Van beide kwartfinales zijn de nummers TWEE uit de poule als winnaar uit de bus gekomen.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 09:58 schreef Retarded het volgende:
ben ik de enige die bang is voor een nederlaag?? Ik ben gewoon maar voorzichtig hoor, en ga er niet NU al vanuit dat we doorgaan...
Ik ben er ook nog niet zeker van hoor. Vooral voor Arshavin ben ik er bang. Ik verwacht wel een hele mooie wedstrijd.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 09:58 schreef Retarded het volgende:
ben ik de enige die bang is voor een nederlaag?? Ik ben gewoon maar voorzichtig hoor, en ga er niet NU al vanuit dat we doorgaan...
de 4-0 wordt door Van der Sar gemaakt hoor!quote:Op zaterdag 21 juni 2008 10:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik vind die 4-0 van Van Nistelrooij nu al een beauty
quote:Oranje met rouwbanden voor dochtertje Boulahrouz
Uitgegeven: 20 juni 2008 21:31
Laatst gewijzigd: 20 juni 2008 21:34
BASEL - Het Nederlands elftal speelt zaterdag in de kwartfinale van het EK tegen Rusland met rouwbanden. De UEFA heeft dit vrijdag medegedeeld.
ANP
Oranje doet dit naar aanleiding van het drama rond Khalid Boulahrouz. Het woensdag te vroeg geboren dochtertje van de verdediger overleed kort na de bevalling.
Chelsea
Ook Chelsea toont medeleven aan Khalid Boulahrouz. Dat blijkt uit een officiële reactie op de website heeft Chelsea.
"Iedereen bij Chelsea zendt zijn oprechte condoleances naar Khalid en Sabia Boulahrouz. We zijn allemaal enorm verdrietig door dit bericht en onze gedachten zijn bij de familie in deze moeilijke tijd'', staat op de website van Chelsea.
Boulahrouz werd afgelopen seizoen door Chelsea verhuurd aan Sevilla. Komend seizoen speelt de verdediger in principe weer in Londen.
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 10:18 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
de 4-0 wordt door Van der Sar gemaakt hoor!
Dan is de kans des te groter dat er nu eens een nummer 1 doorgaatquote:Op zaterdag 21 juni 2008 10:00 schreef wdn het volgende:
[..]
Van beide kwartfinales zijn de nummers TWEE uit de poule als winnaar uit de bus gekomen.
Ik ben er dus ook niet gerust op. Helemaal niet
Jij denkt dat de cup al binnen is?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 10:23 schreef Aanvoerder het volgende:
Eigenlijk moet Nederland zich iedere wedstrijd weer bewijzen lijkt het. Pas als we die cup hebben geloven mensen erin.
Het is handig om in de knock-out fase je wedstrijden te winnen, anders is die cup helemaal zo ver weg.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 10:23 schreef Aanvoerder het volgende:
Eigenlijk moet Nederland zich iedere wedstrijd weer bewijzen lijkt het. Pas als we die cup hebben geloven mensen erin.
Net zo zeker als dat Ajax weer kampioen wordt dit seizoen, zoals ieder seizoen eigenlijk.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 10:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jij denkt dat de cup al binnen is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |