Zet hem net aan... begin ze met het HE HOO HEEE HOOOOquote:Op zaterdag 21 juni 2008 15:21 schreef nicomart het volgende:
http://www.supportersclub-oranje.nl/Pages/SCO/Default.asp
Godverrededomme wat gaaf
das pas een binnenkomerquote:Op zaterdag 21 juni 2008 16:20 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Zet hem net aan... begin ze met het HE HOO HEEE HOOOO
Ik tot twee. maar nog steedsquote:Op zaterdag 21 juni 2008 16:56 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik lag tot half 2 in bed, dus geenvoor mij
Ik tot half 1, maar ben nog niet helemaal uitgeslapen.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 16:56 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik lag tot half 2 in bed, dus geenvoor mij
half 11 was ik wakker, geen zin om uit bed te gaan, dus weer verder geslapenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 16:58 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik tot half 1, maar ben nog niet helemaal uitgeslapen.
Ik ken het.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 17:06 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
half 11 was ik wakker, geen zin om uit bed te gaan, dus weer verder geslapen
dat is altijd fijnquote:Op zaterdag 21 juni 2008 17:07 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik ken het.
Ik werd ook al eens om 7:30 ofzo wakker, maar ja, toen had ik er nog geen 4 uur slaap op zitten, dus besloot ik ook maar dat ik nog even bleef liggen. Daarna werd ik pas weer om 12:30 wakker.
Kreeg om tien voor acht een sms'je of ik onze zanger ook op kon halen, of alstie met de bus moest komen.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 17:08 schreef Cuegirllie het volgende:
Werd rond 10 een keer wakker, kom je erahter dat je gesmst bent, met je duffe kop sms je iets terug wantja met 4 uur slaap komt er niet veel zinnigs uit.. om vervolgens weer lekker te slapen
Ja hoor, met jou ook?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 17:16 schreef Cuegirllie het volgende:
Hoi kiwi.. alles goed?
Daar kun jij dan niks aan doen.. of wist je van te voren dat hij zou smsen?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 17:16 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Kreeg om tien voor acht een sms'je of ik onze zanger ook op kon halen, of alstie met de bus moest komen.
Werd 9 uur wakker
Ja ook wel, moe hequote:Op zaterdag 21 juni 2008 17:18 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Ja hoor, met jou ook?
Heb zin in vanavond!
Haha nee, dat niet inderdaadquote:Op zaterdag 21 juni 2008 17:21 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Daar kun jij dan niks aan doen.. of wist je van te voren dat hij zou smsen?
Dean
Hehe, vetquote:Op zaterdag 21 juni 2008 17:17 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik heb gisteren trouwens wel voor het eerst een bruiloft zien eindigen in een circle pit op Angel of Death van Slayer.
en nu ga ik zeggen dat jij Renate heetquote:Op zaterdag 21 juni 2008 17:45 schreef Cuegirllie het volgende:
Gister een fotoshoot gehad met Logician, hier 2 resultaten ervan
Ikke
Logician en ik
Haha.. mooi tochquote:Op zaterdag 21 juni 2008 17:46 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
en nu ga ik zeggen dat jij Renate heet
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 17:45 schreef Cuegirllie het volgende:
Gister een fotoshoot gehad met Logician, hier 2 resultaten ervan
Ikke
Logician en ik
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 17:49 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
en dat je bij mij in de klas hebt gezeten
mijne is inderdaad met een Squote:Op zaterdag 21 juni 2008 17:51 schreef Cuegirllie het volgende:![]()
uh hoi![]()
En die van jou met een S toch?![]()
En je bril is wegof was dat al een tijd toen?
![]()
Wel een komisch moment in iedergevalquote:Op zaterdag 21 juni 2008 17:54 schreef Piles het volgende:
Ik kom weer op het goede moment binnen
Hallloooo
dat blijktquote:Op zaterdag 21 juni 2008 17:57 schreef Piles het volgende:
De (internet)wereld is af en toe eng klein
*schriktquote:
Dat kun je wel zeggenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 17:57 schreef Piles het volgende:
De (internet)wereld is af en toe eng klein
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 17:58 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik kwam op een heel klein forum pas mn overbuurman tegen
Ik ga alleen naar de stad ;')quote:Op zaterdag 21 juni 2008 18:00 schreef Piles het volgende:
En, zijn hier nog mensen vanavond? Of vlucht iedereen naar de kroeg / stad / vrienden?
ik ga beneden tv kijken, dus niet op FOK!quote:Op zaterdag 21 juni 2008 18:00 schreef Piles het volgende:
En, zijn hier nog mensen vanavond? Of vlucht iedereen naar de kroeg / stad / vrienden?
Ik kwam hier eens mijn nichtje tegen die ik al jaren niet meer gesproken had. Wellicht post ze hier nog wel, mogelijk onder een andere naam, maar inmiddels heb ik alweer een aantal jaar geen contact meer met haar.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 17:58 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik kwam op een heel klein forum pas mn overbuurman tegen
Blijf gewoon thuis, en pc en tv staan hier zo'n beetje naast elkaarquote:Op zaterdag 21 juni 2008 18:01 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik ga alleen naar de stad ;')
En jij?
Dan is thuis zitten idd gewoon erg lekkerquote:Op zaterdag 21 juni 2008 18:06 schreef Piles het volgende:
[..]
Blijf gewoon thuis, en pc en tv staan hier zo'n beetje naast elkaar![]()
Ben moe van het werk, dus ben blij dat ik ff kan zitten
Over 5 minuten is de volgende klaarquote:Op zaterdag 21 juni 2008 18:21 schreef ReMcOrE het volgende:
kut voor je
ik heb broodjes, valt weinig aan te verknoeien
Die smiliequote:
Gaat 100% lukken ouwequote:Op zaterdag 21 juni 2008 18:35 schreef Californium het volgende:
[..]
Die smilieen hoi
Smakelijk met je bbq
Relaxedquote:Op zaterdag 21 juni 2008 18:35 schreef Houniet het volgende:
[..]
Gaat 100% lukken ouwe. Beamer komt zo ook
.
Hey heb je de pics gezien (zie vorige pagina)quote:
Ik vind ze super kewlquote:Op zaterdag 21 juni 2008 18:40 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Hey heb je de pics gezien (zie vorige pagina)
zijn kewl geworden he?
Veel plezierquote:Op zaterdag 21 juni 2008 18:40 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik ga naar vriendenlekker bbqen etc!
Ben er klaar voor, over 10 min weg!
tnxquote:
Internetstreamquote:Op zaterdag 21 juni 2008 18:51 schreef The_Dean het volgende:
Pa wil een film zien, en ik heb geen vrienden om naar toe te gaan om het voetbal even te kijken.
Via internet is het ook te zien, moet je even rondkijken op ek2008.nos.nl ofzo. Waar het precies staat weet ik niet, ik heb het nog niet gebruikt, maar schijnt wel prima te werken.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 18:51 schreef The_Dean het volgende:
Pa wil een film zien, en ik heb geen vrienden om naar toe te gaan om het voetbal even te kijken.
Ook geen tweede tv ergens?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 18:51 schreef The_Dean het volgende:
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 18:54 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Via internet is het ook te zien, moet je even rondkijken op ek2008.nos.nl ofzo. Waar het precies staat weet ik niet, ik heb het nog niet gebruikt, maar schijnt wel prima te werken.
had ie het maar eerder moeten aangevenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 18:55 schreef Piles het volgende:
[..]
Zulke plannen moet je echt eerder bedenken![]()
Waar is hier?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 18:54 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ook geen tweede tv ergens?
Kom gezellig hierheen
Woon in Enschede al een aantal jaartjes.. (4 om precies te zijnquote:Op zaterdag 21 juni 2008 18:57 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Waar is hier?
Haaksbergen... ken wel iemand die daar woont trouwens
Voetbal kijken is altijd gezellig, of je nou een tv hebt of nietquote:Op zaterdag 21 juni 2008 18:56 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
had ie het maar eerder moeten aangeven
ik woon erquote:Op zaterdag 21 juni 2008 18:57 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Waar is hier?
Haaksbergen... ken wel iemand die daar woont trouwens
Dat doen we dus ook..quote:Op zaterdag 21 juni 2008 19:02 schreef Piles het volgende:
[..]
Als jullie elkaar kennen wordt het echt eng
Nee slimmerdquote:Op zaterdag 21 juni 2008 19:03 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat doen we dus ook..![]()
Toen kwam je net binnen zetten he
Ik ken jou nietquote:
Die ke ik nietquote:Op zaterdag 21 juni 2008 19:02 schreef The_Dean het volgende:
Ene Bart Ten Thije. Werkte eerst op de vliebasis in Leeuwarden. Nu weet ik niet precies.
Weet niet of je wat into auto's bent, maar hij reed eerst een grijze verlaagde Golf 2, nu een donkergroene Golf 4, met luchtvering [zo nu en dan verlaagd, airride] met grote grijs/zwarte velgen.
Oe, Hyves! Hebbes!
http://ba--no7.hyves.nl/
quote:
Naja, je weet maar nooit, zo groot is Haaksbergen verder ook nietquote:
die ken ik, is kameraad van mijquote:Op zaterdag 21 juni 2008 19:02 schreef The_Dean het volgende:
Ene Bart Ten Thije. Werkte eerst op de vliebasis in Leeuwarden. Nu weet ik niet precies.
Weet niet of je wat into auto's bent, maar hij reed eerst een grijze verlaagde Golf 2, nu een donkergroene Golf 4, met luchtvering [zo nu en dan verlaagd, airride] met grote grijs/zwarte velgen.
Oe, Hyves! Hebbes!
http://ba--no7.hyves.nl/
Nee klopt, maar ik ken relatief weinig mensen daarquote:Op zaterdag 21 juni 2008 19:05 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Naja, je weet maar nooit, zo groot is Haaksbergen verder ook niet
samequote:Op zaterdag 21 juni 2008 19:04 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik ken jou niet
Niet persoonlijk in ieder geval.
Hehe, ok danquote:Op zaterdag 21 juni 2008 19:06 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
die ken ik, is kameraad van mijhebben we het volgens mij al eens over gehad
hij heeft die Golf 2 nu weer teruggekocht van andere kameraad, dat wordt zijn proejct-auto over een tijdje
werkt nu bij Thales in Hengelo...
waar ken jij hem van dan?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 19:09 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Hehe, ok dan
En die Golf is terug inderdaad, wel stoere bak, al eens in mee mogen rijden
Via het VWForum en meetingsquote:Op zaterdag 21 juni 2008 19:10 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
waar ken jij hem van dan?
en ik heb er in het begin keer in gereden, ding is nu alweer flink aangepast
zal ik doenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 19:10 schreef The_Dean het volgende:
Doe hem eens de groeten trouwens, dat verwacht hij vast niet
Doe dan wel van Ebut, die kent hij wel
De voorbeschouwing begint na de ster. Die moet je ook zien als echte supporterquote:
dan ga ik zo maar eens op de bank liggenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 19:21 schreef jna het volgende:
[..]
De voorbeschouwing begint na de ster. Die moet je ook zien als echte supporter
quote:
ik hoorde vandaag dat als Nederland de finale zou halen, Gerard Ekdom en Michiel Veenstra een uitzending Ekstra Weekend gingen doen tijdens de finale, met commentaar van de wedstrijdquote:Op zaterdag 21 juni 2008 19:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het aftellen is begonnen nog ruim een uurtje
een voorbeschouwingquote:Op zaterdag 21 juni 2008 19:21 schreef jna het volgende:
[..]
Holy shit, dat zou te gek worden!!quote:Op zaterdag 21 juni 2008 19:36 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik hoorde vandaag dat als Nederland de finale zou halen, Gerard Ekdom en Michiel Veenstra een uitzending Ekstra Weekend gingen doen tijdens de finale, met commentaar van de wedstrijd![]()
![]()
tackle! we bellen Martinquote:
Nee hoor, dat is nergens voor nodig.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 19:21 schreef jna het volgende:
[..]
Goed bezigquote:
Klopt, zeiden ze gisteren in de uitzendingquote:Op zaterdag 21 juni 2008 19:36 schreef ReMcOrE het volgende:
ik hoorde vandaag dat als Nederland de finale zou halen, Gerard Ekdom en Michiel Veenstra een uitzending Ekstra Weekend gingen doen tijdens de finale, met commentaar van de wedstrijd![]()
![]()
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 19:58 schreef The_Dean het volgende:
Ik ook hoor... zit er waarschijnlijk weer niet in
Hehe, ze is al weer wegquote:Op zaterdag 21 juni 2008 19:59 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Fatsoenlijkheid.
Met vrienden voetbal kijken.
Kopieer en plak dat even naar haar, dan is ze vast overtuigd.
We hopen met je meequote:Op zaterdag 21 juni 2008 19:59 schreef The_Dean het volgende:
Ach, mocht oma op tijd opzouten, en de ouders het wel goed vinden, dan zou ze bellen
Nog een klein kwartiertje en dan de tv aanquote:Op zaterdag 21 juni 2008 20:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
nog een klein kwartiertje en dan naar beneden.
Nog niet, zou het over 10 minuten nog eens proberen. Misschien dat ie dan wel werktquote:Op zaterdag 21 juni 2008 20:35 schreef The_Dean het volgende:
Nog een kleine tien minuten, en dan Radio 1 maar aan. Die link doet namelijk niks...
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 20:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ga naar benedenVeel plezier allemaal
Ja, zo het nu lijkt wel.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 20:36 schreef Piles het volgende:
[..]
Nog niet, zou het over 10 minuten nog eens proberen. Misschien dat ie dan wel werkt
Je gaat voorlopig ook de rest van de avond achter je pc doorbrengen?
Ben ik tenminste niet de enigequote:Op zaterdag 21 juni 2008 20:38 schreef The_Dean het volgende:
Ja, zo het nu lijkt wel.
quote:En re-check, in IE doet hij het wel
Eens kijken of Radio 1 wat synchroon loopt, dat commentaar is altijd veel coolerquote:
Stream zal wel achter lopenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 20:42 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Eens kijken of Radio 1 wat synchroon loopt, dat commentaar is altijd veel cooler
Helaas loopt de tv een paar seconden achter t.o.v. radio, dus kan de tv niet mutenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 20:44 schreef The_Dean het volgende:
En lijkt nog wel redelijk gelijk op te gaan...
Al die mensen met een sociaal leven die er weer niet zijnquote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:18 schreef The_Dean het volgende:
Haha ja, en voor de algemene snelheid van dit topic
Welja, ben nog niet wegquote:Naja, kan alsnog wel
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:20 schreef The_Dean het volgende:
Zou nu alleen geen kroegeigenaar willen zijn trouwens
In Basel hebben ze eerder wateroverlast denk ikquote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:36 schreef The_Dean het volgende:
Kan me indenken dat hier en daar door de dronken menigte flink wat word gesloopt....
Zelfde geld voor Basel, daar lopen nu 150.000 woeste Oranjefans rond
Ga jij lekker naar het EK-forumquote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:54 schreef mash_ het volgende:
TERING !!! kanker hoe fucking moeilijk kan het zijn tegen rusland![]()
![]()
![]()
neequote:Op zondag 22 juni 2008 00:02 schreef The_Dean het volgende:
mash_, kan je ergens anders even met die rommel lopen schelden? Dankje
quote:Op zondag 22 juni 2008 00:07 schreef Piles het volgende:
[..]
Je mag kotsen zoveel je wil, maar hou je taalgebruik een beetje in bedwang wil je
ja blabbla gezeur is dat. mijn oom is er ook aan overleden.. care. net of er meer mensen aan dood gaan omdat ik er 1x mee scheld omdat Nederland zo kut speeltquote:Op zondag 22 juni 2008 00:09 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, ik overdrijf een beetje, maar toch hou ik er niet van. En daar heb ik mn redenen voor ja
Ik vind het gewoon nutteloosquote:Op zondag 22 juni 2008 00:10 schreef mash_ het volgende:
[..]
ja blabbla gezeur is dat. mijn oom is er ook aan overleden.. care. net of er meer mensen aan dood gaan omdat ik er 1x mee scheld omdat Nederland zo kut speelt
Neej, zit vaak genoeg aan drank. maar gebeurd niet elke avond dat nederland zo speeltquote:Op zondag 22 juni 2008 00:14 schreef The_Dean het volgende:
Genoeg topics dat te doen, maar liever niet hier.
En als je normaal niet zo doet moet je gewoon van de drank afblijven
Ja wel hoor. maar mag ik nog wel boos zijnquote:Op zondag 22 juni 2008 00:17 schreef The_Dean het volgende:
Gewoon accepteren dat Nederland verdiend verloren heeft, dat de Russen veel beter waren is er zeker niet bij?
Als jij niet scheld, zeuren wij nietquote:Op zondag 22 juni 2008 00:18 schreef mash_ het volgende:
en nou niet weer zeuren over het schelden was 1 post omdat ik me ff liet gaan
Zou niet weten waaromquote:Op zondag 22 juni 2008 00:21 schreef mash_ het volgende:
[..]
okals jij je quote veranderd is alles weer weg!
Dudequote:
Hoiquote:
Reintjequote:
Môh Deanquote:
Ruslandquote:Op zondag 22 juni 2008 00:42 schreef Bravebart het volgende:
Joah, op wat lichte triestheid/teleurstelling van het niet halen van de halve finale na
Met jou?
Idd, alleen kan Rusland wèl voetballenquote:Op zondag 22 juni 2008 00:43 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ruslandis ongeveer het zelfde als ajax van sparta verliest
![]()
maarjaheb wel vette cd gedownload
dat maakt het weer beetje goed
Ja :p en Nederland alleen op de momenten dat he tniet zo boeit..quote:Op zondag 22 juni 2008 00:44 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Idd, alleen kan Rusland wèl voetballen
Welke?
Relaxtquote:Op zondag 22 juni 2008 00:45 schreef The_Dean het volgende:
Nee, dat maakt het goedkoopKopen die handel man
Joah, hier wel aardig. Lekker mijn hart aan het luchten tegen mijn online-MSN-praatpaal
Preciesquote:Op zondag 22 juni 2008 00:46 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ja :p en Nederland alleen op de momenten dat he tniet zo boeit..
electric top 50
Je praatpaal zal het niet heel erg vinden lijkt me, anders was hij/zij al offline gegaanquote:Op zondag 22 juni 2008 00:56 schreef The_Dean het volgende:
Joahwel.... weet alleen niet wat mijn praatpaal er van vind
Denkt geheid dat ik een hopeloze basket case ben
Maar aan de andere kant... dat was ook al bekend
En je weet niet wat die praatpaal allemaal heeftquote:Op zondag 22 juni 2008 00:56 schreef The_Dean het volgende:
Maar aan de andere kant... dat was ook al bekend
Dat zei ik gister ook tegen mijn praatpaalquote:Op zondag 22 juni 2008 00:58 schreef The_Dean het volgende:
Ben diegene wel erg dankbaar even in ieder geval
Ik heb zoveel cola, bier en fanta op.. dat ik gewoon niet kan slapen!quote:
quote:Op zondag 22 juni 2008 01:04 schreef PieterBas het volgende:
Ik heb zoveel cola, bier en fanta op.. dat ik gewoon niet kan slapen!
quote:Op zondag 22 juni 2008 01:04 schreef mash_ het volgende:
appels!
Ja en ik kreeg ook nog liters bier over me heen.quote:Op zondag 22 juni 2008 01:05 schreef Piles het volgende:
[..]
Gezellig hoor
Al gaat het hier niet meer lang duren
quote:Poule klassement
Positie Gebruikersnaam Score
1 nicomart 54
2 pieterbas 51
3 g.fawkes 45
4 yesse 39
5 the dean 33
6 piles 27
Ziet er naar uit dat Nicomart ook alles fout had gegoktquote:
Vroeg?quote:Op zondag 22 juni 2008 10:14 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat is toch veel te vroeg man
Ik blijf nog ff liggen
quote:
Gezelligquote:Tevens zit ik nu tegenover een vrouw die aan de hand van een stemvork een compleet muziekstuk zit te schrijven![]()
ff een dagje op ende nederquote:
Nee, totaal nietquote:[..]
Gezellig
Mogguhquote:Op zondag 22 juni 2008 10:17 schreef The_Dean het volgende:
Goeiemorgen inderdaad.
Zit nu ff met 2, maar volgens mij normaal nietquote:En hebben jullie ook met de eerste naja, bijna vijf minuten nadat je FF3 opgestart hebt dat hij haperend, stotterend en traag loopt?
Wereldreis in 1 dagquote:
Ga je ergens anders zitten?quote:Nee, totaal nietHelemaal niet omdat ik wil leren
Zoiets jaquote:
Gaat wat lastig aangezien de trein stampensvol zitquote:[..]
Ga je ergens anders zitten?
Gelukkig heb je onsquote:Op zondag 22 juni 2008 10:22 schreef Bravebart het volgende:
Gaat wat lastig aangezien de trein stampensvol zitHet is een korte omdat het zondag is
Keesquote:Op zondag 22 juni 2008 10:19 schreef Piles het volgende:
[..]
Mogguh
[..]
Zit nu ff met 2, maar volgens mij normaal niet
Mja, af en toe doe ik ff een fok-/emailcheckrondjequote:Op zondag 22 juni 2008 10:26 schreef Piles het volgende:
[..]
Gelukkig heb je ons
Terwijl je moet leren![]()
quote:Op zondag 22 juni 2008 10:33 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mja, af en toe doe ik ff een fok-/emailcheckrondje
Ben ik ff jaloersquote:
Op zondag ben ik altijd moequote:
Op zondag?quote:Op zondag 22 juni 2008 11:25 schreef Yesse het volgende:
Morge!
Straks nog naar Rotterdam om een nieuwe inktcartridge te kopen
Doe dat dan ook nietquote:Op zondag 22 juni 2008 11:26 schreef Californium het volgende:
[..]
Op zondag ben ik altijd moegewoon van het uitslapen
Ja maar het is de enige dag dat het kan en magquote:
Nee maar het is wel lekkerquote:Op zondag 22 juni 2008 11:40 schreef The_Dean het volgende:
Dat iets kan wil nog niet zeggen dat het moet
Koopzondag in Rotterdamquote:
Jij verveelt je altijd op zondag, dus niet zeurenquote:Op zondag 22 juni 2008 12:03 schreef The_Dean het volgende:
Koopzondagen
Daar is de zondag niet voor.
Hallo Pilesquote:Op zondag 22 juni 2008 12:01 schreef Piles het volgende:
[..]
Hey Cali![]()
+10 herkenbaar
Mogguh Luctor en PB
quote:Op zondag 22 juni 2008 12:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ben nu voor onze oosterburen, denk ik.
Maar ben opgevoed dat de zondag toch best wel een beetje 'heilig' is. Christelijke opvoeding, heb je dat.quote:Op zondag 22 juni 2008 12:03 schreef Piles het volgende:
[..]
Jij verveelt je altijd op zondag, dus niet zeuren
Oh ja, ik zou vandaag aan mn stageverslag gaan werkenquote:
Mja, zo ben ik ook wel opgevoed, en omdat ik thuis woon doe ik er wel aan mee, maar ben het er niet mee eensquote:Op zondag 22 juni 2008 12:06 schreef The_Dean het volgende:
Maar ben opgevoed dat de zondag toch best wel een beetje 'heilig' is. Christelijke opvoeding, heb je dat.
Dingen doen mag wel, maar niet bv klussen, werken [naja, als het niet anders kan, ik moet vannacht ook beginnen], en niet winkelen enzo [doe nooit geldzaken op zondag].
Daar heb ik dus een andere mening over. In Zweden vond ik echt relaxt dat supermarkten gewoon van 8 tot 21 gewoon open waren. Het hele rustdag gedachte is anno 2008 wel weg. In mijn christelijke stad en hier zijn zelfs protesten als het tuincentrum (buiten het winkelcentrum) open is.quote:Op zondag 22 juni 2008 12:03 schreef The_Dean het volgende:
Pieterrrr
Koopzondagen
Daar is de zondag niet voor.
Caliquote:Op zondag 22 juni 2008 12:06 schreef Californium het volgende:
Pili
PB
Luctor
Ik snap het niet.... STOM PORTFOLIO
We gaan niet de hele dag lopen huilen hèquote:Op zondag 22 juni 2008 12:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
waarom staat de uitslag van de wedstrijd van gisteren zo duidelijk bovenin beeld
Scorebord even uitzettenquote:Op zondag 22 juni 2008 12:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Cali![]()
waarom staat de uitslag van de wedstrijd van gisteren zo duidelijk bovenin beeld
Naja, ik opzich wel... wellicht dat het alsnog snel veranderd als ik op mezelf woon hoor, je weet maar nooitquote:Op zondag 22 juni 2008 12:08 schreef Piles het volgende:
[..]
Oh ja, ik zou vandaag aan mn stageverslag gaan werken
[..]
Mja, zo ben ik ook wel opgevoed, en omdat ik thuis woon doe ik er wel aan mee, maar ben het er niet mee eens
Zondag is de dag voor ontspanning. En of je dat nou doet door de hele dag binnen te zitten, door je auto te wassen of door te gaan winkelen moet je zelf wetenquote:Op zondag 22 juni 2008 12:14 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Naja, ik opzich wel... wellicht dat het alsnog snel veranderd als ik op mezelf woon hoor, je weet maar nooit
nee, straks is het weer Raikkonenquote:Op zondag 22 juni 2008 12:12 schreef Piles het volgende:
[..]
We gaan niet de hele dag lopen huilen hè![]()
thnxquote:
Joahwel, heb je wel wat gelijk in, maar zit er zo ingebakkenquote:Op zondag 22 juni 2008 12:15 schreef Piles het volgende:
[..]
Zondag is de dag voor ontspanning. En of je dat nou doet door de hele dag binnen te zitten, door je auto te wassen of door te gaan winkelen moet je zelf weten
daar heb ik de regenbuien voor hoorquote:Op zondag 22 juni 2008 12:15 schreef Piles het volgende:
[..]
Zondag is de dag voor ontspanning. En of je dat nou doet door de hele dag binnen te zitten, door je auto te wassen of door te gaan winkelen moet je zelf weten
Joahquote:Op zondag 22 juni 2008 12:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
nee, straks is het weer Raikkonen![]()
Oh, hier ook hoorquote:Op zondag 22 juni 2008 12:17 schreef The_Dean het volgende:
Joahwel, heb je wel wat gelijk in, maar zit er zo ingebakken
Ga jij lekker heel de dag binnen zittenquote:Op zondag 22 juni 2008 12:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
daar heb ik de regenbuien voor hoor![]()
Nee hoor, gezien de wedstrijd verdiende Rusland om te winnen. Het had namelijk gewoon in de reguliere speeltijd 3-0. En als we zouden verliezen, dan maar van Guus.quote:Op zondag 22 juni 2008 12:12 schreef Piles het volgende:
[..]
We gaan niet de hele dag lopen huilen hè![]()
Wie schakelt Hamilton nu weer uit in de pitsquote:Op zondag 22 juni 2008 12:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
nee, straks is het weer Raikkonen![]()
[..]
thnx
Ik mis Josquote:Op zondag 22 juni 2008 12:18 schreef PieterBas het volgende:
Wie schakelt Hamilton nu weer uit in de pits
zichzelfquote:Op zondag 22 juni 2008 12:18 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Wie schakelt Hamilton nu weer uit in de pits
Had je maar 24 heures du Mans moeten kijken.quote:
Ik vind anderhalf uur al te langquote:Op zondag 22 juni 2008 12:21 schreef PieterBas het volgende:
Had je maar 24 heures du Mans moeten kijken.
Ik ookquote:
Je weet maar nooit in de F1quote:Op zondag 22 juni 2008 12:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
zichzelfHij start van plek 13, dus hij komt Raikkonen nu niet tegen, of het moet in zijn achteruitkijkspiegel zijn
quote:Op zondag 22 juni 2008 12:22 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik vind anderhalf uur al te lang
[..]
Ik ook![]()
Succesquote:Op zondag 22 juni 2008 12:24 schreef Californium het volgende:
denk dat ik maar iets heel creatiefs ga bedenken met me portfolio...
Ik geloof dat er voorlopig geen regen wordt verwacht in Frankrijk. Alleen wat schaapjeswolkjesquote:Op zondag 22 juni 2008 12:23 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Je weet maar nooit in de F1. Hoop weer op een regenrace
Het product is net af zeg maar? Dan kun je toch terugkijken hoe dat gegaan is, welke problemen je tegenkwam enzo?quote:Op zondag 22 juni 2008 12:26 schreef Californium het volgende:
Weet anders 1 van jullie hoe je een reflectie op een product kan maken? je maakt toch altijd een reflectie op een competentie? Of heb ik het nu verkeerd :S
Volgens het boekje moet ik bij elk competentiebewijs een inleiding en een reflectie schrijven,...Maar vind dat achterlijk want wij hebben geleerd bij elk competentie een reflectie te schrijven en hieraan producten te koppelenquote:Op zondag 22 juni 2008 12:26 schreef PieterBas het volgende:
Wat moet je dan in je portfolio zetten?
Een portfolio is een persoonlijke (soms digitale) map waarin je beschrijft wat je kan, waaruit dat blijkt en hoe je jezelf verder wilt ontwikkelen.quote:
GP van Europa verleden jaar.. nee, er komt geen regen... 5 minuten later wolkbreukquote:Op zondag 22 juni 2008 12:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik geloof dat er voorlopig geen regen wordt verwacht in Frankrijk. Alleen wat schaapjeswolkjes
quote:Op zondag 22 juni 2008 12:27 schreef Piles het volgende:
[..]
Het product is net af zeg maar? Dan kun je toch terugkijken hoe dat gegaan is, welke problemen je tegenkwam enzo?
Zoiets denk ikquote:Op zondag 22 juni 2008 12:30 schreef Californium het volgende:
[..]
En daarnaast een grote reflectie over de competenties e.d.?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |