quote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:37 schreef Palmboom313 het volgende:
Scoor even ik heb nog 28 minuten baterij tijd
hij is al verwijderd.quote:
was nog wel zo'n leuke oranje tankquote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:40 schreef _Mike_ het volgende:
GVD Mijn fipo is verwijderd stelletje nsb'ers :w
Spaar me...quote:
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:39 schreef Fener het volgende:
Rustu word held met penalties
idd..het is gewoon superspannend..van mij mogen ze doorgaan tot de strafschoppenquote:
Kroaten ook niks gezien de 0 - 0quote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:42 schreef Hrvat het volgende:
Ik heb meermaals gevloekt op Olic!
Turken niks laten zien...
Niets aan toe te voegen.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:40 schreef Merkie het volgende:
Verschrikkelijke wedstrijd.
[ afbeelding ]
Ja dacht ik ook alquote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:42 schreef J.Herrer het volgende:
Let me entertain you
Mooi nummer ook, zo toepasselijk
Als dat es kon.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:41 schreef Mwanatabu het volgende:
Kan de UEFA niet besluiten om Nederland en Rusland door te laten gaan ipv dit stelletje pannenkoeken?
jij zegt 't, ik dacht 't.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:42 schreef J.Herrer het volgende:
Let me entertain you
Mooi nummer ook, zo toepasselijk
Volgens mij kan je beter Volkan hebben gezien de CL.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:39 schreef Fener het volgende:
Rustu word held met penalties
Nu weet ik het. Ik dacht al hij lijkt op iemand. Maar hij heeft iid diezelfde uitpuilende ogen die Charisteas ook heeft.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:41 schreef J.Herrer het volgende:
Op de 1 of andere manier lijkt die trainer van Kroatie wel een beetje op Charisteas
Rustu heeft veel ervaring.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:43 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Volgens mij kan je beter Volkan hebben gezien de CL.
Wat was er mis met de wedstrijd van gisterenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:43 schreef marcb1974 het volgende:
Het niveau is niet al te best nee. En gisteren ook al niet. Leuk toernooi zo
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:45 schreef Paaskonijn het volgende:
Nog iedereen [ afbeelding ] want na het zien van deze wedstrijd ben je zo ongever 20 jaar ouder geworden
het is geen suddendeath verlengingquote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:44 schreef Bianca82 het volgende:
Nou. Verlenging. Met een beetje pech begint het getoeter dan weer drie kwartier later, en duurt het vandaag tot 4 uur 's nachts. En inderdaad, laat alsjeblieft Rusland en Nederland maar doorgaan. En omdat Turkije niet echt op een nette manier strijdt (lees: irritante valse overtredingen die het wedstrijdveloop verzieken) vind ik dat Kroatie door mag. (en omdat ze beter zijn, of course)
NL - Italie stond 4-3 met offsides. 1-1 is gewoon een kansloze pot waarin de teams niet durven aan te vallen.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:42 schreef morpheus_at_work het volgende:
het aantal offsides valt mij erg mee 1-1 , beetje aanvaller balanceerd op randje buitenspel
ps het is nederland of rusland, beide kunnen helaas nietquote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:44 schreef Bianca82 het volgende:
Nou. Verlenging. Met een beetje pech begint het getoeter dan weer drie kwartier later, en duurt het vandaag tot 4 uur 's nachts. En inderdaad, laat alsjeblieft Rusland en Nederland maar doorgaan. En omdat Turkije niet echt op een nette manier strijdt (lees: irritante valse overtredingen die het wedstrijdveloop verzieken) vind ik dat Kroatie door mag. (en omdat ze beter zijn, of course)
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:45 schreef Paaskonijn het volgende:
Nog iedereen [ afbeelding ] want na het zien van deze wedstrijd ben je zo ongever 20 jaar ouder geworden
Stripteasequote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:46 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Wat heb ik gemist?![]()
Jlo, lekkere dame van me
Ik zou gaan huilen als ik jou was.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:45 schreef Elkarden het volgende:
[..]
Idd, een HALVE finale tegen 1 van deze 2 prutsers
Kijk eens naar de nickname.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:46 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
ps het is nederland of rusland, beide kunnen helaas niet
Nou ik denk dat de Deutschers wel een beetje angst haben voor Kroatie.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:45 schreef Elkarden het volgende:
[..]
Idd, een HALVE finale tegen 1 van deze 2 prutsers
Ik kan je verzekeren van nietquote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:46 schreef J.Herrer het volgende:
Ik ga maar ff een jointje roken, misschien is de wedstrijd dan spannender
Een vrouwmensquote:
Heb jij ff geluk. Hier is de popcorn taaiquote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:47 schreef Cyberia18 het volgende:
Lichtpuntje van de avond. M'n [ afbeelding ] smaakt toch heerlijk hoor.
Doe je wel je naam eer aan?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:46 schreef J.Herrer het volgende:
het laatste kwartier van die wedstrijd was gewoon leuk. En de Kroaten deden het in de poule niet slecht....quote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:46 schreef Paaskonijn het volgende:
En wat was iedereen blij dat Turkije door was, eindelijk dat slechte voetbal van Tsjechië eruit!!
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:48 schreef alors het volgende:
[ afbeelding ]
You can't be me I'm a rockstar
Wordt het niet. Ook met twee jointjes blijft het saai...quote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:46 schreef J.Herrer het volgende:
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:48 schreef Cyberia18 het volgende:
@ alle Turken:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Uiteraardquote:
Ja duh. Ik was het gewoon eens met wat iemand voor mij postte. Moet het idd ff quoten want het gaat zo snel nou hier dat je niet echt op mekaar kunt reageren.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:46 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
ps het is nederland of rusland, beide kunnen helaas niet
Held! Die was ik kwijt :'Dquote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:48 schreef Cyberia18 het volgende:
@ alle Turken:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Ze bedoelde wss dat ze beter deze kwartfinale kunnen schrappen en daarom Nederland en Rusland door laten gaanquote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:47 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
ja , mag ze daarom niet goed geïnformeerd worden
Mocht de finale Turkije - Nederland worden, voor wie ben jij dan eigenlijk?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:49 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Die keeper keepte gewoon slecht
Het is echt niet alsof die bal onhoudbaar was
Ik vind hem ook niet zo stabiel fluiten inderdaad.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:50 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik vind de scheids toch meer in het voordeel fluiten van de Kroaten dan de Turken.²
Mooiquote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:50 schreef FJD het volgende:
Die Mannschaft lacht de Bratworst uit den Brucke. Een van deze ploegen is hun volgende tegenstander.
Is het ooit spannend geweest dan?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:50 schreef GGMM het volgende:
Ik vind deze wedstrijd niet zo heel erg spannend eerlijk gezegd. (Ik wil niemand beledigen verder, dit is mijn mening.)
jahquote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:51 schreef MarkNMGN het volgende:
Ben ik trouwens de enige hier die toeterende Turken wel kan waarderen?
Neequote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:51 schreef MarkNMGN het volgende:
Het is ook niet bepaald een spectaculaire wedstrijdquote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:50 schreef GGMM het volgende:
Ik vind deze wedstrijd niet zo heel erg spannend eerlijk gezegd. (Ik wil niemand beledigen verder, dit is mijn mening.)
Ik lift dan mee met de winnaarquote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mocht de finale Turkije - Nederland worden, voor wie ben jij dan eigenlijk?
Neehoor.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:51 schreef MarkNMGN het volgende:
Floot ie maar in het voordeel van de kijkers, door 1 van de 2 ploegen lukraak een penalty toe te kennen zodat we klaar zijn.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:50 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik vind de scheids toch meer in het voordeel fluiten van de Kroaten dan de Turken.²
De Turken fluiten niet eensquote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:50 schreef BansheeBoy het volgende:
Het is dan ook geen stabiele néger.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:51 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Ik vind hem ook niet zo stabiel fluiten inderdaad.
nee hoor.. vreugde laten zien is niks mis mee..quote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:51 schreef MarkNMGN het volgende:
Door de weeks niet maar nu kan het me niet schelen. Ik ga zelfs meedoen als ze scoren.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:51 schreef MarkNMGN het volgende:
denk turkijequote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mocht de finale Turkije - Nederland worden, voor wie ben jij dan eigenlijk?
Als je boeiendere informatie over deze wedstrijd hebt dan hoor ik het wel!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:51 schreef NorthernStar het volgende:
Lekkere info van de commentator. Iemand met kniebanden van een dooie, nu iemand met de nieren van zijn familie.
Nee, je bent niet de enigequote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:51 schreef MarkNMGN het volgende:
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:52 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Door de weeks niet maar nu kan het me niet schelen. Ik ga zelfs meedoen als ze scoren.
ik kan er als uod Mercatorbuurrt bewonen ook wel d e lol van inzienquote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:51 schreef MarkNMGN het volgende:
Komt morgen verandering inquote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:43 schreef marcb1974 het volgende:
Het niveau is niet al te best nee. En gisteren ook al niet. Leuk toernooi zo
Toeteren: jazeker, is leuk:quote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:51 schreef MarkNMGN het volgende:
Dat is pas echt grappig als Kroatie wint.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:53 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Ik denk dat ik ook een rondje ga rijden met de auto als die Turken winnen, altijd lachen.
Ik voel m'n oogleden zwaar wordenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:54 schreef Armageddon het volgende:
Ik voel dat die goal voor Turkije zo gaat vallen.....
Die mogen ze opsnuiven tijdens de pauze.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:54 schreef GGMM het volgende:
WaT BeTeKeNuH DiE WiTtUh LiJnUh Op Ut VeLdT?
Je bent <head> en <end >tags vergeten.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:54 schreef Bianca82 het volgende:
[..]
<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/x9F-iGr9qZ4&hl=en"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/x9F-iGr9qZ4&hl=en" type="application/x-shockwave-flash" width="425" height="344"></embed></object>
en omdat het weekend is mogen ze doorgaan tot een uurtje of 2 wat mij betreft.
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:52 schreef FJD het volgende:
[..]
Als je boeiendere informatie over deze wedstrijd hebt dan hoor ik het wel!
Moet je aan mutu vragenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:54 schreef GGMM het volgende:
WaT BeTeKeNuH DiE WiTtUh LiJnUh Op Ut VeLdT?
Inderdaad, de massa's Kroaten die dan ineens de straat opkomen.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:54 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Dat is pas echt grappig als Kroatie wint.
Parknegerquote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:56 schreef Armageddon het volgende:
Komt ie dan hè, komt ie dan hè!?
Niet geschoten is altijd misquote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:56 schreef T3hTommay het volgende:
Als je niet kan scoren moet je het ook niet proberen, prutser.
Laat maar...quote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:56 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Inderdaad, de massa's Kroaten die dan ineens de straat opkomen.
Waarooooomquote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:57 schreef RemcoW85 het volgende:
Golden Goal/ Silver Goal of een hele verlenging?
Hele verlengingquote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:57 schreef RemcoW85 het volgende:
hele verlenging.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:57 schreef RemcoW85 het volgende:
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:57 schreef RemcoW85 het volgende:
Hele verlenging. Golden goal is al jaren geleden afgeschaft.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:57 schreef RemcoW85 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |