SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
quote:Op zondag 18 mei 2008 22:00 schreef DuTank het volgende:
Jij kan ook niet zoeken he...Fobo gezien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I rest my case![]()
Denk t ook niet, ik ga meestal naar de Albert Heijn.quote:Op zondag 18 mei 2008 22:14 schreef Rammstino het volgende:
Volgens mij ben jij mij nog nooit tegengekomen TS?
Ik heb expres mijn lelijkste foto's erop gezet, anders worden alle chicks para..quote:
Keep talking dirrrty to me baby.quote:Op zondag 18 mei 2008 22:19 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik heb expres mijn lelijkste foto's erop gezet, anders worden alle chicks para..
quote:Op zondag 18 mei 2008 22:17 schreef zarGon het volgende:
Post eens een foto van jezelf voordat ik mijn lul te voorschijn ga halen.
Ben je een beetje in een rare bui vandaag?quote:Op zondag 18 mei 2008 22:20 schreef zarGon het volgende:
[..]
Keep talking dirrrty to me baby.
* Omhoog ende omlaag. Ahhh.
Ik keekquote:Op zondag 18 mei 2008 22:19 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik heb expres mijn lelijkste foto's erop gezet, anders worden alle chicks para..
Ga dan es voor de verandering naar jumbo, elke dag beter jeweetzzzzzzzzzquote:Op zondag 18 mei 2008 22:16 schreef rosaatje het volgende:
[..]
Denk t ook niet, ik ga meestal naar de Albert Heijn.
I don't like homosexuals.quote:Op zondag 18 mei 2008 22:20 schreef zarGon het volgende:
[..]
Keep talking dirrrty to me baby.
* Omhoog ende omlaag. Ahhh.
En dan tussen de spitskool en de broccoli vinden we jouquote:Op zondag 18 mei 2008 22:28 schreef Rammstino het volgende:
[..]
Ga dan es voor de verandering naar jumbo, elke dag beter jeweetzzzzzzzzz
Ja, inderdaadquote:Op zondag 18 mei 2008 22:30 schreef rosaatje het volgende:
[..]
En dan tussen de spitskool en de broccoli vinden we jou![]()
ik las het in je fobo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |