Dat moet wel een van de lelijkste dingen zijn die ooit in deze reeks gepost is!quote:Op zaterdag 27 september 2008 15:35 schreef Cloud_SB het volgende:
Alleen maar gekocht vanwege de inner lining eigenlijk. Disney!!!!!!
[ afbeelding ]
leuk!quote:Op donderdag 18 september 2008 21:00 schreef NoralyZ het volgende:
Nieuwe jas van S'NOB
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
moet m alleen even uithangen/glad maken, hij is nog wat gekreukeld
Hmm, ik weet het niet, ik heb zelf nog wat gezocht op het internet maar ik kon hem niet vinden... Ik heb hem bij Mowgli gekocht, die winkel zit in Amsterdam aan de Haarlemmerstraat (supertoffe winkel trouwens). Maar ik zie dat je uit Nijmegen komt, dat is wel wat minder relaxedquote:
Die is echt heel mooi!quote:Op donderdag 18 september 2008 21:00 schreef NoralyZ het volgende:
Nieuwe jas van S'NOB
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
moet m alleen even uithangen/glad maken, hij is nog wat gekreukeld
Jep, sinds niet al te lang geloof ik. Ze verkopen er nu ook Modstrom, ook tof. Maar deze jas hebben ze er geloof ik niet, althans niet bij de Bijenkorf in Amsterdam.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 12:23 schreef WHATSHESAID het volgende:
S'Nob wordt toch ook bij de Bijenkorf verkocht?
Mierenneuker, het ziet er perfect uit.quote:Op zaterdag 13 september 2008 20:36 schreef Dolichologofobie het volgende:
[..]
Ziet er netjes uit op enkele details na. Je broek is te lang en je schouders hangen...
Jurkje staat je goed.quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:34 schreef Nantes het volgende:
[ afbeelding ]
Jurkje.
[ afbeelding ]
Frankie B jeans <3 finally!
Leuke kledingstijl!, ook complimenten voor je laarzen, waar heb je ze gekocht?quote:
Is inderdaad van minimum, had em bij hipperfashion weg maar daar is nu alleen nog maar xlquote:
Minimum is prima spul, in Kopenhagen is een winkel vol met dat spulquote:Op woensdag 8 oktober 2008 15:48 schreef Mindstate het volgende:
[..]
Is inderdaad van minimum, had em bij hipperfashion weg maar daar is nu alleen nog maar xl
was volgens mij een euro of 70 incl verzenden. is iig eens een hoody die niet zo lomp wijd is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |