Die bovenste heb ik, alleen zonder ritsjes. Geweldig ding.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 15:24 schreef fyah het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
die wil ik
of die andere:
[ afbeelding ]
windjackes? jakkes!quote:Op woensdag 20 augustus 2008 15:11 schreef RSie het volgende:
[..]
nope, sorry!
nu zijn windjackjes en sweatvesten de bomb. (al hoeven die windjackjes van mij nou ook weer niet). en als je wat netter wilt zijn moet je toch met een trenchcoat aankomen.
ook h&m ?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 15:25 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Die bovenste heb ik, alleen zonder ritsjes. Geweldig ding.
en ik maar denken dat dat een vrouwenvariant wasquote:Op woensdag 20 augustus 2008 15:35 schreef RSie het volgende:
die jassen, en zeker die 2e vallen onder de noemer schippersjas![]()
een trenchcoat is een regenjas gemaakt van een soort geimpregneerd katoen.
nicequote:Op maandag 1 september 2008 11:41 schreef don-diablo het volgende:
Een shirt van Bjorkvin
[ afbeelding ]
en nog een wit overhemd van de H&M maar die is in de was.
Vanwaar heb je dat Tshirt en vintage overhemd?quote:Op maandag 1 september 2008 11:41 schreef don-diablo het volgende:
Een shirt van Bjorkvin
[ afbeelding ]
en nog een wit overhemd van de H&M maar die is in de was.
wowquote:Op woensdag 10 september 2008 13:08 schreef AudeVie het volgende:
[ afbeelding ]
Ziet er niet uit zomaar wel heel handig!
Wat?quote:
na vandaag zal het nooit meer hetzelfde zijn als ik op straat iemand in een blouse zie lopenquote:Op woensdag 10 september 2008 13:42 schreef AudeVie het volgende:
[..]
Wat?![]()
Die flap komt in je broek, niemand die het kan zien![]()
En ik zei toch dat het er zo niet uit ziet![]()
You and your sick mindquote:Op woensdag 10 september 2008 13:54 schreef fyah het volgende:
[..]
na vandaag zal het nooit meer hetzelfde zijn als ik op straat iemand in een blouse zie lopen
imo issie trouwens mits cover-up broek wel mooi![]()
zouden er ook overhemden bestaan met een boxer aan vast?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |