quote:Op maandag 23 juni 2008 17:18 schreef de_huig het volgende:
[..]
zag zaterdag een dude met een nederland (uit-)shirt met 8. Urzaiz achterop![]()
vond het wel humor persoonlijk
Omdat ik geen shirt ga dragen van een merk dat patent heeft op het maken van allerlelijkste voetbalshirts.quote:
Nu je het zegtquote:Op maandag 23 juni 2008 22:27 schreef Pizzakoppo het volgende:
Die post komt best gay over sjimz
quote:Nog slechts twee Super Sundays
Dinsdag 1 juli wordt officieel het nieuwe competitieprogramma bekendgemaakt. Op dit moment wordt er nog druk gesleuteld aan de wensen van de clubs en overheid. Wel maakte de competitieleider al bekend dat het aantal Super Sundays in de eredivisie wordt teruggebracht van zes naar twee. Of AZ nog steeds de vierde club is in de Super Sundays, is onbekend.
quote:Van der Aat zou wel bij Ajax willen blijven
Van der Aat functioneert momenteel als interim-directeur bij Ajax. "Ik heb getekend tot eind september, met een optie voor nog twee maanden. Dus in principe blijf ik tot eind november aan Ajax verbonden. En wat er daarna zal gebeuren, weet ik nu nog niet." Tegenover Sportweek liet hij doorschemeren graag door te willen. "Ik zit goed in de materie." Of dat gebeurt is nog de vraag. In het onderzoek van Coronel werd immers geadviseerd om een persoon met voetbalachtergrond aan te stellen als algemeen directeur. "Daar moet de raad van commissarissen een beslissing over nemen."
quote:Been denkt nog steeds aan Leonardo
Tegenover Omroep Gelderland liet NEC coach Mario Been weten nog steeds op zoek te zijn voor versterking van de aanval. "Ik wil er zeker nog twee of drie aanvallers bij hebben. Jeremain Lens is terug naar AZ, Bobson is vertrokken en Holman is weg. Als de selectie verder intact blijft, zijn we met die aanvulling compleet."
Veel geld is er niet voor versterking. "We moeten wachten op de afvallers bij de topclubs. Leonardo (Ajax) is heel interessant. Vincken en Andwelé Slory (Feyenoord) zijn goede spelers voor ons."
Als je alles uit de media gelooft wel ja.quote:Op maandag 23 juni 2008 23:03 schreef TheJanitor het volgende:
16,8 Miljoen voor Nasri en 18miljoen voor Sulejmani.
Hoe kom je nou bij Nasri?quote:Op maandag 23 juni 2008 23:03 schreef TheJanitor het volgende:
Je denkt toch niet echt dat Ajax daadwerkelijk 18 milj. voor Sulejmani gaat neertellen?quote:Op maandag 23 juni 2008 23:03 schreef TheJanitor het volgende:
De kans lijkt me niet erg groot eerlijk gezegd, met geinteresseerde clubs als Marseille, Celtic en Hamburg..quote:Op maandag 23 juni 2008 21:49 schreef koningdavid het volgende:
Wanneer zou de Boulah-geruchtenstroom op gang komen?
Ik zie het nog altijd wel gebeuren dat hij gewoon een jaartje bij ons komt voetballen.
Rijpen in Nederland als je basisspeler bent in Frankrijkquote:Op maandag 23 juni 2008 23:58 schreef Rejected het volgende:
Nasri zou wel geweldig zijn :p
Had ajax nou een samenwerkingsverband met Arsenal? Zo ja, mag hij een jaartje komen rijpen
Was idd een to good to be true van mijquote:Op dinsdag 24 juni 2008 02:34 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Rijpen in Nederland als je basisspeler bent in Frankrijk
quote:De transfer van Robbert Schilder is nog steeds niet helemaal rond. NAC is er met de speler al uit, maar kan het volgens Stewart met Ajax niet eens worden over de transfersom.
Daar ben ik ook bang voor ja.quote:
Is correct Nederlands.quote:
Kan allebei volgens mij.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 11:04 schreef Catch22- het volgende:
Je verwacht Wees er snel bij, maar dat is dus incorrect
Wikipedia:quote:Op dinsdag 24 juni 2008 11:45 schreef koningdavid het volgende:
Nee, een kind zonder ouders. De ouders hoeven niet per se gestorven te zijn.
Meerdere bronnen melden dat hij op t lijstje staat.quote:Naam Huntelaar zingt rond bij AC Milan
Concreet is het nog niet, maar de naam van Klaas-Jan Huntelaar staat weldegelijk op het lijstje van AC Milan. De spits heeft echter wel met een handvol concurrentie te maken, meldden buitenlandse media.
Emmanuel Adebayor is de meest serieuze kandidaat om volgend seizoen de selectie van AC Milan te versterken. De spits van Arsenal is volgens vice-voorzitter Adriano Galliani de enige speler waar momenteel concreet mee wordt onderhandeld.
Ook Didier Drogba (Chelsea), Karim Benzema (Olympique Lyon) en FC Barcelona-spelers Samuel Eto'o en Ronaldinho staan volgens zowel Italiaanse als Engelse media op de spitsenlijst van AC Milan. In hoeverre de interesse in Huntelaar serieus genoemd mag worden, is nog onbekend.
Ach, welke naam is de afgelopen tijd niet gevallen bij Milan?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 11:57 schreef toma het volgende:
[..]
Meerdere bronnen melden dat hij op t lijstje staat.
Lelijk sowieso, maar de materialen die Nike gebruikt zijn ook veel fijner.quote:Op maandag 23 juni 2008 22:12 schreef Nashje het volgende:
[..]
Omdat ik geen shirt ga dragen van een merk dat patent heeft op het maken van allerlelijkste voetbalshirts.
Dat wel, maar niemand zegt het zo. Ja behalve Ali.quote:
Zou een prachtige club voor hem zijn.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 11:57 schreef toma het volgende:
[..]
Meerdere bronnen melden dat hij op t lijstje staat.
Ik vind Adidas zo slecht nog niet hoor. Samen met Puma en Nike toch wel de beste merken.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 12:42 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Lelijk sowieso, maar de materialen die Nike gebruikt zijn ook veel fijner.
Adidas
ach al die clubs hebben gewoon een lijstje van 3 a 4 spelers.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 12:28 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ach, welke naam is de afgelopen tijd niet gevallen bij Milan?
Volgens het laatste nieuws gaan ze nu weer helemaal voor Adebayor...
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 13:48 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ik vind Adidas zo slecht nog niet hoor. Samen met Puma en Nike toch wel de beste merken.
[ afbeelding ]
Mooiste uitshirt, ooit.
Ben is fout, in ieder geval niet goed.quote:
quote:Zijn heeft echter een onregelmatige gebiedende wijs: wees. Sommige taalgebruikers vormen de gebiedende wijs van zijn volgens de gewone regel: de eerste persoon enkelvoud is (ik) ben, dus gebruiken ze ben. Dat is echter geen standaardtaal.
Zeg ehm, taalpurist we begrijpen wat hij zegt.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 15:54 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ben is fout, in ieder geval niet goed.
[..]
Van ajax1.nl, voor wat het waard isquote:Huntelaar niet naar Italië
Klaas-Jan Huntelaar speelt komend seizoen hoogstwaarschijnlijk niet in de Italiaanse Serie A. De spits van Ajax liet eerder al weten geen oren te hebben naar een transfer naar AC Milan en Internazionale. Dinsdag werd bekend gemaakt door een Italiaanse zaakwaarnemer dat ook AS Roma afvalt in de strijd om Huntelaar.
Paul Alberto Faccini, de zaakwaarnemer in deze kwestie, zegt dat AS Roma de international van Nederland niet zou kunnen betalen. ''Ik heb gesproken met de zaakwaarnemer van Huntelaar en die heeft bevestigd dat hij open zou staan voor een komst naar Rome'', spreekt de Italiaan tegenover Il Romanista.
AS Roma wil niet voldoen aan de transfersom die Ajax eist voor haar veelscorende spits. ''Het probleem is echter dat Ajax minimaal twintig miljoen euro wil ontvangen. Dat is voor Roma niet te betalen'', aldus Faccini over de topscorer van de Nederlandse Eredivisie. Onder andere Arsenal, Manchester United, Real Madrid en Barcelona FC maken dus nog kans op de spits.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |