt, dan moet je mee naar buiten komen, dan vechten we het daar wel uit.

Ik bedoel, ik ben 1.65, en als vent zeg je dan zoiets, come on. Ik ging nogal uit mijn dak dus, en toen werd die vent eruit gezet. Echt weer zo'n minpunt van de avond, maar goed, nog maar wat te drinken gehaald, en de rest van de avond was weer helemaal leuk. Zeker getuige de aanwezige kater vanochtend.
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
pi_59610839
quote:
Op zondag 22 juni 2008 21:06 schreef Kluts het volgende:

Vrijdag om 2 uur alsnog maar besloten naar de stad te gaan, blijkt alles hier dicht te gaan om 1 uur! Toen ben ik maar in een discotheek beland die als enige nog open was, was best leuk, lekkere muziek, leuke avond gehad.

Gister eerst voetbal gekeken. (dat probeer ik nu te verdringen) Daarna toch maar ff de kroeg ingedoken, krijg ik halverwege de avond woorden met een of andere vent. Hij liep me zowat omver omdat hij er langs wilde, dus ik vertelde hem dat hij dat ook gewoon kan vragen, in plaats van me zo omver te lopen. Hij verstond niet wat ik zei, dus ik herhaalde het uiteindelijk nog 4 keer.. Zegt hij op een gegeven moment: Als je een probleem hebt, dan moet je mee naar buiten komen, dan vechten we het daar wel uit.

Ik bedoel, ik ben 1.65, en als vent zeg je dan zoiets, come on. Ik ging nogal uit mijn dak dus, en toen werd die vent eruit gezet. Echt weer zo'n minpunt van de avond, maar goed, nog maar wat te drinken gehaald, en de rest van de avond was weer helemaal leuk. Zeker getuige de aanwezige kater vanochtend.
*checkt voor de zekerheid nog ff profiel en ziet dat je echt een vrouw bent.....

Wat een kansloze gast
  zondag 22 juni 2008 @ 21:09:52 #92
157411 Nexie
Tempted to touch
pi_59610872
quote:
Op zondag 22 juni 2008 21:05 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Ik heb een soortgelijk gevalletje.....

Collega, heb d'r laten weten dat ik 'r leuk vind, dat als dat niet wederzijds was... dan ook prima, even goede vrienden.....
Afgesproken een keer wat te gaan drinken, duurde ff omdat ze niet echt snel was met reageren en we elkaar op werk niet zagen omdat ik vakantie had....
Uiteindelijk afgelopen woensdag heel gezellig de hele avond met z'n tweeen op het terras gezeten. Daar maakte ze wel subtiel duidelijk dat ze eigenlijk niets ziet in relaties op de werkvloer, maar heeft ook niet aangegeven niets in mij te zien.
Oftewel.... morgen weer naar werk met een situatie waar ik me eigenlijk geen raad mee weet.
Klinkt inderdaad soortgelijk, stiekem voor mij iets positiever want geen werkvloer en inmiddels toch wel enkele maanden van oogcontact + elkaar opzoeken
Alleen die tweede date nog even voor elkaar krijgen, maar die kant stuur ik ook op. Deze keer ook echt het woord "date" genoemd, en dat leek niet af te schrikken. Alleen alles wordt tegenwoordig een date genoemd dus ook dat is niet echt nuttig
Jij hebt ook echt laten weten dat je haar leuk vindt Dat is mijn uiterste redmiddel denk ik, voor als ze op vakantie gaat
  zondag 22 juni 2008 @ 21:11:19 #93
157411 Nexie
Tempted to touch
pi_59610909
quote:
Op zondag 22 juni 2008 21:06 schreef Logician het volgende:

[..]

sja, als je maar oppast dat je niet in je eigen excuses gaat geloven
Mee eens, tenzij Tegan blij was met uberhaupt een sms van iemand die het leuk vindt om bij haar te zijn, en dat het niet specifiek het feit dat die sms van hem kwam was die haar opvrolijkte.
pi_59610983
quote:
Op zondag 22 juni 2008 21:11 schreef Nexie het volgende:

[..]

Mee eens, tenzij Tegan blij was met uberhaupt een sms van iemand die het leuk vindt om bij haar te zijn, en dat het niet specifiek het feit dat die sms van hem kwam was die haar opvrolijkte.
Ja oké, ik vind alleen dat je gewoon moet uitkijken met dergelijke mannen
  zondag 22 juni 2008 @ 21:17:01 #95
219389 JanesBrownie
Nothin's sweet about me
pi_59611038
das waar, je moet t ook niet te groot maken dan, iets kleins kan wel leuk zijn
dode kippen zijn erg komisch
  zondag 22 juni 2008 @ 21:17:53 #96
157411 Nexie
Tempted to touch
pi_59611063
quote:
Op zondag 22 juni 2008 21:14 schreef Logician het volgende:

[..]

Moeilijk in te schatten. Misschien heb je wel gelijk, maar het lijkt erop dat Tegan er niet meteen van uit gaat dat meneer ook echt helemaal weg van haar is.

Ik snap welk type man je bedoelt, trouwens
  zondag 22 juni 2008 @ 21:18:59 #97
77330 m-niki
for real
pi_59611089
quote:
Op zondag 22 juni 2008 20:42 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

Dus je bracht wel een 'analyse', zeg je zélf, en als ik daar dan in het licht van jouw psycholoog-zijn wat van zeg raak je gepikeerd? Lijkt me toch niet vreemd dat dat wel in het achterhoofd speelt.

Overigens had ik wel altijd het idee bij een psycholoog dat het spelletje van 'wat speelt er bij deze persoon en in welke context' 24/7 doorgaat, omdat je áltijd met mensen te maken hebt. Ikzelf ben software ontwikkelaar, maar buiten kantooruren heb ik daar niet vanzelfsprekend nog steeds mee te maken. Gevoelsmatig ligt daar wel een verschil in mijn ogen, maar jij zegt dat dus zo niet te ervaren?
semi-analyse, grappig gebracht op sterk aandringen van Kasta en ik dacht het kan geen kwaad
maar wel dus want er zijn altijd mensen die dan weten dat ik psycholoog ben en alles wat ik zeg in dat licht zetten...

Ik heb 24/7 met mensen te maken, maar ik ben niet 24/7 psycholoog, daar zit een groot verschil in, ik mag hopen dat je dát wel begrijpt?? Ik ben hier 'gewoon' Monique niet een of ander supermens.. op mijn werk moet ik me concentreren en alles wat ik denk en voel nog eens goed bekijken (hoort het bij mij, hoort het bij die ander etc.) en dat vergt inspanning/energie. Ik mag toch hopen dat ik dat niet de hele dag door hoef te doen , dat ik ook gewoon net als anderen mens mag zijnt? Je meet ontzettend met twee maten op deze manier... ik lees hier mensen aan de lopende band kort-door-de-bocht conclusies maken (en dat is heel normaal) maar als ik dat doe dan word ik erop aangesproken dat ik 'een psycholoog ben en dat anders zou moeten doen'

Ik voel me hierdoor enorm aangesproken/aangevallen omdat het zo vaak gebeurd en met andere beroepsgroepen niet (misschien met huisartsen? of plastisch chirurgen..kan ik me zo voorstellen) en dat is enorm

Natuurlijk is het niet vreemd als dat door je achterhoofd speelt, maar probeer je dan ook eens in mij in te leven bij mij (en overigens bij alle psychologen die ik ken in ieder geval) gaat dat hele 'spelletje' waar jij het over hebt echt niet de hele dag door, ik denk alleen dat ik er meer in geinteresseerd ben dan the next person, net als jij wellicht je oren spitst als het over software ontwikkeling gaat?
pi_59611090
quote:
Op zondag 22 juni 2008 21:09 schreef Nexie het volgende:

Jij hebt ook echt laten weten dat je haar leuk vindt Dat is mijn uiterste redmiddel denk ik, voor als ze op vakantie gaat
Lopen op werk al een tijd redelijk te ouwehoeren met elkaar, paar week geleden afscheidsfeestje gehad van andere collega, toen met haar en degene die afscheid nam een gezellige avond gehad. Daarna had ik vakantie en had wel tekenen dat ze mij misschien ook wel leuk vond.... toen dus maar laten weten hoe het zat van mijn kant Geen zin om daar weer een paar weken mee te wachten, en de werkvloer is sowieso niet de handigste plek om dat ter sprake te brengen
pi_59611101
quote:
Op zondag 22 juni 2008 21:17 schreef Nexie het volgende:

[..]

Moeilijk in te schatten. Misschien heb je wel gelijk, maar het lijkt erop dat Tegan er niet meteen van uit gaat dat meneer ook echt helemaal weg van haar is.

pi_59611160
quote:
Op zondag 22 juni 2008 21:18 schreef m-niki het volgende:

[..]

semi-analyse, grappig gebracht op sterk aandringen van Kasta en ik dacht het kan geen kwaad
maar wel dus want er zijn altijd mensen die dan weten dat ik psycholoog ben en alles wat ik zeg in dat licht zetten...

Ik heb 24/7 met mensen te maken, maar ik ben niet 24/7 psycholoog, daar zit een groot verschil in, ik mag hopen dat je dát wel begrijpt?? Ik ben hier 'gewoon' Monique niet een of ander supermens.. op mijn werk moet ik me concentreren en alles wat ik denk en voel nog eens goed bekijken (hoort het bij mij, hoort het bij die ander etc.) en dat vergt inspanning/energie. Ik mag toch hopen dat ik dat niet de hele dag door hoef te doen , dat ik ook gewoon net als anderen mens mag zijnt? Je meet ontzettend met twee maten op deze manier... ik lees hier mensen aan de lopende band kort-door-de-bocht conclusies maken (en dat is heel normaal) maar als ik dat doe dan word ik erop aangesproken dat ik 'een psycholoog ben en dat anders zou moeten doen'

Ik voel me hierdoor enorm aangesproken/aangevallen omdat het zo vaak gebeurd en met andere beroepsgroepen niet (misschien met huisartsen? of plastisch chirurgen..kan ik me zo voorstellen) en dat is enorm

Natuurlijk is het niet vreemd als dat door je achterhoofd speelt, maar probeer je dan ook eens in mij in te leven bij mij (en overigens bij alle psychologen die ik ken in ieder geval) gaat dat hele 'spelletje' waar jij het over hebt echt niet de hele dag door, ik denk alleen dat ik er meer in geinteresseerd ben dan the next person, net als jij wellicht je oren spitst als het over software ontwikkeling gaat?
Het is een maar een forum, let it go
  zondag 22 juni 2008 @ 21:22:14 #101
77330 m-niki
for real
pi_59611173
quote:

heej, had je dat vannacht niet ook al geschreven? of was dat iemand anders met precies hetzelfde verhaal?!
  zondag 22 juni 2008 @ 21:25:28 #102
157411 Nexie
Tempted to touch
pi_59611255
quote:
Op zondag 22 juni 2008 21:19 schreef Logician het volgende:

[..]

Een stroom lieve woordjes werkt overigens toch niet zo snel op de gemiddelde Nederlandse vrouw, volgens mij. In tegenstelling tot je typische MTV USA vrouw. Daar zeg je iets van dat je nog nooit zo'n open gesprek hebt kunnen voeren, en dan: "Like, omigosh, I am like soooo in love with you right now, totally". Tevens een winner move: in huilen uitbarsten bij de vrouw
Ik kijk teveel naar die dating knock-out shows I know

Daarnaast schat ik Tegan's intelligentie ook wel iets hoger in - ze gaat immers grote wiskundige ontdekkingen doen volgens eigen zeggen
  zondag 22 juni 2008 @ 21:26:02 #103
77330 m-niki
for real
pi_59611270
quote:
Op zondag 22 juni 2008 21:21 schreef Logician het volgende:

[..]

Het is een maar een forum, let it go
I knooow

maar dit is iets wat overal schijnt te 'heersen' en ik word er vaak mee geconfronteerd en op een gegeven moment is het 'op' he...als je zelfs op het internet al zo behandeld wordt dan raak ik daar wel effe van aan de kook (met k-o-o-k he ) we hadden het er ook toevallig de afgelopen week over in een intervisie momentje en het schijnt dat m'n collega's er ook last van hebben... (ik was al bang dat het aan mij lag )

buitje zakt alweer
  zondag 22 juni 2008 @ 21:26:17 #104
219389 JanesBrownie
Nothin's sweet about me
pi_59611276
Overigens: ik ben dom.
Dit is nu al de tweede keer dat ik mijn wachtwoord kwijtraak en ook niet meer terug kan vinden.

Is stom van me, maar wel logisch, want ik heb het de laatste tijd vier keer veranderd ofzo.
pi_59611293
Tvp

Waarom verander je een paspoort 4 keer??
  zondag 22 juni 2008 @ 21:27:40 #106
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_59611302
quote:
Op zondag 22 juni 2008 20:14 schreef Cuegirllie het volgende:

[..]

Het wordt pas moeilijk als je moet luisteren he.. bovenstaande zaken zijn ook weer niet zo moeilijk
Ik kan ook best naar jou luisteren en ondertussen msn-nen en een film kijken hoor
  zondag 22 juni 2008 @ 21:28:38 #107
77330 m-niki
for real
pi_59611337
quote:
Op zondag 22 juni 2008 21:26 schreef JanesBrownie het volgende:
Dit is nu al de tweede keer dat ik mijn wachtwoord kwijtraak en ook niet meer terug kan vinden.

Is stom van me, maar wel logisch, want ik heb het de laatste tijd vier keer veranderd ofzo.
herkenbaar!!
om dat tegenwoordig tegen te gaan, heb ik 'ergens' (wooooeeh geheimzinnig ) een bladzijde met allemaal letters en woorden geschreven en ergens daartussen staat m'n wachtwoord.. ben gelukkig nog niet vergeten waar dan (als ik het begin zie weet ik de rest vaak ook weer)
  zondag 22 juni 2008 @ 21:29:01 #108
101353 mrbox
Miep miep
pi_59611351
quote:

[..]

Ik ben hier 'gewoon' Monique niet een of ander supermens..
Denk dat veel mensen je hier gewoon zien als Monique en af en toe beetje grappen met je vak.
  zondag 22 juni 2008 @ 21:29:14 #109
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_59611360
quote:
Op zondag 22 juni 2008 21:26 schreef JanesBrownie het volgende:

Doos Hopeloos

Alsje nou een apart txt bestandje aanmaakt en daar wat wachtwoorden in opslaat? Of gebruik Firefox 3.0, die slaat automatisch wachtwoorden op
  zondag 22 juni 2008 @ 21:30:17 #110
77330 m-niki
for real
pi_59611389
quote:
Op zondag 22 juni 2008 21:29 schreef mrbox het volgende:

[..]

Denk dat veel mensen je hier gewoon zien als Monique en af en toe beetje grappen met je vak.
zo had ik het ook wel ervaren hoor
ik flipte even op die uitspraak van Gar (ik dacht: daar gaaaaaan we weer)

het is ook alweer voorbij hoor, moest er effe uit (en ook wel effe gezegd hebben natuurlijk, ben niet voor niets koppig )
  zondag 22 juni 2008 @ 21:31:07 #111
94676 Garisson72
pi_59611416
quote:

ok, point taken.
sorry 'bout that ma'am, won't happen again.
quote:
nou zoals ik zei: 'off the clock' ben ik er niet vanzelfsprekend mee bezig, dus dat gaat niet altijd op. Kennelijk nam ik aan dat dat voor een psycholoog wel gold, maar niet dus!
weer zo'n aanname waar het misgaat hè.
pi_59611439
quote:

[..]

Zo'n kantoorgebouw aan de kant van de bussen - dat ene wat bijna helemaal leegstaat zegmaar
Er staan daar zoveel gebouwen, dus nu weet ik nog niets.
quote:
Op zondag 22 juni 2008 21:11 schreef Nexie het volgende:

[..]

Idd, ik hoef echt niet meer ofzo. Was gewoon lief dat hij toch nog aan me had gedacht.
quote:
Op zondag 22 juni 2008 21:14 schreef Logician het volgende:

[..]

Ik ben niet zo'n held met uitkijken voor bepaalde mannen, maar als het te ver gaat, dan vertellen jullie me wel dat het echt niet kan . Maar met Loos-jongen is er echt niets om je druk over te maken.
quote:
Op zondag 22 juni 2008 21:17 schreef JanesBrownie het volgende:
das waar, je moet t ook niet te groot maken dan, iets kleins kan wel leuk zijn
Idd.
quote:
Op zondag 22 juni 2008 21:17 schreef Nexie het volgende:

[..]

Dat doe ik idd ook niet. Anders zou ons contact volgens mij ook totaal anders zijn. Het is wel leuk zo. Heel af en toe elkaar zien/smsen. Maakt die dag dan toch weer wat leuker.
  zondag 22 juni 2008 @ 21:33:23 #113
219389 JanesBrownie
Nothin's sweet about me
pi_59611470
quote:
Op zondag 22 juni 2008 21:27 schreef katerwater het volgende:
Tvp

Waarom verander je een paspoort 4 keer??
Omdat ik een beetje paranoia was geworden van mijn ex.
pi_59611477
quote:
Op zondag 22 juni 2008 21:26 schreef m-niki het volgende:

[..]

I knooow

maar dit is iets wat overal schijnt te 'heersen' en ik word er vaak mee geconfronteerd en op een gegeven moment is het 'op' he...als je zelfs op het internet al zo behandeld wordt dan raak ik daar wel effe van aan de kook (met k-o-o-k he ) we hadden het er ook toevallig de afgelopen week over in een intervisie momentje en het schijnt dat m'n collega's er ook last van hebben... (ik was al bang dat het aan mij lag )

buitje zakt alweer
Goedzo
  zondag 22 juni 2008 @ 21:34:33 #115
157411 Nexie
Tempted to touch
pi_59611502
quote:
Op zondag 22 juni 2008 21:32 schreef Tegan het volgende:
Ik ben niet zo'n held met uitkijken voor bepaalde mannen, maar als het te ver gaat, dan vertellen jullie me wel dat het echt niet kan . Maar met Loos-jongen is er echt niets om je druk over te maken.
Hebben wij het dadelijk nog gedaan ook!
  zondag 22 juni 2008 @ 21:35:07 #116
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_59611517
quote:
Op zondag 22 juni 2008 21:30 schreef m-niki het volgende:

[..]
ben niet voor niets koppig )
Scherpe zelfanalyse.

Okee okee, ik hou al op je te pesten
  zondag 22 juni 2008 @ 21:35:46 #117
219389 JanesBrownie
Nothin's sweet about me
pi_59611536
quote:
Op zondag 22 juni 2008 21:29 schreef Elegy het volgende:

[..]

Doos Hopeloos

Alsje nou een apart txt bestandje aanmaakt en daar wat wachtwoorden in opslaat? Of gebruik Firefox 3.0, die slaat automatisch wachtwoorden op
Kan best, maar ik had net op mijn werk alles weggegooid vrijdag
En nu zit ik bij mijn zusje en daar staat mijn wachtwoord nergens.

pi_59611553
Fijn te horen Tegan, ben er als ik er zelf midden in zit ook nooit zo goed mee, veel te naief, vandaar mijn scherpe toon
pi_59611557
quote:
Op zondag 22 juni 2008 21:25 schreef Nexie het volgende:

[..]

Een stroom lieve woordjes werkt overigens toch niet zo snel op de gemiddelde Nederlandse vrouw, volgens mij. In tegenstelling tot je typische MTV USA vrouw. Daar zeg je iets van dat je nog nooit zo'n open gesprek hebt kunnen voeren, en dan: "Like, omigosh, I am like soooo in love with you right now, totally". Tevens een winner move: in huilen uitbarsten bij de vrouw
Ik kijk teveel naar die dating knock-out shows I know

Daarnaast schat ik Tegan's intelligentie ook wel iets hoger in - ze gaat immers grote wiskundige ontdekkingen doen volgens eigen zeggen
. Ooit ga ik wel de Tegan-methode uitvinden ofzo. En dat is dan zo'n hele ingewikkelde manier om iets te benaderen oid. En dan word ik zo'n saaie oude professor (natuurlijk ook nog single) die alleen maar daarover kan praten. En dan snapt niemand me, en dan sterf ik uit frustratie daarvan.
quote:
Op zondag 22 juni 2008 21:29 schreef Elegy het volgende:

[..]

Doos Hopeloos

Goede tip...
  zondag 22 juni 2008 @ 21:37:21 #120
219389 JanesBrownie
Nothin's sweet about me
pi_59611572
Maar iedereen herkent me zo ook wel.
Is alleen kut dat ik mijn pm's niet aankan zo...
pi_59611580
quote:
Op zondag 22 juni 2008 21:33 schreef JanesBrownie het volgende:

[..]

Omdat ik een beetje paranoia was geworden van mijn ex.

Dat moet dan wel een echte creep geweest zijn. Ik ben nog nooit paranoia geweest van exen. Triest en kwaad wel natuurlijk...
  zondag 22 juni 2008 @ 21:38:27 #122
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_59611599
quote:
Op zondag 22 juni 2008 21:35 schreef JanesBrownie het volgende:

[..]

Kan best, maar ik had net op mijn werk alles weggegooid vrijdag
En nu zit ik bij mijn zusje en daar staat mijn wachtwoord nergens.

Beschouw dit dan als advies voor later Neem het maar aan van die oude wijze Elegy
pi_59611640
quote:
Op zondag 22 juni 2008 21:36 schreef Logician het volgende:
Fijn te horen Tegan, ben er als ik er zelf midden in zit ook nooit zo goed mee, veel te naief, vandaar mijn scherpe toon
Ik begrijp het wel hoor, hier op internet komen zulke verhalen natuurlijk ook nog heel anders over . Maar ik denk dat ik het wel alleen aankan.
pi_59611703
quote:
Op zondag 22 juni 2008 21:37 schreef JanesBrownie het volgende:
Haha, heb nu pas door dat je een andere nickname hebt!
  zondag 22 juni 2008 @ 21:42:05 #125
101353 mrbox
Miep miep
pi_59611707
quote:
Op zondag 22 juni 2008 21:37 schreef JanesBrownie het volgende:
ff passmailer gebruiken ?
pi_59611758
quote:
Op zondag 22 juni 2008 21:41 schreef Tegan het volgende:

[..]

Ik had ook al zoiets van wat lult ze nou... ze is toch ingelogd?
  zondag 22 juni 2008 @ 21:44:34 #127
157411 Nexie
Tempted to touch
pi_59611776
quote:
Op zondag 22 juni 2008 21:36 schreef Tegan het volgende:

[..]

. Ooit ga ik wel de Tegan-methode uitvinden ofzo. En dat is dan zo'n hele ingewikkelde manier om iets te benaderen oid. En dan word ik zo'n saaie oude professor (natuurlijk ook nog single) die alleen maar daarover kan praten. En dan snapt niemand me, en dan sterf ik uit frustratie daarvan.
Jouw naam is wel geschikt voor een methode
Bij saaie oude professor dacht ik meteen aan zo'n klein brilletje voorop de neus enzo, geweldig. Ach dan zijn er altijd van die leerlingen die helemaal gek van je theorie zijn en het een eer vinden om je te daten. Die zijn waarschijnlijk wel een stuk jonger dan, maar ach.
Zo'n leraar van mij met wiskundige opleiding heeft trouwens hetzelfde als wij met dat "denk ik" en "volgens mij" en geen feiten uiten zonder het op te zoeken. Ook bepaalde dingen die hij ons wilde leren die in principe altijd hetzelfde zijn met enkele uitzonderingen. Hij zegt dan eerst "dat is zo" maar dan moet toch echt even gezegd zijn dat er ook uitzonderingen zijn die voor ons niet belangrijk zijn

Samenvatting: Je wordt een apart soort mens, bereid je voor! + haha klein brilletje.
  zondag 22 juni 2008 @ 21:49:40 #128
219389 JanesBrownie
Nothin's sweet about me
pi_59611913
quote:
Op zondag 22 juni 2008 21:42 schreef mrbox het volgende:

[..]

ff passmailer gebruiken ?
Gaat m niet worden, ik heb ongeveer 40.000 kloons op fok en voor elke kloon moet ik een ander adres hebben, dus geen idee meer welk ik ook alweer had gebruikt voor mijn JB account.

Ja, ik weet het ...
  zondag 22 juni 2008 @ 21:49:52 #129
141482 Q.
JurassiQ
pi_59611924
quote:

[..]

Dat kwartje viel bij mij ook maar langzaam. .
For great justice!
  zondag 22 juni 2008 @ 21:50:15 #130
96981 DragonFire
pi_59611936
WOW :|
An amazing discovery. Zit nu al een paar jaar op dit forum, en nu pas zie ik dat er een mannetje of een vrouwtje bij de username staat!
  zondag 22 juni 2008 @ 21:50:22 #131
141482 Q.
JurassiQ
pi_59611939
quote:
Op zondag 22 juni 2008 21:49 schreef JanesBrownie het volgende:

[..]

Gaat m niet worden, ik heb ongeveer 40.000 kloons op fok en voor elke kloon moet ik een ander adres hebben, dus geen idee meer welk ik ook alweer had gebruikt voor mijn JB account.

Ja, ik weet het ...
40.000? Zoveel heb ik er zelfs niet.

.
For great justice!
pi_59611973
quote:
Op zondag 22 juni 2008 21:50 schreef DragonFire het volgende:
An amazing discovery. Zit nu al een paar jaar op dit forum, en nu pas zie ik dat er een mannetje of een vrouwtje bij de username staat!
Is dat een feature van de baggerlayout? Ik zie het namelijk niet.
  zondag 22 juni 2008 @ 21:54:43 #133
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_59612064
quote:
Op zondag 22 juni 2008 21:50 schreef DragonFire het volgende:
  zondag 22 juni 2008 @ 21:55:55 #134
164122 Feitosa
Brombeer
pi_59612101
quote:

Een echte vent was het wel zo te lezen....

Na de wedstrijd liepen we hier de stad in en werd er al gelijk iemand in een ambulance geladen, waarschijnlijk ook "dankzij voetbal"

Verder zelf geen last gehad van slechtgehumeurd volk.
pi_59612102
quote:
Op zondag 22 juni 2008 21:51 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Is dat een feature van de baggerlayout? Ik zie het namelijk niet.
ik zie ook niets
  zondag 22 juni 2008 @ 21:56:48 #136
219389 JanesBrownie
Nothin's sweet about me
pi_59612122
quote:
Op zondag 22 juni 2008 21:50 schreef Q. het volgende:

[..]

40.000? Zoveel heb ik er zelfs niet.

.
Nou, een stuk of 5 dan...
pi_59612145
Ik vind dit geen leuke film
pi_59612151
quote:
Op zondag 22 juni 2008 21:55 schreef Logician het volgende:

[..]

ik zie ook niets
In de baggerlayout is het zo:

Logician
  zondag 22 juni 2008 @ 21:59:29 #139
219389 JanesBrownie
Nothin's sweet about me
pi_59612203
quote:
Op zondag 22 juni 2008 21:57 schreef Logician het volgende:
Ik vind dit geen leuke film
welke?
pi_59612229
quote:
Op zondag 22 juni 2008 21:44 schreef Nexie het volgende:

[..]

Jouw naam is wel geschikt voor een methode
Bij saaie oude professor dacht ik meteen aan zo'n klein brilletje voorop de neus enzo, geweldig. Ach dan zijn er altijd van die leerlingen die helemaal gek van je theorie zijn en het een eer vinden om je te daten. Die zijn waarschijnlijk wel een stuk jonger dan, maar ach.
Zo'n leraar van mij met wiskundige opleiding heeft trouwens hetzelfde als wij met dat "denk ik" en "volgens mij" en geen feiten uiten zonder het op te zoeken. Ook bepaalde dingen die hij ons wilde leren die in principe altijd hetzelfde zijn met enkele uitzonderingen. Hij zegt dan eerst "dat is zo" maar dan moet toch echt even gezegd zijn dat er ook uitzonderingen zijn die voor ons niet belangrijk zijn
Haha, maar ik ben ook wel zo precies, dus opzich. Ik heb van mijn economieleraar als een dagje "wat kan je verwachten bij Econometrie"-les gehad, en het was heel tof. Dus, ik heb er erg veel zin in!
quote:
Samenvatting: Je wordt een apart soort mens, bereid je voor! + haha klein brilletje.
Ik heb al jaren lenzen, ook goed?
  zondag 22 juni 2008 @ 22:00:39 #141
164122 Feitosa
Brombeer
pi_59612235
Wow, gave kleuren aan de hemel met wolken nu...mooi rood
pi_59612278
quote:
Op zondag 22 juni 2008 21:59 schreef JanesBrownie het volgende:

[..]

welke?
glasshouse, oh en ja ik ben een mietje
pi_59612298
quote:
Op zondag 22 juni 2008 21:36 schreef Tegan het volgende:
En dan snapt niemand me
Dan pas?
  zondag 22 juni 2008 @ 22:02:45 #144
157411 Nexie
Tempted to touch
pi_59612301
quote:
Op zondag 22 juni 2008 22:00 schreef Tegan het volgende:
Haha, maar ik ben ook wel zo precies, dus opzich. Ik heb van mijn economieleraar als een dagje "wat kan je verwachten bij Econometrie"-les gehad, en het was heel tof. Dus, ik heb er erg veel zin in!
Jij liever dan ik
Ik zou overigens wel willen dat ik nu zo onderhand wist wat mijn droomopleiding is.
quote:
Op zondag 22 juni 2008 22:00 schreef Tegan het volgende:
Ik heb al jaren lenzen, ook goed?
Voor nu wel, maar als professor moet er toch een klein brilletje komen
Oeh weer een Tegan-feitje, nog 47324 te gaan en dan kan ik je ook echt herkennen op een meet
  zondag 22 juni 2008 @ 22:02:47 #145
219389 JanesBrownie
Nothin's sweet about me
pi_59612304
Ik zie het ook!!!

pi_59612314
quote:
Op zondag 22 juni 2008 22:00 schreef Feitosa het volgende:
Wow, gave kleuren aan de hemel met wolken nu...mooi rood
Ja heb net al een aantal mooie plaatjes geschoten
  zondag 22 juni 2008 @ 22:04:48 #147
164122 Feitosa
Brombeer
pi_59612369
quote:
Op zondag 22 juni 2008 22:02 schreef Logician het volgende:

[..]

Ja heb net al een aantal mooie plaatjes geschoten
Ik ook

Geen supercamera, maar goed.
  zondag 22 juni 2008 @ 22:05:02 #148
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_59612376
quote:
Op zondag 22 juni 2008 22:02 schreef Litpho het volgende:

[..]

Dan pas?
Nee, dan komt ze er zelf pas achter
pi_59612401
quote:
Op zondag 22 juni 2008 22:02 schreef Nexie het volgende:

[..]

Jij liever dan ik
Ik zou overigens wel willen dat ik nu zo onderhand wist wat mijn droomopleiding is.
Econometrie is niet mijn droomopleiding hoor! Dat is, denk ik, Wiskunde . Dat wil ik misschien wel erachteraan doen.
quote:
[..]

Voor nu wel, maar als professor moet er toch een klein brilletje komen
Oeh weer een Tegan-feitje, nog 47324 te gaan en dan kan ik je ook echt herkennen op een meet
Succes.
pi_59612415
vermoeiend dagje geweest.

en wat lullen jullie weer hard!
pi_59612443
quote:
Op zondag 22 juni 2008 22:02 schreef Litpho het volgende:

[..]

Dan pas?
En iedereen maar zeggen, "je bent niet raar, je bent speciaal".
pi_59612463
quote:
Op zondag 22 juni 2008 22:07 schreef Tegan het volgende:

[..]

zondag 22 juni 2008 @ 22:09:33 #153
1484 kastanova
Ah mên..
pi_59612474
Zo dan, wat een weekend.

Gisteren op het werk bood een collega me aan om me naar Nijmegen Centraal te brengen aangezien de trein niet reed.
Grappend reageerde ik met "Tja, daar heb ik geen drol aan, breng me maar gewoon naar Almelo," waarop zij droog op reageerde met "Okay."

Oftewel, ik kreeg een lift van Nijmegen naar Almelo .

Thuis aangekomen nog snel ff voor de wedstrijd pizza besteld, maar die kwam dus te laat.
In de rust met de collega richting kroeg gescheurd, na het drama prettig gezopen en vervolgens naar huis.
Daar nog tot 4:00 zitten babbelen en toen toch maar eens naar bed gegaan.

10:00 weer wakker, de balkondeuren opengesmeten en vervolgens met haar in bed gebleven tot 20:30 met alleen even een pauze voor een tankstation ritje (peuken op) en een douche-tussenstop.

Vandaag was bedoeld om even op te laden, maar ik ben kapót . Maar wel een geweldige dag gehad . . .

[ Bericht 4% gewijzigd door kastanova op 22-06-2008 22:15:39 ]
I was an atheist until I realized I was God
pi_59612535
quote:
Op zondag 22 juni 2008 22:07 schreef Tegan het volgende:

[..]

Je bent niet raar, je bent speciaal. Onze eigen unieke Tegan .
  zondag 22 juni 2008 @ 22:12:06 #155
219389 JanesBrownie
Nothin's sweet about me
pi_59612539
quote:
Op zondag 22 juni 2008 22:06 schreef Den_Haag het volgende:
vermoeiend dagje geweest.

en wat lullen jullie weer hard!
Ja!
Sta ik daar, tussen 11 en 12 in Den Haag, ben jij er niet!!!

zondag 22 juni 2008 @ 22:13:39 #156
77330 m-niki
for real
pi_59612579
quote:

[..]

ja! ik zag het ook echt net!! Dacht eerst dat ie expres in de quote veranderd was..toen gaan kijken bij JB zelf...

sinds wanneer is dat?!

(wel grappig zo)
  zondag 22 juni 2008 @ 22:14:32 #157
141482 Q.
JurassiQ
pi_59612609
Je hebt in ieder geval geen saai leven, Kasta.
For great justice!
  zondag 22 juni 2008 @ 22:14:48 #158
157411 Nexie
Tempted to touch
pi_59612619
Ik zag het meteen, het is duidelijk dat mijn interesse wel oprecht is, in tegenstelling tot jullie. Ofzo
  zondag 22 juni 2008 @ 22:14:52 #159
77330 m-niki
for real
pi_59612621
quote:
Op zondag 22 juni 2008 21:35 schreef Elegy het volgende:

[..]

Scherpe zelfanalyse.

Okee okee, ik hou al op je te pesten
en ik was erbij vergeten te zetten: snel op de kast te krijgen
(bij sommige dingen niet, bij andere dingen heel erg, dit was zo'n ding )
pi_59612661
kutfilm
  zondag 22 juni 2008 @ 22:17:02 #161
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_59612679
quote:
Op zondag 22 juni 2008 22:14 schreef m-niki het volgende:

[..]

en ik was erbij vergeten te zetten: snel op de kast te krijgen
(bij sommige dingen niet, bij andere dingen heel erg, dit was zo'n ding )
Ik zal het onthouden en tegen je gebruiken als er weer eens een kans voordoet
  zondag 22 juni 2008 @ 22:17:08 #162
1484 kastanova
Ah mên..
pi_59612682
quote:
Op zondag 22 juni 2008 22:14 schreef Q. het volgende:
Je hebt in ieder geval geen saai leven, Kasta.
En het is nog zo'n godsgruwelijk lekker houseparty danseresje ook .

Vrees niet, niet weer zo'n misscutie4u typje, deze studeert rechten .
  zondag 22 juni 2008 @ 22:17:39 #163
219389 JanesBrownie
Nothin's sweet about me
pi_59612693
quote:
Op zondag 22 juni 2008 22:13 schreef m-niki het volgende:

[..]

ja! ik zag het ook echt net!! Dacht eerst dat ie expres in de quote veranderd was..toen gaan kijken bij JB zelf...

sinds wanneer is dat?!

(wel grappig zo)
sinds net voor in JaNesBrownie werd

Maar iets heel anders is gelijk zo onduidelijk.
Vandaar iets wat erop lijkt.
  zondag 22 juni 2008 @ 22:18:16 #164
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_59612706
quote:
Op zondag 22 juni 2008 22:16 schreef Logician het volgende:
kutfilm
Logician kijkt niet graag porno?
  zondag 22 juni 2008 @ 22:18:36 #165
219389 JanesBrownie
Nothin's sweet about me
pi_59612713
quote:
Op zondag 22 juni 2008 22:14 schreef Nexie het volgende:
Ik zag het meteen, het is duidelijk dat mijn interesse wel oprecht is, in tegenstelling tot jullie. Ofzo
Oprechte interesse is altijd goed
  zondag 22 juni 2008 @ 22:19:04 #166
77330 m-niki
for real
pi_59612726
quote:
Op zondag 22 juni 2008 22:16 schreef Logician het volgende:
kutfilm
ze had al honderduuuzend keer weg kunnen lopen

-edit-
oooow en nu blijkt ook nog dat die vertrouwenspersoon onder een hoedje speelt met de evil dad...

wat een kutfillm idd
pi_59612736
quote:
Op zondag 22 juni 2008 22:11 schreef Litpho het volgende:

[..]

Je bent niet raar, je bent speciaal. Onze eigen unieke Tegan .
.
pi_59612779
quote:
Op zondag 22 juni 2008 22:19 schreef m-niki het volgende:

[..]

-edit-
oooow en nu blijkt ook nog dat die vertrouwenspersoon onder een hoedje speelt met de evil dad...

wat een kutfillm idd
  zondag 22 juni 2008 @ 22:21:33 #169
77330 m-niki
for real
pi_59612797
quote:
Op zondag 22 juni 2008 22:17 schreef kastanova het volgende:

[..]

En het is nog zo'n godsgruwelijk lekker houseparty danseresje ook .

Vrees niet, niet weer zo'n misscutie4u typje, deze studeert rechten .
maar...is het een blijvertje ondanks dat ze direct met je in bed beland is???

(ben nu benieuwd hoe principeel je écht bent )

klinkt trouwens idd als een heerlijke zondag!!
pi_59612811
Welke film hebben jullie het nou over!
pi_59612834
quote:
Op zondag 22 juni 2008 22:21 schreef m-niki het volgende:

[..]

en weer zo'n gevalletje van gewoon negeren
  zondag 22 juni 2008 @ 22:23:09 #172
164122 Feitosa
Brombeer
pi_59612855
quote:
Op zondag 22 juni 2008 22:19 schreef m-niki het volgende:

[..]

-edit-

wat een kutfillm idd
Zo,n RTL4: ik ben een zielige mishandelde vrouw met gehandicapt kind jankfilm?
pi_59612862
quote:
Op zondag 22 juni 2008 22:22 schreef Tegan het volgende:
die kutfilm natuurlijk
  zondag 22 juni 2008 @ 22:23:42 #174
77330 m-niki
for real
pi_59612874
quote:
AWR-TIE-EL five

the Glass House

in het begin was ie voor een RTL-5 film best ok maar zojuist issie weer erg cliché geworden...
  zondag 22 juni 2008 @ 22:24:17 #175
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_59612893
quote:
RTL5
  zondag 22 juni 2008 @ 22:24:28 #176
77330 m-niki
for real
pi_59612898
quote:
Op zondag 22 juni 2008 22:22 schreef Logician het volgende:

[..]

en weer zo'n gevalletje van gewoon negeren
? nu snap ik het effe niet...
  zondag 22 juni 2008 @ 22:24:39 #177
164122 Feitosa
Brombeer
pi_59612906
quote:

[..]

Heerlijke zondag?... hij heeft gewoon de hele dag liggen neuken, waarom maken vrouwen daar zo,n romantisch plaatje van?

Goed geregeld van hem, daar niet van.
pi_59612911
quote:
Op zondag 22 juni 2008 22:23 schreef m-niki het volgende:

[..]

AWR-TIE-EL five

the Glass House

in het begin was ie voor een RTL-5 film best ok maar zojuist issie weer erg cliché geworden...
hij was redelijk onvoorspelbaar tot nu toe, dat was wel oké idd
  zondag 22 juni 2008 @ 22:24:48 #179
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_59612914
quote:
Op zondag 22 juni 2008 22:23 schreef Feitosa het volgende:

[..]

juist niet!
pi_59612915
degene die heeft bedacht dat harlopen leuk is en gezond is en dat soort dingen, die verdient een nekschot........

woensdag weer
  zondag 22 juni 2008 @ 22:25:12 #181
77330 m-niki
for real
pi_59612929
quote:
Op zondag 22 juni 2008 22:24 schreef Feitosa het volgende:

[..]

Heerlijke zondag?... hij heeft gewoon de hele dag liggen neuken, waarom maken vrouwen daar zo,n romantisch plaatje van?
eh...dat zijn vaak wel de betere zondagen hoor
pi_59612937
quote:
Op zondag 22 juni 2008 22:24 schreef m-niki het volgende:

[..]

? nu snap ik het effe niet...
nevermind, hij snapt het zelf denk ik ook niet
  zondag 22 juni 2008 @ 22:25:28 #183
1484 kastanova
Ah mên..
pi_59612945
quote:

[..]

Naja, in feite klom ze pas de volgende dag op me, snachts is er niks gebeurd, dus wat dat betreft was het niet de eerste nacht .

Blijvertje weet ik nog niet, had namelijk al een andere vriendin gecharterd voor het kameradenweekend komende Vrijdag, dus da's nogal lastig allemaal.
Weet ze wel van overigens (die vriendin die meegaat weet uiteraard ook van de collega) dus rare dingen zal het niet opleveren, maar ik ken die collega net een paar dagen, dus toch eerst maar even aankijken.
  zondag 22 juni 2008 @ 22:26:07 #184
219389 JanesBrownie
Nothin's sweet about me
pi_59612958
quote:

[..]

Wie zegt dat vrouwen dat romantisch vinden?

Kan toch wel heerlijk zijn, al is er werkelijk niets romantisch aan.
pi_59612961
quote:
Op zondag 22 juni 2008 22:24 schreef DrMarten het volgende:
degene die heeft bedacht dat harlopen leuk is en gezond is en dat soort dingen, die verdient een nekschot........

woensdag weer
ik denk dat ik woensdag maar even oversla
  zondag 22 juni 2008 @ 22:26:49 #186
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_59612986
quote:
Op zondag 22 juni 2008 22:26 schreef Logician het volgende:

[..]

Denk dat dat heel verstandig is
pi_59613001
quote:
Op zondag 22 juni 2008 22:26 schreef Logician het volgende:

[..]

Ik bedoelde eigenlijk dinsdag
  zondag 22 juni 2008 @ 22:27:15 #188
219389 JanesBrownie
Nothin's sweet about me
pi_59613005
quote:
Op zondag 22 juni 2008 22:24 schreef DrMarten het volgende:

woensdag weer
Ik vind het wel lekker, maar heb geen tijd meer.
Of ik moet de kindjes meenemen en dat lijkt me dan weer minder eigenlijk.
pi_59613008
  zondag 22 juni 2008 @ 22:27:40 #190
164122 Feitosa
Brombeer
pi_59613012
quote:
Op zondag 22 juni 2008 22:25 schreef m-niki het volgende:

[..]

eh...dat zijn vaak wel de betere zondagen hoor
Ik zou gek worden als ik de hele dag in m,n nest zou moeten blijven. 3x neuken allee, maar daarna ga ik er wel uit hoor.

En natuurlijk nog een gesprek erna, want anders krijg je de dames weer te horen.
  zondag 22 juni 2008 @ 22:29:30 #191
219389 JanesBrownie
Nothin's sweet about me
pi_59613063
quote:
Op zondag 22 juni 2008 22:27 schreef Feitosa het volgende:

[..]

Ik zou gek worden als ik de hele dag in m,n nest zou moeten blijven. 3x neuken allee, maar daarna ga ik er wel uit hoor.
Ja, om nog effe tegen de muur....

(O nee, ik was vergeten dat ik alleen sex heb onder de deken, met sokken aan, licht uit, gordijnen dicht... )
  zondag 22 juni 2008 @ 22:29:36 #192
1484 kastanova
Ah mên..
pi_59613067
quote:

[..]

Goed geregeld van hem, daar niet van.
Nah, niet de hele dag; de fles wijn van gisternacht viel stuiterde 2 keer van de bedrand, een pakje caballero aan tussenpauzes, een bijslaapje tussen 18:00 en 19:00, het bed brak tussendoor doormidden(!) en ik werd nog 4 keer gebeld door het werk.
  zondag 22 juni 2008 @ 22:29:49 #193
1484 kastanova
Ah mên..
pi_59613077
quote:
Op zondag 22 juni 2008 22:25 schreef Logician het volgende:

[..]

nevermind, hij snapt het zelf denk ik ook niet
Ik snap er inderdaad geen drol van; leg uit .
  zondag 22 juni 2008 @ 22:30:21 #194
219389 JanesBrownie
Nothin's sweet about me
pi_59613092
quote:

[..]

En natuurlijk nog een gesprek erna, want anders krijg je de dames weer te horen.
Dus je schopt ze niet gewoon de straat op na die drie keer?
Naakt liefst?

Onder het roepen van de woorden: vuile hoer?
pi_59613111
ahhhhhhhhhh mrbig
pi_59613123
en toen kwam het toch nog goed
  zondag 22 juni 2008 @ 22:32:31 #197
1484 kastanova
Ah mên..
pi_59613150
quote:

[..]

Nah, ik moet zeggen dat ik me echt geen momént verveeld heb.
Wat dan wel weer storend was is dat ik een open balkon heb met tegenover me 3 verdiepingen en eronder een groot grasveld waar de gehele dag tig mensen rondhobbelen.
Iedereen heeft dus mee kunnen genieten / filmen, maar dat vond ze wel geil een geil idee dus tja .
  zondag 22 juni 2008 @ 22:32:43 #198
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_59613160
quote:
Op zondag 22 juni 2008 22:23 schreef Feitosa het volgende:

[..]

Die waren vroeger (toen ik nog tv keek ) toch altijd op woensdag?

En het ging [Singles] #94 ...de gekte voorbij hierom

Heb net even H.P. Lovecraft's Necronomicon zitten kijken. Is een drieluik met de verhalen The Drowned, The Cold en Whispers. The Cold is het enige verhaal wat echt gebaseerd is op een Lovecraftverhaal, namelijk Cool air.

Het is niet een hele goede film maar wel een aardige wegkijker. En voor een Lovecraft fan als ik natuurlijk best te doen. Hoewel ik een verfilming van At the mountains of madness, Dreams in the witch house of The shadow out of time ook wel heel erg gaaf zou vinden.
Als je Lovecraft leuk vindt, neem eens een kijkje op deze site
  zondag 22 juni 2008 @ 22:33:05 #199
164122 Feitosa
Brombeer
pi_59613175
quote:
Op zondag 22 juni 2008 22:30 schreef JanesBrownie het volgende:

[..]

Dus je schopt ze niet gewoon de straat op na die drie keer?
Naakt liefst?

Eerst nog afwassen en stofzuigen natuurlijk.
pi_59613184
omg
pi_59613216
quote:
Op zondag 22 juni 2008 22:32 schreef Elegy het volgende:
een verfilming van At the mountains of madness
Dat is nou nog eens een goed idee. Bij voorkeur door een regisseur die less is more begrijpt en er geen splatterhorror van maakt.

Ik heb een goede bundel liggen met verhalen over het Necronomicon van verschillende schrijvers, aanrader.
Dus niet een of ander fake Necronomicon zelf. Die heb ik ook in de kast staan, maar is werkelijk te saai om te lezen.
  zondag 22 juni 2008 @ 22:35:05 #202
164122 Feitosa
Brombeer
pi_59613221
quote:
Op zondag 22 juni 2008 22:32 schreef Elegy het volgende:

[..]

Die waren vroeger (toen ik nog tv keek ) toch altijd op woensdag?

En het ging [Singles] #94 ...de gekte voorbij hierom

Heb net even H.P. Lovecraft's Necronomicon zitten kijken. Is een drieluik met de verhalen The Drowned, The Cold en Whispers. The Cold is het enige verhaal wat echt gebaseerd is op een Lovecraftverhaal, namelijk Cool air.

Het is niet een hele goede film maar wel een aardige wegkijker. En voor een Lovecraft fan als ik natuurlijk best te doen. Hoewel ik een verfilming van At the mountains of madness, Dreams in the witch house of The shadow out of time ook wel heel erg gaaf zou vinden.
Als je Lovecraft leuk vindt, neem eens een kijkje op deze site
Ik heb een aantal verfilmingen van HP Lovecraft verhalen gezien, waaronder Dagon, als ik het me goed herinner.
  zondag 22 juni 2008 @ 22:35:51 #203
219389 JanesBrownie
Nothin's sweet about me
pi_59613251
quote:
Op zondag 22 juni 2008 22:33 schreef Feitosa het volgende:

[..]

Onder bedreiging met een?

(Mes?pistool?zweep?cocktailprikker?fietspomp?waterpomptang?fles afwasmiddel? wat? )
pi_59613265
Wat sneu wat leuk
  zondag 22 juni 2008 @ 22:37:31 #205
164122 Feitosa
Brombeer
pi_59613299
quote:
Op zondag 22 juni 2008 22:35 schreef JanesBrownie het volgende:

[..]

Onder bedreiging met een?

(Mes?pistool?zweep?cocktailprikker?fietspomp?waterpomptang?fles afwasmiddel? wat? )
Als ze het niet doen mogen ze de vastgekoekte smegma van m,n duitse helm knabbelen.
  zondag 22 juni 2008 @ 22:38:00 #206
157411 Nexie
Tempted to touch
pi_59613314
quote:
Op zondag 22 juni 2008 22:30 schreef JanesBrownie het volgende:

[..]

Of, "Ik voel me gebruikt!"
  zondag 22 juni 2008 @ 22:40:04 #207
219389 JanesBrownie
Nothin's sweet about me
pi_59613371
quote:
Op zondag 22 juni 2008 22:37 schreef Feitosa het volgende:

[..]

Als ze het niet doen mogen ze de vastgekoekte smegma van m,n duitse helm knabbelen.
Dus als jij iemand vindt die allebei doet, ben je gelukkig
  zondag 22 juni 2008 @ 22:40:43 #208
1484 kastanova
Ah mên..
pi_59613396
quote:
Op zondag 22 juni 2008 22:33 schreef Feitosa het volgende:

[..]

Dat had ze gisteren al gedaan .
  zondag 22 juni 2008 @ 22:41:06 #209
164122 Feitosa
Brombeer
pi_59613408
quote:
Op zondag 22 juni 2008 22:40 schreef JanesBrownie het volgende:

[..]

Dus als jij iemand vindt die allebei doet, ben je gelukkig
Ik ben al blij met een uitgewoonde crackhoer
  zondag 22 juni 2008 @ 22:41:58 #210
164122 Feitosa
Brombeer
pi_59613434
quote:
Op zondag 22 juni 2008 22:40 schreef kastanova het volgende:

[..]

Dat had ze gisteren al gedaan .
Gelijk trouwen zeg ik je!
  zondag 22 juni 2008 @ 22:42:25 #211
219389 JanesBrownie
Nothin's sweet about me
pi_59613457
quote:
Op zondag 22 juni 2008 22:38 schreef Nexie het volgende:

[..]

Of, "Ik voel me gebruikt!"
Das niet aardig

zondag 22 juni 2008 @ 22:42:57 #212
219389 JanesBrownie
Nothin's sweet about me
pi_59613487
quote:
Op zondag 22 juni 2008 22:41 schreef Feitosa het volgende:

[..]

Ik ben al blij met een uitgewoonde crackhoer
Kom maar langs
  zondag 22 juni 2008 @ 22:44:15 #213
1484 kastanova
Ah mên..
pi_59613534
quote:
Op zondag 22 juni 2008 22:41 schreef Feitosa het volgende:

[..]

Gelijk trouwen zeg ik je!
Zodra ze haar rechtenstudie afgerond heeft en meer dan mij verdiend .
  zondag 22 juni 2008 @ 22:44:32 #214
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_59613539
quote:
Op zondag 22 juni 2008 22:34 schreef Litpho het volgende:

[..]

Dat is nou nog eens een goed idee. Bij voorkeur door een regisseur die less is more begrijpt en er geen splatterhorror van maakt.

Ik heb een goede bundel liggen met verhalen over het Necronomicon van verschillende schrijvers, aanrader.
Dus niet een of ander fake Necronomicon zelf. Die heb ik ook in de kast staan, maar is werkelijk te saai om te lezen.
Ja idd, Lovecraft is ook soms wel heel erg apart met zijn interpretaties van tijd en ruimte. Bijvoorbeeld et door de tijd kunnen "projecteren" van je geest enzo, wat die enorme pinguin achtige wezens op Antarctica doen.
Ik heb hier drie verzamel boeken van hem, Dreams of terror and death en The road to madness en in het nederlands Heksensabbath. Die Necronomicon heb ik ook maar da's meer uit curiositeit dan dat ik het echt serieus neem.

Eén van de regisseurs (Cristphe Gans) van Necronomicon heeft trouwens ook nog Brotherhood of the wolf en later Silent Hill gemaakt. Silent Hill vond ik ook erg goed, maargoed, ik hebd an ook een Silent Hill obsessie.
quote:
Op zondag 22 juni 2008 22:35 schreef Feitosa het volgende:

[..]

Ik heb een aantal verfilmingen van HP Lovecraft verhalen gezien, waaronder Dagon, als ik het me goed herinner.
Ohja, Dagon is ook wel een aardige verfilming van Lovecraft, losjes gebaseerd op Dagon en The shadow over Innsmouth. Welke heb je nog meer gezien dan?
  zondag 22 juni 2008 @ 22:44:47 #215
164122 Feitosa
Brombeer
pi_59613555
quote:
Op zondag 22 juni 2008 22:42 schreef JanesBrownie het volgende:

[..]

Kom maar langs
Als je toegeeft dat je het eigenlijk meent.
  zondag 22 juni 2008 @ 22:46:07 #216
219389 JanesBrownie
Nothin's sweet about me
pi_59613597
quote:
Op zondag 22 juni 2008 22:44 schreef Feitosa het volgende:

[..]

Als je toegeeft dat je het eigenlijk meent.
Wat moet ik menen? dat ik een uitgewoonde crackhoer ben

(Of dat ik stiekem wil dat je langskomt? )
  zondag 22 juni 2008 @ 22:46:53 #217
164122 Feitosa
Brombeer
pi_59613624
quote:
Op zondag 22 juni 2008 22:44 schreef Elegy het volgende:

Ohja, Dagon is ook wel een aardige verfilming van Lovecraft, losjes gebaseerd op Dagon en The shadow over Innsmouth. Welke heb je nog meer gezien dan?
1tje met een huis bij de kliffen, waar uiteindelijk een soort van zeemonster het huis vernietigd. Weet bij god niet meer hoe die film heet.

Heb zoveel wazige , bloederige en zieke films in m,n leven gezien. Hou het niet meer bij.
pi_59613644
quote:
Op zondag 22 juni 2008 22:44 schreef Elegy het volgende:
Ik heb hier drie verzamel boeken van hem, Dreams of terror and death en The road to madness en in het nederlands Heksensabbath.
Die zijn van Lovecraft zelf. Degene die ik bedoel is deze.

Zeker The Adder is een absolute aanrader.
pi_59613647
Jongens, ik ga jullie even verlaten. Tot vannacht/morgenavond oid .
  zondag 22 juni 2008 @ 22:49:28 #220
164122 Feitosa
Brombeer
pi_59613687
quote:
Op zondag 22 juni 2008 22:46 schreef JanesBrownie het volgende:

[..]

Wat moet ik menen? dat ik een uitgewoonde crackhoer ben

(Of dat ik stiekem wil dat je langskomt? )
Dat laatste, admit it.

Ach , wat maakt het mij ook uit.
  zondag 22 juni 2008 @ 22:50:57 #221
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_59613733
quote:
Op zondag 22 juni 2008 22:46 schreef Feitosa het volgende:

[..]

1tje met een huis bij de kliffen, waar uiteindelijk een soort van zeemonster het huis vernietigd. Weet bij god niet meer hoe die film heet.

Heb zoveel wazige , bloederige en zieke films in m,n leven gezien. Hou het niet meer bij.
Ah, dat is de eerste film van Necronomicon en heet The drowned
quote:
Op zondag 22 juni 2008 22:48 schreef Litpho het volgende:

[..]

Die zijn van Lovecraft zelf. Degene die ik bedoel is deze.

Zeker The Adder is een absolute aanrader.
Ah tof, ik ga van de week even langs bij de American Book Center
  zondag 22 juni 2008 @ 22:51:50 #222
164122 Feitosa
Brombeer
pi_59613753
Being John malkovich, is dat een goede film?
  zondag 22 juni 2008 @ 22:52:37 #223
219389 JanesBrownie
Nothin's sweet about me
pi_59613774
O God, ik mis een hele wereld!!!
  zondag 22 juni 2008 @ 22:52:52 #224
219389 JanesBrownie
Nothin's sweet about me
pi_59613779
quote:
Op zondag 22 juni 2008 22:51 schreef Feitosa het volgende:
  zondag 22 juni 2008 @ 22:53:36 #225
219389 JanesBrownie
Nothin's sweet about me
pi_59613803
quote:
Op zondag 22 juni 2008 22:49 schreef Feitosa het volgende:

[..]

Dat laatste, admit it.

Ach , wat maakt het mij ook uit.
Volgens mij ben je wel de enige hier waar ik naartoe kan lopen als ik wil.
  zondag 22 juni 2008 @ 22:53:41 #226
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_59613808
quote:
Op zondag 22 juni 2008 22:52 schreef JanesBrownie het volgende:
O God, ik mis een hele wereld!!!
Huh? Drugs are bad mkay?
  zondag 22 juni 2008 @ 22:54:05 #227
219389 JanesBrownie
Nothin's sweet about me
pi_59613820
O, ik heb spierpijn
  zondag 22 juni 2008 @ 22:56:58 #228
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_59613894
quote:
Op zondag 22 juni 2008 22:54 schreef JanesBrownie het volgende:
O, ik heb spierpijn
Je was toch al klaar met verhuizen? Of heb je ineens een piano gekocht ofzo
pi_59613916
quote:
Absoluut. Maar niet voor iedereen.
  zondag 22 juni 2008 @ 22:58:30 #230
219389 JanesBrownie
Nothin's sweet about me
pi_59613936
quote:
Op zondag 22 juni 2008 22:56 schreef Elegy het volgende:

[..]

Je was toch al klaar met verhuizen? Of heb je ineens een piano gekocht ofzo
Nee, ik heb in een nogal vreemde houding geslapen geloof ik.
  zondag 22 juni 2008 @ 23:00:06 #231
164122 Feitosa
Brombeer
pi_59613993
quote:
Op zondag 22 juni 2008 22:57 schreef Litpho het volgende:

[..]

Absoluut. Maar niet voor iedereen.
Zo,n te vage "kunstzinnige " film zeker, waar kunstminnend Nederland na afloop 3 uur lang nadiscussieert over de juiste interpretatie van de gebeurtenissen?
  zondag 22 juni 2008 @ 23:00:13 #232
1484 kastanova
Ah mên..
pi_59613998
quote:
Op zondag 22 juni 2008 22:54 schreef JanesBrownie het volgende:
O, ik heb spierpijn
Me 2.
pi_59614029
quote:
Ja, een tikkeltje weird, maar echt meesterlijk!

Komt ie op tv dan?
  zondag 22 juni 2008 @ 23:01:45 #234
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_59614047
quote:
Op zondag 22 juni 2008 22:58 schreef JanesBrownie het volgende:

[..]

Nee, ik heb in een nogal vreemde houding geslapen geloof ik.
Huh? Of ben je flink gaan feesten en werd je vanochtend wakker ergens onder een brug ofzo?
  zondag 22 juni 2008 @ 23:02:17 #235
164122 Feitosa
Brombeer
pi_59614072
quote:
Op zondag 22 juni 2008 23:01 schreef Kluts het volgende:

[..]

Ja, een tikkeltje weird, maar echt meesterlijk!

Komt ie op tv dan?
Is net begonnen op 3
  zondag 22 juni 2008 @ 23:03:56 #236
219389 JanesBrownie
Nothin's sweet about me
pi_59614124
quote:
Op zondag 22 juni 2008 23:00 schreef Feitosa het volgende:

[..]

Zo,n te vage "kunstzinnige " film zeker, waar kunstminnend Nederland na afloop 3 uur lang nadiscussieert over de juiste interpretatie van de gebeurtenissen?
Hij is gewoon goed

en wazig idd.
pi_59614175
quote:
Op zondag 22 juni 2008 14:28 schreef m-niki het volgende:

[..]

PF!!
je snapt toch wel dat je nu eigenlijk ongeoorloofd hier aan het posten bent he!
Je hoort hier niet meer

(maar niet helemaal weggaan, doe het maar net als Liquidootje)
Hij is net pas weg
Het is nog niet zo dat we een relatie hebben
alleen vond hij het niet zo leuk als ik topless zou zonnen en zoenen met iemand anders (behalve met een leuk meisje) dus daar uit kan ik een soort van opmaken dat het misschien wel iets is.
  zondag 22 juni 2008 @ 23:09:43 #238
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_59614286
quote:
Op zondag 22 juni 2008 23:00 schreef kastanova het volgende:

[..]

Me 2.
whehehehe dan moet je meer trainen Kasta.
  zondag 22 juni 2008 @ 23:09:53 #239
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_59614293
quote:
Op zondag 22 juni 2008 23:05 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

Hij is net pas weg
Het is nog niet zo dat we een relatie hebben
alleen vond hij het niet zo leuk als ik topless zou zonnen en zoenen met iemand anders (behalve met een leuk meisje) dus daar uit kan ik een soort van opmaken dat het misschien wel iets is.
Voor hem of ook voor jou?

En misschien is hij wel gewoon een heel dominant en ziekelijk jaloers mannetje, die heb je er ook nog wel eens tussen zitten. Maar die zijn altijd erg goed in het verstoppen van dat soort eigenschappen.

*paniekzaait*
pi_59614322
quote:

[..]

Tijd voor random gebeurtenissen:

Vandaag besloot ik opeens om misschien maar richting sportschool te gaan in de vakantie Nu nog een slachtoffer zoeken om mee te nemen. Blijf ik tenminste een beetje in beweging
Ik vind het zo leuk dat we allemaal Mss en Mr's hebben (Als afkorting)
pi_59614329
quote:
Op zondag 22 juni 2008 23:02 schreef Feitosa het volgende:

[..]

Is net begonnen op 3
*zapt naar 3*

Ook nog zoiets trouwens, zul je net zien, ga ik een keer uit in mijn woonplaats, kom ik mijn ex tegen in een kroeg waar hij anders ook nooit komt. Uitgerekend wanneer ik nét met een toch niet geheel onsmakelijk manspersoon sta te praten.

En aangezien ik hem vrijdag de deur uitgezet heb, omdat hij langskwam om ruzie met me te maken, terwijl ik mijn broertje op de bank had zitten. Weet nu iig wel dat ik dus volgende week weer lekker buiten de plaats ga stappen.
pi_59614429
quote:
Op zondag 22 juni 2008 23:09 schreef Elegy het volgende:

[..]

Voor hem of ook voor jou?

En misschien is hij wel gewoon een heel dominant en ziekelijk jaloers mannetje, die heb je er ook nog wel eens tussen zitten. Maar die zijn altijd erg goed in het verstoppen van dat soort eigenschappen.

*paniekzaait*
Haha nee hij is niet zo bezitterig/jaloers Ik zei: ik moet je wat vertellen.. Ik ben gezoend door iemand.. En hij: Nee nee doe me dat niet aan (En ik: huh, was je zo serieus ) En ik: Ja door een meisje dat ik ken etc.
En hij: O.. Ooo oké nee ik schrok al!

Ik zaai per ongeluk bij hem steeds paniek daar komt het op neer
pi_59614500
quote:
Op zondag 22 juni 2008 23:14 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[bla]

ping
  zondag 22 juni 2008 @ 23:15:58 #244
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_59614503
Hey Kluts, nog ff over die mislukte date van jou laatst hé:

Ik vind het eigenlijk ni zo super om met een eerste ontmoeting meteen uit eten te gaan, das nl gelijk zo heavy als je elkaar nog niet zo goed kent. Ik ga eigenlijk liever eerst wat luchtigers doen.
  zondag 22 juni 2008 @ 23:17:28 #245
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_59614575
quote:
Op zondag 22 juni 2008 23:14 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

Haha nee hij is niet zo bezitterig/jaloers Ik zei: ik moet je wat vertellen.. Ik ben gezoend door iemand.. En hij: Nee nee doe me dat niet aan (En ik: huh, was je zo serieus ) En ik: Ja door een meisje dat ik ken etc.
En hij: O.. Ooo oké nee ik schrok al!

Ik zaai per ongeluk bij hem steeds paniek daar komt het op neer
Als je hem nou echt wil pesten zeg je de volgende keer:

"Nou, en eerst heb ik met haar gezoend en toen pakte ze een enorme voorbinddildo en heeft ze me de hele nacht heerlijk uitgewoond, geweldig zo'n enorm ding in me zeg, beter dan de mannen die ik tot nu toe heb gehad. En de volgende ochtend ging ze maar door met haar mond, alleen een meisje weet wat een ander meisje lekker vindt..."

Wedden dat hij dan wel een beetje bleek wegtrekt om de neus?
pi_59614596
quote:
Op zondag 22 juni 2008 23:15 schreef kaasplankje het volgende:
Ik vind het eigenlijk ni zo super om met een eerste ontmoeting meteen uit eten te gaan, das nl gelijk zo heavy als je elkaar nog niet zo goed kent. Ik ga eigenlijk liever eerst wat luchtigers doen.
Iets wat nog makkelijker middenin af te breken is? Poollessen of zo? .
pi_59614649
quote:
Op zondag 22 juni 2008 23:15 schreef Mastertje het volgende:

[..]

ping
Lurkert! Ik was niet op de computer echt dit weekend en @ telefoon, sorry
O en ik was serieus zo moeilijk dronken (en stoney) dat ik je vrijdag om 3 uur 's nachts wou bellen maar dat heb ik gelukkig niet gedaan
pi_59614670
quote:
Op zondag 22 juni 2008 23:17 schreef Elegy het volgende:

[..]

Luister naar Elegy, for he is wise and mischievous .
  zondag 22 juni 2008 @ 23:19:29 #249
219389 JanesBrownie
Nothin's sweet about me
pi_59614694
quote:
Op zondag 22 juni 2008 23:17 schreef Elegy het volgende:

[..]

"Nou, en eerst heb ik met haar gezoend en toen pakte ze een enorme voorbinddildo en heeft ze me de hele nacht heerlijk uitgewoond, geweldig zo'n enorm ding in me zeg, beter dan de mannen die ik tot nu toe heb gehad. En de volgende ochtend ging ze maar door met haar mond, alleen een meisje weet wat een ander meisje lekker vindt..."

Wedden dat hij dan wel een beetje bleek wegtrekt om de neus?
Goeie tip

pi_59614738
Heb ik weer, krijg ik een smsje van een jongen waarvan ik de naam of het nummer niet herken of ik nog steeds contact wil houden, en ik heb geeeeeeeeeeeeeeeen flauw idee wie of wat
pi_59614752
quote:
Op zondag 22 juni 2008 23:19 schreef JanesBrownie het volgende:

[..]

Goeie tip

Hoe bevalt het mobiel Fok!ken? .
  zondag 22 juni 2008 @ 23:20:41 #252
219389 JanesBrownie
Nothin's sweet about me
pi_59614764
quote:
Op zondag 22 juni 2008 23:19 schreef Litpho het volgende:

[..]

Luister naar Elegy, for he is wise and mischievous .
Ja, volgens mij werken zijn tips altijd wel.
Alleen durft niemand ze te proberen...

pi_59614800
quote:
Op zondag 22 juni 2008 23:18 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

Lurkert! Ik was niet op de computer echt dit weekend en @ telefoon, sorry
O en ik was serieus zo moeilijk dronken (en stoney) dat ik je vrijdag om 3 uur 's nachts wou bellen maar dat heb ik gelukkig niet gedaan
Sgoed hoor Je leeft iig nog. Ik ben tentames leren stoor me maar niet ik ben op aller mogelijkerwijs aan het SOGen dus ehh.. ik ga maar snel uit dit topic. Doeg en sorry iedereen.
pi_59614803
quote:
Op zondag 22 juni 2008 23:20 schreef Logician het volgende:
Heb ik weer, krijg ik een smsje van een jongen waarvan ik de naam of het nummer niet herken of ik nog steeds contact wil houden, en ik heb geeeeeeeeeeeeeeeen flauw idee wie of wat
Beantwoordt dat de vraag niet min of meer? .
  zondag 22 juni 2008 @ 23:21:57 #255
219389 JanesBrownie
Nothin's sweet about me
pi_59614859
quote:
Op zondag 22 juni 2008 23:20 schreef Litpho het volgende:

[..]

Hoe bevalt het mobiel Fok!ken? .
Heel goed.
Te eigenlijk, maar nu ben ik ook met een half oog being John Malkovitch aan t kijken... en ik heb thuis ook geen tv.
Dus blijf ik hangen.
pi_59614883
quote:
  zondag 22 juni 2008 @ 23:24:05 #257
77330 m-niki
for real
pi_59614943
quote:
ow hahahaha die is goed!!

is het trouwens niet die gast van dat kapotte telefoontje??
  zondag 22 juni 2008 @ 23:24:34 #258
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_59614962
quote:
Op zondag 22 juni 2008 23:20 schreef JanesBrownie het volgende:

[..]

Ja, volgens mij werken zijn tips altijd wel.
Alleen durft niemand ze te proberen...

Stelletje angsthazen hier

Geloof me, met mijn tips krijg je anderen het snelst de afgrond in. Of van het flatgebouw af, of aan de Prozac
pi_59614967
Ik weet het alweer, dat was de jongen die mij hielp door de massa te komen toen ik naar de wc moest oops
sms gestuurd met uhm, wie ben je ook al weer

[ Bericht 21% gewijzigd door #ANONIEM op 22-06-2008 23:25:23 ]
pi_59615014
quote:
Op zondag 22 juni 2008 23:24 schreef m-niki het volgende:

[..]

ow hahahaha die is goed!!

is het trouwens niet die gast van dat kapotte telefoontje??
Nee, dat verhaal was ook een mooie idd
  zondag 22 juni 2008 @ 23:26:15 #261
77330 m-niki
for real
pi_59615020
quote:
Op zondag 22 juni 2008 23:24 schreef Logician het volgende:
Ik weet het alweer, dat was de jongen die mij hielp door de massa te komen toen ik naar de wc moest oops
sms gestuurd met uhm, wie ben je ook al weer
heb jij je telefoonnummer op je t-shirt staan dan?!!

(of wassie echt leuk en heb je em je nummer gegeven )
pi_59615062
quote:
Op zondag 22 juni 2008 23:26 schreef m-niki het volgende:

[..]

heb jij je telefoonnummer op je t-shirt staan dan?!!

(of wassie echt leuk en heb je em je nummer gegeven )
Was een aardige kerel (type grote teddybeer) was alleen helemaal vergeten dat ik mijn nr had gegeven, en hoe hij heet

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 22-06-2008 23:32:30 ]
  zondag 22 juni 2008 @ 23:28:13 #263
219389 JanesBrownie
Nothin's sweet about me
pi_59615086
quote:
Op zondag 22 juni 2008 23:24 schreef Elegy het volgende:

[..]

Stelletje angsthazen hier

Geloof me, met mijn tips krijg je anderen het snelst de afgrond in. Of van het flatgebouw af, of aan de Prozac
Was dat de bedoeling dan?
  zondag 22 juni 2008 @ 23:28:33 #264
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_59615098
quote:
Op zondag 22 juni 2008 23:27 schreef Logician het volgende:

[..]

Was een mooie kerel (type grote teddybeer) was alleen helemaal vergeten dat ik mijn nr had gegeven
Stom dat ik niet weet wie het is
pi_59615126
quote:
Op zondag 22 juni 2008 23:21 schreef Mastertje het volgende:

[..]

Sgoed hoor Je leeft iig nog. Ik ben tentames leren stoor me maar niet ik ben op aller mogelijkerwijs aan het SOGen dus ehh.. ik ga maar snel uit dit topic. Doeg en sorry iedereen.
Oké tot op msn
pi_59615136
quote:
Op zondag 22 juni 2008 23:28 schreef Cuegirllie het volgende:

[..]

Ze was dan ook op weg naar de plee toen ze hem tegenkwam
  zondag 22 juni 2008 @ 23:30:40 #267
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_59615160
quote:
Op zondag 22 juni 2008 23:28 schreef JanesBrownie het volgende:

[..]

Was dat de bedoeling dan?
In elk geval paniekzaaien
  zondag 22 juni 2008 @ 23:31:00 #268
1484 kastanova
Ah mên..
pi_59615168
quote:
Ja dat was ik! .
  zondag 22 juni 2008 @ 23:34:32 #269
219389 JanesBrownie
Nothin's sweet about me
pi_59615266
Volgens mij ben ik niet de enige die zo'n ongelooflijke zin heeft om te gaan slapen...

pi_59615284
quote:
Op zondag 22 juni 2008 23:28 schreef Cuegirllie het volgende:

[..]

stomme jij
  zondag 22 juni 2008 @ 23:36:47 #271
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_59615331
quote:
Op zondag 22 juni 2008 23:29 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Ze was dan ook op weg naar de plee toen ze hem tegenkwam
Ze zegt dat ik naast haar stond .. dat het alleen voor de koffie was
En ik heb geen idee, en ik herken hem niet van de foto
pi_59615337
quote:
Op zondag 22 juni 2008 23:34 schreef JanesBrownie het volgende:
Volgens mij ben ik niet de enige die zo'n ongelooflijke zin heeft om te gaan slapen...

Ik ook
  zondag 22 juni 2008 @ 23:37:27 #273
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_59615351
quote:

Goed idee, trusten

Sweet dreams allemaal
pi_59615367
quote:
Op zondag 22 juni 2008 23:36 schreef Cuegirllie het volgende:

[..]

Ze zegt dat ik naast haar stond .. dat het alleen voor de koffie was
En ik heb geen idee, en ik herken hem niet van de foto
ben trouwens wel blij dat paddy zo'n foto archief bijhoud, toch maar geen koffie denk ik
  zondag 22 juni 2008 @ 23:38:58 #275
1484 kastanova
Ah mên..
pi_59615390
quote:

Ik duik er over een half uurtje ook weer in hoor.
5:30 opstaan, 7:30 openen en vanaf 9:00 fulltime training geven tot 17:00 .
  zondag 22 juni 2008 @ 23:39:35 #276
164122 Feitosa
Brombeer
pi_59615405
quote:
Ik heb vaak nummers in m,n mobiel staan met 1 Letter erbij, en dan weet ik bij god niet van wie het nummer is.
pi_59615429
quote:
Op zondag 22 juni 2008 23:37 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Goed idee, trusten

Sweet dreams allemaal
Slaapzacht
  zondag 22 juni 2008 @ 23:41:06 #278
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_59615435
quote:

Sleep is for the weak
pi_59615437
quote:
Op zondag 22 juni 2008 22:29 schreef kastanova het volgende:

[..]

Nah, niet de hele dag; de fles wijn van gisternacht viel stuiterde 2 keer van de bedrand, een pakje caballero aan tussenpauzes, een bijslaapje tussen 18:00 en 19:00, het bed brak tussendoor doormidden(!) en ik werd nog 4 keer gebeld door het werk.
"Zeg, we missen een collega, weet jij waar ze is?"
pi_59615458
quote:
Op zondag 22 juni 2008 23:39 schreef Feitosa het volgende:

[..]

Ik heb vaak nummers in m,n mobiel staan met 1 Letter erbij, en dan weet ik bij god niet van wie het nummer is.
Ik heb sinds mijn laatste opschoning nog maar 12nrs in mijn mobiel staan, maar herkende ditmaal zelfs de naam niet
  zondag 22 juni 2008 @ 23:43:25 #281
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_59615482
quote:
Op zondag 22 juni 2008 23:39 schreef Feitosa het volgende:

[..]

En vooral geen naam er meer bij te bedenken
pi_59615483
quote:

Ik heb er op Arnhem CS van mee kunnen genieten. En daarna ben ik samen met dawg naar Eindhoven geweest, was gezellig.

Maar ontopic, nog steeds single, de knapste jongen van mijn middelbare school gesproken en die wilde mijn nummer. Leuke egostreling .
pi_59615507
quote:
Op zondag 22 juni 2008 23:37 schreef Logician het volgende:

[..]

ben trouwens wel blij dat paddy zo'n foto archief bijhoud, toch maar geen koffie denk ik
Doe eens posten dan
  zondag 22 juni 2008 @ 23:44:12 #284
1484 kastanova
Ah mên..
pi_59615510
quote:
Op zondag 22 juni 2008 23:41 schreef RealZeus het volgende:

[..]

"Zeg, we missen een collega, weet jij waar ze is?"
Nee, daar smsten ze over (no shit) in plaats van te bellen.
pi_59615529
quote:
Op zondag 22 juni 2008 23:44 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Doe eens posten dan
Neen
pi_59615589
Oh ja, ik steun Spanje!
  zondag 22 juni 2008 @ 23:48:24 #287
164122 Feitosa
Brombeer
pi_59615609
quote:
Op zondag 22 juni 2008 23:44 schreef kastanova het volgende:

[..]

Nee, daar smsten ze over (no shit) in plaats van te bellen.
Ze hadden een vermoeden?
pi_59615676
quote:
Op zondag 22 juni 2008 22:12 schreef JanesBrownie het volgende:

[..]

Ja!
Sta ik daar, tussen 11 en 12 in Den Haag, ben jij er niet!!!

Ik was er wel. Alleen jij was er niet

zondag 22 juni 2008 @ 23:52:18 #289
164122 Feitosa
Brombeer
pi_59615709
Ik vind het maar een saaie film.
  zondag 22 juni 2008 @ 23:52:47 #290
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_59615721
quote:
Op zondag 22 juni 2008 23:50 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

Vrijdag weer naar den haag
pi_59615723
quote:
Op zondag 22 juni 2008 23:52 schreef Feitosa het volgende:
Ik vind het maar een saaie film.
film? sbs pron
  zondag 22 juni 2008 @ 23:52:58 #292
1484 kastanova
Ah mên..
pi_59615724
quote:
Op zondag 22 juni 2008 23:48 schreef Feitosa het volgende:

[..]

Ze hadden een vermoeden?
Men wist dat zij me naar huis bracht, meer niet.

12:32 een mede-manager: "Ik heb het uit betrouwbare bron vernomen dat er een blonde collega naast je ligt."
Een bron met een glazen bol kennelijk .
pi_59615748
O ze bracht je naar huis en toen werd het gezellig ?
  zondag 22 juni 2008 @ 23:53:54 #294
219389 JanesBrownie
Nothin's sweet about me
pi_59615753
quote:
Op zondag 22 juni 2008 23:50 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

Dan zijn we elkaar misgelopen
  zondag 22 juni 2008 @ 23:54:06 #295
164122 Feitosa
Brombeer
pi_59615758
quote:
Op zondag 22 juni 2008 23:52 schreef Logician het volgende:

[..]

film? sbs pron
Being John Malkovich..... ik kan het niet interesssant vinden.
pi_59615771
quote:
Op zondag 22 juni 2008 23:52 schreef Cuegirllie het volgende:

[..]

Heb eerst college 'savonds. maar daarna
  zondag 22 juni 2008 @ 23:55:01 #297
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_59615779
quote:
Op zondag 22 juni 2008 23:52 schreef Cuegirllie het volgende:

[..]

Kom je bij mij langs dan?
pi_59615791
quote:
Op zondag 22 juni 2008 23:53 schreef JanesBrownie het volgende:

[..]

Dan zijn we elkaar misgelopen
was speciaal op de motor om op te vallen
  zondag 22 juni 2008 @ 23:55:36 #299
219389 JanesBrownie
Nothin's sweet about me
pi_59615792
quote:
Op zondag 22 juni 2008 23:55 schreef Elegy het volgende:

[..]

Dat lijkt me niet zo verstandig als meisje alleen
  zondag 22 juni 2008 @ 23:56:06 #300
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_59615805
quote:
Op zondag 22 juni 2008 23:55 schreef Elegy het volgende:

Als je op het station staat.. dan wel
  zondag 22 juni 2008 @ 23:56:13 #301
219389 JanesBrownie
Nothin's sweet about me
pi_59615813
quote:
Op zondag 22 juni 2008 23:55 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

was speciaal op de motor om op te vallen
Dan ligt t daaraan, was helemaal niet op zoek naar iemand met motor!

[Singles] 95- spannend

[ Bericht 6% gewijzigd door JanesBrownie op 23-06-2008 00:07:07 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')