Nou moequote:Op maandag 7 juli 2008 21:45 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik ken een meisje dat mercedes heet en ze is geeneens een kamper
quote:Op maandag 7 juli 2008 21:47 schreef snoopy het volgende:
[..]
Nou moedat is een van mijn voornamen. Best mooi, al zeg ik het zelf
Niclasquote:Op maandag 7 juli 2008 21:53 schreef Sonnetje85 het volgende:
Het doet mij teveel denken aan de auto's
Echt een kampernaam vind ik t niet eigenlijk...
Heb net op die site van Cattie gekeken en ik heb ouders en schoonouders waar gewoon neit naar te vernoemen valtAls ik dat zou willen
Nou ja bij mijn vaders naam zag ik wel een leuke naam staan: Kalle, maar in combinatie met mijn vriends achternaam... (Kalle K)
En mijn vadersofficiele naam is Klaas en mijn schoonvaders 2e naam is Nicolaas, dus daar kan je ook wel wat mee doen. Maar goed voorlopig nog geen kinderen
De auto is vernoemd naar een meisjequote:Op maandag 7 juli 2008 21:53 schreef Sonnetje85 het volgende:
Het doet mij teveel denken aan de auto's
Ik ben benieuwd!quote:Op maandag 7 juli 2008 22:37 schreef Igraine het volgende:
Nu we weten dat het een meisje wordt, zijn we er geloof ik al uit qua naam. Ik so wie so en manlief ook wel geloof ik.
De eerste en de tweede naam hebben we nu. Ik ben benieuwd of we tot het einde hier bij blijven.
Je spreekt het uit als Mai-run, op z'n engels dus. Veel mensen zeggen Mie-ron, maar da's dus niet goedquote:Op dinsdag 8 juli 2008 00:02 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd!
Hoe spreek je Myhron eigenlijk uit? Dat is toch een niet veel voorkomende naam hier
Ik heb een buurmeisje die zo heet.quote:Op woensdag 9 juli 2008 20:46 schreef Brighteyes het volgende:
Doen jullie ook aan namenraden als je van mensen hoort dat ze zwanger zijn? Gisteren hadden we het over F. zijn oude buren en we waren het er over eens dat dat typische 'Destuhnie' mensen zijn.We doen ook altijd gelijk een gokje over het kaartje met een beertje in dit geval.
![]()
.
Ja dat doe ik ookquote:Op woensdag 9 juli 2008 20:46 schreef Brighteyes het volgende:
Doen jullie ook aan namenraden als je van mensen hoort dat ze zwanger zijn? Gisteren hadden we het over F. zijn oude buren en we waren het er over eens dat dat typische 'Destuhnie' mensen zijn.We doen ook altijd gelijk een gokje over het kaartje met een beertje in dit geval.
![]()
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |