Jij snapt hem nog steeds niet he?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:00 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
IK zal geen namen noemen maar meestal vallen ze op door gebrek aan foto's in het fotoboek.
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:33 schreef Biels het volgende:
Whehe, TS heeft zich laten pakken door een loverboy en komt vervolgens uithuilen "dat het toch allemaal nergens om ging en alleen voor het geld was"
[..]
[..]
[..]
As if, ja. Gefrustreerd kutwijf.
Verkracht? Deel II.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:41 schreef Bertbrussen222 het volgende:
Verkrachttopic?
Foto's?
Ik ben hier nieuw.Doe eens URL...
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 13:11 schreef katje het volgende:
Ik zelf ben eenmaal toen ik een jaar of 7 was aangerand en later toen ik vijftien was ben ik verkracht en daar is een kind uit voortgekomen.. (gelukkig) heb ik toen ik verkracht werd er weinig van mee gekregen want ik was gedrogeerd. (dat betekent dat je dus iets in je drankje gemieterd krijgt, in mijn geval GHB) Ik heb de tijd dat ik zwanger was geestelijk en lichamelijk verdrongen. Ik werd niet dikker en wist voor mezelf niet dat ik zwanger was. Tot een uurtje voor de bevalling toen ik ineens bloed en vocht begon te verliezen en me dochtertje indaalde en ik ineens een buik had.. Ja toen was het nog moeilijk verzwijgen. Ik was net twee weken 16 toen ik haar kreeg.. In het begin geprobeerd voor haar te kunnen zorgen, maar dat leverde veel spanningen en moeilijkheden met mijn ouders op. Uiteindelijk weggelopen van huis omdat ik het niet meer aankon. Mijn moeder heeft toen de zorg voor Shealyn op zich genomen en ik ben zelf een huisje gaan zoeken.. Tegenwoordig gaat het allemaal een stuk beter met mij en zie ik mijn dochter ook bijna iedere dag.. Ik kan niet zeggen of ik ooit de zorg compleet op mij zal nemen, misschien als ze iets ouder is.. Ze is nou vier jaar oud en het mooiste meisje dat ik ooit gezien heb en ik ben verdomde trots op haar! Inmiddels ben ik zelf ook wat ouder en ben ik erover gaan leren praten.. maar ik ben nooit naar een psychiater gegaan of psycholoog.. Ik denk dat die het alleen maar moeilijker voor je maken omdat ze je constant confronteren met het feit dat je er niks tegen kan doen.. Mijn advies aan jou is laat die medicijnen zitten en die psych's ook en los het lekker zelf op.. praat er met vrienden over, ga naar de kroeg (drink jezelf niet helemaal lazerus) maak plezier (hoe moeilijk dat ook is) maak nieuwe vrienden en laat het idee dat je misbruikt bent vallen.. Het klinkt misschien moeilijk en stom maar je kan er weinig aan veranderen nu nog.. Als je iemand zoekt om erover te praten mag je naar me toekomen.. katjem1234@hotmail.com
groetjes
Doe eens even normaal zeg. Wat een volk...............quote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:44 schreef Bertbrussen222 het volgende:
Dat is een of ander topic waarin een of ander sletje uillegt waar en waarom ze zich heeft laten verkrachten.
FOTO's wil ik!
LOL!quote:
quote:
Ricardo, het neukertje van Katja. Tenminste, dat zegt 'ie.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:48 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik heb gemist wie Lidl is?
kick naar ---> [Centraal] Pro-Wrestling topicquote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:45 schreef IQM het volgende:
What the fuck, het lijkt wel een frickin' WWF-wedstrijd. Opeens switcht Partij 3 van kant alsof er niks gebeurd is.
Neequote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:49 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Ricardo, het neukertje van Katja. Tenminste, dat zegt 'ie.
Kleine wereld, iedereen komt elkaar tegen op fok!quote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:49 schreef Bertbrussen222 het volgende:
[..]
Ricardo. Waar topicstartsletje dus mee vreemd ging.
Far outquote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:49 schreef Bertbrussen222 het volgende:
[..]
Ricardo. Waar topicstartsletje dus mee vreemd ging.
nice try jah..quote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:45 schreef Vandaag... het volgende:
Jammer, het wordt steeds ongeloofwaardiger
http://wiki.fok.nl/index.php/Boebiedoe_lijsten Hij staat er nog niet in.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:51 schreef Bertbrussen222 het volgende:
Met hoeveel Fokkers zou TS het al gedaan hebben?
Ik geloof het ook niet helemaal meerquote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:51 schreef Queen_Bee het volgende:
het wordt met de seconde ongeloofwaardiger hè
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |