Nja Robben hé, die man is gewoon geniaalquote:Op zaterdag 21 juni 2008 20:32 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Ik had 'm gezien en ik vind / vond 'm geniaal. Ik wist alleen niet meer wie 'em had
loopt de radiostream wel redelijk synchroom dan via de streams van nosquote:Op zaterdag 21 juni 2008 20:32 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
streams hebben altijd vertraging. Radio is snelste
Nou als je al goals ziet loopt hij eerder een minuut of 20 voor. Wie wint er?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 20:31 schreef LoveHenk het volgende:
ben ik de neige die een lag van 1 minuut heft op de ek stream? dus ik hoor buren juichen en 1 minut larter zie ik goals
Streams zijn altijd trager.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 20:33 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
loopt de radiostream wel redelijk synchroom dan via de streams van nos
nee internet streams radio of tv hebben vertragingquote:Op zaterdag 21 juni 2008 20:33 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
loopt de radiostream wel redelijk synchroom dan via de streams van nos
Ja, dank je. Kijk er graag naar uit. Vind het wel jammer dat onderstaande topic is afgesloten.quote:
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 20:30 schreef morpheus_at_work het volgende:
leuk missx weer een keer te zien, oude garde op fok
D) Uukquote:Op zaterdag 21 juni 2008 20:34 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Hoe schrijf je van der sar
van de Sar
va der Sar
van der Sar
inderdaad pure discriminatiequote:Op zaterdag 21 juni 2008 20:34 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, dank je. Kijk er graag naar uit. Vind het wel jammer dat onderstaande topic is afgesloten.
Chuck Norris en Jerry Seinfeld, zouden zij Oranje supporten?²
Von Der Saar.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 20:34 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Hoe schrijf je van der sar
van de Sar
va der Sar
van der Sar
Als je ki ka kinderen hebt, kan je toch echt sparen voor de zi za zing cd van die bi ba boerderij actie.quote:
Spreekt uit ervaring?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 20:37 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Als je ki ka kinderen hebt, kan je toch echt sparen voor de zi za zing cd van die bi ba boerderij actie.
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 20:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
JAAA HET KOMT DICHTERBIJ, NOG MAAR EEN PAAR MINUUTJES
MET O.A.
[ afbeelding ]
!!!!!!!!!
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |