Als Bianco Witjes gaat googlen dan komt ze ook hierquote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:43 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb trouwens een collega die Bianco Witjes heet
De meisjesnaam staat nog steeds vast hoor, dat weet je toch.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:28 schreef bixister het volgende:
[..]
ik zag ergens dat 't 'officieel' eigenlijk alleen een jongensnaam is.
ik ken trouwens ook een Inga, dat is misschien een mooie meisjesvariant?
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 21:16 schreef Brighteyes het volgende:
De meisjesnaam staat nog steeds vast hoor, dat weet je toch.
Het ging alleen om een jongensnaam.
hahaquote:
quote:Op woensdag 2 juli 2008 19:47 schreef cattie het volgende:
zoals Arse, Aai, Fake en Ork.
quote:Op donderdag 3 juli 2008 22:02 schreef LadyS het volgende:
Slettina, Lubbertje en Baardhout
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
proest.. hoe kom je bij wc-reiniger dan ?? de officiele naam voor JJ zou overigens Johan Junior zijn, dus gewoon Johan, maar hier thuis dus JJ.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 16:34 schreef E.T. het volgende:
sorry, maar bij LoAnne moet ik aan wc-reiniger denken(en namen bestaande uit twee medeklinkers vind ik sowieso vreselijk)
noem 'm dan gewoon Johan ofzo.. Ik vind zulke afkortingen echt vreselijk. (al krijg ik bij 'junior' namen sowieso al moordneigingen.. geef dat kind lekker z'n eigen identiteit)quote:Op zaterdag 5 juli 2008 16:38 schreef DJMO het volgende:
[..]
proest.. hoe kom je bij wc-reiniger dan ?? de officiele naam voor JJ zou overigens Johan Junior zijn, dus gewoon Johan, maar hier thuis dus JJ.
Omdat je het zelf vraagt... ik zou nooit JJ als naam geven, noem hem dan Jasper Jeroen of Jantje Junior en dan roepnaam JJ, heeft ie altijd nog een fatsoenlijke naam om op terug te vallen. En waarom ga je je kind vernoemen naar andermans tweeling?quote:Op zaterdag 5 juli 2008 16:09 schreef DJMO het volgende:
ik wil voor mijn kind aparte namen, nou had ik voor een jongen JJ in gedachten, (de laatste j staat uiteraard voor junior) en voor een meisje LoAnne (hoe ik er toe kom: er woont hier in de buurt een tweeling die lotte en anna heten, dus een samentrekking van die namen). wat vinden jullie van die namen??
die is ook heel leukquote:Op zaterdag 5 juli 2008 16:53 schreef miss_dynastie het volgende:
Het duurde even voor mijn post erdoor kwam, DJMO, vandaar dat ik je laatste post nog niet gelezen had. Als je Anna en Lotte als inspiratie wil gebruiken, vind ik Anne-Lotte leuker
ja uitgesproken als jo-annequote:Op zaterdag 5 juli 2008 19:00 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Ik neem als Jo-Anne uitgesproken Yns?!
Ik ken die naam ook met de uitspraak: Jo-Enn (Engels)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |