De vorige keer vergat ik hem op te slaan.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:24 schreef PeterNB het volgende:
[..]
http://www1.evilshare.com/1481128a-8d1f-102b-8d56-00a0c993e9d6
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Sly is meer een teleclown. Misschien wil Peter de link naar zijn sukkelmuziekje nog eens posten.
Daar rusten EIGENLIJK auteursrechten op. Maar die draag ik voor SLy natuurlijkquote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Binnenkort laat ie jouw hele sig op zijn buik zetten.
Tarzan is volgens mij het vriendje van Jamal ofzo, enige voordeel is dat Chantal Janzen er wel bij isquote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:25 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Uhhh...wil ik weten wie of wat Tarzan is?
Alsof je een keus hebt. 'Jij moet goed om je heen kijken makker. Komt goed jochie.'quote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:26 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Daar rusten EIGENLIJK auteursrechten op. Maar die draag ik voor SLy natuurlijk
GAARNE af/over
Appeltjes Schillen met Sly - Vanaf maandag bij de Ikonquote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Alsof je een keus hebt. 'Jij moet goed om je heen kijken makker. Komt goed jochie.'
Nee hoor, je denkt toch niet dat ik bang ben voor autobommen ofsow, ik zit lekker in het zonnetje.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:07 schreef Lobasca het volgende:
Is iedereen die verband zag hier tussen Ria Eelzak en Amanda, nu geliquideerd?
Kijk mensen, dit is een appelboor. Daarmee roppen we het hart uit de appel. Voila!quote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:30 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Appeltjes Schillen met Sly - Vanaf maandag bij de Ikon
Hoi, hoi. Deze vraag heeft niks met Slaaaaaaaj te maken maar heb jij nog een link naar een live feed van BB UK, ik kan er geeneen meer vinden.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:27 schreef Disana het volgende:
Alsof je een keus hebt. 'Jij moet goed om je heen kijken makker. Komt goed jochie.'
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:34 schreef beequeen het volgende:
Deze vraag heeft niks met Slaaaaaaaj te maken
Gezelli!!!quote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nee hoor, je denkt toch niet dat ik bang ben voor autobommen ofsow, ik zit lekker in het zonnetje.
Vanavond tijdens de voetbalwedstrijd ben ik weer van de partij, HUP HOLLAND HUP.![]()
![]()
Je denkt toch niet dat ik bang ben voor dat suuuukkuuuultje hè?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:35 schreef PeterNB het volgende:
Oooooeeeeeehhh...............kijk nou uit Queenie !!!
Da's allemaal heel ingewikkeld geworden. Ik zat vannacht met een mysterieuze dgk fokster op een site waar ze het met elke dag een ander wachtwoord willen doorgeven. Ik kan dat krijgen maar ik heb nog geen idee hoe.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hoi, hoi. Deze vraag heeft niks met Slaaaaaaaj te maken maar heb jij nog een link naar een live feed van BB UK, ik kan er geeneen meer vinden.
Nou........uit betrouwbare bronnen hoorde ik dat Sly met 1 ademstootquote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat ik bang ben voor dat suuuukkuuuultje hè?
Is dat LS?quote:
Ah, thanks.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:39 schreef Disana het volgende:
Da's allemaal heel ingewikkeld geworden. Ik zat vannacht met een mysterieuze dgk fokster op een site waar ze het met elke dag een ander wachtwoord willen doorgeven. Ik kan dat krijgen maar ik heb nog geen idee hoe.
Ondertussen is dit niet ideaal (je kunt het bijvoorbeeld niet uit zetten), maar beter dan niets:
http://live.yahoo.com/BonanzaTV
http://www.reallydesperate.com/bb.html
Je hebt pmquote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ah, thanks.![]()
Dat wachtwoordengedoe weet ik van, dat veranderen ze idd dagelijks. Gisteren was het ystudio1 en dat zou de volgende dag ystudio2 worden enz. No way dat ik daar nu mee binnenkom daar, vreemd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |