Check dat nieuwsbericht van net dan.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:25 schreef right_turn het volgende:
Kan iemand vast beginnen met het schrijven van een mooie samenvatting? Is wel zo makkelijk voor de OP van deeltje 2 en verder.
Bert Brussen is ook de uitvinder van de Eerste Wet van Lucas. Kort gezegd houdt die wet in dat tachtig procent van de mensen die reageren op websites niks zinnigs te zeggen hebben. In Brussens eigen woorden: 'tachtig procent van de reaguurders zijn mongolen.'quote:
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:27 schreef Paramnesia het volgende:
Ik weet het goed gemaakt we beginnen met deze:
[ afbeelding ]
Voor iedere post die je maakt komt er een bij. En trouwens ik ga dit even prive afhandelen. Ow wee als je wat post. Ik ben zo bij je huis.
WOAH SHIT!quote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:27 schreef Paramnesia het volgende:
[ afbeelding ]
Voor iedere post die je maakt komt er een bij. En trouwens ik ga dit even prive afhandelen. Ow wee als je wat post. Ik ben zo bij je huis.
Kollere, de kans is groot dat ík nog spectaculairdere foto's van haar hebquote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:27 schreef Paramnesia het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:25 schreef IQM het volgende:
[..]
Serve yourself: [V S&G] FOK!sters Sexy en Gewaagd #33
Jij, hij en Ricardo.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:29 schreef kastanova het volgende:
[..]
Kollere, de kans is groot dat ík nog spectaculairdere foto's van haar heb.
opslaan als..quote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:27 schreef Paramnesia het volgende:
[ afbeelding ]
Duidelijk, Paramnesia is heaumeau! Immers, als hij 'm van haar niet overeind krijgt!quote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:27 schreef Paramnesia het volgende:
[ afbeelding ]
Ik hoop hetquote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:29 schreef kastanova het volgende:
[..]
Kollere, de kans is groot dat ík nog spectaculairdere foto's van haar heb.
Ja heb je em?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:30 schreef leolinedance het volgende:
opslaan als..
Ach, hij heeft ervoor betaald dus als 'ie d'r plat wil stampen moet dat kunnen of is dat alleen maar een goede (matige) garp?quote:
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:36 schreef Godlike02 het volgende:
http://fotoboek.fok.nl/user/60675
Iemand zin om Katja op msn te nemen? (2 bericht)
Dan kunnen jullie even verhaal halen.
Lol!quote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:36 schreef Bertbrussen222 het volgende:
Lidl...Kijk, dat zijn de echte entrepreneurs...
Ninja-edit.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:36 schreef Godlike02 het volgende:
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:36 schreef Godlike02 het volgende:
quote:Dit bericht is op 21-06-2008 om 01:37 geëdit door katje.
Jij snapt hem nog steeds niet he?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:00 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
IK zal geen namen noemen maar meestal vallen ze op door gebrek aan foto's in het fotoboek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |