Thnx! 10-0 lijkt me ook wel wat idd!quote:
Zijn dit de kledingzaak waar Amanda in heeft gewerkt en de huizen die haar moeder volgens haar bezit?quote:Barry beheerde in Amsterdam de gokhallen in de Reguliersbreestraat en de Lange Niezel, die zijn moeder, Ria Eelzak, op haar naam had; hallen die de gemeente in 2005 sloot omdat Eelzak niet kon weerleggen dat ze waren opgezet van Mieremets misdaadvermogen.
In een gesprek dat in september 2005 heimelijk door de recherche werd opgenomen, vertelde John Mieremet dat Barry naar België was verhuisd nadat (topcrimineel) 'Holleeder hem op de sportschool expres hard liet slaan'. ,,Zijn hele benen zijn beurs. Zijn beenvliezen zijn helemaal stukgetrapt, tanden er uit. Dat heeft-ie niet verdiend.''
Kort na dat gesprek vertrok John Mieremet naar Thailand om daar een bungalowpark op te zetten - in de later vergeefs gebleken hoop dat hij zo letterlijk en figuurlijk uit beeld raakte van zijn rivalen. Barry reisde op en neer.
Met zijn moeder en zijn zus Kelly had Barry inmiddels in België wat bedrijven opgezet:
Tools & Textiles, dat was gevestigd in Neerpelts buurdorp Overpelt, en volgens de registers handelt in 'consumptieartikelen, kleding, kledingaccessoires en bont'.
Asia Properties, een in Neerpelt gevestigde NV voor het beheer van onroerende en roerende goederen in België en in het buitenland'.
Golden Enterprises, een firma voor de 'verhuur van woningen, exclusief sociale huurwoningen'.
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 11:41 schreef Dementor het volgende:
[..]
Er zijn genoeg mensen die hem eigenlijk best oke vinden maar tegen hem aan schoppen omdat hij geld heeft.
quote:Barry beheerde in Amsterdam de gokhallen in de Reguliersbreestraat en de Lange Niezel, die zijn moeder, Ria Eelzak, op haar naam had; hallen die de gemeente in 2005 sloot omdat Eelzak niet kon weerleggen dat ze waren opgezet van Mieremets misdaadvermogen.
En die zien we dus nooit meer terug......quote:Op zaterdag 21 juni 2008 11:56 schreef Gert het volgende:
Feit is in ieder geval dat zijn show zeer matig scoorde en dat hij is afgeserveerd.
Misschien een halfbroer die ze expres uit de publiciteit heeft gehouden oid, ik zou ook niet op TV erkennen dat 1 van de grootste topcriminelen mijn broer was als ik meedeed aan een spelshow denk ik.......quote:Op zaterdag 21 juni 2008 11:56 schreef Lobasca het volgende:
zijn moeder... heb Amanda nooit over een broer gehoord
Het is nu in ieder geval wél duidelijk waar Mamanda die prachtige grote ansichtkaart van kon betalen.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 11:55 schreef kahaarin het volgende:
Zijn dit de kledingzaak waar Amanda in heeft gewerkt en de huizen die haar moeder volgens haar bezit?![]()
The plot thickens......![]()
bron: http://headlines.nos.nl/forum.php/list_messages/539
nou ja, jullie zijn weer ff zoetquote:Op zaterdag 21 juni 2008 11:58 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Misschien een halfbroer die ze expres uit de publiciteit heeft gehouden oid, ik zou ook niet op TV erkennen dat 1 van de grootste topcriminelen mijn broer was als ik meedeed aan een spelshow denk ik.......
Onzin want als er iemand terugkomt is het Jensen wel.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 11:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
En die zien we dus nooit meer terug......Jensen
Jensen op de radio deed het goed en daarna met zijn wekelijkse show ging het nog beter.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 11:56 schreef Gert het volgende:
[..]
"Genoeg mensen"... zou het? En zouden die dan dus ook aanschoppen tegen alle andere mensen met veel geld? Ik vind dat geld-gedoe er een beetje met de haren bijgesleept eigenlijk. Er zijn denk ik vooral heel veel mensen zijn die het geen ruk interesseert of Jensen veel poen heeft, maar het gewoon een minne hond vinden.
Feit is in ieder geval dat zijn show zeer matig scoorde en dat hij is afgeserveerd.
Mwah.. ik vind het een gluiperd die precies weet wie hij wél en niet kan aanpakken. Likken naar boven, trappen naar onder. Slijmen met celebrities, maar ook een klasje zwakbegaafde meiden uitnodigen om ze samen met de studio uit te lachen om hun onnozele antwoorden op simpele vragen.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 12:12 schreef Dementor het volgende:
Dat hij vooral in het begin tegen allochtonen en links gespuis heeft aangetrapt werkt natuurlijk ook niet echt mee, maar goed ik heb het idee dat hij eigenlijk geen allemans vriend wil zijn.
Ben nu aan het zoeken hoeveel kinderen ze had en of er 3 dochters bij zitten, uit eigen huwelijk of uit een eerder huwelijk van haar partner.quote:– Weduwe Ria Eelzak: zij was de partner van de op 1 november 2005 vermoorde topcrimineel John Mieremet. Eelzak en haar kinderen erfden miljoenen uit onroerendgoedinvesteringen. Grote kans dat bij dat kapitaal crimineel geld zit. Ga maar na: het geld was belegd bij vastgoedtycoon Willem Endstra, die in augustus 2002 nota bene door Mieremet zelf in De Telegraaf was aangeduid als ‘de bank van de onderwereld’.
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 12:19 schreef Gert het volgende:
[..]
Mwah.. ik vind het een gluiperd die precies weet wie hij wél en niet kan aanpakken. Likken naar boven, trappen naar onder. Maar goed, je bent geloof ik fan van 'm dus we komen niet verder.
Ik wil dat Gordon in de ring gaat "sparren" met Jamie.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 12:20 schreef noekje het volgende:
De leukste aflevering van Jensen was metGordon Ramsay
.
Dat was het.
Ik wil dat Gordon voor mij gaat koken.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 12:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik wil dat Gordon in de ring gaat "sparren" met Jamie.
Nah, doe mij maar Hazes i.p.v. van een stel Jehova eikels die mij te vroeg wakker maken zodat ik nu langer op m'n nagels zit te bijten voordat de wedstrijd begint....quote:Op zaterdag 21 juni 2008 12:21 schreef Dementor het volgende:
Dat ze daar niet knettergek van Andre Hazes worden.
Mijn Jehova's, doen altijd een post it op de wachttoren met, vriendelijke groet Aafke en ....nog wat.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 12:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nah, doe mij maar Hazes i.p.v. van een stel Jehova eikels die mij te vroeg wakker maken zodat ik nu langer op m'n nagels zit te bijten voordat de wedstrijd begint....
Ik krijg ze ook wel eens aan de deur, een bloedmooie dame met daar achter haar moeder.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 12:26 schreef noekje het volgende:
[..]
Mijn Jehova's, doen altijd een post it op de wachttoren met, vriendelijke groet Aafke en ....nog wat.
Ik ben te lief daarvoor. Ik laat ze altijd uitpraten enzo en als ik er dan niet ben doen ze dat zo.
Die prachtige grote ansichtkaart waar Brian zo prachtig over kon zingenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 11:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is nu in ieder geval wél duidelijk waar Mamanda die prachtige grote ansichtkaart van kon betalen.
Thuissssssssssssssssssssssssssss (bij Manuquote:Op zaterdag 21 juni 2008 12:27 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Die prachtige grote ansichtkaart waar Brian zo prachtig over kon zingen
Als je ze uit laat praten staan ze zomaar een veertien dagen bij je voordeur.......quote:Op zaterdag 21 juni 2008 12:26 schreef noekje het volgende:
[..]
Mijn Jehova's, doen altijd een post it op de wachttoren met, vriendelijke groet Aafke en ....nog wat.
Ik ben te lief daarvoor. Ik laat ze altijd uitpraten enzo en als ik er dan niet ben doen ze dat zo.
Niet dat ik er tussen ga staan, tijd is geweest, maar dat vind ik nu wel weer mooi. Een stad als Basel die volledig lam wordt gelegd door Oranjequote:Op zaterdag 21 juni 2008 12:25 schreef Dementor het volgende:
Wat een idioten daar in Basel.
Ik weet het maar Aafke is écht heel aardig.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 12:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Als je ze uit laat praten staan ze zomaar een veertien dagen bij je voordeur.......
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 12:32 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik weet het maar Aafke is écht heel aardig.
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 12:24 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik wil dat Gordon voor mij gaat koken.
Gordon
zegt heel vaak,' Fuck me!'
'Yes please,' denk ik dan.
Yes please!quote:Op zaterdag 21 juni 2008 12:35 schreef Gert het volgende:
[..]
En dat hij iemand die twee uur lang zijn best gedaan heeft op een mooie hors d'oeuvre, toesnauwt "That's disgusting, you stupid cunt", erotiseert zeker alleen nog maar meer.
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 12:52 schreef BONG4002 het volgende:
Goedemiddag
ff een kort bezoekje van Bongetje want ik moet zo weg (ga dit weekend gezellig naar mn moeder)
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 12:52 schreef BONG4002 het volgende:
Goedemiddag
ff een kort bezoekje van Bongetje want ik moet zo weg (ga dit weekend gezellig naar mn moeder)
Haha, ja soms wel idd, raak er weleens in verstriktquote:Op zaterdag 21 juni 2008 12:57 schreef Gert het volgende:
[..]Jij bent ook af en toe een persiflage op jezelf hè.
![]()
Veel plezier bij mama Bongetje.
Ze woont vlakbij Amersfoort/Hilversum (daar tussen in) dus ja, best een behoorlijke afstandquote:Op zaterdag 21 juni 2008 12:58 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Beetje ja![]()
Is het ver naar je moeder?
Mogen we raden?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 12:59 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ze woont vlakbij Amersfoort/Hilversum (daar tussen in) dus ja, best een behoorlijke afstand
Ik had elders verwachtquote:Op zaterdag 21 juni 2008 12:59 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ze woont vlakbij Amersfoort/Hilversum (daar tussen in) dus ja, best een behoorlijke afstand
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:02 schreef BONG4002 het volgende:
[..]Nee Baarn ligt tussen Amersfoort en Hilversum.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Soest ook, maar daar woont ze niet.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee Baarn ligt tussen Amersfoort en Hilversum.
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 12:52 schreef Dementor het volgende:
Zometeen boodschappen halen.
Zaterdag = druk winkelcentrum en bemoeizuchte buren.
Nee maar ik ben ook helemaal niet bang dat.. moment, deurbel.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:07 schreef Lobasca het volgende:
Is iedereen die verband zag hier tussen Ria Eelzak en Amanda, nu geliquideerd?
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee maar ik ben ook helemaal niet bang dat.. moment, deurbel.
Heb gekliktquote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee Baarn ligt tussen Amersfoort en Hilversum.
ja, helaas wel, ik spreek vanuit de hel de hemelquote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:07 schreef Lobasca het volgende:
OMGquote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee maar ik ben ook helemaal niet bang dat.. moment, deurbel.
7e hemel skattie, niks mis meequote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:12 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ja, helaas wel, ik spreek vanuit de hel de hemel
Manu, Gert is onderweg naar jou, as we speakquote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:12 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ja, helaas wel, ik spreek vanuit de hel de hemel
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:13 schreef Disana het volgende:
Ik ben niet geband op Nowlive. Valt me mee. Sukkels.
Je bent een relatie met Sly aangegaan ?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:13 schreef Disana het volgende:
Ik ben niet geband op Nowlive. Valt me mee. Sukkels.
Doodeng, cliniclownsquote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Voetbal en nog eens voetbal... en of je de cliniclowns wilt steunen.
Cliniclowns
Bespeur ik daarin een ondertoon van kritiek? Ik hou wel van pittige mannen!quote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:15 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Je bent een relatie met Sly aangegaan ?
goedkope kutschoenen, zijn normale loopschoenen, moet nog nette,zwarte,loop schoenen hebben en sportschoenen dus budget begint een beetje op te rakenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:13 schreef Lobasca het volgende:
[..]
7e hemel skattie, niks mis mee![]()
Wat voor skoenen had je nou kocht? Toch geen kicksen, hè?
Ik denk dat je mijn ondertoon van jaloezie bespeurt. Ik wil ook een Echte Ventquote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Bespeur ik daarin een ondertoon van kritiek?
Ja he? Die spanning, dat je als je gezellig samen thuis zit steeds verdacht moet zijn op een vloek of een scheldkanonnade omdat zijn team niet scoort ofzo. En dat je uitgaat en dat ie dan zijn pitbull meeneemt omdat vijanden nou eenmaal overal op de loer liggen.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:17 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik denk dat je mijn ondertoon van jaloezie bespeurt. Ik wil ook een Echte Vent
die voor de duivel nog niet bang is, en aan het hoofd staat van het grootste forum
van Nederland.
Dan blijf je vanavond maar gezellig maar een keer thuis voetbal kijken, ipv al je geld in een louche shoarmatent te spenderenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:17 schreef Manu82 het volgende:
[..]
goedkope kutschoenen, zijn normale loopschoenen, moet nog nette,zwarte,loop schoenen hebben en sportschoenen dus budget begint een beetje op te raken
Over welke cliniclown hebben we het nu? Die wil ik best sponseren.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja he? Die spanning, dat je als je gezellig samen thuis zit steeds verdacht moet zijn op een vloek of een scheldkanonnade omdat zijn team niet scoort ofzo. En dat je uitgaat en dat ie dan zijn pitbull meeneemt omdat vijanden nou eenmaal overal op de loer liggen.
Spanning is echt erotiserend
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:19 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dan blijf je vanavond maar gezellig maar een keer thuis voetbal kijken, ipv al je geld in een louche shoarmatent te spenderen
Sly is meer een teleclown. Misschien wil Peter de link naar zijn sukkelmuziekje nog eens posten.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:21 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Over welke cliniclown hebben we het nu? Die wil ik best sponseren.
En Sly heeft geen borsthaar. Daar word ik ook helemaal opgewonden vanquote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja he? Die spanning, dat je als je gezellig samen thuis zit steeds verdacht moet zijn op een vloek of een scheldkanonnade omdat zijn team niet scoort ofzo. En dat je uitgaat en dat ie dan zijn pitbull meeneemt omdat vijanden nou eenmaal overal op de loer liggen.
Spanning is echt erotiserend
Binnenkort laat ie jouw hele sig op zijn buik zetten.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:23 schreef PeterNB het volgende:
[..]
En Sly heeft geen borsthaar. Daar word ik ook helemaal opgewonden van![]()
(Alleen die NL-tattoo vinnik wat minder)
http://www1.evilshare.com/1481128a-8d1f-102b-8d56-00a0c993e9d6quote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Sly is meer een teleclown. Misschien wil Peter de link naar zijn sukkelmuziekje nog eens posten.
Dat heet tegenwoordig 'Rondturken'.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:21 schreef Manu82 het volgende:
[..]
![]()
Ik heb wel met turkistan staan springen toen ze scoorden![]()
Maar ik mocht dan niet mee in de auto toen ze gingen rondtoeteren
En ik zit vanavond verplicht bij Tarzan met m'n radio in m'n oor![]()
De vorige keer vergat ik hem op te slaan.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:24 schreef PeterNB het volgende:
[..]
http://www1.evilshare.com/1481128a-8d1f-102b-8d56-00a0c993e9d6
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Sly is meer een teleclown. Misschien wil Peter de link naar zijn sukkelmuziekje nog eens posten.
Daar rusten EIGENLIJK auteursrechten op. Maar die draag ik voor SLy natuurlijkquote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Binnenkort laat ie jouw hele sig op zijn buik zetten.
Tarzan is volgens mij het vriendje van Jamal ofzo, enige voordeel is dat Chantal Janzen er wel bij isquote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:25 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Uhhh...wil ik weten wie of wat Tarzan is?
Alsof je een keus hebt. 'Jij moet goed om je heen kijken makker. Komt goed jochie.'quote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:26 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Daar rusten EIGENLIJK auteursrechten op. Maar die draag ik voor SLy natuurlijk
GAARNE af/over
Appeltjes Schillen met Sly - Vanaf maandag bij de Ikonquote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Alsof je een keus hebt. 'Jij moet goed om je heen kijken makker. Komt goed jochie.'
Nee hoor, je denkt toch niet dat ik bang ben voor autobommen ofsow, ik zit lekker in het zonnetje.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:07 schreef Lobasca het volgende:
Kijk mensen, dit is een appelboor. Daarmee roppen we het hart uit de appel. Voila!quote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:30 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Appeltjes Schillen met Sly - Vanaf maandag bij de Ikon
Hoi, hoi. Deze vraag heeft niks met Slaaaaaaaj te maken maar heb jij nog een link naar een live feed van BB UK, ik kan er geeneen meer vinden.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:27 schreef Disana het volgende:
Alsof je een keus hebt. 'Jij moet goed om je heen kijken makker. Komt goed jochie.'
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:34 schreef beequeen het volgende:
Deze vraag heeft niks met Slaaaaaaaj te maken
Gezelli!!!quote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nee hoor, je denkt toch niet dat ik bang ben voor autobommen ofsow, ik zit lekker in het zonnetje.
Vanavond tijdens de voetbalwedstrijd ben ik weer van de partij, HUP HOLLAND HUP.![]()
![]()
Je denkt toch niet dat ik bang ben voor dat suuuukkuuuultje hè?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:35 schreef PeterNB het volgende:
Oooooeeeeeehhh...............kijk nou uit Queenie !!!
Da's allemaal heel ingewikkeld geworden. Ik zat vannacht met een mysterieuze dgk fokster op een site waar ze het met elke dag een ander wachtwoord willen doorgeven. Ik kan dat krijgen maar ik heb nog geen idee hoe.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hoi, hoi. Deze vraag heeft niks met Slaaaaaaaj te maken maar heb jij nog een link naar een live feed van BB UK, ik kan er geeneen meer vinden.
Nou........uit betrouwbare bronnen hoorde ik dat Sly met 1 ademstootquote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat ik bang ben voor dat suuuukkuuuultje hè?
Is dat LS?quote:
Ah, thanks.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:39 schreef Disana het volgende:
Da's allemaal heel ingewikkeld geworden. Ik zat vannacht met een mysterieuze dgk fokster op een site waar ze het met elke dag een ander wachtwoord willen doorgeven. Ik kan dat krijgen maar ik heb nog geen idee hoe.
Ondertussen is dit niet ideaal (je kunt het bijvoorbeeld niet uit zetten), maar beter dan niets:
http://live.yahoo.com/BonanzaTV
http://www.reallydesperate.com/bb.html
Je hebt pmquote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ah, thanks.![]()
Dat wachtwoordengedoe weet ik van, dat veranderen ze idd dagelijks. Gisteren was het ystudio1 en dat zou de volgende dag ystudio2 worden enz. No way dat ik daar nu mee binnenkom daar, vreemd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |