Nu weet ik het. Ik dacht al hij lijkt op iemand. Maar hij heeft iid diezelfde uitpuilende ogen die Charisteas ook heeft.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:41 schreef J.Herrer het volgende:
Op de 1 of andere manier lijkt die trainer van Kroatie wel een beetje op Charisteas
Rustu heeft veel ervaring.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:43 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Volgens mij kan je beter Volkan hebben gezien de CL.
Wat was er mis met de wedstrijd van gisterenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:43 schreef marcb1974 het volgende:
Het niveau is niet al te best nee. En gisteren ook al niet. Leuk toernooi zo
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:45 schreef Paaskonijn het volgende:
Nog iedereen [ afbeelding ] want na het zien van deze wedstrijd ben je zo ongever 20 jaar ouder geworden
het is geen suddendeath verlengingquote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:44 schreef Bianca82 het volgende:
Nou. Verlenging. Met een beetje pech begint het getoeter dan weer drie kwartier later, en duurt het vandaag tot 4 uur 's nachts. En inderdaad, laat alsjeblieft Rusland en Nederland maar doorgaan. En omdat Turkije niet echt op een nette manier strijdt (lees: irritante valse overtredingen die het wedstrijdveloop verzieken) vind ik dat Kroatie door mag. (en omdat ze beter zijn, of course)
NL - Italie stond 4-3 met offsides. 1-1 is gewoon een kansloze pot waarin de teams niet durven aan te vallen.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:42 schreef morpheus_at_work het volgende:
het aantal offsides valt mij erg mee 1-1 , beetje aanvaller balanceerd op randje buitenspel
ps het is nederland of rusland, beide kunnen helaas nietquote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:44 schreef Bianca82 het volgende:
Nou. Verlenging. Met een beetje pech begint het getoeter dan weer drie kwartier later, en duurt het vandaag tot 4 uur 's nachts. En inderdaad, laat alsjeblieft Rusland en Nederland maar doorgaan. En omdat Turkije niet echt op een nette manier strijdt (lees: irritante valse overtredingen die het wedstrijdveloop verzieken) vind ik dat Kroatie door mag. (en omdat ze beter zijn, of course)
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:45 schreef Paaskonijn het volgende:
Nog iedereen [ afbeelding ] want na het zien van deze wedstrijd ben je zo ongever 20 jaar ouder geworden
Stripteasequote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:46 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Wat heb ik gemist?![]()
Jlo, lekkere dame van me
Ik zou gaan huilen als ik jou was.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:45 schreef Elkarden het volgende:
[..]
Idd, een HALVE finale tegen 1 van deze 2 prutsers
Kijk eens naar de nickname.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:46 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
ps het is nederland of rusland, beide kunnen helaas niet
Nou ik denk dat de Deutschers wel een beetje angst haben voor Kroatie.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:45 schreef Elkarden het volgende:
[..]
Idd, een HALVE finale tegen 1 van deze 2 prutsers
Ik kan je verzekeren van nietquote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:46 schreef J.Herrer het volgende:
Ik ga maar ff een jointje roken, misschien is de wedstrijd dan spannender
Een vrouwmensquote:
Heb jij ff geluk. Hier is de popcorn taaiquote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:47 schreef Cyberia18 het volgende:
Lichtpuntje van de avond. M'n [ afbeelding ] smaakt toch heerlijk hoor.
Doe je wel je naam eer aan?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:46 schreef J.Herrer het volgende:
het laatste kwartier van die wedstrijd was gewoon leuk. En de Kroaten deden het in de poule niet slecht....quote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:46 schreef Paaskonijn het volgende:
En wat was iedereen blij dat Turkije door was, eindelijk dat slechte voetbal van Tsjechië eruit!!
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:48 schreef alors het volgende:
[ afbeelding ]
You can't be me I'm a rockstar
Wordt het niet. Ook met twee jointjes blijft het saai...quote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:46 schreef J.Herrer het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |