Daar ben ik ook bang voor ja.quote:
Is correct Nederlands.quote:
Kan allebei volgens mij.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 11:04 schreef Catch22- het volgende:
Je verwacht Wees er snel bij, maar dat is dus incorrect
Wikipedia:quote:Op dinsdag 24 juni 2008 11:45 schreef koningdavid het volgende:
Nee, een kind zonder ouders. De ouders hoeven niet per se gestorven te zijn.
Meerdere bronnen melden dat hij op t lijstje staat.quote:Naam Huntelaar zingt rond bij AC Milan
Concreet is het nog niet, maar de naam van Klaas-Jan Huntelaar staat weldegelijk op het lijstje van AC Milan. De spits heeft echter wel met een handvol concurrentie te maken, meldden buitenlandse media.
Emmanuel Adebayor is de meest serieuze kandidaat om volgend seizoen de selectie van AC Milan te versterken. De spits van Arsenal is volgens vice-voorzitter Adriano Galliani de enige speler waar momenteel concreet mee wordt onderhandeld.
Ook Didier Drogba (Chelsea), Karim Benzema (Olympique Lyon) en FC Barcelona-spelers Samuel Eto'o en Ronaldinho staan volgens zowel Italiaanse als Engelse media op de spitsenlijst van AC Milan. In hoeverre de interesse in Huntelaar serieus genoemd mag worden, is nog onbekend.
Ach, welke naam is de afgelopen tijd niet gevallen bij Milan?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 11:57 schreef toma het volgende:
[..]
Meerdere bronnen melden dat hij op t lijstje staat.
Lelijk sowieso, maar de materialen die Nike gebruikt zijn ook veel fijner.quote:Op maandag 23 juni 2008 22:12 schreef Nashje het volgende:
[..]
Omdat ik geen shirt ga dragen van een merk dat patent heeft op het maken van allerlelijkste voetbalshirts.
Dat wel, maar niemand zegt het zo. Ja behalve Ali.quote:
Zou een prachtige club voor hem zijn.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 11:57 schreef toma het volgende:
[..]
Meerdere bronnen melden dat hij op t lijstje staat.
Ik vind Adidas zo slecht nog niet hoor. Samen met Puma en Nike toch wel de beste merken.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 12:42 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Lelijk sowieso, maar de materialen die Nike gebruikt zijn ook veel fijner.
Adidas
ach al die clubs hebben gewoon een lijstje van 3 a 4 spelers.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 12:28 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ach, welke naam is de afgelopen tijd niet gevallen bij Milan?
Volgens het laatste nieuws gaan ze nu weer helemaal voor Adebayor...
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 13:48 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ik vind Adidas zo slecht nog niet hoor. Samen met Puma en Nike toch wel de beste merken.
[ afbeelding ]
Mooiste uitshirt, ooit.
Ben is fout, in ieder geval niet goed.quote:
quote:Zijn heeft echter een onregelmatige gebiedende wijs: wees. Sommige taalgebruikers vormen de gebiedende wijs van zijn volgens de gewone regel: de eerste persoon enkelvoud is (ik) ben, dus gebruiken ze ben. Dat is echter geen standaardtaal.
Zeg ehm, taalpurist we begrijpen wat hij zegt.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 15:54 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ben is fout, in ieder geval niet goed.
[..]
Van ajax1.nl, voor wat het waard isquote:Huntelaar niet naar Italië
Klaas-Jan Huntelaar speelt komend seizoen hoogstwaarschijnlijk niet in de Italiaanse Serie A. De spits van Ajax liet eerder al weten geen oren te hebben naar een transfer naar AC Milan en Internazionale. Dinsdag werd bekend gemaakt door een Italiaanse zaakwaarnemer dat ook AS Roma afvalt in de strijd om Huntelaar.
Paul Alberto Faccini, de zaakwaarnemer in deze kwestie, zegt dat AS Roma de international van Nederland niet zou kunnen betalen. ''Ik heb gesproken met de zaakwaarnemer van Huntelaar en die heeft bevestigd dat hij open zou staan voor een komst naar Rome'', spreekt de Italiaan tegenover Il Romanista.
AS Roma wil niet voldoen aan de transfersom die Ajax eist voor haar veelscorende spits. ''Het probleem is echter dat Ajax minimaal twintig miljoen euro wil ontvangen. Dat is voor Roma niet te betalen'', aldus Faccini over de topscorer van de Nederlandse Eredivisie. Onder andere Arsenal, Manchester United, Real Madrid en Barcelona FC maken dus nog kans op de spits.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |