Die bovenste heb ik, alleen zonder ritsjes. Geweldig ding.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 15:24 schreef fyah het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
die wil ik
of die andere:
[ afbeelding ]
windjackes? jakkes!quote:Op woensdag 20 augustus 2008 15:11 schreef RSie het volgende:
[..]
nope, sorry!
nu zijn windjackjes en sweatvesten de bomb. (al hoeven die windjackjes van mij nou ook weer niet). en als je wat netter wilt zijn moet je toch met een trenchcoat aankomen.
ook h&m ?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 15:25 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Die bovenste heb ik, alleen zonder ritsjes. Geweldig ding.
en ik maar denken dat dat een vrouwenvariant wasquote:Op woensdag 20 augustus 2008 15:35 schreef RSie het volgende:
die jassen, en zeker die 2e vallen onder de noemer schippersjas![]()
een trenchcoat is een regenjas gemaakt van een soort geimpregneerd katoen.
nicequote:Op maandag 1 september 2008 11:41 schreef don-diablo het volgende:
Een shirt van Bjorkvin
[ afbeelding ]
en nog een wit overhemd van de H&M maar die is in de was.
Vanwaar heb je dat Tshirt en vintage overhemd?quote:Op maandag 1 september 2008 11:41 schreef don-diablo het volgende:
Een shirt van Bjorkvin
[ afbeelding ]
en nog een wit overhemd van de H&M maar die is in de was.
wowquote:Op woensdag 10 september 2008 13:08 schreef AudeVie het volgende:
[ afbeelding ]
Ziet er niet uit zomaar wel heel handig!
Wat?quote:
na vandaag zal het nooit meer hetzelfde zijn als ik op straat iemand in een blouse zie lopenquote:Op woensdag 10 september 2008 13:42 schreef AudeVie het volgende:
[..]
Wat?![]()
Die flap komt in je broek, niemand die het kan zien![]()
En ik zei toch dat het er zo niet uit ziet![]()
You and your sick mindquote:Op woensdag 10 september 2008 13:54 schreef fyah het volgende:
[..]
na vandaag zal het nooit meer hetzelfde zijn als ik op straat iemand in een blouse zie lopen
imo issie trouwens mits cover-up broek wel mooi![]()
zouden er ook overhemden bestaan met een boxer aan vast?![]()
naast de ontzettend mannelijke uitstraling lijkt het me ook heel lekker zitten!quote:Op woensdag 10 september 2008 14:18 schreef AudeVie het volgende:
[..]
You and your sick mind![]()
Ja hoor, alles is trouwens een stuk mooier aan, maar daar had ik geen zin in![]()
[ afbeelding ]
Close
wat een leuk patroontje!quote:Op dinsdag 9 september 2008 21:27 schreef Miss_S het volgende:
Nieuw jurkje
[ afbeelding ]
Detail
[ afbeelding ]
quote:
dat zijn ideale dingen! heb er ook twee. van benetton/sisley. waar heb je de jouwe vandaan?quote:Op woensdag 10 september 2008 13:42 schreef AudeVie het volgende:
[..]
Wat?![]()
Die flap komt in je broek, niemand die het kan zien![]()
En ik zei toch dat het er zo niet uit ziet![]()
Overhemd is van de Jack & Jones en te vinden bij de locale J&J boer en het shirt van Bjorkvin komt uit de Delicious te Zwolle.quote:Op dinsdag 9 september 2008 20:30 schreef tjiube het volgende:
[..]
Vanwaar heb je dat Tshirt en vintage overhemd?
quote:Op woensdag 10 september 2008 20:34 schreef DJMomo het volgende:
[..]
dat zijn ideale dingen! heb er ook twee. van benetton/sisley. waar heb je de jouwe vandaan?
die past fucking mooi bij je haarquote:Op vrijdag 12 september 2008 11:58 schreef WHATSHESAID het volgende:
Volgens mij zitten er drukknoopjes bij het kruis.
Mijn laatste aankoop:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Trenchcoat van de Viktor & Rolf for H&M-collectie van 2 jaar terug
Plastuitquote:Op vrijdag 12 september 2008 13:20 schreef DJMomo het volgende:
Molluck, ja, wij vrouwen moeten zowieso onze hele broek uittrekken. kunnen niet onze piem door de gulp steken, wordt anders beetje zooitje, weetje...
nee schat. dat bovending zit met drukkertjes tussen je benen. en dan nog snap ik niet waarom je anders je hele broek uit moet doen, in plaats van tot op de knieen/enkels.quote:Op vrijdag 12 september 2008 15:05 schreef Molluck het volgende:
[..]
Plastuit![]()
Maar anders heb je toch je broek op je knieen/enkels, nu moet je heel je broek uitdoen om ook nog eens dat bovending uit te trekken...Ik weet nu iig wel waarom vrouwen daar altijd zo lang over doen...
Hij ging er van uit dat je heel die body moest uittrekken, en om dat hele ding uit te krijgen (figure even die onderkant die niet open zou kunnen) moet je ook je broek in z'n geheel uittrekkenquote:Op vrijdag 12 september 2008 16:13 schreef DJMomo het volgende:
[..]
nee schat. dat bovending zit met drukkertjes tussen je benen. en dan nog snap ik niet waarom je anders je hele broek uit moet doen, in plaats van tot op de knieen/enkels.
je zou maar hoognodig moeten gaanquote:Op vrijdag 12 september 2008 18:25 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Hij ging er van uit dat je heel die body moest uittrekken, en om dat hele ding uit te krijgen (figure even die onderkant die niet open zou kunnen) moet je ook je broek in z'n geheel uittrekken
Ik heb zo'n playsuit (korte broek aan een blousje vast, voor in de zomer), dat is pas een hell als je moet plassenquote:
dan zou je hem toch juist als een badpak naar beneden kunnen laten zakken? hoeft nog steeds je broek niet uit.quote:Op vrijdag 12 september 2008 18:25 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Hij ging er van uit dat je heel die body moest uittrekken, en om dat hele ding uit te krijgen (figure even die onderkant die niet open zou kunnen) moet je ook je broek in z'n geheel uittrekken
lijk je net een militairquote:Op vrijdag 12 september 2008 18:34 schreef Cloud_SB het volgende:
Nieuwe jas, Geen camera hier dus maak morgen wel een foto'tje.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maharishi AMI-07 Jacket Desert Camo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |