Wat lul je nou weerquote:Op zaterdag 21 juni 2008 20:11 schreef BansheeBoy het volgende:
De wedstrijd van vandaag is geen reclame voor het anti discriminatie front, geen enkele stabiele néger op het veld, Oké, een rasoptimist zou Nigel de Jong in die categorie scharen, maar reëel als ik ben, ik zie het niet zo.˛
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 20:11 schreef BansheeBoy het volgende:
De wedstrijd van vandaag is geen reclame voor het anti discriminatie front, geen enkele stabiele néger op het veld, Oké, een rasoptimist zou Nigel de Jong in die categorie scharen, maar reëel als ik ben, ik zie het niet zo.˛
chronologisch klopt er iets niet met je leeftijdquote:Op zaterdag 21 juni 2008 20:07 schreef wdn het volgende:
[..]
Ik heb 74 en 78 gezien naar het schijnt
Was toen 6 en 8
als beide teams aan het voetballen slaan onstaan er gaten, in die gaten kunnen ze beide scorenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 20:11 schreef Greys het volgende:
Geen Robben. Wat balen!
Veel plezier allemaal!
Ik word pas echt bloednerveus als het lange tijd 0-0 blijft, dan zie ik penalties steeds dichterbij komen en dat trek ik dus echt niet
Dat jij nu nog kunt gaan douchen!quote:Op zaterdag 21 juni 2008 20:12 schreef RemcoW85 het volgende:
Uitbuiken is klaar.. Tijd voor de douche..
Handig om met al die dingen te wachten, gaat het laatste uur tenminste sneller
lolquote:Op zaterdag 21 juni 2008 20:13 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
chronologisch klopt er iets niet met je leeftijd
Die hebben ze altijdquote:Op zaterdag 21 juni 2008 20:15 schreef Palmboom313 het volgende:
ZDF is ook voor nederlandMet hun oranje microfoon
Ik dus ook niet. Dan ga ik altijd even buiten een wandeling maken.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 20:11 schreef Greys het volgende:
Ik word pas echt bloednerveus als het lange tijd 0-0 blijft, dan zie ik penalties steeds dichterbij komen en dat trek ik dus echt niet
Nee hoor pas na 74quote:
En dat in een land dat niet bij de NATO is aangesloten.quote:
en zo wollig....quote:Op zaterdag 21 juni 2008 20:14 schreef Aoristus het volgende:
Dick Advocaat, hij praat nog steeds onverstaanbaar
ach man zeur toch niet , mister ik voel mij gediscrimineerdquote:Op zaterdag 21 juni 2008 20:11 schreef BansheeBoy het volgende:
5-0 zijn voorspellingquote:Op zaterdag 21 juni 2008 20:19 schreef Bruce117 het volgende:
Youri bij de zdf
quote:
Michels moet reincarneren geweldig charismatische manquote:Op zaterdag 21 juni 2008 20:21 schreef Bruce117 het volgende:
zdf is foto's van van Basten en Michels aan het vergelijken
Ohquote:Op zaterdag 21 juni 2008 20:23 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hij schiet Sar in, niet per se om te scoren.
Dat zou ook zo vader en zoon kunnen zijn.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 20:21 schreef Bruce117 het volgende:
zdf is foto's van van Basten en Michels aan het vergelijken
is niet alleen volgens de mof hoor, is sinds vrijdagmorgen al persbericht, hetzelfde als you neverwalk alone na de aftrapquote:Op zaterdag 21 juni 2008 20:25 schreef Ambrosius het volgende:
Als ik de mof goed begreep speelt NL met rouwbanden.
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 20:25 schreef Ambrosius het volgende:
doen ze ookquote:Op zaterdag 21 juni 2008 20:25 schreef Ambrosius het volgende:
Ben benieuwd. Kan het me eigenlijk niet voorstellen (denk dat Boulah dat zelf niet zo nodig vindtquote:Op zaterdag 21 juni 2008 20:25 schreef Ambrosius het volgende:
staat posts boven je, moby - goquote:Op zaterdag 21 juni 2008 20:26 schreef LoveHenk het volgende:
hoe heet die plaat die tijdens sneijder filmpie speelde. iets van moby?
Alsof de vrije trappen dit toernooi niet hoog genoeg gaan.:')quote:
Gewoon posts filteren johquote:
Die van Robben kwamen tegen Roemenië anders amper van de grond.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 20:28 schreef Arcee het volgende:
[..]
Alsof de vrije trappen dit toernooi niet hoog genoeg gaan.:')
MissX.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 20:29 schreef MissX het volgende:
Pfff ik denk dat ik voor het eerst in 10 jaar weer echt nerveus ben voor een wedstrijd.
Jij was het met die avatarquote:
Ik voel me ook oude gardequote:Op zaterdag 21 juni 2008 20:30 schreef morpheus_at_work het volgende:
leuk missx weer een keer te zien, oude garde op fok
als het goed is wel , na de aftrap, als ze het goed gedaan hebben , hoop ik met muzicale ondersteuningquote:
Ik had 'm gezien en ik vind / vond 'm geniaal. Ik wist alleen niet meer wie 'em hadquote:
streams hebben altijd vertraging. Radio is snelstequote:Op zaterdag 21 juni 2008 20:31 schreef LoveHenk het volgende:
ben ik de neige die een lag van 1 minuut heft op de ek stream? dus ik hoor buren juichen en 1 minut larter zie ik goals
Ja er is verledenquote:
Nja Robben hé, die man is gewoon geniaalquote:Op zaterdag 21 juni 2008 20:32 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Ik had 'm gezien en ik vind / vond 'm geniaal. Ik wist alleen niet meer wie 'em had
loopt de radiostream wel redelijk synchroom dan via de streams van nosquote:Op zaterdag 21 juni 2008 20:32 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
streams hebben altijd vertraging. Radio is snelste
Nou als je al goals ziet loopt hij eerder een minuut of 20 voor. Wie wint er?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 20:31 schreef LoveHenk het volgende:
ben ik de neige die een lag van 1 minuut heft op de ek stream? dus ik hoor buren juichen en 1 minut larter zie ik goals
Streams zijn altijd trager.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 20:33 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
loopt de radiostream wel redelijk synchroom dan via de streams van nos
nee internet streams radio of tv hebben vertragingquote:Op zaterdag 21 juni 2008 20:33 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
loopt de radiostream wel redelijk synchroom dan via de streams van nos
Ja, dank je. Kijk er graag naar uit. Vind het wel jammer dat onderstaande topic is afgesloten.quote:
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 20:30 schreef morpheus_at_work het volgende:
leuk missx weer een keer te zien, oude garde op fok
D) Uukquote:Op zaterdag 21 juni 2008 20:34 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Hoe schrijf je van der sar
van de Sar
va der Sar
van der Sar
inderdaad pure discriminatiequote:Op zaterdag 21 juni 2008 20:34 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, dank je. Kijk er graag naar uit. Vind het wel jammer dat onderstaande topic is afgesloten.
Chuck Norris en Jerry Seinfeld, zouden zij Oranje supporten?˛
Von Der Saar.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 20:34 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Hoe schrijf je van der sar
van de Sar
va der Sar
van der Sar
Als je ki ka kinderen hebt, kan je toch echt sparen voor de zi za zing cd van die bi ba boerderij actie.quote:
Spreekt uit ervaring?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 20:37 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Als je ki ka kinderen hebt, kan je toch echt sparen voor de zi za zing cd van die bi ba boerderij actie.
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 20:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
JAAA HET KOMT DICHTERBIJ, NOG MAAR EEN PAAR MINUUTJES
MET O.A.
[ afbeelding ]
!!!!!!!!!
quote:
Ergens heb je wel gelijkquote:Op zaterdag 21 juni 2008 20:39 schreef BansheeBoy het volgende:
Zo'n rouwband is wel slecht voor de bloedsomloop, dit zou het team weleens kunnen opbreken.˛
Heb er vier..quote:Op zaterdag 21 juni 2008 20:37 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Als je ki ka kinderen hebt, kan je toch echt sparen voor de zi za zing cd van die bi ba boerderij actie.
Fairplay ietsquote:Op zaterdag 21 juni 2008 20:39 schreef Aoristus het volgende:
het irriteert mij dat er altijd van die klote kinderen mee moeten lopen. Die hebben helemaal niets met voetbal te maken. Opdonderen dus
Hoop dat die van mij ook stil blijft na al die toeters van straks bij het scorenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 20:40 schreef cpcpb het volgende:
[..]
Heb er vier..
Lol de ki ka kinderen liggen hier mooi op bed.. maar ja, de meesten zitten natuurlijk lekker te kijken, en dan heeft de reclame ook wel weer zin..
Ja, daarom heb ik mijn CCCP shirtje aan. Heb je geen kinderen voor nodig, alleen om ze te fabricerenquote:
Gelijk heb jequote:Op zaterdag 21 juni 2008 20:39 schreef BansheeBoy het volgende:
Zo'n rouwband is wel slecht voor de bloedsomloop, dit zou het team weleens kunnen opbreken.˛
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 20:41 schreef cpcpb het volgende:
afscheidsnummer rusland....
Met die redenatie zou een aanvoerder uiteindelijk maar 1 arm over houdenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 20:39 schreef BansheeBoy het volgende:
Maak je niet zo drukquote:
1ste minuut tijdens de wedstrijdquote:Op zaterdag 21 juni 2008 20:43 schreef Greys het volgende:
Wanneer zou dat YNWA komen?
had ik ook graag willen zienquote:Op zaterdag 21 juni 2008 20:43 schreef Bruce117 het volgende:
helaas geen beeld van Guus tijdens het Wilhelmus
Zo denk.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 20:43 schreef Greys het volgende:
Wanneer zou dat YNWA komen?
Ik moet nog ontbijtenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 20:44 schreef Jarno het volgende:
Ik krijg geen slok bier door m'n keel van de zenuwen.
Gaatje in je keel maken.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 20:44 schreef Jarno het volgende:
Ik ook.quote:
Zijn bijnaam is de Kannibaal. Wil je dat hij zo kijkt:quote:Op zaterdag 21 juni 2008 20:43 schreef morpheus_at_work het volgende:
boularouz kijkt altijd zo strak
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 20:44 schreef Jarno het volgende:
Eén biertje is toch 2 bruine boterhammen? Smakelijk!quote:
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 20:47 schreef Lord Dreamer het volgende:
kom op maak effe rap die 1-0 dan kunnen we doorstomen naar de 4-1
wat ? pfff 4 -1 is te doenquote:
Nou dan kijk ik de youtube filmpjes wel weerquote:Op zaterdag 21 juni 2008 20:47 schreef Greys het volgende:
Ik hoorde 1 zin, You never walk alone. Heel duidelijk. En daarna Bouhla, Bouhla, Bouhla.
En toen was het alweer over. Geloof niet dat het helemaal overkwam
Ik vraag me af hoe het team gaat reageren als ze per ongeluk met 0-1 achter komen te staanquote:Op zaterdag 21 juni 2008 20:47 schreef wdn het volgende:
De achterlijn hebben de russenn al gehaald.
Ik versta echt zelden wat ze zingen eigenlijk...quote:Op zaterdag 21 juni 2008 20:47 schreef Greys het volgende:
Ik hoorde 1 zin, You never walk alone. Heel duidelijk. En daarna Bouhla, Bouhla, Bouhla.
En dan durven ze nog te zeggen dat ze niet discrimineren.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 20:47 schreef Greys het volgende:
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 20:47 schreef Greys het volgende:
We hebben het ook nog niet een helft 0-0 gehoudenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 20:48 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe het team gaat reageren als ze per ongeluk met 0-1 achter komen te staan
Nederland heeft dit toernooi nog geen een minuut achter gestaan
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 20:48 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Nou dan kijk ik de youtube filmpjes wel weer
Goh, daar ben ik nou echt geďnteresseerd in.quote:
Nah dat doet hij niet lijkt me.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 20:50 schreef Bruce117 het volgende:
Toch blijft de situatie met Boulahrouz lastig.
Hoop namelijk wel dat van Basten hem er gewoon uit haalt als het nodig mocht zijn, en niet uit medeleven zal laten staan.
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 20:50 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Goh, daar ben ik nou echt geďnteresseerd in.
":{˛
Heb jij geen uitknop?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 20:50 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik wil je wel in je bek schijten als je dat liever hebtquote:Op zaterdag 21 juni 2008 20:50 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |