quote:Op zaterdag 21 juni 2008 11:23 schreef Aanvoerder het volgende:
Ook al liggen we er vandaag uit, ik heb in geen 10 jaar zoveel genoten van het NL 11tal!
Dat ben ik knap snel vergeten als ze er uit vliegen vrees ik.. Waarschijnlijk worden ze dan ook weer direct met de grond gelijk gemaakt.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 11:23 schreef Aanvoerder het volgende:
Ook al liggen we er vandaag uit, ik heb in geen 10 jaar zoveel genoten van het NL 11tal!
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 11:23 schreef Aanvoerder het volgende:
Ook al liggen we er vandaag uit, ik heb in geen 10 8 jaar zoveel genoten van het NL 11tal!
http://www.supportersclub-oranje.nl/Pages/SCO/Live_Oranje.asp die bedoel je? die doet het nog niet!quote:Op zaterdag 21 juni 2008 10:59 schreef Timmai het volgende:
iemand linkje naar webcam in Basel evt?
Ben ik ook wel bang voor...quote:Op zaterdag 21 juni 2008 11:25 schreef Etcetera het volgende:
prfff ik wou dat ik al in de kroeg zat zeg.
ik denk niet dat ze Rusland onderschatten, ik ben gewoon bang dat dit allemaal te mooi is om waar te zijn - Oranje speelde zo ontzettend goed- straks komt er zo'n moment dat niks wil en niks lukt
Dat heb ik dus ook. Straks gaat alles weer terug naar de bagger van de kwalificatiequote:Op zaterdag 21 juni 2008 11:25 schreef Etcetera het volgende:
prfff ik wou dat ik al in de kroeg zat zeg.
ik denk niet dat ze Rusland onderschatten, ik ben gewoon bang dat dit allemaal te mooi is om waar te zijn - Oranje speelde zo ontzettend goed- straks komt er zo'n moment dat niks wil en niks lukt
Jij hebt die wedstrijd iets te uitbundig bekeken gister en je hebt een trauma opgelopen van toeterende Turken. Vanavond slaap je goed.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 11:23 schreef Zjakkie het volgende:
Ik heb vannacht zelfs 2 keer gedroomd dat we na pernalty's verloren
Als iets een typische eigenschap is, wil het niet zeggen dat de eigenschap strikt voorbehouden is aan dat land of die groep. Dus je hebt geen sterk argument. Ja, ieder land moet waken voor onderschatting, maar ik vind het icm nonchalance en daarmee een beetje show-off voetbal en daardoor verlies echt een typisch NL. Dat zie ik bij België of Frankrijk of Duitsland niet zo sterk terug, bijvoorbeeld. Dat wil niet zeggen dat het nergens voorkomt ofzo.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 11:16 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ieder land moet waken voor onderschatting en dat is geen typische Nederlandse eigenschap.
Zou dat het zijn? De penaltyreeks in mn droom verliep idd wel hetzelfde als die van Kroatië gisterenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 11:39 schreef donpsp het volgende:
[..]
Jij hebt die wedstrijd iets te uitbundig bekeken gister en je hebt een trauma opgelopen van toeterende Turken. Vanavond slaap je goed.
Ik doe hem straks ook aan naar mijn vriendin. Zal ze niet leuk vindenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 12:23 schreef Kw4Kje het volgende:
Heb m'n oranje shirtje al aan getrokken, heb er zin in!
4 - 0!
Is ze een Rus?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 12:31 schreef donpsp het volgende:
[..]
Ik doe hem straks ook aan naar mijn vriendin. Zal ze niet leuk vinden
als het voetballen is afgelopen en het tijd is om naar bed te gaan.quote:
Dat is geen zelfoverschatting, maar het gevoel van zelfvertrouwen dat hij heeft, dat is echt zo totaal wat anders. Dat soort vertrouwen helpt je alleen maar, als je zelf ene beetje op niveau hebt gesport ken je dat gevoel.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 12:05 schreef JaZekerZ het volgende:
[..]
je vroeg overigens naar een quote maar dan schiet het me te binnen dat Van Persie bovenstaande letterlijk gezegd heeft. Hij had het gevoel 'onoverwinnelijk te zijn'
als dat geen zelfoverschatting is...
Laten we het hopen, want dan loop ik 2 punten uit naar 7 punten op m'n directe concurrent in de EK-poule van werk.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:21 schreef Perrin het volgende:
Nog 8 uur en 20 minuten!
Ik gok op een 3-1 overwinning vandaag.
Pas om 21.40?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:21 schreef Perrin het volgende:
Nog 8 uur en 20 minuten!
Ik gok op een 3-1 overwinning vandaag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |