Dat bedoelde ik ook.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
BIj voorkeur met het zelfde resultaat als vanavond dan he!
Hoe beledigd voel je je als ik ja zeg?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:30 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik ook.
Je dacht toch niet dat ik voor Ajax ben he?
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hoe beledigd voel je je als ik ja zeg?
Bos heeft een zachte g. Dus die is voor de lampjes tja mensen maken fouten hequote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hoe beledigd voel je je als ik ja zeg?
Ajax speelt ook in rood-wit hequote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Valt wel mee. Maar is mijn ondertitel je nooit opgevallen dan
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ajax speelt ook in rood-wit he.
Maar goed, punt blijft dat ik gewoon optimistisch blijf voor van Basten... dan wordt het voor Feyenoord en PSV een mooi seizoen!.
Weer wat geleerd vanavond!quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Voor Rood-Wit gezongen is de titel van PSV's clublied....
Maar goed nu gaat de PC echt uit.
Ik ben het wel met Bos zijn keuze eensquote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:31 schreef borisz het volgende:
[..]
Bos heeft een zachte g. Dus die is voor de lampjes tja mensen maken fouten he
En wat heb jij gedronken dat jij hier binnenkomt?quote:
Is das roessies?quote:Op zondag 22 juni 2008 00:10 schreef Againzender het volgende:
[quote]Op zondag 22 juni 2008 00:08 schreef golfer het volgende:
Boe!
[/quoterramptoerist moes daar staan dus..
wat er stond bergeep ikn niret eens irets van. goisyteren ook al; zo'n avoind...quote:
ahc, had van et vore gedacht dat ze de groep al niet door zouden komen, dus best een meevaller, dit. En Rusland pakte Nederland gewoon op de goeie plek: druk, zetten. Dat deden de vorige drie tehg\en standers niet.quote:
vast geen leraar denk ik ?quote:Op zondag 22 juni 2008 00:13 schreef Againzender het volgende:
[..]
wat er stond bergeep ikn niret eens irets van. goisyteren ook al; zo'n avoind...
m,aar heb wel vrijwel zeker een niuewe baan
iddquote:
Drak is best lekkerquote:Op zondag 22 juni 2008 00:27 schreef Againzender het volgende:
[..]
idd
kut, ik kan echt niet m,eer tegen drak
Hey, waarom?quote:Op zondag 22 juni 2008 01:37 schreef Bluezz het volgende:
HOPPA
Ik heb net doe maar gecanceld en het voelt zo goed
Golfer is weer terugquote:
Al vanaf het begin door een net iets té enthousiaste vriendin erin gepraat, en er zijn in juli zoveel leuke dingen die ik ook wil doen en ik moet naar de ahoy en ik heb er gewoon geen zin in. Mag dat?quote:
Je moet je come-back natuurlijk wel een beetje timen.quote:
quote:Op zondag 22 juni 2008 01:52 schreef golfer het volgende:
[..]
Je moet je come-back natuurlijk wel een beetje timen.
Gaat het intussen hier weer ergens over of is het nog steeds een zwaaitopic?
En ja, ik had vanavond weer even de behoefte om na de terechte nederlaag even een post te zetten.
Nederlaag-hunterquote:Op zondag 22 juni 2008 01:52 schreef golfer het volgende:
[..]
Je moet je come-back natuurlijk wel een beetje timen.
Gaat het intussen hier weer ergens over of is het nog steeds een zwaaitopic?
En ja, ik had vanavond weer even de behoefte om na de terechte nederlaag even een post te zetten.
nee sendje, ze waren een sterkere ploeg.quote:Op zondag 22 juni 2008 01:57 schreef Da_Sandman het volgende:
Hoe krijg je het voor elkaar om de wereldkampioen en de vice-wereldkampioen weg te spelen en dan dit tegen Rusland te laten zien?
Godverdomme. En dat plus meer...
quote:Op zondag 22 juni 2008 01:58 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik ga nooit meer een prijs met Oranje meemaken.
Slik je prozac es op tijd zegquote:Op zondag 22 juni 2008 01:58 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik ga nooit meer een prijs met Oranje meemaken.
Is je vriendje weer van huis SCH ?quote:Op zondag 22 juni 2008 01:59 schreef SCH het volgende:
Omdat de Russen fenomenaal goed waren vanavond Jasper, niet anders dan dat.
Niet onverwacht toch?quote:
Wij waren tegen de wereldkampioen en de vice-wereldkampioen meer fenomenaal. Dat steekt. Waarom nu niet... Dat is niet alleen omdat die Russen zo goed waren...quote:Op zondag 22 juni 2008 01:59 schreef SCH het volgende:
Omdat de Russen fenomenaal goed waren vanavond Jasper, niet anders dan dat.
Omdat de russen heel anders speelden en wij nu de favoriet waren. Er is ook wel erg veel opgehangen aan de ploeg na die eerste wedstrijden, zo fenomenaal waren we niet tegen Frankrijk, we scoorden alleen makkelijk.quote:Op zondag 22 juni 2008 02:01 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Wij waren tegen de wereldkampioen en de vice-wereldkampioen meer fenomenaal. Dat steekt. Waarom nu niet... Dat is niet alleen omdat die Russen zo goed waren...
En hij weet niet eens wat een verlenging isquote:Op zondag 22 juni 2008 02:02 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee, op 1 oor - die zat in de trein tijdens de verlenging
Wat is er in 78 gebeurd danquote:Op zondag 22 juni 2008 02:01 schreef SCH het volgende:
Ik zat met veel te veel vrouwen te kijken die allemaal super dramatisch deden maar niet eens weten wat er in 78 is gebeurd. Werd ik eigenlijk meteen nuchter van.
Alleen als het om penissen gaatquote:Op zondag 22 juni 2008 02:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
En hij weet niet eens wat een verlenging is
Vraag maar eens aan Golfert. Toen had ie nog een harde paal om over te praten.quote:
Da's voor een Ajacied toch niet zo moeilijkquote:Op zondag 22 juni 2008 02:03 schreef Da_Sandman het volgende:
Als je met dit voetbal en deze groep al geen prijs wint (flashback 1998), dan win je nooit iets...
En daar moeten wij Nederlanders ons maar bij neer leggen...
Brrr, al dat haar overalquote:Op zondag 22 juni 2008 02:08 schreef tong80 het volgende:
Vraag maar eens aan Golfert. Toen had ie nog een harde paal om over te praten.
vrede??quote:Op zondag 22 juni 2008 01:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Overklast, helaas. Collectief kwamen ze tekort.
Ik heb er vrede mee, gek genoeg.
Je moet ook niet voor het zingen de kerk uit zijnquote:Op zondag 22 juni 2008 08:10 schreef appelsientje het volgende:
Bah bah bah bah![]()
Wat word ik met een kut gevoel wakker.
Alle groepswinnaars zijn eruit ja.quote:Op zondag 22 juni 2008 08:29 schreef appelsientje het volgende:
trouwens wat me opvalt.. alle ploegen die een 'B' elftal voor de 3e wedstrijd hebben gebruikt, liggen eruit!
Tja spanje zou nog kunnen.. maar die zie ik zo nog niet winnen.quote:Op zondag 22 juni 2008 09:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dus eigenlijk is het een toernooi van 'the second best thing(s)' geworden.
Het is meer dat als Nederland even wat beter speelt, het hele land meteen weer denkt dat we wel even Europees kampioen gaan worden.quote:Op zondag 22 juni 2008 11:24 schreef EnGCatjuh het volgende:Mogguh!
Het oude liedje weer. Als Nederlanders favoriet zijn, worden ze laconiek en hebben ze geen concentratie.
Alsof dat invloed heeft op ons spelquote:Op zondag 22 juni 2008 12:00 schreef SCH het volgende:
[..]
Het is meer dat als Nederland even wat beter speelt, het hele land meteen weer denkt dat we wel even Europees kampioen gaan worden.
quote:Op zondag 22 juni 2008 12:13 schreef SCH het volgende:
[struisvogeltopic] Hoe moet Oranje donderdag spelen
Nee ik ben nooit dronkenquote:
De media (nationaal en internationaal) maakte ons tot favoriet.quote:Op zondag 22 juni 2008 12:18 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee, maar jij dacht blijkbaar dat we favoriet waren, zoals 3/4 Nederland.
Auw mijn hand... iets te vaak op de tafel geslagenquote:
Jij gisterquote:
Precies.quote:
Rusland.quote:Op zondag 22 juni 2008 16:06 schreef methodmich het volgende:
Middag!
Rondje op kosten van Guus dan maar? Of toch maar niet?
Na een paar minuten begon ik al te vrezen, de scherpte van de eerdere duels was totaal verdwenen. Tegen Frankrijk en Italië klapte Oranje erop, nu was het mat, veel balverlies. Gebroken ritme? Gebeurtenissen rond Boulahrouz? Te vroeg gepiekt? Wie zal het zeggen.....
Jammer dat Robben niet fit was, dat had nog kunnen schelen. Desondanks toch weer een stukje reclame voor het Nederlands voetbal gehad.
Wie moet er nu winnen, vinden jullie?
Dat denk ik ook.quote:Op zondag 22 juni 2008 16:08 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik hoop op Rusland - Spanje en dan Rusland - Duitsland, maar het gaat Italië - Duitsland worden.
Spanje - Duitsland. En Spanje wint.quote:Op zondag 22 juni 2008 16:08 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik hoop op Rusland - Spanje en dan Rusland - Duitsland, maar het gaat Italië - Duitsland worden.
Ik ben bang dat de Italianen precies weten hoe ze de Russen moeten ontregelenquote:Op zondag 22 juni 2008 16:08 schreef EnGCatjuh het volgende:
Rusland moet nu gewoon winnen. Van de ploegen die over zijn, spelen zij - met Spanje - het beste voetbal.
Probleem gister was inderdaad de concentratie en de felheid. Linies liepen te ver uit elkaar waardoor Nederland alleen maar kon uitstellen.
De Russen spelen niet gek veel anders dan de Nederlanders deden in de poulefase. Misschien heeft Italië ervan geleerd, misschien ook niet.quote:Op zondag 22 juni 2008 16:13 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ik ben bang dat de Italianen precies weten hoe ze de Russen moeten ontregelen
Heb je gelijk in, het had zeker gekund dit toernooi.quote:Op zondag 22 juni 2008 16:07 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ja, dat is ook zo. En vooraf had je het misschien ook wel kunnen verwachten ook. Maar er heersen twee dingen bij me: dit was gewoon de kans om iets moois te bereiken met deze groep, daar geloof ik echt in. Zo goed individueel, zo'n team en ik dacht ook mentaal gezien sterk. Maar als je dan ziet hoe er dan ook toch weer verdedigt wordt door het centrum, en op de backs. Echt kinderlijk eenvoudig... Onbegrijpelijk. En dan achteraf nu die enorme triomfantelijke stemming over het falen van Van Basten...
In 2000 speelde Frankrijk met een B-elftal tegen Nederland, maar won wel het EK. Het is vaak naar redenen zoeken die er eigenlijk gewoon niet zijn. Rusland was veel beter, Portugal was teveel individu en absoluut geen team.quote:Op zondag 22 juni 2008 16:16 schreef methodmich het volgende:
[..]
Heb je gelijk in, het had zeker gekund dit toernooi.
Toch wel opvallend, de drie groepswinnaars nu al weg en het zou me niet verbazen als Spanje vanavond volgt. Waarbij Nederland en Portugal hun piekmoment al duidelijk hadden en Kroatië tegen Duitsland eigenlijk ook. Blijkt dus toch dat je dan beter slecht kunt beginnen. In 88 en 98 was dat met ons ook zo. Maar ja, dat is altijd achteraf.
Van naam, heb er nog niks van gehoord verder.quote:
De linies stonden te ver uit elkaar en op het veld ontbrak de leider die dat corrigeerde.quote:Op zondag 22 juni 2008 16:23 schreef RayMania het volgende:
[..]
In 2000 speelde Frankrijk met een B-elftal tegen Nederland, maar won wel het EK. Het is vaak naar redenen zoeken die er eigenlijk gewoon niet zijn. Rusland was veel beter, Portugal was teveel individu en absoluut geen team.
ik vond de wissels ook niet allemaal even sterk, niet handig om in de 60e minuut al zonder wissels te zittenquote:Op zondag 22 juni 2008 16:29 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
De linies stonden te ver uit elkaar en op het veld ontbrak de leider die dat corrigeerde.
Boulahrouz was geblesseerd (logische wissel) en in de 60e minuut stond Nederland al achter. Moest dus wat gebeuren, veel te laat eigenlijk, want het zag er al vanaf minuut één naar uit dat dit systeem niet zou werken.quote:Op zondag 22 juni 2008 16:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik vond de wissel ook niet allemaal even sterk, niet handig om in de 60e minuut al zonder wissels te zitten
Het systeem werkte wel hoor. Maar dan moet er wel druk naar voren gezet worden en dát gebeurde niet.quote:Op zondag 22 juni 2008 16:47 schreef RayMania het volgende:
[..]
Boulahrouz was geblesseerd (logische wissel) en in de 60e minuut stond Nederland al achter. Moest dus wat gebeuren, veel te laat eigenlijk, want het zag er al vanaf minuut één naar uit dat dit systeem niet zou werken.
Had liever dan iemand al Vennegoor erin gezien. Dat is iemand die een bal vast kan houden kan kaatsen en ook kan scoren. Er werd zo vaak balverlies geleden rond de 16 daar had Vennegoor van nut kunnen zijn. En verder was de Russische taktiek vele malen beter, zo moet je Oranje bestrijden. Petje af voor Hiddink. Waar van Basten puut van zijn eigen team is uitgegaan heeft Hiddink verder gekeken.quote:Op zondag 22 juni 2008 16:47 schreef RayMania het volgende:
[..]
Boulahrouz was geblesseerd (logische wissel) en in de 60e minuut stond Nederland al achter. Moest dus wat gebeuren, veel te laat eigenlijk, want het zag er al vanaf minuut één naar uit dat dit systeem niet zou werken.
quote:Op zondag 22 juni 2008 17:29 schreef Messenga het volgende:
Ik hoef geen Oranjeboom meer te zien.
Verstandigquote:Op zondag 22 juni 2008 19:05 schreef Breach het volgende:
Dank u, en ik zit hier al met samengeknepen billen dus dat komt helemaal goed.
Mijn animo is ook minder gewordenquote:Op zondag 22 juni 2008 19:38 schreef Suijk het volgende:
Ja zeker Tong. 100%
Al heb ik even niet zo'n zin in voetbal eigenlijk.
De Bommelerwaard haalde ook het journaal.quote:
Neequote:
Ja ik hoorde het op radio 1, hier in Tilburg dreigde het alleen een paar klapjes thats it.quote:Op zondag 22 juni 2008 19:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
De Bommelerwaard haalde ook het journaal.
Ik had vannacht mijn raam open staan.
Ik kan nu nog mijn zwemdiploma halen in de keuken.
Hier (dichtbij Eindhoven) is het nog droog en stil geweest, maar ik vind het wel benauwd dus is er denk ik wel een kans op donder/bliksem/regen en zo.quote:Op zondag 22 juni 2008 21:00 schreef maril het volgende:
[..]
Ja ik hoorde het op radio 1, hier in Tilburg dreigde het alleen een paar klapjes thats it.
volgens de verwachtingen blijft het nu droog. Wij hebben hier ook een flinke zooi gehad, het hoosde enorm en dat ging nog eens over in flinke hagel. En de tuin ligt nu vol met blad, lijkt wel herfstquote:Op zondag 22 juni 2008 21:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hier (dichtbij Eindhoven) is het nog droog en stil geweest, maar ik vind het wel benauwd dus is er denk ik wel een kans op donder/bliksem/regen en zo.
Okeequote:Op zondag 22 juni 2008 21:59 schreef rubbereend het volgende:
[..]
volgens de verwachtingen blijft het nu droog. Wij hebben hier ook een flinke zooi gehad, het hoosde enorm en dat ging nog eens over in flinke hagel. En de tuin ligt nu vol met blad, lijkt wel herfst
vanmiddag heeft het hier in de achterhoek ook flinkt gestort, gelukkig niet zo erg als in arnhemquote:Op zondag 22 juni 2008 21:59 schreef rubbereend het volgende:
[..]
volgens de verwachtingen blijft het nu droog. Wij hebben hier ook een flinke zooi gehad, het hoosde enorm en dat ging nog eens over in flinke hagel. En de tuin ligt nu vol met blad, lijkt wel herfst
Arnhem kan niet genoeg shit krijgen, kutstadquote:Op zondag 22 juni 2008 22:39 schreef pascalheister het volgende:
[..]
vanmiddag heeft het hier in de achterhoek ook flinkt gestort, gelukkig niet zo erg als in arnhem
Als je de volgende keer in Eindhoven bent zeg het danquote:Op zondag 22 juni 2008 22:40 schreef SCH het volgende:
Zo weer even in de belangrijkste voetbalstad van het land geweest.
HUP SPANJE
Ik had het over voetbal lieverd - niet over lampies.quote:Op zondag 22 juni 2008 23:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Als je de volgende keer in Eindhoven bent zeg het dan
Da's een keer te veelquote:Op maandag 23 juni 2008 00:02 schreef rubbereend het volgende:
nog één keertje Bert Maalderink
Voetbal kan me gestolen worden tot augustus. Wimbledon, Tour, OSquote:
Schalken doet niet meer mee hè.quote:Op maandag 23 juni 2008 13:06 schreef rubbereend het volgende:oi
voordeel van Wimbledon is dat die wedstrijdend aar tenmisnte niet zo verschrikkelijk lang duren
quote:Op maandag 23 juni 2008 13:20 schreef rubbereend het volgende:
het wordt toch nooit meer zo mooi als met Goran Ivani¨ević in 2001
Wat was dat mooi toen, en vanwege het kutweer in Nederland heb ik praktisch elke wedstrijd van dat toernooi gezien. Die halve finale tegen Henman over 3 dagenquote:Op maandag 23 juni 2008 13:20 schreef rubbereend het volgende:
het wordt toch nooit meer zo mooi als met Goran Ivani¨ević in 2001
Ik morgen afstudeerpresentatie en dan vakantiequote:Op maandag 23 juni 2008 14:54 schreef borisz het volgende:
Zo paper is ook ingeleverd
Vrijdag dat ding presenteren en vakantie
Ik moet wel een voldoende halenquote:Op maandag 23 juni 2008 14:55 schreef Breach het volgende:
[..]
Ik morgen afstudeerpresentatie en dan vakantie![]()
Ongeacht het resultaat
Wie is dat ?quote:
Daar heeft het alle schijn van jaquote:Op maandag 23 juni 2008 19:20 schreef Da_Sandman het volgende:
Haase gaat er dan toch nog af lijkt het...
Die is zo matig dat hij niet eens leuk isquote:Op maandag 23 juni 2008 20:08 schreef RayMania het volgende:
Zo, tandarts ook weer gehad. Enige gaatje kon-ie in zijn agenda vinden voor volgend jaar.
Mja, kon ook een andere grap uitkiezenquote:Op maandag 23 juni 2008 20:09 schreef sjimz het volgende:
[..]
Die is zo matig dat hij niet eens leuk is
laat "andere" maar weg hoor.quote:Op maandag 23 juni 2008 20:19 schreef RayMania het volgende:
[..]
Mja, kon ook een andere grap uitkiezen.
Doe nog eens een poging danquote:Op maandag 23 juni 2008 20:19 schreef RayMania het volgende:
[..]
Mja, kon ook een andere grap uitkiezen.
quote:Op maandag 23 juni 2008 20:29 schreef RayMania het volgende:
Jullie hebben gewoon humor. Dat is het.
Kan, zoals bekend sta ik niet bekend om humor. Misschien dat anderen er wel om kunnen lachen. Die kans is overigens vrij groot.quote:Op maandag 23 juni 2008 20:29 schreef RayMania het volgende:
Jullie hebben gewoon niet mijn humor. Dat is het.
Zwarte humor toch wel?quote:Op maandag 23 juni 2008 20:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Kan, zoals bekend sta ik niet bekend om humor. Misschien dat anderen er wel om kunnen lachen. Die kans is overigens vrij groot.
Zou kunnen. Al die soorten humor. Ik zie het onderscheid eerlijk gezegd moeilijk.quote:
Toen ie het won van 20.000.000 andere spermazoiden.quote:Op maandag 23 juni 2008 21:01 schreef Suijk het volgende:
Wanneer heb je voor het laatst echt ontzettend hard gelachen dan, Bos? Echt, dat je niet meer bijkwam?
Weet ik niet meer, maar het is echt wel voorgekomen, ben maar niet bang. En zeker niet meer dan 5 jaar geleden.quote:Op maandag 23 juni 2008 21:01 schreef Suijk het volgende:
Wanneer heb je voor het laatst echt ontzettend hard gelachen dan, Bos? Echt, dat je niet meer bijkwam?
quote:Op maandag 23 juni 2008 21:36 schreef Againzender het volgende:
gloeiendegloeiendegloeiende
* Againzender vervloekt de applicatie
Okee, Vind ik zelf wel mee vallen, maar mooi complimentquote:Op maandag 23 juni 2008 21:55 schreef tong80 het volgende:
Ik moet altijd lachen om Bos. Zijn droge commentaar is vaak briljant.
Ik heb het nog nooit gezien. Heb geen rijbewijs,. En heb weing met mensen die een asuto als moordwapen gebruiken.quote:Op maandag 23 juni 2008 22:05 schreef BliksemSchigt het volgende:
De nieuwe Top Gear was weer prima.
geweldige acteurquote:Op maandag 23 juni 2008 22:59 schreef Bluezz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jack Wouterse bij sportzomer
Moet ik ze nog zelf warmmaken ookquote:Op maandag 23 juni 2008 22:59 schreef Bluezz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jack Wouterse bij sportzomer
Dank je. Ik wil inderdaad nu naar bed. Morgen weer vroeg op.quote:Op maandag 23 juni 2008 23:17 schreef Messenga het volgende:
Slaap lekker zometeen, Bos.
quote:Op maandag 23 juni 2008 21:48 schreef borisz het volgende:
[..]
Office 2007 ?
Die heb ik vandaag 100x dood gewenst
WPquote:Op maandag 23 juni 2008 23:38 schreef rubbereend het volgende:oi
[..]
er gaat nog steeds niks boven het oude Word Perfect, dat blauwe scherm
Ik vind het een ongelooflijke kutsport. Op de middelbare school deed ik met elke sport mee met de beste, alleen met hockey bakte ik er geen hout vanquote:Op dinsdag 24 juni 2008 00:11 schreef tong80 het volgende:
Hockey lijkt me leuk om te doien. Maar om te kijken is het bager. Ik kijk wel ben een sportfreak. Maar na 2 passes ligt het weer stil.
Hockey, is leuk, maar dan vooral dameshockeyquote:Op maandag 23 juni 2008 23:52 schreef VoreG het volgende:
En zo rol je van de volleybal organisatie in de hockeybegeleiding van de A jeugd dames van Oranje Zwart.
Agh, hockey ligt me meer dan volleybal. Kan ik mn kekke roze polo aan.
Een klasgenootje van mij zit daarbijquote:Op maandag 23 juni 2008 23:52 schreef VoreG het volgende:
En zo rol je van de volleybal organisatie in de hockeybegeleiding van de A jeugd dames van Oranje Zwart.
Agh, hockey ligt me meer dan volleybal. Kan ik mn kekke roze polo aan.
Dan moet je het snoertje wat losser laten. Of je gebruikt In-Ear oordopjes of nog mooier, bluetooth!quote:Op dinsdag 24 juni 2008 13:14 schreef BliksemSchigt het volgende:
Die dopjes van mijn telefoon of iPod blijven nooit lekker zitten en dan ga ik daar de hele tijd mee kloten - dat loopt nog minder lekker. Want muziek zou ook al schelen inderdaad.
Ik heb een hekel aan rustquote:Op dinsdag 24 juni 2008 13:17 schreef -Vaduz- het volgende:
Ah okee BS. Dan lekker dit continueren!
En VoreG, zelf hou ik juist helemaal niet van muziek. Lopen is voor mij even een rustmoment op de dag. Even lekker een half uur full speed of een uur een gematigder tempo, heerlijk. Afzien, maar wel enorm lekker als je je doelen bereikt hebt.
dan heb je wel erg weinig zon gezien dit jaar als je in 30 minuten verbrandquote:Op dinsdag 24 juni 2008 13:01 schreef BliksemSchigt het volgende:
Jezus, wat een lekker rondje hardlopen!. +- 12 min aardig hard gelopen, daarna 2min gerekt, een sprintje van +- 250m, even rustig doorgelopen en daarna nog bijna 10min redelijk doorgelopen. Lange tijd geleden dat ik zoiets kon.
En volgens mij ook als de neten verbrand.
Ik verbrand sowieso al snel - zeker zonder zonnebrand, lichte huid, ondanks dat ik al genoeg zon heb gezien hoor.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 13:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dan heb je wel erg weinig zon gezien dit jaar als je in 30 minuten verbrand
Eens.quote:Op maandag 23 juni 2008 21:55 schreef tong80 het volgende:
Ik moet altijd lachen om Bos. Zijn droge commentaar is vaak briljant.
Met jouw Nederlands gaat het ook niet bestquote:Op dinsdag 24 juni 2008 16:53 schreef RayMania het volgende:
Gaat lekker met alle Nederlands de laatste tijd in de sport.
Ik vergeet de laatste tijd gewoon letters en woorden in een zinquote:Op dinsdag 24 juni 2008 16:55 schreef dndiek het volgende:
[..]
Met jouw Nederlands gaat het ook niet best
he kutquote:Op dinsdag 24 juni 2008 16:32 schreef Grulez het volgende:
Dekker niet naar de tour... Jemig anders laat je het grootste talent van Nederland thuis. Uit of in vorm altijd meenemen.
Ach joh, over twee jaar quote ik mezelf gewoon.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 17:40 schreef Breach het volgende:
Ik ben trouwens wel Ing. en geen Ir. 't Was maar HBO
Over 2 jaar hoop ik de titel Ir. te mogen gebruiken
En dank voor de felicitaties.
Verstandige beslissing juist, wat heb je eraan als ie 125e wordt.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 16:32 schreef Grulez het volgende:
Dekker niet naar de tour... Jemig anders laat je het grootste talent van Nederland thuis. Uit of in vorm altijd meenemen.
Zelfs dat werkt nietquote:Op dinsdag 24 juni 2008 17:41 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ach joh, over twee jaar quote ik mezelf gewoon.
Ik ga zo even lekker voetballen in dit heerlijke weer
BSc dus?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 17:22 schreef Breach het volgende:
Rondje van Breach. Breach is zojuist officieel tot Ingenieur benoemd
Ik denk dat de officiele titel op mn diploma Bachelor of Engineering wordt (deed Technische Bedrijfskunde). In augustus ga ik starten met Organisation Studies.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 17:58 schreef RayMania het volgende:
[..]
BSc dus?. Welkom bij de club. Wat ga je verder studeren?
Ze zijn wel eens sterker geweest. Deze vind ik zelfs erg matig.quote:
Neequote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:00 schreef Suijk het volgende:
Vind jij geen neukertjes via je Hyves dan, Bos?
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:13 schreef tong80 het volgende:
Het is weer tijd voor een dilemma topic # 9
Bos en de rest jullie mogen weer
sssssssssssssssst.........quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |