Dat is juist het hele ding waar Hardy Blechman zijn ontwerpen op baseert. Vanwege zijn tijd in die kleding industrie.quote:
keek net op die site, zitten beste vette dingen bijquote:Op vrijdag 12 september 2008 21:33 schreef Cloud_SB het volgende:
[..]
Dat is juist het hele ding waar Hardy Blechman zijn ontwerpen op baseert. Vanwege zijn tijd in die kleding industrie.
Hij heeft niet voor niets een paar van de meest gekopieerde ontwerpen ooit gemaakt.
Lees maar een modeboek voor meer info.
Schouders vind ik zelf wel meevallen om eerlijk te zijn en de broek zit goed (heb em iets laten inkorten) alleen is op de foto niet te zien valt me ook opquote:Op zaterdag 13 september 2008 20:36 schreef Dolichologofobie het volgende:
[..]
Ziet er netjes uit op enkele details na. Je broek is te lang en je schouders hangen...
Goed in jouw ogen. Niet de kritische ogen die perfectie nastreven.quote:Op zaterdag 13 september 2008 23:10 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Schouders vind ik zelf wel meevallen om eerlijk te zijn en de broek zit goed (heb em iets laten inkorten) alleen is op de foto niet te zien valt me ook op
Dat kanquote:Op zondag 14 september 2008 00:12 schreef Dolichologofobie het volgende:
[..]
Goed in jouw ogen. Niet de kritische ogen die perfectie nastreven.
De schouderlijn (scheiding) hoort nl. kaasrecht te zijn (die loopt vanonder je oksel dus kaasrecht omhoog. Betreft de broek is het overigens wel een voorkeur die je geeft, ik ben meer iets van het 'hoogwater' (past beter bij strakkere broeken) dan het 'laten vallen' (past beter bij wat wijdere broeken).
Je hebt helemaal gelijk. Mijn redenerend vermogen heeft me in de steek gelaten.quote:Op vrijdag 12 september 2008 19:14 schreef DJMomo het volgende:
[..]
dan zou je hem toch juist als een badpak naar beneden kunnen laten zakken? hoeft nog steeds je broek niet uit.
jij trekt in het weekend de bossen in?quote:Op vrijdag 12 september 2008 18:34 schreef Cloud_SB het volgende:
Nieuwe jas, Geen camera hier dus maak morgen wel een foto'tje.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maharishi AMI-07 Jacket Desert Camo.
Gelukkig niet nee, helemaal geen tijd voor ook. Ik heb wel een heel tof oldskool zakmes van de scouting ergens.quote:Op maandag 15 september 2008 13:13 schreef ASroma het volgende:
[..]
jij trekt in het weekend de bossen in?![]()
quote:Op vrijdag 12 september 2008 13:58 schreef -Trinity- het volgende:
[ afbeelding ]
Maar dan in all-black met een aqua Roxy logo.
Of valt dit niet onder 'kleding'?
Cool, waar heb je die All Stars zo goedkoop gehaald, ik moet een nieuw paar hebben?quote:Op dinsdag 16 september 2008 20:57 schreef Dreaming.Bee het volgende:
Ik wilde niet te veel uitgeven, maar toch een shirtje en een paar schoenen gekocht![]()
Jack n jones:
[ afbeelding ]
+
[ afbeelding ]
Totaal 41 euro
Britain in Haarlem,35 euro.quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:35 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Cool, waar heb je die All Stars zo goedkoop gehaald, ik moet een nieuw paar hebben?
Mooi, dan ga ik in Eindhoven kijkenquote:Op dinsdag 16 september 2008 21:43 schreef Dreaming.Bee het volgende:
[..]
Britain in Haarlem,35 euro.
Er lagen nog veel verschilende maten bij
Staat je leuk, toffe kleur ook!quote:Op donderdag 18 september 2008 21:00 schreef NoralyZ het volgende:
Nieuwe jas van S'NOB
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
moet m alleen even uithangen/glad maken, hij is nog wat gekreukeld
Dat moet wel een van de lelijkste dingen zijn die ooit in deze reeks gepost is!quote:Op zaterdag 27 september 2008 15:35 schreef Cloud_SB het volgende:
Alleen maar gekocht vanwege de inner lining eigenlijk. Disney!!!!!!
[ afbeelding ]
leuk!quote:Op donderdag 18 september 2008 21:00 schreef NoralyZ het volgende:
Nieuwe jas van S'NOB
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hmm, ik weet het niet, ik heb zelf nog wat gezocht op het internet maar ik kon hem niet vinden... Ik heb hem bij Mowgli gekocht, die winkel zit in Amsterdam aan de Haarlemmerstraat (supertoffe winkel trouwens). Maar ik zie dat je uit Nijmegen komt, dat is wel wat minder relaxedquote:
Die is echt heel mooi!quote:Op donderdag 18 september 2008 21:00 schreef NoralyZ het volgende:
Nieuwe jas van S'NOB
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jep, sinds niet al te lang geloof ik. Ze verkopen er nu ook Modstrom, ook tof. Maar deze jas hebben ze er geloof ik niet, althans niet bij de Bijenkorf in Amsterdam.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 12:23 schreef WHATSHESAID het volgende:
S'Nob wordt toch ook bij de Bijenkorf verkocht?
Mierenneuker, het ziet er perfect uit.quote:Op zaterdag 13 september 2008 20:36 schreef Dolichologofobie het volgende:
[..]
Ziet er netjes uit op enkele details na. Je broek is te lang en je schouders hangen...
Jurkje staat je goed.quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:34 schreef Nantes het volgende:
[ afbeelding ]
Jurkje.
[ afbeelding ]
Frankie B jeans <3 finally!
Leuke kledingstijl!, ook complimenten voor je laarzen, waar heb je ze gekocht?quote:
Is inderdaad van minimum, had em bij hipperfashion weg maar daar is nu alleen nog maar xlquote:
Minimum is prima spul, in Kopenhagen is een winkel vol met dat spulquote:Op woensdag 8 oktober 2008 15:48 schreef Mindstate het volgende:
[..]
Is inderdaad van minimum, had em bij hipperfashion weg maar daar is nu alleen nog maar xl
was volgens mij een euro of 70 incl verzenden. is iig eens een hoody die niet zo lomp wijd is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |