Er is al genoeg getoetert vandaag...quote:Op zaterdag 21 juni 2008 02:57 schreef kraakvandaal het volgende:
We zetten de tijd stop bij dode spelmomenten en laten een grote toeter gaan wanneer de tijd erop zit.
Nog een keer danquote:Op zaterdag 21 juni 2008 02:54 schreef Da_Sandman het volgende:
Het doelpunt had nooit mogen vallen. Turkije heeft voor de rest gewoon terecht gewonnen hoor, maar als je 1 minuut extra tijd aangeeft, dan is dat 1 minuut extra tijd. En geen twee minuten extra tijd. Dat het doelpunt valt is een zwakte van Kroatië, maar er had allang afgefloten moeten worden. En het nemen van de vrije trap van Rustu was daarvoor een mooi moment geweest. Toen was het nou eenmaal tijd...
Bedankt dat je ons gaat uitleggen hoe het werkt..quote:Op zaterdag 21 juni 2008 09:10 schreef JohnDDD het volgende:
Voor de mensen die denken dat het 2 minuten waren: dat klopt dus niet.
Er stond op het score bord inderdaad 120 + 2' minuut.
Maar je moet eraan denken dat bij 0:00 de eerste minuut begint, en bij 1:00 de tweede minuut. Blijkbaar viel de goal precies op 121:00
Ach als het vanavond bij die prutsers van oranje gebeurt, wil ik je nog wel eens horen.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 10:27 schreef DemonCleaner het volgende:
Wat een zielig topic. Als er minimaal 1 minuut blessuretijd wordt aangegeven moet je niet zeuren over een goal die op 1 minuut 4 seconde wordt gemaakt. Die Kroaten hadden zich maar even wat beter moeten concentreren, of Olic had wat met zijn kansen moeten doen.
Ja DUH! Maar dat is volkomen logisch!quote:Op zaterdag 21 juni 2008 10:25 schreef SCH het volgende:
Ach, als het ons vanavond overkomt, is het natuurlijk wel diefstal
Mocht het zover komen, dan is daar niks mis mee. Als er 1 minuut wordt aangegeven en ze scoren in de derde minuut is dat natuurlijk wel belachelijk, maar dit is heel normaal.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 10:28 schreef FB14 het volgende:
[..]
Ach als het vanavond bij die prutsers van oranje gebeurt, wil ik je nog wel eens horen.
Natuurlijk heeft Turkije kans tegen Duitslandquote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
Achja Turkije geen kans tegen Duitsland met de spelers die ze nu nog over hebben
Ey Hrvat je had wel een erg grote bek voor de wedstrijd MOEHAHAHAH. Ga maar huilen in je bed plz.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 10:37 schreef Hrvat het volgende:
Verdient was het niet van de Turken over de hele wedstrijd. Ze hebben zelfs geen enkele kans bijeen gespeeld in de hele eerste 90 minuten.
Maar verlies ligt ook aan ons. Olic moest zijn kansen afmaken, de laatste minuut moet gespeeld worden (zelfs al moest er een wissel komen) en de penalties hebben we nog alijd zelf gemist.
Uiteindelijk hebben wij eerder verloren dan de Turken gewonnen.
Hopelijk wint Duitsland want Turkije speel lelijk voetbal...
Daar had hij geel voor kunnen geven, maar het was duidelijk dat dat niet opzettelijk was.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 10:39 schreef TurkseNederlander38 het volgende:
[ afbeelding ]
De moeder van de scheids is een Hrvat. Hij gaf Turkije veel sneller geel dan Kroatie. Bijvoorbeeld die trap tegen de mond van Emre Asik.
Ok.. ik dacht even dat je serieus en normaal wilde reageren..quote:Op zaterdag 21 juni 2008 10:40 schreef TurkseNederlander38 het volgende:
[..]
Ey Hrvat je had wel een erg grote bek voor de wedstrijd MOEHAHAHAH. Ga maar huilen in je bed plz.
hé eindelijk iemand die wél heeft gekekenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:33 schreef Bolkesteijn het volgende:
Er kwamen toch geen 2 minuten bij, volgens mij werd er op 1:08 gescoord, de minuut verliep in de aanval en volgens mij is dat gebruik om de aanval af te maken.
Je onderschrift...je reactie... ik weet zeker dat jij diegene bent die nog elke nacht in bed ligt te pissenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 10:40 schreef TurkseNederlander38 het volgende:
[..]
Ey Hrvat je had wel een erg grote bek voor de wedstrijd MOEHAHAHAH. Ga maar huilen in je bed plz.
Op voorhand zeggen dat je team gaat winnen is niet meer dan normaal. De rest is bullshit!quote:Op zaterdag 21 juni 2008 10:40 schreef TurkseNederlander38 het volgende:
[..]
Ey Hrvat je had wel een erg grote bek voor de wedstrijd MOEHAHAHAH.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |