Is het ooit spannend geweest dan?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:50 schreef GGMM het volgende:
Ik vind deze wedstrijd niet zo heel erg spannend eerlijk gezegd. (Ik wil niemand beledigen verder, dit is mijn mening.)
jahquote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:51 schreef MarkNMGN het volgende:
Ben ik trouwens de enige hier die toeterende Turken wel kan waarderen?
Neequote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:51 schreef MarkNMGN het volgende:
Het is ook niet bepaald een spectaculaire wedstrijdquote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:50 schreef GGMM het volgende:
Ik vind deze wedstrijd niet zo heel erg spannend eerlijk gezegd. (Ik wil niemand beledigen verder, dit is mijn mening.)
Ik lift dan mee met de winnaarquote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mocht de finale Turkije - Nederland worden, voor wie ben jij dan eigenlijk?
Neehoor.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:51 schreef MarkNMGN het volgende:
Floot ie maar in het voordeel van de kijkers, door 1 van de 2 ploegen lukraak een penalty toe te kennen zodat we klaar zijn.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:50 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik vind de scheids toch meer in het voordeel fluiten van de Kroaten dan de Turken.²
De Turken fluiten niet eensquote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:50 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik vind de scheids toch meer in het voordeel fluiten van de Kroaten dan de Turken.²
Het is dan ook geen stabiele néger.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:51 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Ik vind hem ook niet zo stabiel fluiten inderdaad.
nee hoor.. vreugde laten zien is niks mis mee..quote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:51 schreef MarkNMGN het volgende:
Door de weeks niet maar nu kan het me niet schelen. Ik ga zelfs meedoen als ze scoren.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:51 schreef MarkNMGN het volgende:
denk turkijequote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mocht de finale Turkije - Nederland worden, voor wie ben jij dan eigenlijk?
Als je boeiendere informatie over deze wedstrijd hebt dan hoor ik het wel!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:51 schreef NorthernStar het volgende:
Lekkere info van de commentator. Iemand met kniebanden van een dooie, nu iemand met de nieren van zijn familie.
Nee, je bent niet de enigequote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:51 schreef MarkNMGN het volgende:
Goed antwoord.quote:
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:52 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Door de weeks niet maar nu kan het me niet schelen. Ik ga zelfs meedoen als ze scoren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |