Zonde, vind het op zich wel wat hebben. Waarom eigenlijk niet verticaal?quote:Op maandag 23 juni 2008 13:32 schreef BliksemSchigt het volgende:
Aegon gaat nooit verticaal op het shirt hoor.
Dan heeft amper iemand door dat er een nieuwe sponsor staat dan ABN Amro.. Lijkt me niet het meest logische.quote:Op maandag 23 juni 2008 13:40 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Zonde, vind het op zich wel wat hebben. Waarom eigenlijk niet verticaal?
Is al een tijdje oud heur.quote:
Valt wel mee heaur, Added: June 20, 2008quote:
was toch al een tijdje geleden.....quote:Op maandag 23 juni 2008 13:55 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Valt wel mee heaur, Added: June 20, 2008
Sjaak![]()
Zonde.quote:Op maandag 23 juni 2008 13:57 schreef Silenus het volgende:
Die Aegondude heeft bij de presentatie al aangegeven dat het er horizontaal op zou komen te staan.
Ik heb het over wanneer het filmpje op YouTube is toegevoegd.quote:Op maandag 23 juni 2008 13:59 schreef Han-Pekel het volgende:
[..]
was toch al een tijdje geleden.....
o oke, dacht dat het over die goal gingquote:Op maandag 23 juni 2008 14:03 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Ik heb het over wanneer het filmpje op YouTube is toegevoegd.
mooiquote:
:")!!!!quote:Op maandag 23 juni 2008 14:29 schreef M0NTANA het volgende:
[ afbeelding ]
Dit wordt hem waarschijnlijk.
kloptquote:Op maandag 23 juni 2008 14:29 schreef M0NTANA het volgende:
[ afbeelding ]
Gaafquote:Op maandag 23 juni 2008 14:29 schreef M0NTANA het volgende:
[ afbeelding ]
We kunnen wel druk blijven photoshoppen, maar volgende week weten we het!quote:Nieuw thuisshirt op 1 juli onthuld
Nog een ruime week en dan weet heel Nederland hoe het nieuwe shirt van Ajax er uitziet. Dinsdag 1 juli onthult de nieuwe hoofdsponsor AEGON het adidas-shirt voor het komende seizoen. Ajax.tv verzorgt een live registratie.
Op de dag dat het seizoen 2008-2009 een aanvang neemt en het hoofdsponsorschap officieel wordt overgedragen aan AEGON, wordt het nieuwe shirt onthuld. Elk jaar weer is de onthulling van het nieuwe thuistenue een spannend moment voor de vele Ajacieden die ons land rijk is. Dit jaar is het mogelijk nóg interessanter, omdat niet alleen het ontwerp anders zal zijn, maar natuurlijk ook de sponsornaam. Vanaf 1 juli zal AEGON op de borst prijken.
De nieuwe hoofdsponsor doet op spectaculaire wijze zijn intrede bij Ajax met de onthulling van het door adidas ontworpen shirt. ’s Ochtends vanaf negen uur verzorgt ajax.tv live op internet een registratie van het bijzondere moment. Zorg dat je niets hoeft te missen en volg de onthulling op de site.
De eerste vijfhonderd fans die op 1 juli naar de Fanshop komen om het shirt aan te schaffen, krijgen van AEGON een gratis bedrukking aangeboden!
Prima. Ik begon die rode baan door het midden toch al zat te worden.quote:Op maandag 23 juni 2008 14:29 schreef M0NTANA het volgende:
[ afbeelding ]
Lijkt me een Van der Zeetje. Ik denk niet dat Van Basten het Argentijns voetbal goed volgt.quote:Op maandag 23 juni 2008 14:29 schreef w00h00 het volgende:
Ik vraag me eigenlijk af uit welke hoed Dario is gekomen. Zou Van Basten hem al langer op het oog hebben gehad? Of heeft Van der Zee Dario voor gedragen aan Van Basten?
quote:Op maandag 23 juni 2008 14:29 schreef M0NTANA het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 23 juni 2008 14:55 schreef BigKahuna het volgende:
Waar een beetje google je al niet naar kan leiden!
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
En deze dan
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
Die wedstrijd was ergens in september. Ik was er wel bijquote:Op maandag 23 juni 2008 13:55 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Valt wel mee heaur, Added: June 20, 2008
Sjaak![]()
Adidas schijnt protest aan te tekenenquote:Op maandag 23 juni 2008 14:29 schreef M0NTANA het volgende:
[ afbeelding ]
Wel deze:quote:Op maandag 23 juni 2008 15:20 schreef Damzkieee het volgende:
Wie kan mij even helpen aan die foto van Huntelaar en Sneijder die naar een dildo wijzen die op het veld ligt. Wedstrijd was Ajax-ADO. Mijn collega gelooft niet dat dat echt gebeurt is
Er is hier vast wel iemand die hem nog bewaard heeft
BVD
Dr moet er nog 1 zijn, waar Sneijder en Huntelaar bij de goal staan.quote:Op maandag 23 juni 2008 15:27 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Wel deze:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij zal destijds vast wel op die dag na de wedstrijd in de Ajaxtopic zijn gepost, denk ik.quote:Op maandag 23 juni 2008 15:37 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Dr moet er nog 1 zijn, waar Sneijder en Huntelaar bij de goal staan.
quote:Op maandag 23 juni 2008 15:33 schreef sjimz het volgende:
Dat gezeik over het shirt!
Leuk, Huntelaar achterop en de week daarna vertrekt hij.quote:Op maandag 23 juni 2008 16:15 schreef D.zire het volgende:
"De eerste vijfhonderd fans die op 1 juli naar de Fanshop komen om het shirt aan te schaffen, krijgen van AEGON een gratis bedrukking aangeboden!"
Handig als de rugnummers nog niet bekend zijn enzo
Beeetje offtopic maar dat doet me denken aan de gozer met Van Persie achterop zijn PSV shirtquote:Op maandag 23 juni 2008 16:18 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Leuk, Huntelaar achterop en de week daarna vertrekt hij.
Dat had m'n broertje vorig jaar met babelquote:Op maandag 23 juni 2008 16:18 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Leuk, Huntelaar achterop en de week daarna vertrekt hij.
8. Urzaiz.quote:Op maandag 23 juni 2008 16:15 schreef D.zire het volgende:
"De eerste vijfhonderd fans die op 1 juli naar de Fanshop komen om het shirt aan te schaffen, krijgen van AEGON een gratis bedrukking aangeboden!"
Nee dan doe ik gewoon m'n shirt van vorig seizoen aan.quote:
is voor de kneuzen die hun eigen naam erop zettenquote:Op maandag 23 juni 2008 16:15 schreef D.zire het volgende:
Ik snap het wel, het was iets unieks en kenmerkend. Dat verdwijnt nu helaas.. maar ja, een kwestie van even wennenquote:Op maandag 23 juni 2008 15:33 schreef sjimz het volgende:
Dat gezeik over de sponsor horizontaal of verticaal!
Voor ABN Amro stond het ook gewoon horizontaal erop.
Niets mis mee.
Destijds stond hij op de site van dappre strijders, neem even contact met ze opquote:Op maandag 23 juni 2008 15:20 schreef Damzkieee het volgende:
Wie kan mij even helpen aan die foto van Huntelaar en Sneijder die naar een dildo wijzen die op het veld ligt. Wedstrijd was Ajax-ADO. Mijn collega gelooft niet dat dat echt gebeurt is
Er is hier vast wel iemand die hem nog bewaard heeft
BVD
Ik weiger sowieso een Adidas shirt te kopen.quote:Op maandag 23 juni 2008 16:15 schreef D.zire het volgende:
Hoezo dat?quote:Op maandag 23 juni 2008 16:51 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ik weiger sowieso een Adidas shirt te kopen.
zag zaterdag een dude met een nederland (uit-)shirt met 8. Urzaiz achteropquote:
quote:Op maandag 23 juni 2008 17:18 schreef de_huig het volgende:
[..]
zag zaterdag een dude met een nederland (uit-)shirt met 8. Urzaiz achterop![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |