abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zaterdag 21 juni 2008 @ 11:51:58 #1
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_59573948
Vanavond ook !
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  zaterdag 21 juni 2008 @ 11:55:05 #2
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_59573995
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 11:51 schreef Gert het volgende:
Vanavond ook !
Thnx! 10-0 lijkt me ook wel wat idd! -
quote:
Barry beheerde in Amsterdam de gokhallen in de Reguliersbreestraat en de Lange Niezel, die zijn moeder, Ria Eelzak, op haar naam had; hallen die de gemeente in 2005 sloot omdat Eelzak niet kon weerleggen dat ze waren opgezet van Mieremets misdaadvermogen.

In een gesprek dat in september 2005 heimelijk door de recherche werd opgenomen, vertelde John Mieremet dat Barry naar België was verhuisd nadat (topcrimineel) 'Holleeder hem op de sportschool expres hard liet slaan'. ,,Zijn hele benen zijn beurs. Zijn beenvliezen zijn helemaal stukgetrapt, tanden er uit. Dat heeft-ie niet verdiend.''

Kort na dat gesprek vertrok John Mieremet naar Thailand om daar een bungalowpark op te zetten - in de later vergeefs gebleken hoop dat hij zo letterlijk en figuurlijk uit beeld raakte van zijn rivalen. Barry reisde op en neer.
Met zijn moeder en zijn zus Kelly had Barry inmiddels in België wat bedrijven opgezet:
Tools & Textiles, dat was gevestigd in Neerpelts buurdorp Overpelt, en volgens de registers handelt in 'consumptieartikelen, kleding, kledingaccessoires en bont'.

Asia Properties, een in Neerpelt gevestigde NV voor het beheer van onroerende en roerende goederen in België en in het buitenland'.
Golden Enterprises, een firma voor de 'verhuur van woningen, exclusief sociale huurwoningen'.
Zijn dit de kledingzaak waar Amanda in heeft gewerkt en de huizen die haar moeder volgens haar bezit?
The plot thickens......

bron: http://headlines.nos.nl/forum.php/list_messages/539
be nice or go away
pi_59574006
zijn moeder... heb Amanda nooit over een broer gehoord
Dolf is de baas
Insaantje
  Moderator zaterdag 21 juni 2008 @ 11:56:36 #4
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_59574015
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 11:41 schreef Dementor het volgende:

[..]

Er zijn genoeg mensen die hem eigenlijk best oke vinden maar tegen hem aan schoppen omdat hij geld heeft.

"Genoeg mensen"... zou het? En zouden die dan dus ook aanschoppen tegen alle andere mensen met veel geld? Ik vind dat geld-gedoe er een beetje met de haren bijgesleept eigenlijk. Er zijn denk ik vooral heel veel mensen zijn die het geen ruk interesseert of Jensen veel poen heeft, maar het gewoon een minne hond vinden.

Feit is in ieder geval dat zijn show zeer matig scoorde en dat hij is afgeserveerd.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_59574023
quote:
Barry beheerde in Amsterdam de gokhallen in de Reguliersbreestraat en de Lange Niezel, die zijn moeder, Ria Eelzak, op haar naam had; hallen die de gemeente in 2005 sloot omdat Eelzak niet kon weerleggen dat ze waren opgezet van Mieremets misdaadvermogen.
Go hard or go home
pi_59574031
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 11:56 schreef Gert het volgende:

Feit is in ieder geval dat zijn show zeer matig scoorde en dat hij is afgeserveerd.
En die zien we dus nooit meer terug...... Jensen
  zaterdag 21 juni 2008 @ 11:58:22 #7
145755 kahaarin
pi_59574038
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 11:56 schreef Lobasca het volgende:
zijn moeder... heb Amanda nooit over een broer gehoord
Misschien een halfbroer die ze expres uit de publiciteit heeft gehouden oid, ik zou ook niet op TV erkennen dat 1 van de grootste topcriminelen mijn broer was als ik meedeed aan een spelshow denk ik.......
be nice or go away
  Moderator zaterdag 21 juni 2008 @ 11:58:50 #8
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_59574043
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 11:55 schreef kahaarin het volgende:

Zijn dit de kledingzaak waar Amanda in heeft gewerkt en de huizen die haar moeder volgens haar bezit?
The plot thickens......

bron: http://headlines.nos.nl/forum.php/list_messages/539
Het is nu in ieder geval wél duidelijk waar Mamanda die prachtige grote ansichtkaart van kon betalen.
pi_59574047
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 11:58 schreef kahaarin het volgende:

[..]

Misschien een halfbroer die ze expres uit de publiciteit heeft gehouden oid, ik zou ook niet op TV erkennen dat 1 van de grootste topcriminelen mijn broer was als ik meedeed aan een spelshow denk ik.......
nou ja, jullie zijn weer ff zoet
Dolf is de baas
Insaantje
pi_59574190
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 11:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

En die zien we dus nooit meer terug...... Jensen
Onzin want als er iemand terugkomt is het Jensen wel.
  † In Memoriam † zaterdag 21 juni 2008 @ 12:12:09 #12
187254 Giertje
lets all make believe
pi_59574217
jensen is als onkruid het vergaat helaas niet
Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first
pi_59574222
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 11:56 schreef Gert het volgende:

[..]

"Genoeg mensen"... zou het? En zouden die dan dus ook aanschoppen tegen alle andere mensen met veel geld? Ik vind dat geld-gedoe er een beetje met de haren bijgesleept eigenlijk. Er zijn denk ik vooral heel veel mensen zijn die het geen ruk interesseert of Jensen veel poen heeft, maar het gewoon een minne hond vinden.

Jensen op de radio deed het goed en daarna met zijn wekelijkse show ging het nog beter.
BN'ers trokken Jensen heel vaak niet en begonnen hem zwart te maken.
Omdat hij toevallig niet de giddy giddy doet met een vrouw ieder weekend is het meteen een homo
Dat hij vooral in het begin tegen allochtonen en links gespuis heeft aangetrapt werkt natuurlijk ook niet echt mee, maar goed ik heb het idee dat hij eigenlijk geen allemans vriend wil zijn.

Ik wil het hier eigenlijk wel bij laten.
  Moderator zaterdag 21 juni 2008 @ 12:19:36 #14
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_59574336
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 12:12 schreef Dementor het volgende:
Dat hij vooral in het begin tegen allochtonen en links gespuis heeft aangetrapt werkt natuurlijk ook niet echt mee, maar goed ik heb het idee dat hij eigenlijk geen allemans vriend wil zijn.
Mwah.. ik vind het een gluiperd die precies weet wie hij wél en niet kan aanpakken. Likken naar boven, trappen naar onder. Slijmen met celebrities, maar ook een klasje zwakbegaafde meiden uitnodigen om ze samen met de studio uit te lachen om hun onnozele antwoorden op simpele vragen.
Maar goed, je bent geloof ik fan van 'm dus we komen niet verder.
pi_59574354
Het is alweer feest in Basel op de live stream

http://www.supportersclub-oranje.nl/
pi_59574355
De leukste aflevering van Jensen was met Gordon Ramsay .
Dat was het.
Go hard or go home
  zaterdag 21 juni 2008 @ 12:20:54 #17
145755 kahaarin
pi_59574360
quote:
– Weduwe Ria Eelzak: zij was de partner van de op 1 november 2005 vermoorde topcrimineel John Mieremet. Eelzak en haar kinderen erfden miljoenen uit onroerendgoedinvesteringen. Grote kans dat bij dat kapitaal crimineel geld zit. Ga maar na: het geld was belegd bij vastgoedtycoon Willem Endstra, die in augustus 2002 nota bene door Mieremet zelf in De Telegraaf was aangeduid als ‘de bank van de onderwereld’.
Ben nu aan het zoeken hoeveel kinderen ze had en of er 3 dochters bij zitten, uit eigen huwelijk of uit een eerder huwelijk van haar partner.
be nice or go away
pi_59574361
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 12:19 schreef Gert het volgende:

[..]

Mwah.. ik vind het een gluiperd die precies weet wie hij wél en niet kan aanpakken. Likken naar boven, trappen naar onder. Maar goed, je bent geloof ik fan van 'm dus we komen niet verder.

Fan is een groot woord maar ik kan hem soms wel waarderen.
pi_59574382
Dat ze daar niet knettergek van Andre Hazes worden.
  Moderator zaterdag 21 juni 2008 @ 12:22:45 #20
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_59574397
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 12:20 schreef noekje het volgende:
De leukste aflevering van Jensen was met Gordon Ramsay .
Dat was het.
Ik wil dat Gordon in de ring gaat "sparren" met Jamie.
  † In Memoriam † zaterdag 21 juni 2008 @ 12:23:32 #21
187254 Giertje
lets all make believe
pi_59574409
ik word na een keer luisteren al gek van hazes
Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first
pi_59574419
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 12:22 schreef Gert het volgende:

[..]

Ik wil dat Gordon in de ring gaat "sparren" met Jamie.
Ik wil dat Gordon voor mij gaat koken.
Gordon zegt heel vaak,' Fuck me!'
'Yes please,' denk ik dan.
Go hard or go home
pi_59574424
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 12:21 schreef Dementor het volgende:
Dat ze daar niet knettergek van Andre Hazes worden.
Nah, doe mij maar Hazes i.p.v. van een stel Jehova eikels die mij te vroeg wakker maken zodat ik nu langer op m'n nagels zit te bijten voordat de wedstrijd begint....
pi_59574441
Wat een idioten daar in Basel.
pi_59574454
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 12:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Nah, doe mij maar Hazes i.p.v. van een stel Jehova eikels die mij te vroeg wakker maken zodat ik nu langer op m'n nagels zit te bijten voordat de wedstrijd begint....
Mijn Jehova's, doen altijd een post it op de wachttoren met, vriendelijke groet Aafke en ....nog wat.
Ik ben te lief daarvoor. Ik laat ze altijd uitpraten enzo en als ik er dan niet ben doen ze dat zo.
Go hard or go home
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')