Nee, die Turkse keeper was bij de les toen de 1-0 viel.:')quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:31 schreef twi het volgende:
Ook extra tijd heeft blessuretijd. Of denk je dat er geen blessures zijn of tijd wordt gerekt? De Kroaten zijn niet bestolen, ze waren gewoon niet meer bij de les. Erg slecht.
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:30 schreef Arcee het volgende:
Zo maar 2 minuten erbij. Die Turken mochten net zo lang prijsschieten tot ze nog een doelpunt maakten.:')
Die Duitsers hebben wel weer het meest geluk deze avond. Wanneer krijgen zij eens echte tegenstand in een toernooi.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
Achja Turkije geen kans tegen Duitsland met de spelers die ze nu nog over hebben
Ach, die werd op tijd wakker door die pingel te stoppen. De Turken zijn onverdiend door, dat staat buiten kijf. Maar ik ben wel blij dat we van die arrogante kutcoach van Kroatie af zijn.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:32 schreef Arcee het volgende:
[..]
Nee, die Turkse keeper was bij de les toen de 1-0 viel.:')
Nee, 2.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:32 schreef SCH het volgende:
[..]Ja man, ze mochten we 20 minuten prijsschieten, het hield maar niet op.
In de finalequote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:33 schreef honderd het volgende:
[..]
Die Duitsers hebben wel weer het meest geluk deze avond. Wanneer krijgen zij eens echte tegenstand in een toernooi.
idd..quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:31 schreef twi het volgende:
Ook extra tijd heeft blessuretijd. Of denk je dat er geen blessures zijn of tijd wordt gerekt? De Kroaten zijn niet bestolen, ze waren gewoon niet meer bij de les. Erg slecht.
Hoogst waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:33 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
Ach ja Duitsland maakt ze toch wel af.
Jij bent echt een halve gare he?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:32 schreef SuperHarregarre het volgende:
Precies, de Turken worden weer voorgetrokken. Allemaal positieve discriminatie om de Europese Unie te promoten.
inderdaad, ik heb duidelijk +1 in beeld zien staan en die aanval werd geopend op 0:54 in de extra tijd.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:33 schreef Bolkesteijn het volgende:
Er kwamen toch geen 2 minuten bij, volgens mij werd er op 1:08 gescoord, de minuut verliep in de aanval en volgens mij is dat gebruik om de aanval af te maken.
Dat duurde 30 seconden.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:32 schreef Heero87 het volgende:
De Kroaten stonden met z'n allen op het veld na hun doelpunt vlak voor tijd. Logisch dat er dan twee minuten bijgeteld worden.
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:35 schreef Bruce117 het volgende:
2 minuten is iig wel een even aantal. 1 of 3 was veel minder mooi geweest
Juist ja, topic gaat dan ook nergens over.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:35 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
inderdaad, ik heb duidelijk +1 in beeld zien staan en die aanval werd geopend op 0:54 in de extra tijd.
SCH leest weer wat-ie wil lezen. 20 minuten.:')quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:32 schreef SCH het volgende:Ja man, ze mochten we 20 minuten prijsschieten, het hield maar niet op.
Dat dus.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:34 schreef The_Verve het volgende:
Jammer voor Kroatië. Maar bestolen is overdreven.
Ja, da's vrij gebruikelijk en dan in de tweede zo maar 2 minuten.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:35 schreef alors het volgende:
De eerste helft vd blessuretijd had helemaal geen extra tijd sterker nog volgens mij floot hij nog voor de tijd af.
Eigenlijk niet omdat ze, ook al waren ze veel beter, te weinig hebben laten zien. Ze speelden ontzettend lui en slordig.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:33 schreef Klopkoek het volgende:
Mee eens. De Kroaten waren de hele wedstrijd beter. Verdienden het om te winnen.
Mensen met een andere mening zijn inderdaad sukkels. Bah.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:33 schreef Bellatrix het volgende:
Wat een sukkels hier zeg, ik ben blij voor Turkey.
Er waren nog dooie momenten genoeg na 120 minuten en voor die laatste aanval.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:38 schreef Lekiamh het volgende:
Ze zijn zeker bestolen...
Ik neem aan dat de scheids wachtte tot het juiste moment om af te fluiten
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:33 schreef fliert het volgende:
Duf achteraf gejank dit, zeldzaam.
Begon de aanval ? De aanval was gewoon een schot van keeper vooruit scheidsrechter moest gewoon af fluiten voordat de keeper wou uit schieten.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:38 schreef Roei het volgende:
Er kwam 1 minuut bij, om 120:55 ofzo begon die aanval en normaal wordt er niet afgefloten tijdens een aanval, gewoon terecht!
Turkije speelde slechter. Dus dat gaat niet op.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:39 schreef SCH het volgende:
Niks bestolen.
En het is niet eens onverdiend ook, wat speelde Kroatie slecht.
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:40 schreef Arcee het volgende:
[..]
Er waren nog dooie momenten genoeg na 120 minuten en voor die laatste aanval.
Turkije is slechter, maar speelde met meer passie en dwingt het gewoon af.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:40 schreef Lekiamh het volgende:
[..]
Turkije speelde slechter. Dus dat gaat niet op.
Ja, die trap was vanaf de eigen helft en zou normaal gesproken geen kans meer worden. Dus daar had hij af moeten fluiten...quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:40 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Begon de aanval ? De aanval was gewoon een schot van keeper vooruit scheidsrechter moest gewoon af fluiten voordat de keeper wou uit schieten.
Yup, hij had ze voor het uitzoeken.quote:
Ja, 20 minuten blessuretijd waren er, toch?:')quote:Heb je wel gekeken?
Ja, of gewoon die kerel die in de eerste helft wanhopig faalde voor open doel moeten wisselen en schorsen.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:41 schreef DIGGER het volgende:
1: Een Turkse wissel
2: Landurig gejuich na de Kroatische goal.
Genoeg argumenten voor 2 minuten blessuretijd.
En wijzen is makkelijk, hadden de Kroaten maar vanaf minuut 1 het gaspedaal vol in moeten trappen ofgewoon nog even 2 minuten bij de les moeten blijven, want Turkije was voor de rest vrij pover, dan stonden de Kroaten nu gewoon te feesten.
Eigen schuld dus, en een dik voordeel voor Duitsland, geen verlengingen in de benen, niet tig geschorsten en een dag extra herstel.
Kroaten speelden tenminste nog mannetjes uit. Turken speelden heel teruggetrokken. Hadden veel overtredingen nodig om Kroatische versnellingen af te stoppen. De scheidsrechter was eigenlijk nog mild in zijn kaarten (voor een optelsom van overtredingen mag je immers ook een kaart trekken). Daardoor kon Kroatië maar moeilijk een aanval opzetten steeds. Elke keer als het ergens op begon te lijken kwam er een overtredinkje of werd men een beetje slordig.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:38 schreef Soul79 het volgende:
[..]
Eigenlijk niet omdat ze, ook al waren ze veel beter, te weinig hebben laten zien. Ze speelden ontzettend lui en slordig.
Iedere keer als die Modric in de 16 kwam werd het gevaarlijk. Maar heel vaak deed ie gewoon helemaal niks.
Maar die 1-1 deed me denken aan AZ-Sporting in 2005
Dat idd.:')quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:41 schreef Prosac het volgende:
2 wissels is 1 minuut en dan wat tijdgerek er bij gooien, maar als je na 15 minuten twee minuten bijtrekt, dan mag er na de tweede 45 minuten wel wat meer bij dan 3 minuutjes.
zo is het en niet andersquote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:41 schreef DIGGER het volgende:
En wijzen is makkelijk, hadden de Kroaten maar vanaf minuut 1 het gaspedaal vol in moeten trappen ofgewoon nog even 2 minuten bij de les moeten blijven, want Turkije was voor de rest vrij pover, dan stonden de Kroaten nu gewoon te feesten.
Eigen schuld dus, en een dik voordeel voor Duitsland, geen verlengingen in de benen, niet tig geschorsten en een dag extra herstel.
Ik snap je frustratie maar het is verder volledig onterecht.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:42 schreef Lekiamh het volgende:
[..]
Ja, die trap was vanaf de eigen helft en zou normaal gesproken geen kans meer worden. Dus daar had hij af moeten fluiten...
Erg vervelend, want zo heb je als scheids toch invloed gehad op de uitkomst van niet alleen deze wedstrijd, maar een heel toernooi.
De verlenging waren ze zeker met meer passie. Maar ik heb niet het idee dat ze deze winst verdienden, eerder dat deze is gestolen.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:41 schreef SCH het volgende:
[..]
Turkije is slechter, maar speelde met meer passie en dwingt het gewoon af.
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:41 schreef DIGGER het volgende:
Nee, deze scheids zat fout...quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:44 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik snap je frustratie maar het is verder volledig onterecht.
Kroatie had gewoon in reguliere speeltijd maar 2-0 moeten maken ofzo.
Tja, jammer dat sommigen de schuld bij de Kroaten leggen...quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:41 schreef DIGGER het volgende:
Duitsland kan beide landen wel hebben als Duitsland speelt zoals gisteren.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:44 schreef SCH het volgende:
Eens, maar volgens mij geen voordeel voor Duitsland hoor, die balen hier als een stekker van denk ik.
Had ik eerlijk gezegd ook verwacht. Maar het lijkt een ongeschreven regel te zijn om de partij die achter staat nog een allerlaatste kans te gunnen.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:42 schreef Lekiamh het volgende:
[..]
Ja, die trap was vanaf de eigen helft en zou normaal gesproken geen kans meer worden. Dus daar had hij af moeten fluiten...
Dit komt juist wel goed uit voor Duitsland.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:44 schreef SCH het volgende:
[..]
![]()
Eens, maar volgens mij geen voordeel voor Duitsland hoor, die balen hier als een stekker van denk ik.
Dat doe je als schieds hooguit wanneer je nog wat tijd over hebt.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:50 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Had ik eerlijk gezegd ook verwacht. Maar het lijkt een ongeschreven regel te zijn om de partij die achter staat nog een allerlaatste kans te gunnen.
Heb t zelf niet gezien, maar als ze midden in een aanval zitten fluit je idd niet af puntquote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:50 schreef ItaloDancer het volgende:
1 minuut en een paar seconden, geen 2 minuten.
En terecht dat je niet middenin een aanval affluit.
Net zo hard als Kroatië heeft gefaald.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:54 schreef Lekiamh het volgende:
[..]
Dat doe je als schieds hooguit wanneer je nog wat tijd over hebt.
Maar 1 minuut extra tellen, over de blessuretijd van de verlenging? Sorry hoor, maar als scheids heb je dan gefaald in mijn ogen...
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:38 schreef Roei het volgende:
Er kwam 1 minuut bij, om 120:55 ofzo begon die aanval en normaal wordt er niet afgefloten tijdens een aanval, gewoon terecht!
Maar de Turken zijn de nieuwe Duitsers. Dus we krijgen de oudjes tegen de jonkies, ik moet het nog zienquote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:52 schreef thebeequeen het volgende:
[..]
Dit komt juist wel goed uit voor Duitsland.Een aanvaller en een andere belangrijke Turkse speler zijn geschorst voor de halve finale. Bovendien heeft Duitsland verloren tegen Kroatië. Het is maar beter voor ze dat Kroatie er uit ligt.
Juist! Niks bestolen.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:41 schreef DIGGER het volgende:
Ik zie echt niet in waarom de scheids fout zat. Gewoon acceptabel wat hier gebeurde. Je fluit niet af tijdens een aanval en het was ook echt niet ruim buiten de tijd.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:47 schreef Lekiamh het volgende:
[..]
Nee, deze scheids zat fout...
Natuurlijk kan je het op Kroatië gooien, maar dat is jusit onterecht. Die hebben gewoon net als Turkije lange tijd op 0-0 gespeeld en maakten pas in de verlenging hun treffer.
Het doelpunt van de Turken echter is puur een gelukstreffer, zowel het schot, dat van richting werd veranderd, als dat het overtijd was.
3-0quote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:05 schreef maxson het volgende:
Nog liever die Duitsers zien winnen dan dit armzalig voetbal land die er de ballen van kent en alleen maar kan rennen en schoppen.En die coach van turkije, ik moet er echt van kotsen DICTATOR.Dit mogen we op een E.K aanschouwen FOEI UEFA , schaam je![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
inderdaad.. verlies dan gewoon met 3-0 van Nederland, dan is alles goedquote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:05 schreef maxson het volgende:
Nog liever die Duitsers zien winnen dan dit armzalig voetbal land die er de ballen van kent en alleen maar kan rennen en schoppen.En die coach van turkije, ik moet er echt van kotsen DICTATOR.Dit mogen we op een E.K aanschouwen FOEI UEFA , schaam je![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |