Ergens heb je wel gelijkquote:Op zaterdag 21 juni 2008 20:39 schreef BansheeBoy het volgende:
Zo'n rouwband is wel slecht voor de bloedsomloop, dit zou het team weleens kunnen opbreken.²
Heb er vier..quote:Op zaterdag 21 juni 2008 20:37 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Als je ki ka kinderen hebt, kan je toch echt sparen voor de zi za zing cd van die bi ba boerderij actie.
Fairplay ietsquote:Op zaterdag 21 juni 2008 20:39 schreef Aoristus het volgende:
het irriteert mij dat er altijd van die klote kinderen mee moeten lopen. Die hebben helemaal niets met voetbal te maken. Opdonderen dus
Hoop dat die van mij ook stil blijft na al die toeters van straks bij het scorenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 20:40 schreef cpcpb het volgende:
[..]
Heb er vier..
Lol de ki ka kinderen liggen hier mooi op bed.. maar ja, de meesten zitten natuurlijk lekker te kijken, en dan heeft de reclame ook wel weer zin..
Ja, daarom heb ik mijn CCCP shirtje aan. Heb je geen kinderen voor nodig, alleen om ze te fabricerenquote:
Gelijk heb jequote:Op zaterdag 21 juni 2008 20:39 schreef BansheeBoy het volgende:
Zo'n rouwband is wel slecht voor de bloedsomloop, dit zou het team weleens kunnen opbreken.²
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 20:41 schreef cpcpb het volgende:
afscheidsnummer rusland....
Met die redenatie zou een aanvoerder uiteindelijk maar 1 arm over houdenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 20:39 schreef BansheeBoy het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |