Zet hem net aan... begin ze met het HE HOO HEEE HOOOOquote:Op zaterdag 21 juni 2008 15:21 schreef nicomart het volgende:
http://www.supportersclub-oranje.nl/Pages/SCO/Default.asp
Godverrededomme wat gaaf
das pas een binnenkomerquote:Op zaterdag 21 juni 2008 16:20 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Zet hem net aan... begin ze met het HE HOO HEEE HOOOO
Ik tot twee. maar nog steedsquote:Op zaterdag 21 juni 2008 16:56 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik lag tot half 2 in bed, dus geenvoor mij
Ik tot half 1, maar ben nog niet helemaal uitgeslapen.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 16:56 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik lag tot half 2 in bed, dus geenvoor mij
half 11 was ik wakker, geen zin om uit bed te gaan, dus weer verder geslapenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 16:58 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik tot half 1, maar ben nog niet helemaal uitgeslapen.
Ik ken het.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 17:06 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
half 11 was ik wakker, geen zin om uit bed te gaan, dus weer verder geslapen
dat is altijd fijnquote:Op zaterdag 21 juni 2008 17:07 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik ken het.
Ik werd ook al eens om 7:30 ofzo wakker, maar ja, toen had ik er nog geen 4 uur slaap op zitten, dus besloot ik ook maar dat ik nog even bleef liggen. Daarna werd ik pas weer om 12:30 wakker.
Kreeg om tien voor acht een sms'je of ik onze zanger ook op kon halen, of alstie met de bus moest komen.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 17:08 schreef Cuegirllie het volgende:
Werd rond 10 een keer wakker, kom je erahter dat je gesmst bent, met je duffe kop sms je iets terug wantja met 4 uur slaap komt er niet veel zinnigs uit.. om vervolgens weer lekker te slapen
Ja hoor, met jou ook?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 17:16 schreef Cuegirllie het volgende:
Hoi kiwi.. alles goed?
Daar kun jij dan niks aan doen.. of wist je van te voren dat hij zou smsen?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 17:16 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Kreeg om tien voor acht een sms'je of ik onze zanger ook op kon halen, of alstie met de bus moest komen.
Werd 9 uur wakker
Ja ook wel, moe hequote:Op zaterdag 21 juni 2008 17:18 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Ja hoor, met jou ook?
Heb zin in vanavond!
Haha nee, dat niet inderdaadquote:Op zaterdag 21 juni 2008 17:21 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Daar kun jij dan niks aan doen.. of wist je van te voren dat hij zou smsen?
Dean
Hehe, vetquote:Op zaterdag 21 juni 2008 17:17 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik heb gisteren trouwens wel voor het eerst een bruiloft zien eindigen in een circle pit op Angel of Death van Slayer.
en nu ga ik zeggen dat jij Renate heetquote:Op zaterdag 21 juni 2008 17:45 schreef Cuegirllie het volgende:
Gister een fotoshoot gehad met Logician, hier 2 resultaten ervan
Ikke
Logician en ik
Haha.. mooi tochquote:Op zaterdag 21 juni 2008 17:46 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
en nu ga ik zeggen dat jij Renate heet
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 17:45 schreef Cuegirllie het volgende:
Gister een fotoshoot gehad met Logician, hier 2 resultaten ervan
Ikke
Logician en ik
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 17:49 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
en dat je bij mij in de klas hebt gezeten
mijne is inderdaad met een Squote:Op zaterdag 21 juni 2008 17:51 schreef Cuegirllie het volgende:![]()
uh hoi![]()
En die van jou met een S toch?![]()
En je bril is wegof was dat al een tijd toen?
![]()
Wel een komisch moment in iedergevalquote:Op zaterdag 21 juni 2008 17:54 schreef Piles het volgende:
Ik kom weer op het goede moment binnen
Hallloooo
dat blijktquote:Op zaterdag 21 juni 2008 17:57 schreef Piles het volgende:
De (internet)wereld is af en toe eng klein
*schriktquote:
Dat kun je wel zeggenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 17:57 schreef Piles het volgende:
De (internet)wereld is af en toe eng klein
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 17:58 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik kwam op een heel klein forum pas mn overbuurman tegen
Ik ga alleen naar de stad ;')quote:Op zaterdag 21 juni 2008 18:00 schreef Piles het volgende:
En, zijn hier nog mensen vanavond? Of vlucht iedereen naar de kroeg / stad / vrienden?
ik ga beneden tv kijken, dus niet op FOK!quote:Op zaterdag 21 juni 2008 18:00 schreef Piles het volgende:
En, zijn hier nog mensen vanavond? Of vlucht iedereen naar de kroeg / stad / vrienden?
Ik kwam hier eens mijn nichtje tegen die ik al jaren niet meer gesproken had. Wellicht post ze hier nog wel, mogelijk onder een andere naam, maar inmiddels heb ik alweer een aantal jaar geen contact meer met haar.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 17:58 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik kwam op een heel klein forum pas mn overbuurman tegen
Blijf gewoon thuis, en pc en tv staan hier zo'n beetje naast elkaarquote:Op zaterdag 21 juni 2008 18:01 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik ga alleen naar de stad ;')
En jij?
Dan is thuis zitten idd gewoon erg lekkerquote:Op zaterdag 21 juni 2008 18:06 schreef Piles het volgende:
[..]
Blijf gewoon thuis, en pc en tv staan hier zo'n beetje naast elkaar![]()
Ben moe van het werk, dus ben blij dat ik ff kan zitten
Over 5 minuten is de volgende klaarquote:Op zaterdag 21 juni 2008 18:21 schreef ReMcOrE het volgende:
kut voor je
ik heb broodjes, valt weinig aan te verknoeien
Die smiliequote:
Gaat 100% lukken ouwequote:Op zaterdag 21 juni 2008 18:35 schreef Californium het volgende:
[..]
Die smilieen hoi
Smakelijk met je bbq
Relaxedquote:Op zaterdag 21 juni 2008 18:35 schreef Houniet het volgende:
[..]
Gaat 100% lukken ouwe. Beamer komt zo ook
.
Hey heb je de pics gezien (zie vorige pagina)quote:
Ik vind ze super kewlquote:Op zaterdag 21 juni 2008 18:40 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Hey heb je de pics gezien (zie vorige pagina)
zijn kewl geworden he?
Veel plezierquote:Op zaterdag 21 juni 2008 18:40 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik ga naar vriendenlekker bbqen etc!
Ben er klaar voor, over 10 min weg!
tnxquote:
Internetstreamquote:Op zaterdag 21 juni 2008 18:51 schreef The_Dean het volgende:
Pa wil een film zien, en ik heb geen vrienden om naar toe te gaan om het voetbal even te kijken.
Via internet is het ook te zien, moet je even rondkijken op ek2008.nos.nl ofzo. Waar het precies staat weet ik niet, ik heb het nog niet gebruikt, maar schijnt wel prima te werken.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 18:51 schreef The_Dean het volgende:
Pa wil een film zien, en ik heb geen vrienden om naar toe te gaan om het voetbal even te kijken.
Ook geen tweede tv ergens?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 18:51 schreef The_Dean het volgende:
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 18:54 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Via internet is het ook te zien, moet je even rondkijken op ek2008.nos.nl ofzo. Waar het precies staat weet ik niet, ik heb het nog niet gebruikt, maar schijnt wel prima te werken.
had ie het maar eerder moeten aangevenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 18:55 schreef Piles het volgende:
[..]
Zulke plannen moet je echt eerder bedenken![]()
Waar is hier?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 18:54 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ook geen tweede tv ergens?
Kom gezellig hierheen
Woon in Enschede al een aantal jaartjes.. (4 om precies te zijnquote:Op zaterdag 21 juni 2008 18:57 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Waar is hier?
Haaksbergen... ken wel iemand die daar woont trouwens
Voetbal kijken is altijd gezellig, of je nou een tv hebt of nietquote:Op zaterdag 21 juni 2008 18:56 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
had ie het maar eerder moeten aangeven
ik woon erquote:Op zaterdag 21 juni 2008 18:57 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Waar is hier?
Haaksbergen... ken wel iemand die daar woont trouwens
Dat doen we dus ook..quote:Op zaterdag 21 juni 2008 19:02 schreef Piles het volgende:
[..]
Als jullie elkaar kennen wordt het echt eng
Nee slimmerdquote:Op zaterdag 21 juni 2008 19:03 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat doen we dus ook..![]()
Toen kwam je net binnen zetten he
Ik ken jou nietquote:
Die ke ik nietquote:Op zaterdag 21 juni 2008 19:02 schreef The_Dean het volgende:
Ene Bart Ten Thije. Werkte eerst op de vliebasis in Leeuwarden. Nu weet ik niet precies.
Weet niet of je wat into auto's bent, maar hij reed eerst een grijze verlaagde Golf 2, nu een donkergroene Golf 4, met luchtvering [zo nu en dan verlaagd, airride] met grote grijs/zwarte velgen.
Oe, Hyves! Hebbes!
http://ba--no7.hyves.nl/
quote:
Naja, je weet maar nooit, zo groot is Haaksbergen verder ook nietquote:
die ken ik, is kameraad van mijquote:Op zaterdag 21 juni 2008 19:02 schreef The_Dean het volgende:
Ene Bart Ten Thije. Werkte eerst op de vliebasis in Leeuwarden. Nu weet ik niet precies.
Weet niet of je wat into auto's bent, maar hij reed eerst een grijze verlaagde Golf 2, nu een donkergroene Golf 4, met luchtvering [zo nu en dan verlaagd, airride] met grote grijs/zwarte velgen.
Oe, Hyves! Hebbes!
http://ba--no7.hyves.nl/
Nee klopt, maar ik ken relatief weinig mensen daarquote:Op zaterdag 21 juni 2008 19:05 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Naja, je weet maar nooit, zo groot is Haaksbergen verder ook niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |