Ik vraag me af hoe het team gaat reageren als ze per ongeluk met 0-1 achter komen te staanquote:Op zaterdag 21 juni 2008 20:47 schreef wdn het volgende:
De achterlijn hebben de russenn al gehaald.
Ik versta echt zelden wat ze zingen eigenlijk...quote:Op zaterdag 21 juni 2008 20:47 schreef Greys het volgende:
Ik hoorde 1 zin, You never walk alone. Heel duidelijk. En daarna Bouhla, Bouhla, Bouhla.
En toen was het alweer over. Geloof niet dat het helemaal overkwam
En dan durven ze nog te zeggen dat ze niet discrimineren.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 20:47 schreef Greys het volgende:
Ik hoorde 1 zin, You never walk alone. Heel duidelijk. En daarna Bouhla, Bouhla, Bouhla.
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 20:47 schreef Greys het volgende:
We hebben het ook nog niet een helft 0-0 gehoudenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 20:48 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe het team gaat reageren als ze per ongeluk met 0-1 achter komen te staan
Nederland heeft dit toernooi nog geen een minuut achter gestaan
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 20:48 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Nou dan kijk ik de youtube filmpjes wel weer
Goh, daar ben ik nou echt geïnteresseerd in.quote:
Nah dat doet hij niet lijkt me.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 20:50 schreef Bruce117 het volgende:
Toch blijft de situatie met Boulahrouz lastig.
Hoop namelijk wel dat van Basten hem er gewoon uit haalt als het nodig mocht zijn, en niet uit medeleven zal laten staan.
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 20:50 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Goh, daar ben ik nou echt geïnteresseerd in.
":{²
Heb jij geen uitknop?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 20:50 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik wil je wel in je bek schijten als je dat liever hebtquote:Op zaterdag 21 juni 2008 20:50 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |