Zo. Problem solved.quote:Op zondag 22 juni 2008 23:33 schreef Fixers het volgende:
[..]
Hoe verklaar je dit gaatje dan?
[ afbeelding ]
Ook vliegtuig, ook aluminium, ook holle buis tegen een gebouw van gewapend beton. Dan was dat vliegtuig al behoorlijk verzwakt, er was immers al een motor in het IJsselmeer gedonderd en wilde de piloot koste wat kost níet op die flat mikken.
Daar heb je alleen veel doden voor nodig. De kaping draagt daar niet toe bij.quote:Op zondag 22 juni 2008 21:00 schreef KoosDubbelKoets het volgende:
[..]
Dat zou misschien niet het gewenste effect hebben.
De wereld moest geschokt worden door die aanslag. Diep genoeg geraakt om de oorlogen in Afghanistan en Irak goed te vinden.
Het laatste poepje van Paris' hondje word nog verfilmt.quote:
Ik denk dat een raketaanval minder schokkend is voor het publiek. De hele tragedie van de passagiers werd niet voor niets zo snel mogelijk verfimd.
Bij de bijlmerramp lag het grootste deel van het vliegtuig voor de flat.quote:Hoe verklaar je dit gaatje dan?
Ook vliegtuig, ook aluminium, ook holle buis tegen een gebouw van gewapend beton. Dan was dat vliegtuig al behoorlijk verzwakt, er was immers al een motor in het IJsselmeer gedonderd en wilde de piloot koste wat kost níet op die flat mikken.
Ik vind die beeldvervalsing anders niet zo vaag.quote:ik heb net September Clues gekeken.... en ja er zijn wel wat vage dingen aan de hand hier. Maarja dat er iets niet in de haak is hier kan ieder denkend mens je wel vertellen
quote:Papierversnipperaar: Op zondag 22 juni 2008 21:19 schreef Papierversnipperaar het volgende:
KoosDubbelKoets: HEt gaat niet om de hoeveelheid energie.
Dat is weldegelijk een factor, net als met het snijden van staal met water (schuurmiddel of niet) Een wolframen dart van KI munitie stelt weinig voor vergeleken met het pantser van een tank. De schade word veroorzaakt door de snelheid waarmee die pijl word afgeschoten. Vandaar ook de naam KInetisch munitie.
KoosDubbelKoets: Het gaat bij een botsing om het verschil in sterkte tussen de twee botsende voorwerpen.
Papierversnipperaar: Nee.
KoosDubbelKoets: Het zwakste object zal het meest vervormen.
Papierversnipperaar: Nou en. !!!!!
KoosDubbelKoets: Naarmate er meer energie wordt afgegeven zal de vervorming toenemen.
Papierversnipperaar: De vervorming van het gebouw ook.
KoosDubbelKoets: bladiebla Het kan dus nooit zo zijn dat het vliegtuig het gebouw invliegt. Het slaat ertegen te pletter.
Papierversnipperaar: Vergeet de ramen en de kerosine niet.
KoosDubbelKoets: Merk ook op dat een ingenieur van Boeing dezelfde mening heeft.
Papierversnipperaar: Wij van wc-eend verklaren dat wc-eend ongevaarlijk is.....
KoosDubbelKoets: Aluminium breekt net zo goed als het aan het eind van zijn rek is.
Papierversnipperaar: Met 800 km/h ramt het nog steeds een gebouw in. Staal vervormt zeer goed en neemt daarbij veel meer energie op dan alu. Het kan dus veel grotere klappen opvangen. En vergeet de ramen niet. En de kerosine. En de 800 km/uur/
Je gaat voor het gemak maar even voorbij aanhet feit dat beton weliswaar een brosser materiaal is dan staal, maar door het type constructie wel veel dikker is en dus veel meer massa heeft dan een staalconstructie met gevelplaten, wat dus resulteert in minder penetratie (haha, hij zei penetratie) bij een betonnen gebouw? Overigens staat dit:quote:Op maandag 23 juni 2008 03:10 schreef KoosDubbelKoets het volgende:
[..]
Bij de bijlmerramp lag het grootste deel van het vliegtuig voor de flat.
Niet erachter, niet door het gebouw heengegaan.
Daarbij ging het hier om een volgeladen vrachtvliegtuig tegen een betonnen gebouw. Beton kan geen zware klappen opvanhen. Het is een bros materiaal.
In NY praten we over een passagiersvliegtuig met wat maar voor 1/3 bezet was tegen een stalen gebouw. En staal is taai en neemt veel energie op bij vervorming.
M.a.w. : Als ie d'r in de Bijlmer niet doorkwam, dan zeker niet in NY.
Verder blijkt ook uit de foto's die ik hierboven gepost heb ( gezien ? ) hoe zwak zo'n vliegtuigromp is. Daar prik je echt niet mee door een stalen wand.
nog open, dus ipv alleen te quoten op posts waar je een makkelijk antwoord op hebt, doe hier je best ook eens voor.quote:Het doet er in dit geval weinig toe welk voorwerp het meest vervormd. Het vliegtuig kwam aanvliegen met een bepaalde snelheid. Bij de inslag transformeerde de aluminium romp wellicht in grote mate, maar de massa is nieet opeens als rook voor de zon verdwenen. Blijft dus over een finke massa die met een hoge snelheid tegen een aantal kolommen opvliegt die met name zijn ingericht op het verticaal afdragen van belasting en horizontale lijnbelasting die voortkomt uit wind. Niet op een plotselinge puntlast, met bijbehorende warmte-ontwikkeling. Het is helemaal niet ondeknbaar dat een dergelijke impact een torengebouw in laat storten.
Daar komt bij: Waarom zouden ze zo onbenullig veel moeite doen om het één en ander met een (op dat moment) rammelende digitale techniek op te lossen als ze er ook voor hadden kunnen keizen een echt vliegtuig het gebouw in kunnen laten vliegen, op afstand bestuurd? Waarom zouden ze voor één van de meets ingewikkelde high-tech oplossingen hebben gekozen die bovendien dus ook nog eens dusdanig slecht geregiseerd is dat het naar buiten komt door beeldmateriaal?
Beantwoord eerst deze vragen maar eens naar tevredenheid en kom dan nog eens met een onderbouwde berekening/beredenering waarom een aanvliegende massa niet een dermate hoge puntlast kan vormen dat een staalconstructie bezwijkt.
Zelfde als in het vorige topic hierover, de helft wordt doodgezwegen omdat er geen youtube filmpje met een verklarend antwoord over te vinden is.quote:Op maandag 23 juni 2008 07:46 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Je gaat voor het gemak maar even voorbij aanhet feit dat beton weliswaar een brosser materiaal is dan staal, maar door het type constructie wel veel dikker is en dus veel meer massa heeft dan een staalconstructie met gevelplaten, wat dus resulteert in minder penetratie (haha, hij zei penetratie) bij een betonnen gebouw? Overigens staat dit:
[..]
nog open, dus ipv alleen te quoten op posts waar je een makkelijk antwoord op hebt, doe hier je best ook eens voor.
Tijd om je feitenkennis wat op te poetsenquote:Op maandag 23 juni 2008 03:10 schreef KoosDubbelKoets het volgende:
[..]
Bij de bijlmerramp lag het grootste deel van het vliegtuig voor de flat.
Niet erachter, niet door het gebouw heengegaan.
Daarbij ging het hier om een volgeladen vrachtvliegtuig tegen een betonnen gebouw. Beton kan geen zware klappen opvanhen. Het is een bros materiaal.
In NY praten we over een passagiersvliegtuig met wat maar voor 1/3 bezet was tegen een stalen gebouw. En staal is taai en neemt veel energie op bij vervorming.
M.a.w. : Als ie d'r in de Bijlmer niet doorkwam, dan zeker niet in NY.
Verder blijkt ook uit de foto's die ik hierboven gepost heb ( gezien ? ) hoe zwak zo'n vliegtuigromp is. Daar prik je echt niet mee door een stalen wand.
Houd je er ook rekening mee dat het vliegtuig een druk cabine is? Dat ding is er op gebouwd om op kilometers hoogte aan de binnenkant nogsteeds 1 atmosfeer druk te hebben.quote:Op zondag 22 juni 2008 20:53 schreef KoosDubbelKoets het volgende:
Nu....we hebben een aluminium, dunwandige koker met daarop een neuskegel.
Die botst met hoge snelheid tegen een wand, die bestaat uit stalen kokerbalken die verbonden zijn d.m.v. stalen platen en die aan de achterkant gesteund worden door de betonnen vloeren.
Staal is sterker dan aluminium. De materiaaldikte van het staal zal veel groter zijn dan die van het aluminium.
Dat gebouw is veel sterker dan het vliegtuig. Dus het vliegtuig zal veel meer vervormen dan het gebouw.
Dit is logischerwijs, een slecht argument, omdat de simulatie is gebaseerd op bepaalde aannames. Die aannames kunnen heel goed verkeerd zijn. Ze hoeven maar voor 10 procent verkeerd te zijn en je hele verhaal klopt al niet.quote:Op maandag 23 juni 2008 09:40 schreef Erasmo het volgende:
Zou het trouwens niet mooi zijn als een universiteit alles doorrekende, simuleerde en het in een filmpje weergaf?
Waarom zou een simulatie een slecht argument zijn?quote:Op maandag 23 juni 2008 11:27 schreef BogardeRules het volgende:
[..]
Dit is logischerwijs, een slecht argument, omdat de simulatie is gebaseerd op bepaalde aannames. Die aannames kunnen heel goed verkeerd zijn. Ze hoeven maar voor 10 procent verkeerd te zijn en je hele verhaal klopt al niet.
Het ziet er allemaal heel overtuigend uit, maar totdat dit getest is, kan je niet met 100 procent zekerheid zeggen dat het echt zo gegaan is als op het filmpje
Begrijp me goed, ik zeg niet dat het NIET zo gegaan is, alleen dat een simulatie een slecht argument is.
Die simulatie is gebaseerd op natuurwetten en feiten over de bouw van het WTC en de 767, dat soort dingen valt redelijk accuraat uit te rekenen als je alle data hebt.quote:Op maandag 23 juni 2008 11:27 schreef BogardeRules het volgende:
[..]
Dit is logischerwijs, een slecht argument, omdat de simulatie is gebaseerd op bepaalde aannames. Die aannames kunnen heel goed verkeerd zijn. Ze hoeven maar voor 10 procent verkeerd te zijn en je hele verhaal klopt al niet.
Het ziet er allemaal heel overtuigend uit, maar totdat dit getest is, kan je niet met 100 procent zekerheid zeggen dat het echt zo gegaan is als op het filmpje
Begrijp me goed, ik zeg niet dat het NIET zo gegaan is, alleen dat een simulatie een slecht argument is.
Wat heeft dit met de no-planes theorie te maken? Misschien handiger als je een apart Pentagontopic opent anders gaan de discussies wel erg door elkaar lopen.quote:Op maandag 23 juni 2008 11:46 schreef BogardeRules het volgende:
Toch zou ik alle debunkers willen vragen wat ze dan van de volgende zaken denken:
1. Het instorten van WTC7
2. Het kleine gat in het Pentagon, en het onbeschadigde grasveld
3. Het achteroverdrukken door Bush van ALLE videobeelden rondom het Pentagon, inclusief die van een particulier tankstation. Gecombineerd met het vrijgeven van HEEEELE vage beelden, in feite 5 fotos is dit wel verdacht. Als er allemaal niets aan de hand was, waarom dan geen beelden vrijgeven?
de OP en Koets zijn wel stapelmesjogge natuurlijk, op basis van korrelige youtubes een samenzwering ontdekken ... pffffft.
ALS bush er iets mee te maken heeft, hou ik nog steeds vast aan een uit de hand gelopen "black ops", zoals hier de IRT-affaire.
Wat EVEN waarschijnlijk is, is dat de terroristen gewoonweg een zwakke plek hebben gevonden. Dat ze gewoon zooooooo simpel dachten, dat het in geen enkel plan stond. Ik bedoel, boxcutters, hoe kom je erop.
Het lijkt wel een beetje op Starwars (deel IV), met de terroristen als Luke, bush als Darth Vader en de doelen als de Death Star ...:) En toch weer niet, want Luke had het echt nog moeilijk zijn doel te raken, en deze jongens niet.
Inderdaad ALS ... Aangezien het zo uniek is dat een vliegtuig op die hoogte, met die snelheid, dat type gebouw binnenvliegt, weet ik niet zeker of al hun aannames ook terecht zijn.quote:Op maandag 23 juni 2008 11:41 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Die simulatie is gebaseerd op natuurwetten en feiten over de bouw van het WTC en de 767, dat soort dingen valt redelijk accuraat uit te rekenen als je alle data hebt.
volgens mij was het wtc gebouw geen kaal skelet, de simulatie mist dus behoorlijk wat factoren zoals binnenwanden, meubilair, isolatiemateriaal , etc.. dus om te beweren dat alles is doorberekent is wellicht wat overenthusiastquote:Op maandag 23 juni 2008 09:40 schreef Erasmo het volgende:
Zou het trouwens niet mooi zijn als een universiteit alles doorrekende, simuleerde en het in een filmpje weergaf?
Sorry hoor, maar dit is nogal flauw. Niet terzake doende.quote:Op maandag 23 juni 2008 12:03 schreef Detoxinox het volgende:
volgens mij was het wtc gebouw geen kaal skelet, de simulatie mist dus behoorlijk wat factoren zoals binnenwanden, meubilair, isolatiemateriaal , etc.. dus om te beweren dat alles is doorberekent is wellicht wat overenthusiast
quote:Op maandag 23 juni 2008 12:03 schreef Detoxinox het volgende:
[..]
volgens mij was het wtc gebouw geen kaal skelet, de simulatie mist dus behoorlijk wat factoren zoals binnenwanden, meubilair, isolatiemateriaal , etc.. dus om te beweren dat alles is doorberekent is wellicht wat overenthusiast
Welke aannamen heb je het precies over? Dat de relatie tussen kinetische energie en snelheid nog steeds klopt etc? Dat lijkt me een redelijk veilige aanname.quote:Op maandag 23 juni 2008 12:01 schreef BogardeRules het volgende:
[..]
Inderdaad ALS ... Aangezien het zo uniek is dat een vliegtuig op die hoogte, met die snelheid, dat type gebouw binnenvliegt, weet ik niet zeker of al hun aannames ook terecht zijn.
Dan moet je beter kijken. Hij staat er nml wel.quote:Ik heb in die video geen verwijzing gezien naar de wetenschappenlijke achtergrond.
Testen/simuleren met CGIquote:Totdat je dit experimenteel kan herhalen, weet je nooit zeker of het allemaal wel zo klopt.
Ik stel natuurlijk niet voor om zo'n toren te herbouwen en 5 of 6 keer een vliegtuig er in te jassen, maar het moet mogelijk zijn om dit om een andere manier real-live te testen, niet alleen met CGI.
In andere situaties waar CGI wordt gebruikt om iets te testen, volgt altijd een real-live test, bijvoorbeeld bij autos, windtunnels e.d. En DAAR zijn de meeste factoren wel bekend.
Mijn punt is: er zijn nogal wat onbekende grootheden hier. Die mensen zullen hun werk best goed doen, maar in DEZE situatie hebben ze nou juist NIET alle feiten bij handen.
Dit topic is blijkens de titel niet beperkt tot de no-planes theorie. Het gaat hier om ALLES van 9-11 En kom kom, je hebt toch geen polio of zo?quote:Op maandag 23 juni 2008 11:48 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Wat heeft dit met de no-planes theorie te maken? Misschien handiger als je een apart Pentagontopic opent anders gaan de discussies wel erg door elkaar lopen.
Sorry????quote:Op maandag 23 juni 2008 12:35 schreef ATuin-hek het volgende:
Testen/simuleren met CGIMisschien is het handig om meer van dergelijke termen etc. af te weten voor je er uitspraken over doet.
Maar zeggen dat er niet echt vliegtuigen de WTC torens zijn ingevlogen is toch wel van een andere orde hoor. Ik sluit niet uit dat Bush op de hoogte/regisseur was van de aanslagen, dat kan best, maar om daar nu zo'n fantasy-verhaal bij te verzinnen dat technisch uitermate moeilijk uit te voeren is terwijl er ook op veel eenvoudiger wijze iets dergelijks gesimuleerd had kunnen worden, door daadwerkelijk een vliegtuig in de torens te laten vliegen, dat is van de zotte natuurlijk.quote:Op maandag 23 juni 2008 12:49 schreef BogardeRules het volgende:
[..]
Dit topic is blijkens de titel niet beperkt tot de no-planes theorie. Het gaat hier om ALLES van 9-11 En kom kom, je hebt toch geen polio of zo?we kunnen best een aantal zaken tegelijk bespreken.
Open jij maar een apart pentagon topic
Gezien hoe nu belangrijke medewerkers en hoge ambtenaren van Bush nu bevestigen dat ze echt over alles gelogen hebben, Scott McClellan en die landsadvokaat, US Attorney David Iglesias, (werd ontslagen omdat hij weigerde politieke processen te voeren tegen Demokraten. Het aantal ontslagen US Attorneys onder de voorgaande 42 presidenten? NUL), ligt het voor de hand dat ze over 9-11 ook van alles verzonnen hebben.
Uitgaan van de goedheid van Bush in deze, oftewel de "Ik-kan-gewoonweg-niet-geloven-dat-Bush-echt-zo-EVIL-is" theorie,lijkt me nogal naief. Kan aan mij liggen, hoor!
![]()
![]()
Google die namen maar.
Simulatie modellering is meer dan enkel CGI, ik denk dat ie dat probeert te zeggen.quote:Op maandag 23 juni 2008 12:51 schreef BogardeRules het volgende:
[..]
Sorry????
Kijk als je gaat mierenneuken (mierUHneuken????) over dit soort dingen weet ik iig 1 ding over jou: dat je geen echte argumenten hebt.
Let wel, ik maak onderscheid tussen reallive testen en testen dmv CGI. Als er in jouw dialect een wezenlijk verschil is tussen "testen via CGI" en "simuleren via CGI", tsja, niet mijn probleem.
Hebben ze gecorrigeerd voor luchtdichtheid, op die hoogte, windsnelheid, etc.quote:Op maandag 23 juni 2008 12:35 schreef ATuin-hek het volgende:
Welke aannamen heb je het precies over? Dat de relatie tussen kinetische energie en snelheid nog steeds klopt etc? Dat lijkt me een redelijk veilige aanname.
Tsja, als ie van mij precisie verlangt laat ie dat dan ook zelf doen.quote:Op maandag 23 juni 2008 13:03 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Simulatie modellering is meer dan enkel CGI, ik denk dat ie dat probeert te zeggen.
Het is gewoon simpelweg fout. Met CGI kan je laten zien wat het model doet (als je niet tevreden bent met een tabel getalletjes). Dat heeft verder bar weinig met de modelvorming etc. te maken.quote:Op maandag 23 juni 2008 12:51 schreef BogardeRules het volgende:
[..]
Sorry????
Kijk als je gaat mierenneuken (mierUHneuken????) over dit soort dingen weet ik iig 1 ding over jou: dat je geen echte argumenten hebt.
Let wel, ik maak onderscheid tussen reallive testen en testen dmv CGI. Als er in jouw dialect een wezenlijk verschil is tussen "testen via CGI" en "simuleren via CGI", tsja, niet mijn probleem.
En ik zeg ook nergens dat er GEEN vliegtuigen het WTC zijn binnengevlogen. Zie mijn eerste post hier, over de 4 groepen mensen die hier van belang zijn.quote:Op maandag 23 juni 2008 13:01 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Maar zeggen dat er niet echt vliegtuigen de WTC torens zijn ingevlogen is toch wel van een andere orde hoor. Ik sluit niet uit dat Bush op de hoogte/regisseur was van de aanslagen, dat kan best, maar om daar nu zo'n fantasy-verhaal bij te verzinnen dat technisch uitermate moeilijk uit te voeren is terwijl er ook op veel eenvoudiger wijze iets dergelijks gesimuleerd had kunnen worden, door daadwerkelijk een vliegtuig in de torens te laten vliegen, dat is van de zotte natuurlijk.
Part 1, is juist de moeite waard om te kijkenquote:[b]Op zaterdag 21 juni 2008 14:02 schreef
van wtc gebouw 7 is ook raar, het gebouw stond ver van de twin towers en is toch ingestort?
en nog veel meer verdachte zaken, die zijn te zien in Fahrenheit 9/11, en laatst heb ik nog een andere documentaire gezien: Zeitgeist part 2 part 3 die de moeite waard zijn om te kijken. Oordeel zelf
Waarom zouden ze daar aannamen over moeten doen? De snelheid, vorm, dichtheid, massa etc. waren gewoon bekend, binnen een zekere foutmarge natuurlijk. Waar zou de luchtdichtheid dan voor nodig zijn?quote:Op maandag 23 juni 2008 13:06 schreef BogardeRules het volgende:
[..]
Hebben ze gecorrigeerd voor luchtdichtheid, op die hoogte, windsnelheid, etc.
het feit dat dit nog nooit eerder gebeurd leidt noodzakelijkerwijs tot de conclusies dat ze aannames hebben moeten maken over de graad van vervorming etc.
Dat zijn juist resultaten van het model, geen aannamen.quote:Ik zeg ook verder NIET dat er GEEN vliegtuig is binnengevlogen en zo. Ik zeg alleen dat die simulatie een aantal aannames heeft moeten maken, die niet getest zijn.
Bijvoorbeeld het aantal kolommen wat geknakt is en de mate daarvan.
De brandbaarheid van alle materialen, de snelheid van branden, en wat dat betekent voor de draagkracht.
Onder welke hoek alle kolommen geraakt zijn, en verdere consequenties, etc.
Natuurlijk moeten we dat niet doen. Niets is 100% zeker.quote:Voor de volledigheid en wetenschappenlijke geloofwaardigheid kan je dat soort dingen niet afdoen met schouderophalen van niet meer belangrijk. Ik zeg niet dat je dat doet.
Kijk, dingen als de "Intacte-neuskegel-theorie" zijn lachwekkend en makkelijk te ontkrachten. Dit betekent niet dat we alles in een simulatie klakkeloos moeten aannemen.
Misschien kan jij dan eens uitleggen hoe het komt dat alle complotten rond 9/11 wel geheim blijven en een simpel schandaal als met Monica Lewinsky niet.quote:Op maandag 23 juni 2008 13:21 schreef BogardeRules het volgende:
[..]
En ik zeg ook nergens dat er GEEN vliegtuigen het WTC zijn binnengevlogen. Zie mijn eerste post hier, over de 4 groepen mensen die hier van belang zijn.
quote:Op maandag 23 juni 2008 13:26 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Waarom zouden ze daar aannamen over moeten doen? De snelheid, vorm, dichtheid, massa etc. waren gewoon bekend, binnen een zekere foutmarge natuurlijk. Waar zou de luchtdichtheid dan voor nodig zijn?
[..]\
Bij een hogere luchtdichtheid vliegen brokstukken minder ver EN hebben minder kracht om kolommen te knakken. De luchtdichtheid is wel bekend, maar niet echt hoe materiaal zich gedraagt onder deze specifieke omstandigheden. Me dunkt dat balistiek niet ALLE antwoorden hierop geeft.
Dat zijn juist resultaten van het model, geen aannamen.Resultaten die getest zijn met de daadwerkelijke gegevens.
Dit moet je dan maar meer uitleggen want volgens mij haal je nu oorzaak en gevolg door elkaar
Natuurlijk moeten we dat niet doen. Niets is 100% zeker.
En dat is een groot deel van mijn punt. Jij gelooft deze mensen blijkbaar voor een groter deel dan ik. Daar kan ik verder ook niets aandoen. Ik ben gewoon net iets sceptischer dan jij. Hun site ziet er wel degelijk uit, dat is zo.
Denk je nou echt dat die luchtdichtheid zoveel uitmaakt bij dergelijke snelheden en massa's?quote:
En je kan zeggen dat een bepaald scenario onmogelijk, mogelijk of waarschijnlijk is. En dat is belangrijk gezien de geruchten over explosieven in het gebouw.quote:Op maandag 23 juni 2008 13:44 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat die luchtdichtheid zoveel uitmaakt bij dergelijke snelheden en massa's?
En nee ik haal geen oorzaak en gevolg door elkaar. Ze hoefde niet van te voren te weten welke kolommen daadwerkelijk 'geknakt' waren. Het is meer van mik een gesimuleerd vliegtuig tegen een gesimuleerd gebouw onder de omstandigheden voor zover die bekend waren (die nauwkeurigheid weer) en kijk wat er gebeurd. De resultaten daarvan kan je dan naast de realiteit leggen en aan de hand daarvan iets zeggen over de nauwkeurigheid van je model en/of gegevens.
Lewinsky is natuurlijk iets heel anders en "lekte uit " omdat monica ZELF het aan de grote klok ging hangen, via haar vriendin Linda Tripp die al hun gesprekken op band opnam EN omdat onze monica de sperma jurk bewaarde.quote:Op maandag 23 juni 2008 13:26 schreef SpaceSpiff het volgende:
[..]
Misschien kan jij dan eens uitleggen hoe het komt dat alle complotten rond 9/11 wel geheim blijven en een simpel schandaal als met Monica Lewinsky niet.
Er zijn zoveel dingen uitgelekt waarbij veel minder mensen betrokken waren dan bij 9/11. Het is gewoonweg onmogelijk om 9/11 in scene te zetten en niks uit te laten lekken daarover.
Kijk, het gevaar van de gekken is dat ze de mensen zoals ik, en bijvoorbeeld de Loose Change makers, die wel degelijk goede vragen stellen, overschaduwen.quote:Op [url=http://forum.fok.nl/topic/1167624/6/25#59624483]maandag 23 juni 2008/url] schreef BogardeRules het volgende:
In deze discussie zijn er 3 duidelijke groepen te onderscheiden:
1. de overduidelijke getikten en volslagen idioten die denken dat Bush wel effe bij 16 TV stations de boel kan saboteren, met CGI of whatever ... Hun aanwijzingen voor een complot zijn de meest krankzinnige: Niet de daad op zich is indicatie van samenzwering, nee nee, de volgens hen OVERDUIDELIJKE BEELDMANIPULATIE is HET bewijsstuk. We kunnen hier allemaal hartelijk om lachen, maar ze hebben toch een duidelijk en niet zo grappig doel en functie.
2. Mensen zoals Loose Change makers, die de beelden gebruiken om vragen te stellen. Zoals: wat zijn dat voor ontploffinkjes wanneer het gebouw instort? En: Hoe kan het dat WTC 7 instort?
3. Mensen die gewoon denken dat Bush de waarheid verteld: het waren de moslims, en ze deden het omdat moslims nu eenmaal GEK ZIJN en jaloers op onze DVD spelers, "vrijheid" en toegang tot meiskes met korte rokkies, in that order
En je punt is?quote:Op maandag 23 juni 2008 13:57 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
En je kan zeggen dat een bepaald scenario onmogelijk, mogelijk of waarschijnlijk is. En dat is belangrijk gezien de geruchten over explosieven in het gebouw.
Dat zo'n simulatie heel nuttig kan zijn.quote:
Sleutelwoord is hier KAN. En dat hangt af van of je aannames wel of niet kloppen.quote:Op maandag 23 juni 2008 14:02 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat zo'n simulatie heel nuttig kan zijn.
Ik moet hier nog iedere keer om grinniken!.quote:KoosDubbelKoets: Merk ook op dat een ingenieur van Boeing dezelfde mening heeft.
Papierversnipperaar: Wij van wc-eend verklaren dat wc-eend ongevaarlijk is.....
Krijgen we dat weer... Ze kunnen nog zo evil zijn. Als bepaalde dingen in de praktijk niet mogelijk zijn dan maakt dat geen donder uit.quote:Op maandag 23 juni 2008 14:13 schreef BogardeRules het volgende:
Er is rond 9-11 een aantal heel interessante onbeantwoorde vragen en Bush heeft steeds meer de schijn tegen zich:
1. Ze hebben aantoonbaar vaak gelogen over Irak en over andere dingen, waarom niet hierover? Het zijn een stelletje ideologische fanatici gebleken die voor een beetje verraad (doodstraf zaak) uit pure kinne sinne niet terugschrikken, de Valerie Plame zaak.
Dus?quote:2. Ze hebben er heeeeeeel veel politieke munt uitgeslagen
Dus? Zou jij dat niet doen dan?quote:3. De WTC1-2 was net voor 7 miljard verzekerd
Onzinquote:4. WTC7 stortte zomaar in
En nog meer onzin. Die heb je dan blijkbaar weten te missen.quote:5. Dat 4e vliegtuig is nooit gevonden. tenzij er onlangs een goede verklaring voor was, heb ik tot vorig jaar niets gezien wat kon verklaren dat er van het 4e vliegtuig alleen maar een gat in de grond is gevonden, wat zeker niet leek op crashes van andere toestellen. Als het allemaal zo kosher is, waarom zijn er dan tot zeker 4 jaar na dato nooit fotos gepubliceerd? Als dat wel zo is, heb ik ze gemist.
Dus?quote:6. De pentagon zaak.
eeeh en alles wat JIJ zegt is onzin, sliep uit! lekker puh, neh neh nuh neh neh!quote:Op maandag 23 juni 2008 15:03 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Krijgen we dat weer... Ze kunnen nog zo evil zijn. Als bepaalde dingen in de praktijk niet mogelijk zijn dan maakt dat geen donder uit.
[..]
Dus?
[..]
Dus? Zou jij dat niet doen dan?
[..]
Onzin
[..]
En nog meer onzin. Die heb je dan blijkbaar weten te missen.
[..]
Dus?
Als je je kop in het zand wil steken ga je gang. Ga dan alleen niet dergelijke domme (of leugenachtige) dingen posten.quote:Op maandag 23 juni 2008 15:08 schreef BogardeRules het volgende:
[..]
eeeh en alles wat JIJ zegt is onzin, sliep uit! lekker puh, neh neh nuh neh neh!
tsjonge jonge, ik ben helemaal verpletterd door je briljante redeneerkunst!!! "Onzin" super overtuigend.
Ik hoop dat je niet zo dom bent om te denken dat ik geloof wat Koets c.s. geloven ...
Je gaat al 5 posts niet in op de vragen die ik stel.
Als jij zo lui bent, span ik me ook niet meer in.
Dat het een controlled demolition was, blijkt uit de beelden, getuigenverklaringen en pure logica.quote:Op maandag 23 juni 2008 15:25 schreef nietzman het volgende:
WTC7..
En viel een flatgebouw tegenaan stelletje gekken, er miste een complete hoek uit, stond in lichterlaaie en hij viel wel degelijk één kant op.
"Boehoe controlled demolition.".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |