ik krijg trouwens nooit spam over borstvergrotende dingetjes...krijgen de mannen die juist dan weer??quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:54 schreef m-niki het volgende:
OMG!! Volgens mij heb ik (weer eens) spam in m'n mail om mijn penis te enlargen, maar deze keer is het voor hoger opgeleiden hahahahaha:
[..]
m'n mailbox is ook unsure of het wel spam is
dagelijks?? hrmm ik redt het op dit moment niet eens maandelijksquote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:57 schreef Dark_Angelus het volgende:
Nou dan kunnen we weer terug naar de dagelijkse gang van zaken,
Daten
Van de week lekker uit eten geweest, was gezellig. Voorderest heb ik er ook niet bijster veel tijd voor maar één keer in de week moet toch wel lukkenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:58 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
dagelijks?? hrmm ik redt het op dit moment niet eens maandelijks
jij date elke week?????quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:59 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Van de week lekker uit eten geweest, was gezellig. Voorderest heb ik er ook niet bijster veel tijd voor maar één keer in de week moet toch wel lukken
Nee, ik krijg van allerlij pilletjes, rusische vrouwen, belegingstips, afrikanen op zoek naar een tussen rekening, hete sex en af toe een boze gebruiker in mijn mailbox.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:58 schreef m-niki het volgende:
uit het vorige topic nog:
[..]
ik krijg trouwens nooit spam over borstvergrotende dingetjes...krijgen de mannen die juist dan weer??
Nou goed het zijn niet altijd dates om het zo te zeggen, maar ik mag graag met diverse dames een keer wat leuks doen. Filmpje, eten, terrasje, tsja als je iemand aanspreekt en het klikt een beetje kan je toch gewoon meer daar uit halen. Het hoeft niet gelijk een relatie van 10 jaar te worden?quote:Op zondag 22 juni 2008 00:00 schreef m-niki het volgende:
[..]
jij date elke week?????
hoe! (nee...sorry...de vraag moet meer zijn: waarom!!)
Yup. Nu heb ik volgens mij nog nooit een foto gezien die niet beter werd door Logicians aanwezigheid, maar toch... the camera loves you babyquote:Op zaterdag 21 juni 2008 17:26 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Hey Lit
Hijs wel leuk geworden he
Ohh, dat is wel heel lief!quote:Op zondag 22 juni 2008 00:34 schreef Tegan het volgende:
Ik kreeg net een lief smsje van Loos-jongen. Dat hij wou dat hij niet naar Basel was gegaan, omdat hij dan iig bij mij was. En met die gedachte ga ik maar slapen. Mijn wekker gaat weer te vroeg. Trusten iedereen
.
quote:Op zondag 22 juni 2008 00:06 schreef kwaakvaak het volgende:
Nou weet je, uh kijk het zit zo..... Weet niet eens of ik op dit moment eigenlijk wel op een date zou moeten gaan eigenlijk. Ben toch iets meer geburnout als ik dacht. Dank je m-niki om de symptomen nog maar ff onder kasta zijn neus te wrijven.
Begrijpelijk. Voel me gewoon machteloos en gekwetst en dan reageer ik me af op het minste of geringste (gewoon verbaal, niet buiten proportie).quote:Op zondag 22 juni 2008 01:31 schreef m-niki het volgende:
@MNR: ik snapte er weinig van, van je rant, maar dat maakt niet uit...als het er maar uitgegooid is![]()
Iets te veel drank kan kloppen, maar emotioneel gevoelig,nee. Het was gewoon erg apart dat je eerst als als een puber aan het uitleven bent in de stad en dan ineens de omschakeling naar hetgeen ik te horen kreeg.quote:Op zondag 22 juni 2008 10:18 schreef kwaakvaak het volgende:
Feitosa, het klinkt als een mooi verhaal, maar als ik eerlijk ben klinkt het ook als een 'iets te veel drank op en ben wat emotioneel gevoelig vandaag' verhaal. Maar ik ben oprecht benieuwd maar waarom je in eens zo relativerend ging denken. Pak een stoel, bak koffie en vertel ons eens in grote lijnen waar het verhaal over ging anders
quote:Op zondag 22 juni 2008 12:13 schreef MNR het volgende:
Keej... now I'm all emotional and weak. Still don't know what to do.
I just leave it there for a while. Simply don't know what's in my best interest.
Met deze hitte? Straks maar even langs m,n vrienden en een beetje uitbrakken.quote:Op zondag 22 juni 2008 12:18 schreef Elegy het volgende:
Meurning
Zo, vandaag niet de hele dag gamen maar de hele dag film kijken denk ik
Het is warm en de zon schijnt, dan kom ik dus niet buitenquote:Op zondag 22 juni 2008 12:21 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Met deze hitte? Straks maar even langs m,n vrienden en een beetje uitbrakken.
Jij kan er ook wel steeds een lekkere partij in meegaan hè...quote:Op zondag 22 juni 2008 12:13 schreef MNR het volgende:
Keej... now I'm all emotional and weak. Still don't know what to do.
I just leave it there for a while. Simply don't know what's in my best interest.
valt me op dat je wel vaker meiden/vrouwen hier aanspreekt op hun emotionele dieptepuntenquote:Op zondag 22 juni 2008 12:37 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Jij kan er ook wel steeds een lekkere partij in meegaan hè...![]()
dit kan ik op 2 manieren lezen: k spreek ze aan op het moment dat ze op een emotioneel dieptepunt zitten, of ik benoem het emotionele dieptepunt. Welke is het?quote:Op zondag 22 juni 2008 12:43 schreef m-niki het volgende:
valt me op dat je wel vaker meiden/vrouwen hier aanspreekt op hun emotionele dieptepunten
Nee ik begrijp niks van vrouwen, m-niki....quote:maar ken je vrouwen dan nu nog steeds niet, Gar??![]()
(en da's niet lullig bedoeld, niet naar jou niet naar vrouwen...)
* Cuegirllie gaat op zoek naar een james bond typequote:Op zondag 22 juni 2008 13:20 schreef mrbox het volgende:
En ja hoor, het is nu bevestigd : Dames vallen vaker op hufters
goed, zal ik het anders formuleren: bij jou valt het op, omdat je bijna alleen dan hier wat van je laat horenquote:Op zondag 22 juni 2008 12:58 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
dit kan ik op 2 manieren lezen: k spreek ze aan op het moment dat ze op een emotioneel dieptepunt zitten, of ik benoem het emotionele dieptepunt. Welke is het?
Dat laatste doe jij overigens ook regelmatig, maar dat zullen we dan beroepsdeformatie noemen?
dus je bent op zoek naar een emotioneel vlakkere vrouw dan de gemiddelde (succes!!)quote:Nee ik begrijp niks van vrouwen, m-niki....but I'm comfortable not knowing, en dat is dan steeds wel een bevrijding denk ik weleens, als ik al dat gejeremieer hier op Fok lees.
Huh? Ik snap oprecht niet wat je bedoelt te zeggen.quote:Op zondag 22 juni 2008 12:37 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Jij kan er ook wel steeds een lekkere partij in meegaan hè...![]()
LOL!!!quote:Op zondag 22 juni 2008 13:49 schreef m-niki het volgende:
terwijl het gewoon af en toe eens voorkomt en je heel emotioneel diep kunt zitten en na een uur is er opeens niets meer aan de hand, dan is het weer uit je systeem ofzo..![]()
PF!!quote:Op zondag 22 juni 2008 13:52 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
nou mr gala is hier nog
en het is eigenlijk wel leuk
quote:Op zondag 22 juni 2008 13:52 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
nou mr gala is hier nog
en het is eigenlijk wel leuk
Wel een beke een zurige ondertoon waarneembaarquote:Op zondag 22 juni 2008 12:58 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
dit kan ik op 2 manieren lezen: k spreek ze aan op het moment dat ze op een emotioneel dieptepunt zitten, of ik benoem het emotionele dieptepunt. Welke is het?
Dat laatste doe jij overigens ook regelmatig, maar dat zullen we dan beroepsdeformatie noemen?
[..]
Nee ik begrijp niks van vrouwen, m-niki....but I'm comfortable not knowing, en dat is dan steeds wel een bevrijding denk ik weleens, als ik al dat gejeremieer hier op Fok lees.
Voetenbadjes en een boekje is natuurlijk ook de oplossing voor allesquote:Op zondag 22 juni 2008 13:55 schreef MNR het volgende:
[..]
LOL!!!
Klopt wel. Heb een voetenbadje genomen, boekje gelezen en voel me nu weer prima
Dat klopt, de ik-ben-gisteren-uitgeweest-en-nog-steeds-single-posts boeien me niet zo, ik reageer wel graag als er een emotioneel of psychologisch punt wordt aangehaald ....quote:Op zondag 22 juni 2008 13:49 schreef m-niki het volgende:
goed, zal ik het anders formuleren: bij jou valt het op, omdat je bijna alleen dan hier wat van je laat horen(en dus is het het eerste EN tweede
)
...want truth be told vind ik het zéker niet raar. (als voorbeeld: de post van MNR waar ik op reageerde) Ergens fascineert het me dat een situatie of probleem dan beschreven wordt alsof het al het leed van de wereld betreft, vanuit een gevoelsperspectief waardoor het iets heel diepzittends lijkt te zijn, en kort daarna is het ook weer helemaal voorbij, zoals je zegt.quote:en je doet alsof het echt heel raar en erg is... terwijl het gewoon af en toe eens voorkomt en je heel emotioneel diep kunt zitten en na een uur is er opeens niets meer aan de hand, dan is het weer uit je systeem ofzo..![]()
en mij valt het op dat jij voor een psychologe wel erg graag op je 'jump to conclusions'-mat staat.quote:dus je bent op zoek naar een emotioneel vlakkere vrouw dan de gemiddelde (succes!!)
nee, heul nie. Zie ook mijn post hierboven: ik vind het verbazingwekkend of fascinerend, but that's me: trek je er vooral nix van aan.quote:Op zondag 22 juni 2008 13:53 schreef MNR het volgende:
Huh? Ik snap oprecht niet wat je bedoelt te zeggen.
(je vindt het vreemd dat dit me raakt?)
quote:Op zondag 22 juni 2008 14:54 schreef kaasplankje het volgende:
Wel een beke een zurige ondertoon waarneembaarHoe was jou weekend Garisson?
![]()
Dat heb ik ook. Slowchatten is leuker in MUZ of TTK, daar gaat het ook nergens over, maar dat 'nergens' is meer in overeenstemming met waar ik mee bezig ben. Ik ben niet zo'n hevig zoekende dater, dus kan meer met berichten over bandjes en 'wat eten we vandaag?' dan met de standaard slowchatposts hier. Niet dat 'wat eten we vandaag' of 'hee, het hagelt' zo boeiend zijn, maar soitquote:Op zondag 22 juni 2008 15:38 schreef Garisson72 het volgende:
Dat klopt, de ik-ben-gisteren-uitgeweest-en-nog-steeds-single-posts boeien me niet zo, ik reageer wel graag als er een emotioneel of psychologisch punt wordt aangehaald ....
Ik heb net de docu Life after people zitten kijken. Vind ik best interessant, dat soort scenario'squote:Op zondag 22 juni 2008 15:59 schreef DragonFire het volgende:
Wat is het stil hier zeg, iedereen zit zeker aan het strand.
Haaaaaaaallllllllllloooooooooooooooooooooooooooo alllllo alo lo o o o o o .. . . . .
Nee echt compleet leeg
Nee, hier schijnt de zon al de hele dag en de wind waait hard door de bomen in mijn tuintje. En de merels zijn al de hele dag aan het zingen.quote:Op zondag 22 juni 2008 15:38 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Beetje zoals die hagelbui van daarnet, of hebben jullie daar niet van mogen genieten?
Enne "comfortable not knowing" volgens mij snap jij het allemaal prima.quote:![]()
Nou nee heur, nix geen zurige bedoelingen qua ondertoon hier! Met 'dat gejeremieer' bedoelde ik de ettelijke "ik snap vrouwen nie, wat bedoelt ze hiermee, wat verwacht ze van mij"-topics hier op Fok. Dáár heb ik gelukkig nooit zoveel last van, omdat ik die drang niet heb om het allemaal te snappen: comfortable not knowing.
Ow en mijn weekend is tot op heden helemaal prima, daarnet dus fijns midden in die hagelbui beland, Nederland gisteren verloren weliswaar maar heb wel perfect gepoold gisteren en dat maakt alles goed. Kwestie van prioriteiten.
Ach. Ik had een klotedag, en ik had helemaal niets verwacht van hem te horen, dus het maakte mijn avond wel weer wat beterquote:Op zondag 22 juni 2008 01:31 schreef m-niki het volgende:
@Tegan: da's een lief berichtje! (altijd maar weer die maarkomt ie: in het licht van hoe de avond verlopen is daar in Basel...beetje te laat dan... maar goed, mannen kunnen niet multi-tasken dus als de aandacht bij de voetbalwedstrijd is, dan is ie daar ook echt helemaal..en zodra dat voorbij is, lijkt het wel alsof de spotlight weer verplaatst is naar jou
mannen zijn grappig)
Ik wel, ik kan muziek luisteren, internetten, gamen, film kijken en bellen. En naderhand weet ik precies wat ik allemaal gedaan/gezegd/gehoord hebquote:
Ik ben benieuwd in hoeverre dat daadwerkelijk kloptquote:Op zondag 22 juni 2008 20:07 schreef Elegy het volgende:
Ik wel, ik kan muziek luisteren, internetten, gamen, film kijken en bellen. En naderhand weet ik precies wat ik allemaal gedaan/gezegd/gehoord heb
Ik zit nu te gamen (Max Payne 2, oudje), luister muziek en ben aan het internettenquote:Op zondag 22 juni 2008 20:09 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd in hoeverre dat daadwerkelijk klopt
quote:Op zondag 22 juni 2008 15:38 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
en mij valt het op dat jij voor een psychologe wel erg graag op je 'jump to conclusions'-mat staat.
Het wordt pas moeilijk als je moet luisteren he.. bovenstaande zaken zijn ook weer niet zo moeilijkquote:Op zondag 22 juni 2008 20:12 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ik zit nu te gamen (Max Payne 2, oudje), luister muziek en ben aan het internetten
Ik vind die lucht/geur idd ook geweldigquote:Op zondag 22 juni 2008 20:14 schreef m-niki het volgende:
[..]
![]()
(wat een zwaktebod is dat toch altijd weer, als een ander het doet, is het ok, als ik het doe is het niet ok WANT ik ben psycholoog... ik weet niet wat jij voor de kost doet, maar ik kan me niet voorstellen dat jij dat ook 24/7 doet... en voor zover ik weet, word ik nog altijd niet betaald hiervoor..jij wel?)
heb helemaal niets gemerkt van hagel of storm, soms is het wel heel erg plaatselijk!! Wel lekkere regen hier gehad rond half 3 en dan ruikt alles zo lekker
net lekker de hele middag buiten gezeten
Ik ga jullie echt niet verlaten voor een smsje hoorquote:Op zondag 22 juni 2008 20:17 schreef Nexie het volgende:
Mannen kunnen heus wel multi-tasken! Sommigen, dan.
Tegan verlaat binnenkort topic denk. Moet hier eenof een
achter?
Daar begint het mee! Ik zie het al helemaal gebeurenquote:Op zondag 22 juni 2008 20:18 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik ga jullie echt niet verlaten voor een smsje hoor.
je kunt d'r nu nog uitvragen voor een etentje...!!!quote:Op zondag 22 juni 2008 20:22 schreef Nexie het volgende:
[..]
Daar begint het mee! Ik zie het al helemaal gebeuren
Ik wilde idd vragen wanneer we nou gingen meeten!quote:Op zondag 22 juni 2008 20:24 schreef m-niki het volgende:
[..]
je kunt d'r nu nog uitvragen voor een etentje...!!!
quote:Op zondag 22 juni 2008 15:59 schreef DragonFire het volgende:
Wat is het stil hier zeg, iedereen zit zeker aan het strand.
Haaaaaaaallllllllllloooooooooooooooooooooooooooo alllllo alo lo o o o o o .. . . . .
Nee echt compleet leeg
Ik heb net al gegeten, maybe some other timequote:Op zondag 22 juni 2008 20:24 schreef m-niki het volgende:
[..]
je kunt d'r nu nog uitvragen voor een etentje...!!!
Beetje moeilijk als ik je niet eens zou herkennen als je voor me stond!quote:Op zondag 22 juni 2008 20:25 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik wilde idd vragen wanneer we nou gingen meeten!
Ik kijk rtl5 schijnt een enge film te zijnquote:Op zondag 22 juni 2008 20:35 schreef DrMarten het volgende:
[..]
idem
Straks maar weer voetbal kijken ofzo
quote:Op zondag 22 juni 2008 20:30 schreef Nexie het volgende:
[..]
Ik heb net al gegeten, maybe some other time
+1 Ontwijkend antwoord
[..]
Beetje moeilijk als ik je niet eens zou herkennen als je voor me stond!
Als je doordeweeks werkt dan moet je even zwaaien btw, werk tegenover je (ja, ook dat nog)
Dus je bracht wel een 'analyse', zeg je zélf, en als ik daar dan in het licht van jouw psycholoog-zijn wat van zeg raak je gepikeerd? Lijkt me toch niet vreemd dat dat wel in het achterhoofd speelt.quote:Op zondag 22 juni 2008 20:14 schreef m-niki het volgende:
![]()
(wat een zwaktebod is dat toch altijd weer, als een ander het doet, is het ok, als ik het doe is het niet ok WANT ik ben psycholoog... ik weet niet wat jij voor de kost doet, maar ik kan me niet voorstellen dat jij dat ook 24/7 doet... en voor zover ik weet, word ik nog altijd niet betaald hiervoor..jij wel?
je moest eens weten hoe moe ik word van dit soort gezever... overal waar men weet wat ik doe, moet ik direct een professionele beroepshouding aannemen, of de sfeer nu positief of negatief is..hoe vaak ik op feestjes wel niet gevraagd wordt: zeg es, wat heb ik? En ik baal er nu gigantisch van dat ik op Kasta's kutverzoek in ben gegaan vorige week...en ik bracht die 'analyse' nog wel zo semi-grappig..wordt er weer mee aan de haal gegaan
)
Zo'n kantoorgebouw aan de kant van de bussen - dat ene wat bijna helemaal leegstaat zegmaarquote:Op zondag 22 juni 2008 20:39 schreef Tegan het volgende:
[..]
. Ik ben er morgen de hele dag.
Werk je bij de Rabobank?
quote:Op zondag 22 juni 2008 20:29 schreef Logician het volgende:
sorry maar wat heb je aan een kerel die alleen maar geinteresseerd in jou is als het hem aankomt, je bent nogal zelfverlagend bezig als je je daar werkelijk mee inlaat en dat uberhaubt toelaat ...
hehehquote:Op zondag 22 juni 2008 20:45 schreef Nexie het volgende:
[..]
Ik wilde bijna iets super corny en super romantisch doen voor ms Date maar toch maar niet gedaan, als ze me niet wil is het wel erg over-done en het is er een beetje vroeg voor. Typisch Nexie om zoiets te willen doen weer
Ze is ook het type met heel druk eigen leven (iig op het moment). Dus ik heb a) geen idee hoe ze over me denkt want het feit dat ze niet altijd snel/veel contact opneemt zegt dus niets en b) irritatie omdat ik lang moet wachten op antwoord + alle onzekerheden die daarbij ontstaan bij mij.quote:Op zondag 22 juni 2008 20:50 schreef mrbox het volgende:
[..]
hehehken dat. Vaak iets waar je toch beetje mee moet oppassen dus good call
Zo is het juist helemaal niet. Ik ben precies hetzelfde tegen hem. Het is wel prima zo.quote:Op zondag 22 juni 2008 20:29 schreef Logician het volgende:
sorry maar wat heb je aan een kerel die alleen maar geinteresseerd in jou is als het hem aankomt, je bent nogal zelfverlagend bezig als je je daar werkelijk mee inlaat en dat uberhaubt toelaat ...
Dit klinkt enorm bekend op dit momentquote:Op zondag 22 juni 2008 20:52 schreef Nexie het volgende:
[..]
Ze is ook het type met heel druk eigen leven (iig op het moment). Dus ik heb a) geen idee hoe ze over me denkt want het feit dat ze niet altijd snel/veel contact opneemt zegt dus niets en b) irritatie omdat ik lang moet wachten op antwoord + alle onzekerheden die daarbij ontstaan bij mij.
Uiteindelijk is het natuurlijk in the long run wel heel fijn dat iemand een eigen leven heeft en niet 100% aan je hangt
quote:Op zondag 22 juni 2008 20:54 schreef angelfist het volgende:
Ik houd wel van corny en romantisch
Als ik ook iets voor hem voel dan he, anders is het idd niks.
Wtf blijf van m'n date af!quote:Op zondag 22 juni 2008 20:59 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dit klinkt enorm bekend op dit moment
Sowieso makkelijker als je iemand langer kent, ook. Ik heb geen idee hoe ze met mannelijke vrienden omgaat dus kan ook niet zien of ze met mij anders isquote:Op zondag 22 juni 2008 20:59 schreef mrbox het volgende:
[..]
maar vaak is dat dus lastig in te schatten als het nog pril is.
Ik heb een soortgelijk gevalletje.....quote:
sja, als je maar oppast dat je niet in je eigen excuses gaat gelovenquote:Op zondag 22 juni 2008 20:54 schreef Tegan het volgende:
[..]
Zo is het juist helemaal niet. Ik ben precies hetzelfde tegen hem. Het is wel prima zo.
*checkt voor de zekerheid nog ff profiel en ziet dat je echt een vrouw bent.....quote:Op zondag 22 juni 2008 21:06 schreef Kluts het volgende:
Pfff... wat een weekend weer zeg. Nu echt zo'n brakke zondag op de bank.
Vrijdag om 2 uur alsnog maar besloten naar de stad te gaan, blijkt alles hier dicht te gaan om 1 uur! Toen ben ik maar in een discotheek beland die als enige nog open was, was best leuk, lekkere muziek, leuke avond gehad.
Gister eerst voetbal gekeken. (dat probeer ik nu te verdringen) Daarna toch maar ff de kroeg ingedoken, krijg ik halverwege de avond woorden met een of andere vent. Hij liep me zowat omver omdat hij er langs wilde, dus ik vertelde hem dat hij dat ook gewoon kan vragen, in plaats van me zo omver te lopen. Hij verstond niet wat ik zei, dus ik herhaalde het uiteindelijk nog 4 keer.. Zegt hij op een gegeven moment: Als je een probleem hebt, dan moet je mee naar buiten komen, dan vechten we het daar wel uit.![]()
Ik bedoel, ik ben 1.65, en als vent zeg je dan zoiets, come on. Ik ging nogal uit mijn dak dus, en toen werd die vent eruit gezet. Echt weer zo'n minpunt van de avond, maar goed, nog maar wat te drinken gehaald, en de rest van de avond was weer helemaal leuk. Zeker getuige de aanwezige kater vanochtend.
Klinkt inderdaad soortgelijk, stiekem voor mij iets positiever want geen werkvloer en inmiddels toch wel enkele maanden van oogcontact + elkaar opzoekenquote:Op zondag 22 juni 2008 21:05 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik heb een soortgelijk gevalletje.....
Collega, heb d'r laten weten dat ik 'r leuk vind, dat als dat niet wederzijds was... dan ook prima, even goede vrienden.....
Afgesproken een keer wat te gaan drinken, duurde ff omdat ze niet echt snel was met reageren en we elkaar op werk niet zagen omdat ik vakantie had....
Uiteindelijk afgelopen woensdag heel gezellig de hele avond met z'n tweeen op het terras gezeten. Daar maakte ze wel subtiel duidelijk dat ze eigenlijk niets ziet in relaties op de werkvloer, maar heeft ook niet aangegeven niets in mij te zien.
Oftewel.... morgen weer naar werk met een situatie waar ik me eigenlijk geen raad mee weet.
Mee eens, tenzij Tegan blij was met uberhaupt een sms van iemand die het leuk vindt om bij haar te zijn, en dat het niet specifiek het feit dat die sms van hem kwam was die haar opvrolijkte.quote:Op zondag 22 juni 2008 21:06 schreef Logician het volgende:
[..]
sja, als je maar oppast dat je niet in je eigen excuses gaat geloven
Ja oké, ik vind alleen dat je gewoon moet uitkijken met dergelijke mannenquote:Op zondag 22 juni 2008 21:11 schreef Nexie het volgende:
[..]
Mee eens, tenzij Tegan blij was met uberhaupt een sms van iemand die het leuk vindt om bij haar te zijn, en dat het niet specifiek het feit dat die sms van hem kwam was die haar opvrolijkte.
Moeilijk in te schatten. Misschien heb je wel gelijk, maar het lijkt erop dat Tegan er niet meteen van uit gaat dat meneer ook echt helemaal weg van haar is.quote:Op zondag 22 juni 2008 21:14 schreef Logician het volgende:
[..]
Ja oké, ik vind alleen dat je gewoon moet uitkijken met dergelijke mannen
semi-analyse, grappig gebracht op sterk aandringen van Kasta en ik dacht het kan geen kwaadquote:Op zondag 22 juni 2008 20:42 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dus je bracht wel een 'analyse', zeg je zélf, en als ik daar dan in het licht van jouw psycholoog-zijn wat van zeg raak je gepikeerd? Lijkt me toch niet vreemd dat dat wel in het achterhoofd speelt.
Overigens had ik wel altijd het idee bij een psycholoog dat het spelletje van 'wat speelt er bij deze persoon en in welke context' 24/7 doorgaat, omdat je áltijd met mensen te maken hebt. Ikzelf ben software ontwikkelaar, maar buiten kantooruren heb ik daar niet vanzelfsprekend nog steeds mee te maken. Gevoelsmatig ligt daar wel een verschil in mijn ogen, maar jij zegt dat dus zo niet te ervaren?
Lopen op werk al een tijd redelijk te ouwehoeren met elkaar, paar week geleden afscheidsfeestje gehad van andere collega, toen met haar en degene die afscheid nam een gezellige avond gehad. Daarna had ik vakantie en had wel tekenen dat ze mij misschien ook wel leuk vond.... toen dus maar laten weten hoe het zat van mijn kantquote:Op zondag 22 juni 2008 21:09 schreef Nexie het volgende:
Jij hebt ook echt laten weten dat je haar leuk vindtDat is mijn uiterste redmiddel denk ik, voor als ze op vakantie gaat
quote:Op zondag 22 juni 2008 21:17 schreef Nexie het volgende:
[..]
Moeilijk in te schatten. Misschien heb je wel gelijk, maar het lijkt erop dat Tegan er niet meteen van uit gaat dat meneer ook echt helemaal weg van haar is.
Ik snap welk type man je bedoelt, trouwens
Het is een maar een forum, let it goquote:Op zondag 22 juni 2008 21:18 schreef m-niki het volgende:
[..]
semi-analyse, grappig gebracht op sterk aandringen van Kasta en ik dacht het kan geen kwaad
maar wel dus want er zijn altijd mensen die dan weten dat ik psycholoog ben en alles wat ik zeg in dat licht zetten...
Ik heb 24/7 met mensen te maken, maar ik ben niet 24/7 psycholoog, daar zit een groot verschil in, ik mag hopen dat je dát wel begrijpt?? Ik ben hier 'gewoon' Moniqueniet een of ander supermens.. op mijn werk moet ik me concentreren en alles wat ik denk en voel nog eens goed bekijken (hoort het bij mij, hoort het bij die ander etc.) en dat vergt inspanning/energie. Ik mag toch hopen dat ik dat niet de hele dag door hoef te doen , dat ik ook gewoon net als anderen mens mag zijnt? Je meet ontzettend met twee maten op deze manier... ik lees hier mensen aan de lopende band kort-door-de-bocht conclusies maken (en dat is heel normaal) maar als ik dat doe dan word ik erop aangesproken dat ik 'een psycholoog ben en dat anders zou moeten doen'
Ik voel me hierdoor enorm aangesproken/aangevallen omdat het zo vaak gebeurd en met andere beroepsgroepen niet (misschien met huisartsen? of plastisch chirurgen..kan ik me zo voorstellen) en dat is enorm![]()
Natuurlijk is het niet vreemd als dat door je achterhoofd speelt, maar probeer je dan ook eens in mij in te levenbij mij (en overigens bij alle psychologen die ik ken in ieder geval) gaat dat hele 'spelletje' waar jij het over hebt echt niet de hele dag door, ik denk alleen dat ik er meer in geinteresseerd ben dan the next person, net als jij wellicht je oren spitst als het over software ontwikkeling gaat?
heej, had je dat vannacht niet ook al geschreven? of was dat iemand anders met precies hetzelfde verhaal?!quote:Op zondag 22 juni 2008 21:06 schreef Kluts het volgende:
Vrijdag om 2 uur alsnog maar besloten naar de stad te gaan, blijkt alles hier dicht te gaan om 1 uur! Toen ben ik maar in een discotheek beland die als enige nog open was, was best leuk, lekkere muziek, leuke avond gehad.
Gister eerst voetbal gekeken. (dat probeer ik nu te verdringen) Daarna toch maar ff de kroeg ingedoken, krijg ik halverwege de avond woorden met een of andere vent. Hij liep me zowat omver omdat hij er langs wilde, dus ik vertelde hem dat hij dat ook gewoon kan vragen, in plaats van me zo omver te lopen. Hij verstond niet wat ik zei, dus ik herhaalde het uiteindelijk nog 4 keer.. Zegt hij op een gegeven moment: Als je een probleem hebt, dan moet je mee naar buiten komen, dan vechten we het daar wel uit.![]()
Ik bedoel, ik ben 1.65, en als vent zeg je dan zoiets, come on. Ik ging nogal uit mijn dak dus, en toen werd die vent eruit gezet. Echt weer zo'n minpunt van de avond, maar goed, nog maar wat te drinken gehaald, en de rest van de avond was weer helemaal leuk. Zeker getuige de aanwezige kater vanochtend.
Een stroom lieve woordjes werkt overigens toch niet zo snel op de gemiddelde Nederlandse vrouw, volgens mij. In tegenstelling tot je typische MTV USA vrouw. Daar zeg je iets van dat je nog nooit zo'n open gesprek hebt kunnen voeren, en dan: "Like, omigosh, I am like soooo in love with you right now, totally". Tevens een winner move: in huilen uitbarsten bij de vrouwquote:
I knooowquote:
Ik kan ook best naar jou luisteren en ondertussen msn-nen en een film kijken hoorquote:Op zondag 22 juni 2008 20:14 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Het wordt pas moeilijk als je moet luisteren he.. bovenstaande zaken zijn ook weer niet zo moeilijk
herkenbaar!!quote:Op zondag 22 juni 2008 21:26 schreef JanesBrownie het volgende:
Overigens: ik ben dom.
Dit is nu al de tweede keer dat ik mijn wachtwoord kwijtraak en ook niet meer terug kan vinden.
Is stom van me, maar wel logisch, want ik heb het de laatste tijd vier keer veranderd ofzo.
Denk dat veel mensen je hier gewoon zien als Monique en af en toe beetje grappen met je vak.quote:Op zondag 22 juni 2008 21:18 schreef m-niki het volgende:
[..]
semi-analyse, grappig gebracht op sterk aandringen van Kasta en ik dacht het kan geen kwaad
maar wel dus want er zijn altijd mensen die dan weten dat ik psycholoog ben en alles wat ik zeg in dat licht zetten...
Ik ben hier 'gewoon' Moniqueniet een of ander supermens..
Doos Hopeloosquote:Op zondag 22 juni 2008 21:26 schreef JanesBrownie het volgende:
Overigens: ik ben dom.
Dit is nu al de tweede keer dat ik mijn wachtwoord kwijtraak en ook niet meer terug kan vinden.
Is stom van me, maar wel logisch, want ik heb het de laatste tijd vier keer veranderd ofzo.
quote:Op zondag 22 juni 2008 21:29 schreef mrbox het volgende:
[..]
Denk dat veel mensen je hier gewoon zien als Monique en af en toe beetje grappen met je vak.
ok, point taken.quote:Op zondag 22 juni 2008 21:18 schreef m-niki het volgende:
Ik voel me hierdoor enorm aangesproken/aangevallen omdat het zo vaak gebeurd en met andere beroepsgroepen niet (misschien met huisartsen? of plastisch chirurgen..kan ik me zo voorstellen) en dat is enorm![]()
nou zoals ik zei: 'off the clock' ben ik er niet vanzelfsprekend mee bezig, dus dat gaat niet altijd op. Kennelijk nam ik aan dat dat voor een psycholoog wel gold, maar niet dus!quote:Natuurlijk is het niet vreemd als dat door je achterhoofd speelt, maar probeer je dan ook eens in mij in te levenbij mij (en overigens bij alle psychologen die ik ken in ieder geval) gaat dat hele 'spelletje' waar jij het over hebt echt niet de hele dag door, ik denk alleen dat ik er meer in geinteresseerd ben dan the next person, net als jij wellicht je oren spitst als het over software ontwikkeling gaat?
Er staan daar zoveel gebouwen, dus nu weet ik nog niets.quote:Op zondag 22 juni 2008 20:45 schreef Nexie het volgende:
[..]
Zo'n kantoorgebouw aan de kant van de bussen - dat ene wat bijna helemaal leegstaat zegmaar
Idd, ik hoef echt niet meer ofzo. Was gewoon lief dat hij toch nog aan me had gedacht.quote:Op zondag 22 juni 2008 21:11 schreef Nexie het volgende:
[..]
Mee eens, tenzij Tegan blij was met uberhaupt een sms van iemand die het leuk vindt om bij haar te zijn, en dat het niet specifiek het feit dat die sms van hem kwam was die haar opvrolijkte.
Ik ben niet zo'n held met uitkijken voor bepaalde mannen, maar als het te ver gaat, dan vertellen jullie me wel dat het echt niet kanquote:Op zondag 22 juni 2008 21:14 schreef Logician het volgende:
[..]
Ja oké, ik vind alleen dat je gewoon moet uitkijken met dergelijke mannen
Idd.quote:Op zondag 22 juni 2008 21:17 schreef JanesBrownie het volgende:
das waar, je moet t ook niet te groot maken dan, iets kleins kan wel leuk zijn
Dat doe ik idd ook niet. Anders zou ons contact volgens mij ook totaal anders zijn. Het is wel leuk zo. Heel af en toe elkaar zien/smsen. Maakt die dag dan toch weer wat leuker.quote:Op zondag 22 juni 2008 21:17 schreef Nexie het volgende:
[..]
Moeilijk in te schatten. Misschien heb je wel gelijk, maar het lijkt erop dat Tegan er niet meteen van uit gaat dat meneer ook echt helemaal weg van haar is.
Ik snap welk type man je bedoelt, trouwens
Omdat ik een beetje paranoia was geworden van mijn ex.quote:Op zondag 22 juni 2008 21:27 schreef katerwater het volgende:
Tvp![]()
Waarom verander je een paspoort 4 keer??
Goedzoquote:Op zondag 22 juni 2008 21:26 schreef m-niki het volgende:
[..]
I knooow
maar dit is iets wat overal schijnt te 'heersen' en ik word er vaak mee geconfronteerd en op een gegeven moment is het 'op' he...als je zelfs op het internet al zo behandeld wordtdan raak ik daar wel effe van aan de kook (met k-o-o-k he
) we hadden het er ook toevallig de afgelopen week over in een intervisie momentje en het schijnt dat m'n collega's er ook last van hebben... (ik was al bang dat het aan mij lag
)
buitje zakt alweer
Hebben wij het dadelijk nog gedaan ook!quote:Op zondag 22 juni 2008 21:32 schreef Tegan het volgende:
Ik ben niet zo'n held met uitkijken voor bepaalde mannen, maar als het te ver gaat, dan vertellen jullie me wel dat het echt niet kan. Maar met Loos-jongen is er echt niets om je druk over te maken.
Scherpe zelfanalyse.quote:
Kan best, maar ik had net op mijn werk alles weggegooid vrijdagquote:Op zondag 22 juni 2008 21:29 schreef Elegy het volgende:
[..]
Doos Hopeloos
Alsje nou een apart txt bestandje aanmaakt en daar wat wachtwoorden in opslaat? Of gebruik Firefox 3.0, die slaat automatisch wachtwoorden op
quote:Op zondag 22 juni 2008 21:25 schreef Nexie het volgende:
[..]
Een stroom lieve woordjes werkt overigens toch niet zo snel op de gemiddelde Nederlandse vrouw, volgens mij. In tegenstelling tot je typische MTV USA vrouw. Daar zeg je iets van dat je nog nooit zo'n open gesprek hebt kunnen voeren, en dan: "Like, omigosh, I am like soooo in love with you right now, totally". Tevens een winner move: in huilen uitbarsten bij de vrouw![]()
Ik kijk teveel naar die dating knock-out shows I know
Daarnaast schat ik Tegan's intelligentie ook wel iets hoger in - ze gaat immers grote wiskundige ontdekkingen doen volgens eigen zeggen
Goede tip...quote:Op zondag 22 juni 2008 21:29 schreef Elegy het volgende:
[..]
Doos Hopeloos
Alsje nou een apart txt bestandje aanmaakt en daar wat wachtwoorden in opslaat? Of gebruik Firefox 3.0, die slaat automatisch wachtwoorden op
quote:Op zondag 22 juni 2008 21:33 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Omdat ik een beetje paranoia was geworden van mijn ex.
Beschouw dit dan als advies voor laterquote:Op zondag 22 juni 2008 21:35 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Kan best, maar ik had net op mijn werk alles weggegooid vrijdag
En nu zit ik bij mijn zusje en daar staat mijn wachtwoord nergens.
Ik begrijp het wel hoor, hier op internet komen zulke verhalen natuurlijk ook nog heel anders overquote:Op zondag 22 juni 2008 21:36 schreef Logician het volgende:
Fijn te horen Tegan, ben er als ik er zelf midden in zit ook nooit zo goed mee, veel te naief, vandaar mijn scherpe toon
Haha, heb nu pas door dat je een andere nickname hebt!quote:Op zondag 22 juni 2008 21:37 schreef JanesBrownie het volgende:
Maar iedereen herkent me zo ook wel.
Is alleen kut dat ik mijn pm's niet aankan zo...
ff passmailer gebruiken ?quote:Op zondag 22 juni 2008 21:37 schreef JanesBrownie het volgende:
Maar iedereen herkent me zo ook wel.
Is alleen kut dat ik mijn pm's niet aankan zo...
Ik had ook al zoiets van wat lult ze nou... ze is toch ingelogd?quote:Op zondag 22 juni 2008 21:41 schreef Tegan het volgende:
[..]
Haha, heb nu pas door dat je een andere nickname hebt!
Jouw naam is wel geschikt voor een methodequote:Op zondag 22 juni 2008 21:36 schreef Tegan het volgende:
[..]
. Ooit ga ik wel de Tegan-methode uitvinden ofzo. En dat is dan zo'n hele ingewikkelde manier om iets te benaderen oid. En dan word ik zo'n saaie oude professor (natuurlijk ook nog single) die alleen maar daarover kan praten. En dan snapt niemand me, en dan sterf ik uit frustratie daarvan.
Gaat m niet worden, ik heb ongeveer 40.000 kloons op fok en voor elke kloon moet ik een ander adres hebben, dus geen idee meer welk ik ook alweer had gebruikt voor mijn JB account.quote:
Dat kwartje viel bij mij ook maar langzaam.quote:Op zondag 22 juni 2008 21:41 schreef Tegan het volgende:
[..]
40.000? Zoveel heb ik er zelfs niet.quote:Op zondag 22 juni 2008 21:49 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Gaat m niet worden, ik heb ongeveer 40.000 kloons op fok en voor elke kloon moet ik een ander adres hebben, dus geen idee meer welk ik ook alweer had gebruikt voor mijn JB account.
Ja, ik weet het ...
Is dat een feature van de baggerlayout? Ik zie het namelijk niet.quote:Op zondag 22 juni 2008 21:50 schreef DragonFire het volgende:
WOW :|
An amazing discovery. Zit nu al een paar jaar op dit forum, en nu pas zie ik dat er een mannetje of een vrouwtje bij de username staat!
quote:Op zondag 22 juni 2008 21:50 schreef DragonFire het volgende:
WOW :|
An amazing discovery. Zit nu al een paar jaar op dit forum, en nu pas zie ik dat er een mannetje of een vrouwtje bij de username staat!
Een echte vent was het wel zo te lezen....quote:Op zondag 22 juni 2008 21:06 schreef Kluts het volgende:
quote:Op zondag 22 juni 2008 21:51 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Is dat een feature van de baggerlayout? Ik zie het namelijk niet.
Haha, maar ik ben ook wel zo precies, dus opzich. Ik heb van mijn economieleraar als een dagje "wat kan je verwachten bij Econometrie"-les gehad, en het was heel tof. Dus, ik heb er erg veel zin in!quote:Op zondag 22 juni 2008 21:44 schreef Nexie het volgende:
[..]
Jouw naam is wel geschikt voor een methode
Bij saaie oude professor dacht ik meteen aan zo'n klein brilletje voorop de neus enzo, geweldig. Ach dan zijn er altijd van die leerlingen die helemaal gek van je theorie zijn en het een eer vinden om je te daten. Die zijn waarschijnlijk wel een stuk jonger dan, maar ach.
Zo'n leraar van mij met wiskundige opleiding heeft trouwens hetzelfde als wij met dat "denk ik" en "volgens mij" en geen feiten uiten zonder het op te zoeken. Ook bepaalde dingen die hij ons wilde leren die in principe altijd hetzelfde zijn met enkele uitzonderingen. Hij zegt dan eerst "dat is zo" maar dan moet toch echt even gezegd zijn dat er ook uitzonderingen zijn die voor ons niet belangrijk zijn
Ik heb al jaren lenzen, ook goed?quote:Samenvatting: Je wordt een apart soort mens, bereid je voor! + haha klein brilletje.
Dan pas?quote:Op zondag 22 juni 2008 21:36 schreef Tegan het volgende:
En dan snapt niemand me
Jij liever dan ikquote:Op zondag 22 juni 2008 22:00 schreef Tegan het volgende:
Haha, maar ik ben ook wel zo precies, dus opzich. Ik heb van mijn economieleraar als een dagje "wat kan je verwachten bij Econometrie"-les gehad, en het was heel tof. Dus, ik heb er erg veel zin in!
Voor nu wel, maar als professor moet er toch een klein brilletje komenquote:
Ja heb net al een aantal mooie plaatjes geschotenquote:Op zondag 22 juni 2008 22:00 schreef Feitosa het volgende:
Wow, gave kleuren aan de hemel met wolken nu...mooi rood
Ik ookquote:Op zondag 22 juni 2008 22:02 schreef Logician het volgende:
[..]
Ja heb net al een aantal mooie plaatjes geschoten
Nee, dan komt ze er zelf pas achterquote:
Econometrie is niet mijn droomopleiding hoor! Dat is, denk ik, Wiskundequote:Op zondag 22 juni 2008 22:02 schreef Nexie het volgende:
[..]
Jij liever dan ik
Ik zou overigens wel willen dat ik nu zo onderhand wist wat mijn droomopleiding is.
Succes.quote:[..]
Voor nu wel, maar als professor moet er toch een klein brilletje komen
Oeh weer een Tegan-feitje, nog 47324 te gaan en dan kan ik je ook echt herkennen op een meet
quote:Op zondag 22 juni 2008 22:07 schreef Tegan het volgende:
[..]
En iedereen maar zeggen, "je bent niet raar, je bent speciaal".
Je bent niet raar, je bent speciaal. Onze eigen unieke Teganquote:Op zondag 22 juni 2008 22:07 schreef Tegan het volgende:
[..]
En iedereen maar zeggen, "je bent niet raar, je bent speciaal".
Ja!quote:Op zondag 22 juni 2008 22:06 schreef Den_Haag het volgende:vermoeiend dagje geweest.
en wat lullen jullie weer hard!
ja! ik zag het ook echt net!! Dacht eerst dat ie expres in de quote veranderd was..toen gaan kijken bij JB zelf...quote:Op zondag 22 juni 2008 21:41 schreef Tegan het volgende:
[..]
en ik was erbij vergeten te zetten: snel op de kast te krijgenquote:Op zondag 22 juni 2008 21:35 schreef Elegy het volgende:
[..]
Scherpe zelfanalyse.
Okee okee, ik hou al op je te pesten![]()
Ik zal het onthouden en tegen je gebruiken als er weer eens een kans voordoetquote:Op zondag 22 juni 2008 22:14 schreef m-niki het volgende:
[..]
en ik was erbij vergeten te zetten: snel op de kast te krijgen![]()
(bij sommige dingen niet, bij andere dingen heel erg, dit was zo'n ding)
En het is nog zo'n godsgruwelijk lekker houseparty danseresje ookquote:Op zondag 22 juni 2008 22:14 schreef Q. het volgende:
Je hebt in ieder geval geen saai leven, Kasta.
sinds net voor in JaNesBrownie werdquote:Op zondag 22 juni 2008 22:13 schreef m-niki het volgende:
[..]
ja! ik zag het ook echt net!! Dacht eerst dat ie expres in de quote veranderd was..toen gaan kijken bij JB zelf...
sinds wanneer is dat?!
(wel grappig zo)
Logician kijkt niet graag porno?quote:
Oprechte interesse is altijd goedquote:Op zondag 22 juni 2008 22:14 schreef Nexie het volgende:
Ik zag het meteen, het is duidelijk dat mijn interesse wel oprecht is, in tegenstelling tot jullie. Ofzo
ze had al honderduuuzend keer weg kunnen lopenquote:
quote:Op zondag 22 juni 2008 22:11 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je bent niet raar, je bent speciaal. Onze eigen unieke Tegan.
quote:Op zondag 22 juni 2008 22:19 schreef m-niki het volgende:
[..]
ze had al honderduuuzend keer weg kunnen lopen
-edit-
oooow en nu blijkt ook nog dat die vertrouwenspersoon onder een hoedje speelt met de evil dad...
wat een kutfillm idd
maar...is het een blijvertje ondanks dat ze direct met je in bed beland is???quote:Op zondag 22 juni 2008 22:17 schreef kastanova het volgende:
[..]
En het is nog zo'n godsgruwelijk lekker houseparty danseresje ook.
Vrees niet, niet weer zo'n misscutie4u typje, deze studeert rechten.
en weer zo'n gevalletje van gewoon negerenquote:Op zondag 22 juni 2008 22:21 schreef m-niki het volgende:
[..]
maar...is het een blijvertje ondanks dat ze direct met je in bed beland is???
(ben nu benieuwd hoe principeel je écht bent)
klinkt trouwens idd als een heerlijke zondag!!
Zo,n RTL4: ik ben een zielige mishandelde vrouw met gehandicapt kind jankfilm?quote:Op zondag 22 juni 2008 22:19 schreef m-niki het volgende:
[..]
ze had al honderduuuzend keer weg kunnen lopen
-edit-
oooow en nu blijkt ook nog dat die vertrouwenspersoon onder een hoedje speelt met de evil dad...
wat een kutfillm idd
die kutfilm natuurlijkquote:Op zondag 22 juni 2008 22:22 schreef Tegan het volgende:
Welke film hebben jullie het nou over!
AWR-TIE-EL fivequote:
RTL5quote:
?quote:Op zondag 22 juni 2008 22:22 schreef Logician het volgende:
[..]
en weer zo'n gevalletje van gewoon negeren
Heerlijke zondag?... hij heeft gewoon de hele dag liggen neuken, waarom maken vrouwen daar zo,n romantisch plaatje van?quote:Op zondag 22 juni 2008 22:21 schreef m-niki het volgende:
[..]
hij was redelijk onvoorspelbaar tot nu toe, dat was wel oké iddquote:Op zondag 22 juni 2008 22:23 schreef m-niki het volgende:
[..]
AWR-TIE-EL five
the Glass House
in het begin was ie voor een RTL-5 film best okmaar zojuist issie weer erg cliché geworden...
quote:Op zondag 22 juni 2008 22:23 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Zo,n RTL4: ik ben een zielige mishandelde vrouw met gehandicapt kind jankfilm?
eh...dat zijn vaak wel de betere zondagen hoorquote:Op zondag 22 juni 2008 22:24 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Heerlijke zondag?... hij heeft gewoon de hele dag liggen neuken, waarom maken vrouwen daar zo,n romantisch plaatje van?
Naja, in feite klom ze pas de volgende dag op me, snachts is er niks gebeurd, dus wat dat betreft was het niet de eerste nachtquote:Op zondag 22 juni 2008 22:21 schreef m-niki het volgende:
[..]
Wie zegt dat vrouwen dat romantisch vinden?quote:Op zondag 22 juni 2008 22:24 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Heerlijke zondag?... hij heeft gewoon de hele dag liggen neuken, waarom maken vrouwen daar zo,n romantisch plaatje van?
ik denk dat ik woensdag maar even overslaquote:Op zondag 22 juni 2008 22:24 schreef DrMarten het volgende:
degene die heeft bedacht dat harlopen leuk is en gezond is en dat soort dingen, die verdient een nekschot........
woensdag weer
Denk dat dat heel verstandig isquote:Op zondag 22 juni 2008 22:26 schreef Logician het volgende:
[..]
ik denk dat ik woensdag maar even oversla
quote:Op zondag 22 juni 2008 22:26 schreef Logician het volgende:
[..]
ik denk dat ik woensdag maar even oversla
Ik vind het wel lekker, maar heb geen tijd meer.quote:Op zondag 22 juni 2008 22:24 schreef DrMarten het volgende:
degene die heeft bedacht dat harlopen leuk is en gezond is en dat soort dingen, die verdient een nekschot........
woensdag weer
Ik zou gek worden als ik de hele dag in m,n nest zou moeten blijven. 3x neuken allee, maar daarna ga ik er wel uit hoor.quote:Op zondag 22 juni 2008 22:25 schreef m-niki het volgende:
[..]
eh...dat zijn vaak wel de betere zondagen hoor
Ja, om nog effe tegen de muur....quote:Op zondag 22 juni 2008 22:27 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Ik zou gek worden als ik de hele dag in m,n nest zou moeten blijven. 3x neuken allee, maar daarna ga ik er wel uit hoor.
Nah, niet de hele dag; de fles wijn van gisternacht viel stuiterde 2 keer van de bedrand, een pakje caballero aan tussenpauzes, een bijslaapje tussen 18:00 en 19:00, het bed brak tussendoor doormidden(!) en ik werd nog 4 keer gebeld door het werk.quote:Op zondag 22 juni 2008 22:24 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Goed geregeld van hem, daar niet van.
Ik snap er inderdaad geen drol van; leg uitquote:Op zondag 22 juni 2008 22:25 schreef Logician het volgende:
[..]
nevermind, hij snapt het zelf denk ik ook niet
Dus je schopt ze niet gewoon de straat op na die drie keer?quote:Op zondag 22 juni 2008 22:27 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Ik zou gek worden als ik de hele dag in m,n nest zou moeten blijven. 3x neuken allee, maar daarna ga ik er wel uit hoor.
En natuurlijk nog een gesprek erna, want anders krijg je de dames weer te horen.
Nah, ik moet zeggen dat ik me echt geen momént verveeld heb.quote:Op zondag 22 juni 2008 22:27 schreef Feitosa het volgende:
[..]
En natuurlijk nog een gesprek erna, want anders krijg je de dames weer te horen.
Die waren vroeger (toen ik nog tv keekquote:Op zondag 22 juni 2008 22:23 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Zo,n RTL4: ik ben een zielige mishandelde vrouw met gehandicapt kind jankfilm?
Eerst nog afwassen en stofzuigen natuurlijk.quote:Op zondag 22 juni 2008 22:30 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Dus je schopt ze niet gewoon de straat op na die drie keer?
Naakt liefst?
Onder het roepen van de woorden: vuile hoer?
Dat is nou nog eens een goed idee. Bij voorkeur door een regisseur die less is more begrijpt en er geen splatterhorror van maakt.quote:Op zondag 22 juni 2008 22:32 schreef Elegy het volgende:
een verfilming van At the mountains of madness
Ik heb een aantal verfilmingen van HP Lovecraft verhalen gezien, waaronder Dagon, als ik het me goed herinner.quote:Op zondag 22 juni 2008 22:32 schreef Elegy het volgende:
[..]
Die waren vroeger (toen ik nog tv keek) toch altijd op woensdag?
En het ging [Singles] #94 ...de gekte voorbij hierom
Heb net even H.P. Lovecraft's Necronomicon zitten kijken. Is een drieluik met de verhalen The Drowned, The Cold en Whispers. The Cold is het enige verhaal wat echt gebaseerd is op een Lovecraftverhaal, namelijk Cool air.
Het is niet een hele goede film maar wel een aardige wegkijker. En voor een Lovecraft fan als ik natuurlijk best te doen. Hoewel ik een verfilming van At the mountains of madness, Dreams in the witch house of The shadow out of time ook wel heel erg gaaf zou vinden.
Als je Lovecraft leuk vindt, neem eens een kijkje op deze site
Onder bedreiging met een?quote:Op zondag 22 juni 2008 22:33 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Eerst nog afwassen en stofzuigen natuurlijk.
Als ze het niet doen mogen ze de vastgekoekte smegma van m,n duitse helm knabbelen.quote:Op zondag 22 juni 2008 22:35 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Onder bedreiging met een?
(Mes?pistool?zweep?cocktailprikker?fietspomp?waterpomptang?fles afwasmiddel? wat? )
Of, "Ik voel me gebruikt!"quote:Op zondag 22 juni 2008 22:30 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Onder het roepen van de woorden: vuile hoer?
Dus als jij iemand vindt die allebei doet, ben je gelukkigquote:Op zondag 22 juni 2008 22:37 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Als ze het niet doen mogen ze de vastgekoekte smegma van m,n duitse helm knabbelen.
Dat had ze gisteren al gedaanquote:Op zondag 22 juni 2008 22:33 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Eerst nog afwassen en stofzuigen natuurlijk.
Ik ben al blij met een uitgewoonde crackhoerquote:Op zondag 22 juni 2008 22:40 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Dus als jij iemand vindt die allebei doet, ben je gelukkig
quote:
Kom maar langsquote:Op zondag 22 juni 2008 22:41 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Ik ben al blij met een uitgewoonde crackhoer
Zodra ze haar rechtenstudie afgerond heeft en meer dan mij verdiendquote:
Ja idd, Lovecraft is ook soms wel heel erg apart met zijn interpretaties van tijd en ruimte. Bijvoorbeeld et door de tijd kunnen "projecteren" van je geest enzo, wat die enorme pinguin achtige wezens op Antarctica doen.quote:Op zondag 22 juni 2008 22:34 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat is nou nog eens een goed idee. Bij voorkeur door een regisseur die less is more begrijpt en er geen splatterhorror van maakt.
Ik heb een goede bundel liggen met verhalen over het Necronomicon van verschillende schrijvers, aanrader.
Dus niet een of ander fake Necronomicon zelf. Die heb ik ook in de kast staan, maar is werkelijk te saai om te lezen.
Ohja, Dagon is ook wel een aardige verfilming van Lovecraft, losjes gebaseerd op Dagon en The shadow over Innsmouth. Welke heb je nog meer gezien dan?quote:Op zondag 22 juni 2008 22:35 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Ik heb een aantal verfilmingen van HP Lovecraft verhalen gezien, waaronder Dagon, als ik het me goed herinner.
Als je toegeeft dat je het eigenlijk meent.quote:
Wat moet ik menen? dat ik een uitgewoonde crackhoer benquote:Op zondag 22 juni 2008 22:44 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Als je toegeeft dat je het eigenlijk meent.
1tje met een huis bij de kliffen, waar uiteindelijk een soort van zeemonster het huis vernietigd. Weet bij god niet meer hoe die film heet.quote:Op zondag 22 juni 2008 22:44 schreef Elegy het volgende:
Ohja, Dagon is ook wel een aardige verfilming van Lovecraft, losjes gebaseerd op Dagon en The shadow over Innsmouth. Welke heb je nog meer gezien dan?
Die zijn van Lovecraft zelf. Degene die ik bedoel is deze.quote:Op zondag 22 juni 2008 22:44 schreef Elegy het volgende:
Ik heb hier drie verzamel boeken van hem, Dreams of terror and death en The road to madness en in het nederlands Heksensabbath.
Dat laatste, admit it.quote:Op zondag 22 juni 2008 22:46 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Wat moet ik menen? dat ik een uitgewoonde crackhoer ben
(Of dat ik stiekem wil dat je langskomt? )
Ah, dat is de eerste film van Necronomicon en heet The drownedquote:Op zondag 22 juni 2008 22:46 schreef Feitosa het volgende:
[..]
1tje met een huis bij de kliffen, waar uiteindelijk een soort van zeemonster het huis vernietigd. Weet bij god niet meer hoe die film heet.
Heb zoveel wazige , bloederige en zieke films in m,n leven gezien. Hou het niet meer bij.
Ah tof, ik ga van de week even langs bij de American Book Centerquote:Op zondag 22 juni 2008 22:48 schreef Litpho het volgende:
[..]
Die zijn van Lovecraft zelf. Degene die ik bedoel is deze.
Zeker The Adder is een absolute aanrader.
quote:Op zondag 22 juni 2008 22:51 schreef Feitosa het volgende:
Being John malkovich, is dat een goede film?
Volgens mij ben je wel de enige hier waar ik naartoe kan lopen als ik wil.quote:Op zondag 22 juni 2008 22:49 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Dat laatste, admit it.
Ach , wat maakt het mij ook uit.
Huh? Drugs are bad mkay?quote:
Je was toch al klaar met verhuizen? Of heb je ineens een piano gekocht ofzoquote:
Absoluut. Maar niet voor iedereen.quote:Op zondag 22 juni 2008 22:51 schreef Feitosa het volgende:
Nee, ik heb in een nogal vreemde houding geslapen geloof ik.quote:Op zondag 22 juni 2008 22:56 schreef Elegy het volgende:
[..]
Je was toch al klaar met verhuizen? Of heb je ineens een piano gekocht ofzo
Zo,n te vage "kunstzinnige " film zeker, waar kunstminnend Nederland na afloop 3 uur lang nadiscussieert over de juiste interpretatie van de gebeurtenissen?quote:
Ja, een tikkeltje weird, maar echt meesterlijk!quote:Op zondag 22 juni 2008 22:51 schreef Feitosa het volgende:
Huh? Of ben je flink gaan feesten en werd je vanochtend wakker ergens onder een brug ofzo?quote:Op zondag 22 juni 2008 22:58 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Nee, ik heb in een nogal vreemde houding geslapen geloof ik.
Is net begonnen op 3quote:Op zondag 22 juni 2008 23:01 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, een tikkeltje weird, maar echt meesterlijk!
Komt ie op tv dan?
Hij is gewoon goedquote:Op zondag 22 juni 2008 23:00 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Zo,n te vage "kunstzinnige " film zeker, waar kunstminnend Nederland na afloop 3 uur lang nadiscussieert over de juiste interpretatie van de gebeurtenissen?
Hij is net pas wegquote:Op zondag 22 juni 2008 14:28 schreef m-niki het volgende:
[..]
PF!!![]()
je snapt toch wel dat je nu eigenlijk ongeoorloofd hier aan het posten bent he!
Je hoort hier niet meer![]()
![]()
(maar niet helemaal weggaan, doe het maar net als Liquidootje)
Voor hem of ook voor jou?quote:Op zondag 22 juni 2008 23:05 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Hij is net pas weg
Het is nog niet zo dat we een relatie hebben
alleen vond hij het niet zo leuk als ik topless zou zonnen en zoenen met iemand anders (behalve met een leuk meisje) dus daar uit kan ik een soort van opmaken dat het misschien wel iets is.
Ik vind het zo leuk dat we allemaal Mss en Mr's hebbenquote:Op zondag 22 juni 2008 20:45 schreef Nexie het volgende:
[..]
Zo'n kantoorgebouw aan de kant van de bussen - dat ene wat bijna helemaal leegstaat zegmaar
Tijd voor random gebeurtenissen:
Ik wilde bijna iets super corny en super romantisch doen voor ms Date maar toch maar niet gedaan, als ze me niet wil is het wel erg over-done en het is er een beetje vroeg voor. Typisch Nexie om zoiets te willen doen weer
Vandaag besloot ik opeens om misschien maar richting sportschool te gaan in de vakantieNu nog een slachtoffer zoeken om mee te nemen. Blijf ik tenminste een beetje in beweging
*zapt naar 3*quote:
Haha nee hij is niet zo bezitterig/jaloersquote:Op zondag 22 juni 2008 23:09 schreef Elegy het volgende:
[..]
Voor hem of ook voor jou?
En misschien is hij wel gewoon een heel dominant en ziekelijk jaloers mannetje, die heb je er ook nog wel eens tussen zitten. Maar die zijn altijd erg goed in het verstoppen van dat soort eigenschappen.
*paniekzaait*
Als je hem nou echt wil pesten zeg je de volgende keer:quote:Op zondag 22 juni 2008 23:14 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Haha nee hij is niet zo bezitterig/jaloersIk zei: ik moet je wat vertellen.. Ik ben gezoend door iemand.. En hij: Nee nee doe me dat niet aan
(En ik: huh, was je zo serieus
) En ik: Ja door een meisje dat ik ken etc.
En hij: O.. Ooo oké nee ik schrok al!
Ik zaai per ongeluk bij hem steeds paniek daar komt het op neer
Iets wat nog makkelijker middenin af te breken is? Poollessen of zo?quote:Op zondag 22 juni 2008 23:15 schreef kaasplankje het volgende:
Ik vind het eigenlijk ni zo super om met een eerste ontmoeting meteen uit eten te gaan, das nl gelijk zo heavy als je elkaar nog niet zo goed kent. Ik ga eigenlijk liever eerst wat luchtigers doen.
Lurkert! Ik was niet op de computer echt dit weekend en @ telefoon, sorryquote:
Luister naar Elegy, for he is wise and mischievousquote:Op zondag 22 juni 2008 23:17 schreef Elegy het volgende:
[..]
Als je hem nou echt wil pesten zeg je de volgende keer:
Goeie tipquote:Op zondag 22 juni 2008 23:17 schreef Elegy het volgende:
[..]
Als je hem nou echt wil pesten zeg je de volgende keer:
"Nou, en eerst heb ik met haar gezoend en toen pakte ze een enorme voorbinddildo en heeft ze me de hele nacht heerlijk uitgewoond, geweldig zo'n enorm ding in me zeg, beter dan de mannen die ik tot nu toe heb gehad. En de volgende ochtend ging ze maar door met haar mond, alleen een meisje weet wat een ander meisje lekker vindt..."
Wedden dat hij dan wel een beetje bleek wegtrekt om de neus?
Hoe bevalt het mobiel Fok!ken?quote:
Ja, volgens mij werken zijn tips altijd wel.quote:Op zondag 22 juni 2008 23:19 schreef Litpho het volgende:
[..]
Luister naar Elegy, for he is wise and mischievous.
Sgoed hoorquote:Op zondag 22 juni 2008 23:18 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Lurkert! Ik was niet op de computer echt dit weekend en @ telefoon, sorry
O en ik was serieus zo moeilijk dronken (en stoney) dat ik je vrijdag om 3 uur 's nachts wou bellen maar dat heb ik gelukkig niet gedaan
Beantwoordt dat de vraag niet min of meer?quote:Op zondag 22 juni 2008 23:20 schreef Logician het volgende:
Heb ik weer, krijg ik een smsje van een jongen waarvan ik de naam of het nummer niet herken of ik nog steeds contact wil houden, en ik heb geeeeeeeeeeeeeeeen flauw idee wie of wat
Heel goed.quote:
quote:Op zondag 22 juni 2008 23:20 schreef Logician het volgende:
Heb ik weer, krijg ik een smsje van een jongen waarvan ik de naam of het nummer niet herken of ik nog steeds contact wil houden, en ik heb geeeeeeeeeeeeeeeen flauw idee wie of wat
ow hahahaha die is goed!!quote:Op zondag 22 juni 2008 23:20 schreef Logician het volgende:
Stelletje angsthazen hierquote:Op zondag 22 juni 2008 23:20 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Ja, volgens mij werken zijn tips altijd wel.
Alleen durft niemand ze te proberen...
Nee, dat verhaal was ook een mooie iddquote:Op zondag 22 juni 2008 23:24 schreef m-niki het volgende:
[..]
ow hahahaha die is goed!!
is het trouwens niet die gast van dat kapotte telefoontje??
heb jij je telefoonnummer op je t-shirt staan dan?!!quote:Op zondag 22 juni 2008 23:24 schreef Logician het volgende:
Ik weet het alweer, dat was de jongen die mij hielp door de massa te komen toen ik naar de wc moestoops
sms gestuurd met uhm, wie ben je ook al weer![]()
Was een aardige kerel (type grote teddybeer) was alleen helemaal vergeten dat ik mijn nr had gegeven, en hoe hij heetquote:Op zondag 22 juni 2008 23:26 schreef m-niki het volgende:
[..]
heb jij je telefoonnummer op je t-shirt staan dan?!!
(of wassie echt leuk en heb je em je nummer gegeven)
Was dat de bedoeling dan?quote:Op zondag 22 juni 2008 23:24 schreef Elegy het volgende:
[..]
Stelletje angsthazen hier
Geloof me, met mijn tips krijg je anderen het snelst de afgrond in. Of van het flatgebouw af, of aan de Prozac
Stom dat ik niet weet wie het isquote:Op zondag 22 juni 2008 23:27 schreef Logician het volgende:
[..]
Was een mooie kerel (type grote teddybeer) was alleen helemaal vergeten dat ik mijn nr had gegeven![]()
Oké tot op msnquote:Op zondag 22 juni 2008 23:21 schreef Mastertje het volgende:
[..]
Sgoed hoorJe leeft iig nog. Ik ben tentames leren stoor me maar niet ik ben op aller mogelijkerwijs aan het SOGen dus ehh.. ik ga maar snel uit dit topic. Doeg en sorry iedereen.
In elk geval paniekzaaienquote:
Ja dat was ik!quote:Op zondag 22 juni 2008 23:20 schreef Logician het volgende:
Ze zegt dat ik naast haar stond .. dat het alleen voor de koffie wasquote:Op zondag 22 juni 2008 23:29 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ze was dan ook op weg naar de plee toen ze hem tegenkwam
Ik ookquote:Op zondag 22 juni 2008 23:34 schreef JanesBrownie het volgende:
Volgens mij ben ik niet de enige die zo'n ongelooflijke zin heeft om te gaan slapen...
Goed idee, trustenquote:Op zondag 22 juni 2008 23:34 schreef JanesBrownie het volgende:
Volgens mij ben ik niet de enige die zo'n ongelooflijke zin heeft om te gaan slapen...
quote:Op zondag 22 juni 2008 23:36 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ze zegt dat ik naast haar stond .. dat het alleen voor de koffie was
En ik heb geen idee, en ik herken hem niet van de foto
Ik duik er over een half uurtje ook weer in hoor.quote:Op zondag 22 juni 2008 23:34 schreef JanesBrownie het volgende:
Ik heb vaak nummers in m,n mobiel staan met 1 Letter erbij, en dan weet ik bij god niet van wie het nummer is.quote:Op zondag 22 juni 2008 23:20 schreef Logician het volgende:
Slaapzachtquote:Op zondag 22 juni 2008 23:37 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Goed idee, trusten![]()
Sweet dreams allemaal
Sleep is for the weakquote:Op zondag 22 juni 2008 23:34 schreef JanesBrownie het volgende:
"Zeg, we missen een collega, weet jij waar ze is?"quote:Op zondag 22 juni 2008 22:29 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nah, niet de hele dag; de fles wijn van gisternacht viel stuiterde 2 keer van de bedrand, een pakje caballero aan tussenpauzes, een bijslaapje tussen 18:00 en 19:00, het bed brak tussendoor doormidden(!) en ik werd nog 4 keer gebeld door het werk.
Ik heb sinds mijn laatste opschoning nog maar 12nrs in mijn mobiel staan, maar herkende ditmaal zelfs de naam nietquote:Op zondag 22 juni 2008 23:39 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Ik heb vaak nummers in m,n mobiel staan met 1 Letter erbij, en dan weet ik bij god niet van wie het nummer is.
En vooral geen naam er meer bij te bedenkenquote:Op zondag 22 juni 2008 23:39 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Ik heb vaak nummers in m,n mobiel staan met 1 Letter erbij, en dan weet ik bij god niet van wie het nummer is.
Ik heb er op Arnhem CS van mee kunnen genieten. En daarna ben ik samen met dawg naar Eindhoven geweest, was gezellig.quote:Op zondag 22 juni 2008 15:38 schreef Garisson72 het volgende:
Beetje zoals die hagelbui van daarnet, of hebben jullie daar niet van mogen genieten?
Doe eens posten danquote:Op zondag 22 juni 2008 23:37 schreef Logician het volgende:
[..]ben trouwens wel blij dat paddy zo'n foto archief bijhoud, toch maar geen koffie denk ik
Nee, daar smsten ze over (no shit) in plaats van te bellen.quote:Op zondag 22 juni 2008 23:41 schreef RealZeus het volgende:
[..]
"Zeg, we missen een collega, weet jij waar ze is?"
Ze hadden een vermoeden?quote:Op zondag 22 juni 2008 23:44 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nee, daar smsten ze over (no shit) in plaats van te bellen.
Ik was er wel. Alleen jij was er nietquote:Op zondag 22 juni 2008 22:12 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Ja!
Sta ik daar, tussen 11 en 12 in Den Haag, ben jij er niet!!!
Vrijdag weer naar den haagquote:Op zondag 22 juni 2008 23:50 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Ik was er wel. Alleen jij was er niet
film? sbs pronquote:Op zondag 22 juni 2008 23:52 schreef Feitosa het volgende:
Ik vind het maar een saaie film.
Men wist dat zij me naar huis bracht, meer niet.quote:
Dan zijn we elkaar misgelopenquote:Op zondag 22 juni 2008 23:50 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Ik was er wel. Alleen jij was er niet
Being John Malkovich..... ik kan het niet interesssant vinden.quote:
Kom je bij mij langs dan?quote:
Als je op het station staat.. dan welquote:
Dan ligt t daaraan, was helemaal niet op zoek naar iemand met motor!quote:Op zondag 22 juni 2008 23:55 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
was speciaal op de motor om op te vallen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |