Dat bedoelde ik ook.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
BIj voorkeur met het zelfde resultaat als vanavond dan he!
Hoe beledigd voel je je als ik ja zeg?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:30 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik ook.
Je dacht toch niet dat ik voor Ajax ben he?
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hoe beledigd voel je je als ik ja zeg?
Bos heeft een zachte g. Dus die is voor de lampjes tja mensen maken fouten hequote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hoe beledigd voel je je als ik ja zeg?
Ajax speelt ook in rood-wit hequote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Valt wel mee. Maar is mijn ondertitel je nooit opgevallen dan
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ajax speelt ook in rood-wit he.
Maar goed, punt blijft dat ik gewoon optimistisch blijf voor van Basten... dan wordt het voor Feyenoord en PSV een mooi seizoen!.
Weer wat geleerd vanavond!quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Voor Rood-Wit gezongen is de titel van PSV's clublied....
Maar goed nu gaat de PC echt uit.
Ik ben het wel met Bos zijn keuze eensquote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:31 schreef borisz het volgende:
[..]
Bos heeft een zachte g. Dus die is voor de lampjes tja mensen maken fouten he
En wat heb jij gedronken dat jij hier binnenkomt?quote:
Is das roessies?quote:Op zondag 22 juni 2008 00:10 schreef Againzender het volgende:
[quote]Op zondag 22 juni 2008 00:08 schreef golfer het volgende:
Boe!
[/quoterramptoerist moes daar staan dus..
wat er stond bergeep ikn niret eens irets van. goisyteren ook al; zo'n avoind...quote:
ahc, had van et vore gedacht dat ze de groep al niet door zouden komen, dus best een meevaller, dit. En Rusland pakte Nederland gewoon op de goeie plek: druk, zetten. Dat deden de vorige drie tehg\en standers niet.quote:
vast geen leraar denk ik ?quote:Op zondag 22 juni 2008 00:13 schreef Againzender het volgende:
[..]
wat er stond bergeep ikn niret eens irets van. goisyteren ook al; zo'n avoind...
m,aar heb wel vrijwel zeker een niuewe baan
iddquote:
Drak is best lekkerquote:Op zondag 22 juni 2008 00:27 schreef Againzender het volgende:
[..]
idd
kut, ik kan echt niet m,eer tegen drak
Hey, waarom?quote:Op zondag 22 juni 2008 01:37 schreef Bluezz het volgende:
HOPPA
Ik heb net doe maar gecanceld en het voelt zo goed
Golfer is weer terugquote:
Al vanaf het begin door een net iets té enthousiaste vriendin erin gepraat, en er zijn in juli zoveel leuke dingen die ik ook wil doen en ik moet naar de ahoy en ik heb er gewoon geen zin in. Mag dat?quote:
Je moet je come-back natuurlijk wel een beetje timen.quote:
quote:Op zondag 22 juni 2008 01:52 schreef golfer het volgende:
[..]
Je moet je come-back natuurlijk wel een beetje timen.
Gaat het intussen hier weer ergens over of is het nog steeds een zwaaitopic?
En ja, ik had vanavond weer even de behoefte om na de terechte nederlaag even een post te zetten.
Nederlaag-hunterquote:Op zondag 22 juni 2008 01:52 schreef golfer het volgende:
[..]
Je moet je come-back natuurlijk wel een beetje timen.
Gaat het intussen hier weer ergens over of is het nog steeds een zwaaitopic?
En ja, ik had vanavond weer even de behoefte om na de terechte nederlaag even een post te zetten.
nee sendje, ze waren een sterkere ploeg.quote:Op zondag 22 juni 2008 01:57 schreef Da_Sandman het volgende:
Hoe krijg je het voor elkaar om de wereldkampioen en de vice-wereldkampioen weg te spelen en dan dit tegen Rusland te laten zien?
Godverdomme. En dat plus meer...
quote:Op zondag 22 juni 2008 01:58 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik ga nooit meer een prijs met Oranje meemaken.
Slik je prozac es op tijd zegquote:Op zondag 22 juni 2008 01:58 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik ga nooit meer een prijs met Oranje meemaken.
Is je vriendje weer van huis SCH ?quote:Op zondag 22 juni 2008 01:59 schreef SCH het volgende:
Omdat de Russen fenomenaal goed waren vanavond Jasper, niet anders dan dat.
Niet onverwacht toch?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |