abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 21 juni 2008 @ 13:45:45 #101
133414 Joesse
Surrender your ego
pi_59576025
We hebben een sterk scorend vermogen, dus geen reden voor angst! We zullen misschien wel een doelpuntje tegenkrijgen maar al met al zijn die Russen echt niet zo heel sterk, m.u.v. een enkele speler. Oranje
  zaterdag 21 juni 2008 @ 13:46:12 #102
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_59576035
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 10:05 schreef wdn het volgende:
Plus die ene slechte wedstrijd hebben we nog niet gehad...
Of moet ik de hele kwalificatie daarvoor in de plaats nemen?

Ik ben verdomme nu al nerveus
Voetbalwetten zijn er om gebroken te worden.

En de 3e wedstrijd was wel (ietwat) slechter.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  zaterdag 21 juni 2008 @ 13:47:51 #103
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_59576078
Ik heb een raar gevoel, laat ze AUB winnen!!
The Most Incredible, Baby
  zaterdag 21 juni 2008 @ 13:56:15 #104
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_59576271
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 13:46 schreef thedeedster het volgende:

[..]

Voetbalwetten zijn er om gebroken te worden.

En de 3e wedstrijd was wel (ietwat) slechter.
Oh ja Roemenie. Wat een zuigwedstrijd was dat

Op de BBC hadden ze net een voorbeschouwing."Nederland zou dit moeten winnen maar je weet maar nooit" was het commentaar.
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
pi_59576328
pi_59576337
Dit gaat gewoon moeilijk worden. Tegen Spanje vond ik de Russen ook zeer behoorlijk voetballen. Behalve achterin, want ze stonden komisch te verdedigenn. Dat hebben ze in die andere wedstrijden verbeterd. kan je wel zeggen dat het zwakkere tegenstand is, wat waar is, maar soms gaat het simpel weg om goed positioneren en weten waar je de ruimte laat en dan ben je al een heel eind.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
  zaterdag 21 juni 2008 @ 13:59:16 #107
182233 thedeedster
pi_59576341
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 10:50 schreef JaZekerZ het volgende:

[..]

En dát is nou vaak het probleem van ons Nederlanders

Nonchalance, arrogantie

Alleen met voldoende aanzien voor de Russen winnen we. Zij hebben immers niets te verliezen en kunnen veel ontspannender spelen. Groot voordeel. Op TV, in de kroeg en bij m'n familie: iedereen doet net alsof de Russen slechts een formaliteit zijn. In dat geval gaan we het nog lastig krijgen.

ik sluit zelfs niet uit dat ze ons eruit trappen omdat we eventjes niet opletten (hoeft immers toch niet bij de Russen, want daar lopen we zo overheen).

Dus ja: Pas als we de cub werkelijk hebben is er reden tot juichen. Eerder nog niet!
Hoezo hebben de russen niets te verliezen?

Heel moskou loopt te blaten dat ze kampioen gaan worden
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_59576404
hup Holland hup
pi_59576444
Zenuwen, nu al
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
  zaterdag 21 juni 2008 @ 14:09:09 #110
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_59576567
150.000 zijn nu al in Basel op de been
pi_59576578
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 13:25 schreef Aanvoerder het volgende:
Oranje muts: Check
Oranje polsband: Check
Oranje shirt: Check
Nederlandse vlag: Check
Nederlands elftal vest: Check
Hm... zal ik nog m'n oranje stropdas erbij doen?
Van alle ek's en wk's die ik heb meegemaakt was het moment (meestal halverwege het tournooi) waarop ik mijn oranje spullen uit de kast haalde het omslagpunt en verloren we.

Vandaag voorzichtig de auto versierd met een leeuw die nu aan de spiegel bungelt, oranje voetballen op de hoedeplank en een sticker op de achterruit.

Als we verliezen heb ik het gedaan
  zaterdag 21 juni 2008 @ 14:10:10 #112
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_59576589
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 13:34 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Pas om 21.40?
Oepsie!

Nu minder dan 400 minuten nog!
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_59576644
Ik heb er zo’n zwaar gevoel bij. Ze spelen gewoon al té goed. Ze hebben het geluk van ’88 maar ik moet de laatste dagen zo vaak aan ’92 denken toen ze de wereldkampioen met 3-1 van de mat veegden en in de knock-outfase wel even van campingelftal Denemarken gingen winnen….
pi_59576682
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 14:12 schreef OranjeGevoel het volgende:
Ik heb er zo’n zwaar gevoel bij. Ze spelen gewoon al té goed. Ze hebben het geluk van ’88 maar ik moet de laatste dagen zo vaak aan ’92 denken toen ze de wereldkampioen met 3-1 van de mat veegden en in de knock-outfase wel even van campingelftal Denemarken gingen winnen….
Alleen waren de wedstrijden tegen het GOS en Schotland toen niet om aan te zien.
pi_59576686
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 13:59 schreef mcyodogg het volgende:
Tegen Spanje vond ik de Russen ook zeer behoorlijk voetballen. Behalve achterin, want ze stonden komisch te verdedigenn.
Ik vond ze ronduit zwak tegen Spanje. Achterin deden ze maar heel weinig, en voorin hadden ze veel te veel tijd nodig.
  zaterdag 21 juni 2008 @ 14:15:10 #116
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_59576691
Turkije heeft het geluk van een winnaar van een EK.
Ik denk alleen dat en winnen van Duitsland en winnen van Nederland/Rusland./Spanje/Italie 2 bruggen te ver is
pi_59576698

Zal hij vanavond spelen?
  zaterdag 21 juni 2008 @ 14:16:09 #118
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_59576699
heel erg slecht gevoel

ik heb zo'n voorgevoel dat de Russsen ons pakken
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
  zaterdag 21 juni 2008 @ 14:18:21 #119
182233 thedeedster
pi_59576743
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 14:15 schreef wdn het volgende:
Ik denk alleen dat en winnen van Duitsland en winnen van Nederland/Rusland./Spanje/Italie 2 bruggen te ver is
Als NL de helft van dat geluk krijgt...

Ik snap al die posters niet die over het geluk van Nederland praten. Het is niet dat we al ballen op de paal of lat hebben gezien. Zo'n van der Sar verdient echt niet zijn euries met koekenbakken.
pi_59576764
Mooi voetbal is meegenomen. Toch zie ik nu liever 3x 1-0 winst dan 2x 5-0 en 1x 1-2.
pi_59576786
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 14:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]

"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_59576793
Zolang er er maar geen strafschoppen moeten worden genomen...dat is te zenuwslopend..
The secret of getting ahead is getting started
pi_59576797
quote:
[ afbeelding ]
!
pi_59576835
quote:Ik snap al die posters niet die over het geluk van Nederland praten. Het is niet dat we al ballen op de paal of lat hebben gezien. Zo'n van der Sar verdient echt niet zijn euries met koekenbakken.

Klopt. Sar is echt geweldig. Hier spreekt evenwel een fan die al bagger sch*t als de tegenstander op goal schiet. En dat is in de laatste drie wedstrijden maar wat vaak voorgekomen.
  zaterdag 21 juni 2008 @ 14:23:22 #125
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_59576838
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 14:18 schreef thedeedster het volgende:

[..]

Als NL de helft van dat geluk krijgt...

Ik snap al die posters niet die over het geluk van Nederland praten. Het is niet dat we al ballen op de paal of lat hebben gezien. Zo'n van der Sar verdient echt niet zijn euries met koekenbakken.
We hebben een goede verdediging maar 1 die wel gaatjes laat vallen. Een verdediging die de opponent dus de kans geeft te schieten maar die niet genoeg ruimte geeft om de hoeken te bereiken. Daardoor kan VDS tot nu toe steeds op de goede plek staan.

VDS is tot nu toe niet echt getest lijkt me. Wat is het aantal keren dat hij een snoekduik moest maken of een bal net onder de lat vandaan moest halen? 0? 1?

Rusland heeft slechte backs. En 1 extreem goede voetballer.

Ik denk dat het erop aankomt dat er vroeg een Nederlands goal moet vallen.Dan kunnen we de aanvallers van Rusland dubbel dekken en over de backs heen counteren.

Maar ik ben geen expert
pi_59576933
Is er een chat op IRC waar over dit onderwerp wordt gediscussieerd?
pi_59576967
quote:
[ afbeelding ]

Zal hij vanavond spelen?
Hoop het van wel, heeft tot nu toe heel goed gespeeld zou het raar vinden als hij niet in de basis staat.
pi_59577108
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 14:23 schreef wdn het volgende:

[..]

We hebben een goede verdediging maar 1 die wel gaatjes laat vallen. Een verdediging die de opponent dus de kans geeft te schieten maar die niet genoeg ruimte geeft om de hoeken te bereiken. Daardoor kan VDS tot nu toe steeds op de goede plek staan.

VDS is tot nu toe niet echt getest lijkt me. Wat is het aantal keren dat hij een snoekduik moest maken of een bal net onder de lat vandaan moest halen? 0? 1?

Rusland heeft slechte backs. En 1 extreem goede voetballer.

Ik denk dat het erop aankomt dat er vroeg een Nederlands goal moet vallen.Dan kunnen we de aanvallers van Rusland dubbel dekken en over de backs heen counteren.

Maar ik ben geen expert
Slechte backs? Daar blijkt wel uit dat je geen expert bent ja

Vond het wel interessant wat De Visser en Been gisteren bij Studio Sportzomer zeiden. Waar het gevaar vandaan komt bij de Russen is duidelijk maar hoe je dat opvangt is de vraag. Ik denk dat we niet achter hun backs aan moeten gaan lopen, ze spelen eigenlijk niet echt met buitenste middenvelders dus dan kunnen onze backs die van hun wel opvangen.

Ben het wel met je eens dat we weer moeten proberen vroeg te scoren, het spel met een goal op zak ligt ons toch goed tot nu toe.
AFC Ajax - Manchester United FC - Tottenham Hotspur FC - Roberto Baggio
pi_59577460
Ik kan de wedstrijd niet eens kijken. Toch, om maar eens met een quote uit een ander forum te spreken, sch**t ik nu al zeven kleuren bagger.... Heb er echt geen goed gevoel bij. Jullie optimistische gedachten kunnen daar niets aan veranderen. Ik zie nu al voor me op teletekst pagina 801 als ik straks kijk: "Rusland schakelt Nederland uit". ...... Ik hoop echt verschrikkelijk dat ik het mis heb.
pi_59577485
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 14:38 schreef DemonCleaner het volgende:

[..]

Vond het wel interessant wat De Visser en Been gisteren bij Studio Sportzomer zeiden. Waar het gevaar vandaan komt bij de Russen is duidelijk maar hoe je dat opvangt is de vraag. Ik denk dat we niet achter hun backs aan moeten gaan lopen, ze spelen eigenlijk niet echt met buitenste middenvelders dus dan kunnen onze backs die van hun wel opvangen.

Ben het wel met je eens dat we weer moeten proberen vroeg te scoren, het spel met een goal op zak ligt ons toch goed tot nu toe.
Verdedigend zijn de backs in ieder geval niet goed.
Aanvallend wel maar de hoofdtaak van een back blijft toch verdedigen.
pi_59577490
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 14:15 schreef wdn het volgende:
Ik zat er vanmorgen nog aan te denken: ik zal niet raar opkijken als Turkije dit toernooi wint.
pi_59577584
Net als Denemarken 92 en Griekenland 04. Onverwachtte winnaars.
pi_59577611
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 14:55 schreef sjimz het volgende:

[..]

Verdedigend zijn de backs in ieder geval niet goed.
Aanvallend wel maar de hoofdtaak van een back blijft toch verdedigen.
Niet in het systeem van die Russen

Maar ze zijn inderdaad verdedigend wat zwakker, daar kunnen wij prima gebruik van maken. Zou ik eigenlijk wel graag Robben op links zien en Sneijder centraler. Maar het zo laten als tegen Italië lijkt me ook prima.
AFC Ajax - Manchester United FC - Tottenham Hotspur FC - Roberto Baggio
pi_59577679
Ik had die trage Zweden toch liever.
  zaterdag 21 juni 2008 @ 15:11:08 #135
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_59577782
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 14:38 schreef DemonCleaner het volgende:

[..]

Die backs van Rusland zijn niet geweldig. Dat kon je zien tegen Spanje.
Tegen Zweden werd Rusland NIET getest. En tegen de Grieken al helemaal niet.
De backs van Rusland zijn gevaarlijk bij de aanval.

Bij de backs ligt onze kans Ideaal voor Nederland dat wel
  zaterdag 21 juni 2008 @ 15:22:33 #136
182233 thedeedster
pi_59578067
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 14:23 schreef wdn het volgende:

[..]

Maar ik ben geen expert
Als je veel goals scoort, dan valt de eerste logischerwijs (redelijk) vroeg, dus dat komt wel goed!
pi_59578420
Wat was de statistiek ook alweer? Elk Europees (misschien ook wel Wereld) Kampioen in het verleden had op zijn minst 1 slechte wedstrijd (verlies).

Of heb ik Sportzomer niet goed gevolgd gisteren .
  zaterdag 21 juni 2008 @ 15:42:03 #138
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_59578474
Remco: ik heb het niet gezien maar dat klopt wel. Tijdens elk tournooi is er altijd een slechte wedstrijd van de kampioen. Maar het is niet altijd meteen ook een verliespartij.

Maar zoals al eerder gepost hier: statistieken zijn er om niet te volgen
pi_59578604
Wat je wat het met Guus H. is? Hij is superieur in de 'underdog' positie...

Hij zoekt zich de laatste tijd teams uit die eigenlijk niet veel te verliezen hebben en ziet de uitdaging om zo'n team ver in een toernooi te brengen.
Wat heeft hij te verliezen?
En omdat hij dan vanuit die underdog positie speelt levert dat toch vaker goede resultaten want wie verwacht er wat van?
pi_59578747
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 15:42 schreef wdn het volgende:
Remco: ik heb het niet gezien maar dat klopt wel. Tijdens elk tournooi is er altijd een slechte wedstrijd van de kampioen. Maar het is niet altijd meteen ook een verliespartij.

Maar zoals al eerder gepost hier: statistieken zijn er om niet te volgen "doorbroken" te worden
.

Al zijn statistieken genomen op lange termijn vaak wel "zorgwekkend" als ze in je nadeel zijn. Snel slecht spelen dus en met een gelukje winnen, hebben we dat ook weer gehad .
  zaterdag 21 juni 2008 @ 16:06:57 #141
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_59579080
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 15:52 schreef RemcoW85 het volgende:

[..]

.

Al zijn statistieken genomen op lange termijn vaak wel "zorgwekkend" als ze in je nadeel zijn. Snel slecht spelen dus en met een gelukje winnen, hebben we dat ook weer gehad .
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 15:47 schreef Poison-Ivy het volgende:
Wat je wat het met Guus H. is? Hij is superieur in de 'underdog' positie...

Hij zoekt zich de laatste tijd teams uit die eigenlijk niet veel te verliezen hebben en ziet de uitdaging om zo'n team ver in een toernooi te brengen.
Wat heeft hij te verliezen?
En omdat hij dan vanuit die underdog positie speelt levert dat toch vaker goede resultaten want wie verwacht er wat van?
Ja, hij stapt in bij een land. Ziet goede individuele spelers die niet een team vormen en vormt daar een team. Dan loopt het 9 van de 10 keer goed .
Overigens is het enige wat hij kan stellen is dat hij nu 3x de poule is doorgekomen. Meer niet he.
pi_59579119
We gaan verliezen :(:(:(:(:(:(:( Hiddink flikt het altijd weer.
Bodybuilding #1
Hardlopen #2
pi_59579204
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 16:06 schreef wdn het volgende:

[..]

[..]

Ja, hij stapt in bij een land. Ziet goede individuele spelers die niet een team vormen en vormt daar een team. Dan loopt het 9 van de 10 keer goed .
Overigens is het enige wat hij kan stellen is dat hij nu 3x de poule is doorgekomen. Meer niet he.
Korea dan?
pi_59579206
Ab Klink vertegenwoordigt de NL regering, dat komt dus wel goed
  zaterdag 21 juni 2008 @ 16:15:24 #145
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_59579261
150.000 zijn aanwezig .
quote:

Chaos voor Oranjeparade verwacht
door onze speciale verslaggevers
BASEL - De autoriteiten in Basel hebben bekend gemaakt dat het aantal van 150.000 Nederlandse supporters is gehaald. Mogelijk zijn er nog meer onderweg.

Velen kunnen vanavond geen onderdak vinden.

Intussen is de temperatuur opgelopen tot boven de 31 graden. EHBO- posten hebben de handen vol om de voetbalfans die teveel hebben gedronken weer op de benen te krijgen. De Zwitserse brandweer heeft zaterdag even na drie uur grote waterspuiten aangezet op de Kaserne-Riviera, het feestplein in Basel waar duizenden Oranjefans feestvieren. Het water moet de supporters de nodige verkoeling geven.

Naar verwachting zal het een behoorlijke chaos worden als rond 17.00 uur de tienduizenden Oranjefans naar het stadion vertrekken voor de Oranjeparade. De stad zit nu al compleet verstopt.
  Redactie Frontpage zaterdag 21 juni 2008 @ 16:33:23 #146
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_59579623
ik krijg er zin in en ik begin te hopen op een overwinning

just for tonight just maybe we made it
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
  zaterdag 21 juni 2008 @ 17:06:03 #147
138668 SjonLok
Veel voor weinig
pi_59580479
Komop he, Rusland stelde geen reet voor tegen Spanje. Zweden was een zwakke tegenstander. En Griekenland is een van de meest dramatische teams van de laatste decennia.

Maar wat heeft Rusland nou echt laten zien? Niks om bang van te worden denk ik. Zal wel 6-1 worden voor Nederland denk ik.
pi_59580600
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 17:06 schreef SjonLok het volgende:
Komop he, Rusland stelde geen reet voor tegen Spanje. Zweden was een zwakke tegenstander. En Griekenland is een van de meest dramatische teams van de laatste decennia.

Maar wat heeft Rusland nou echt laten zien? Niks om bang van te worden denk ik. Zal wel 6-1 worden voor Nederland denk ik.
Dat dus.
Keep the faith!!
pi_59580749
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 15:40 schreef RemcoW85 het volgende:
Wat was de statistiek ook alweer? Elk Europees (misschien ook wel Wereld) Kampioen in het verleden had op zijn minst 1 slechte wedstrijd (verlies).

Of heb ik Sportzomer niet goed gevolgd gisteren .
Die "slechte" wedstrijd was tegen Roemenie. Kun je nagaan.
pi_59580788
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 17:06 schreef SjonLok het volgende:

Eens.
pi_59580848
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 16:33 schreef Etcetera het volgende:
just for tonight just maybe we made it
Is er geen liedje met die tekst?
pi_59580961
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 17:19 schreef RemcoW85 het volgende:

[..]

Is er geen liedje met die tekst?

pi_59581085
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 17:23 schreef Kw4Kje het volgende:

[..]

.....

Alsnog bedankt .
pi_59581515
Lekker nummer inderdaad, goed gekozen!

Just for tonight
Just maybe we'll make it
Sing like you want this
Sing like you want this

Ik verstond altijd i.p.v. Sing het woord Seems ...misschien vind ik dat woord (seems) nog beter eigenlijk
pi_59581571
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 16:08 schreef Kerol het volgende:
We gaan verliezen :(:(:(:(:(:(:( Hiddink flikt het altijd weer.
Als je het zo bekijkt: Hiddink verloor ook op WK98, WK02 en WK06. Gezien deze lijn, zal dat nu weer gebeuren.
  zaterdag 21 juni 2008 @ 17:48:20 #156
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_59581588
2-0
pi_59581662
4-1 voor Holland uiteraard
pi_59581962
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 17:50 schreef Poison-Ivy het volgende:
pi_59582006
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 17:50 schreef Poison-Ivy het volgende:

Victory!
pi_59582127
Weer Mathijsen Liever Bouma of Heitinga.
pi_59582147
2-1.
pi_59582213
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 18:06 schreef Kw4Kje het volgende:

[..]

Victory!
Alles komt goed Overwinning is onuitstelbaar
pi_59582217
16-0
Koning.
pi_59582234
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 18:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
Weer Mathijsen Liever Bouma of Heitinga.
Mathijsen vind ik ook niks
pi_59582239
Waarom trouwens weer dezelfde opstelling?

Nederland - Frankrijk
1ste helft: 1 doelpunt
2de helft (met robben en v persie): 3 doelpunten

zaterdag 21 juni 2008 @ 18:20:39 #166
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_59582279
1-0, Goal van Sneijder na een perfecte counter. Nadat beide Russische backs naar voren zijn opgekomen, zijn de 2 statische, centrale verdedigers niet in staat om het Nederlands elftal meer tegen te houden.
pi_59582335
Ik denk dat het beter is zo, eerst die Russen moe spelen en dan als wapen Robben en Van Persie erin
pi_59582381
Maakt me geen zak uit of Nederland er na vanavond uit ligt. Ze hebben goed gespeeld en ik heb er tot nu toe van genoten
pi_59582392
Waar halen jullie de opstelling trouwens vandaan?
Brutal. Fucking. Metal.
pi_59582422
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 18:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Waar halen jullie de opstelling trouwens vandaan?
Is toch nog niet bekend? Uur voor de wedstrijd
pi_59582524
Mja, er wordt al wel volop over gepraat hierboven
Brutal. Fucking. Metal.
pi_59582553
We doen maar wat
  zaterdag 21 juni 2008 @ 18:33:26 #173
133414 Joesse
Surrender your ego
pi_59582579
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 18:30 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Mja, er wordt al wel volop over gepraat hierboven
vermoedelijke opstelling, was bij het 6-uur journaal
  zaterdag 21 juni 2008 @ 18:34:15 #174
13330 RAILGUNNER
Més que un club
pi_59582604
Ik zou Robben en van Persie laten invallen, na 45 á 60 minuten.
Ook zou ik een verdediger achter de hand houden voor als Boula het toch niet trekt.
pi_59582618
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 18:33 schreef Joesse het volgende:

[..]

vermoedelijke opstelling, was bij het 6-uur journaal
Ooow ok
thanks!
Brutal. Fucking. Metal.
pi_59582740
19:40 wordt de opstelling bekend gemaakt.
  Moderator / FOK!Fotograaf zaterdag 21 juni 2008 @ 18:43:55 #177
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_59582820
3-1 lijkt me.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  zaterdag 21 juni 2008 @ 18:44:46 #178
52871 Blight
Supersized.
pi_59582840
Zenuwen, maar toch ook vertrouwen!
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
pi_59582870
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 18:44 schreef Blight het volgende:
Zenuwen, maar toch ook vertrouwen!
Hetzelfde hier, normaliter vol vertrouwen omdat we simpelweg beter zijn, maar ben altijd bang voor scheidsrechterlijke dwalingen ofzow in ons nadeel waardoor we evengoed onderuit gaan.
pi_59582962
Geen zin om alle topics terug te lezen, kan iemand mij vertellen of Boulahrouz in de basis komt te staan?
  zaterdag 21 juni 2008 @ 18:53:18 #181
13330 RAILGUNNER
Més que un club
pi_59582994
Kijk eens 4 posts boven je! Wordt om 19.40 bekend gemaakt.
pi_59583052
Ben zo bang dat Boulah het niet op kan brengen en dat hij een fout gaat maken
pi_59583354
Opstelling (onder voorbehoud):
Van der Sar; Boulahrouz, Ooijer, Mathijsen, Van Bronckhorst; De Jong, Van der Vaart; Kuyt, Sneijder, Robben; Van Nistelrooy.

Bron: sportweek.nl

Engelaar er dus uit en Robben erin
  zaterdag 21 juni 2008 @ 19:10:54 #184
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_59583381
Slechte opstelling. Van Persie zit er niet in. Robben wel
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  zaterdag 21 juni 2008 @ 19:11:16 #185
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_59583397
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 18:55 schreef andre347 het volgende:
Ben zo bang dat Boulah het niet op kan brengen en dat hij een fout gaat maken
Nah. Die stijgt door de steun van publiek en de rest van de spelers boven zichzelf uit .
pi_59583428
Iets te aanvallend eigenlijk. Engelaar stond daar wel prima.
  zaterdag 21 juni 2008 @ 19:15:30 #187
195858 Krambo
Ik doe mee!
pi_59583491
Het zou me ook niks verbazen als Boula ipv van Mathijssen in het centrum speelt en Heitinga rechtsback.
Jij ook?
pi_59583495
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 19:10 schreef Klopkoek het volgende:
Slechte opstelling. Van Persie zit er niet in. Robben wel
Die komt in de 2de helft erin voor Kuijt.
pi_59583514
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 19:12 schreef Vidacz het volgende:
Iets te aanvallend eigenlijk. Engelaar stond daar wel prima.
Nederland speelt niet gauw té aanvallend naar mijn gevoel.
Brutal. Fucking. Metal.
  zaterdag 21 juni 2008 @ 19:18:38 #190
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_59583575
Van Basten komt met een verrassing
pi_59583609
Dick Advocaat zit ook in de voorbeschouwing .
sig verwijderd door FA
  zaterdag 21 juni 2008 @ 19:22:04 #192
182233 thedeedster
pi_59583652
We maken die wodkazuipers helemaal gek!!!
  zaterdag 21 juni 2008 @ 19:22:43 #193
67174 Dos37
Come on Twente
pi_59583665
Engelaar moet natuurlijk wel spelen.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  zaterdag 21 juni 2008 @ 19:27:28 #194
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_59583781
Je kunt beter Robben als invaller brengen. Zoals Piet de Visser al betoogde.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_59583810
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 19:27 schreef Klopkoek het volgende:
Je kunt beter Robben als invaller brengen. Zoals Piet de Visser al betoogde.
ik hoop inderdaad dat er met dezelfde opstelling als tegen FRA en ITA gespeeld wordt. Met Robben en V. Persie als 2 troeven achter de hand.
pi_59583816
Ik hoop toch dat ze zich niet laten verrassen, Hiddink heeft al vaker met mindere teams dan Rusland grote landen weggespeeld, nog nooit Nederland maar toch.
pi_59583823
Zou vdVaart dan controlerend gaan spelen naast De Jong? mag hopen van niet.
pi_59583874
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 19:29 schreef Timmai het volgende:
Zou vdVaart dan controlerend gaan spelen naast De Jong? mag hopen van niet.
Indd, laat van der vaart gewoon lekker aanvallen, niet controleren
Brutal. Fucking. Metal.
  zaterdag 21 juni 2008 @ 19:32:22 #199
154259 D.zire
Freed from d.zire
pi_59583882
Volgens rtl staat engelaar er gewoon in
Freed from desire, Mind and senses purified.
pi_59583884
Voorbeschouwing
Sport is de belangrijkste bijzaak in het leven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')