Dit zul jij vast weten.. Is je uitkaart trouwens tevens je SCC of zijn dat 2 aparte kaarten.? Daar ben ik nog steeds niet achterquote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:29 schreef kevin6188 het volgende:
Wat betreft de SCC's. Ben wel benieuwd wie erop komt te staan. Sjon?
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:29 schreef tha_dark het volgende:
Lees ik nou dat Cardozo in verband wordt gebracht met Ajax?
Die speelt echt nooit aangezien Datolo 100x beter is. Cardozo is echt een van de slechtste voetballers van de selectie van Boca. Geen overzicht, slap in de duels, hij straalt gewoon helemaal niks uit...
Zijn dezelfde kaarten. Zit wel een ander plaatje op. Op de 'gewone' SCC's stond vorig jaar Jari Litmanen(??) en die moest geloof ik vertical gescand worden als je naar binnen wilde. Kwam ik trouwens ook pas na een wedstrijdje of dertig achter.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:31 schreef Breach het volgende:
[..]
Dit zul jij vast weten.. Is je uitkaart trouwens tevens je SCC of zijn dat 2 aparte kaarten.? Daar ben ik nog steeds niet achter
Dan wil ik Sjonnie ookquote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:41 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Zijn dezelfde kaarten. Zit wel een ander plaatje op. Op de 'gewone' SCC's stond vorig jaar Jari Litmanen(??) en die moest geloof ik vertical gescand worden als je naar binnen wilde. Kwam ik trouwens ook pas na een wedstrijdje of dertig achter.
Op de uitkaart stond Stefan Pettersson en die moest horizontaal gescand worden.
Graag! Of naar een andere club zolang die maar niet bij Boca blijft / naar Ajax gaat.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:40 schreef sjimz het volgende:
[..]
Laat hem dan maar naar Panathinaikos gaan!
Het zijn zoals al eerder gezegd dezelfde.. op de uitkaarten is het op de achterkant ook te lezenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:31 schreef Breach het volgende:
[..]
Dit zul jij vast weten.. Is je uitkaart trouwens tevens je SCC of zijn dat 2 aparte kaarten.? Daar ben ik nog steeds niet achter
Ik vind het alleen altijd zo kut dat je dan eind augustus al die delen weer aan elkaar moet plakken.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 18:34 schreef Breach het volgende:
[..]
Wordt in delen verzonden. Begint eind juli en is tot midden augustus.
Een nieuw talentje erbij, altijd leuk.quote:Renaldo Jongebloet tekent meerjarig contract
Geschreven door: Martijn Ruiter - Bron: AFC Ajax - Discussieer hierover
Renaldo Jongebloet heeft vanmiddag een contract tot 30 juni 2010 ondertekent. De aanvaller begon dit jaar in de A1, maar werd teruggezet naar de A2. Na een sterk half jaar mocht hij terug naar het elftal van Sonny Silooy en hij debuteerde zelfs bij Jong Ajax. Volgend jaar versterkt Jongebloet de offencieve linie van Aron Winter en Adrie Koster.
"Dit contract voelt als een beloning, want ik heb het afgelopen seizoen hard gewerkt aan mijzelf om beter te worden. Ik heb vooral op fysiek gebied hard getraind en op techniek met Wim Jonk," aldus de spits over zijn kwaliteiten.
"Ik had voor de winterstop al achttien keer gescoord en toen ging ik naar de A1. Ik had trainer Gery Vink gevraagd of ik in de kampioenswedstrijd nog een keer mocht meedoen. Dat mocht. Ik viel een kwartier voor tijd in en scoorde er nog één."
Zit er dik inquote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:29 schreef kevin6188 het volgende:
Wat betreft de SCC's. Ben wel benieuwd wie erop komt te staan. Sjon?
Echt een topper is het denk ik niet.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:36 schreef Egamer het volgende:
[..]
Een nieuw talentje erbij, altijd leuk.
Van wikipedia: In 2000 trouwde Kluivert met zijn vriendin Angela, een huwelijk dat stand hield tot 2004. Ze hebben samen drie kinderen: Quincy (1997), Justin (1999) en Ruben (2001). De eerste twee spelen in de jeugd van Ajax (respectievelijk de E1 en F1), laatstgenoemde bij de Amsterdamse amateur club AFC. Sinds 2006 is Kluivert samen met styliste Rossana Lima. Op maandag 24 september 2007 kregen zij een zoontje: Shane Patrick Kluivert. Op maandag 28 januari 2008 zijn Kluivert en Rossana in Laren getrouwd.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 11:14 schreef jna het volgende:
Hou oud zijn die zoontjes van Kluivert trouwens?
Volgens mij wel ja, zoiets las ik de afgelopen weken.quote:
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 14:57 schreef Pritt het volgende:
Die arme Marco heeft heulemaal geen vakantie dit jaar.
Hopelijk begint hij wel met frisse moed aan Ajax en niet dat hij teleurgesteld raakt van het niveau prutsers wat we hier hebben rondlopen.
Minimaal 2 weken.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 14:57 schreef Pritt het volgende:
Die arme Marco heeft heulemaal geen vakantie dit jaar.
Benieuwd of het oude logo er weer op staatquote:Op zaterdag 21 juni 2008 16:34 schreef denthemen het volgende:
Fanshop dicht door nieuw shirt
vrijdag 20 juni, door ili, Amsterdam, 17:00u, ajax.nl
Ajax Fanshop 29 en 30 juni dicht
Amsterdam, 20 jun 2008
De Official Ajax Fanshop is zondag 29 en maandag 30 juni de hele dag gesloten. Dit in verband met de nieuwe Ajax-collectie waaronder het nieuwe shirt. de collectie word dingsdag gepresenteerd.
Op dinsdag 1 juli is de Fanshop vanaf 9.30 uur weer geopend.
Tevens tvp
Jorien?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:43 schreef D.zire het volgende:
Was die dat zoontje van Kluivert niet laatste geworden met hooghouden vorige seizoen?
hmm, heb nu wel in om het nieuwe shirt te zienquote:Op zaterdag 21 juni 2008 16:34 schreef denthemen het volgende:
Fanshop dicht door nieuw shirt
vrijdag 20 juni, door ili, Amsterdam, 17:00u, ajax.nl
Ajax Fanshop 29 en 30 juni dicht
Amsterdam, 20 jun 2008
De Official Ajax Fanshop is zondag 29 en maandag 30 juni de hele dag gesloten. Dit in verband met de nieuwe Ajax-collectie waaronder het nieuwe shirt. de collectie word dingsdag gepresenteerd.
Op dinsdag 1 juli is de Fanshop vanaf 9.30 uur weer geopend.
Tevens tvp
Dat is hier in de buurt.quote:
Jippie......quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:22 schreef Rejected het volgende:
Oranje eruit.![]()
Naja nu kan hij zich richten op Ajax![]()
Hij mag die Kolodin van vanavond wel meenemen, godskolere wat een kogels.quote:Op zondag 22 juni 2008 00:46 schreef marcb1974 het volgende:
Nu heb ik zin in Ajax, wil weten hoe van Basten en de rest het gaan oppakken. En wie er werkelijk komen als versterkingen
Ja klinkt vreemd maar bij Ajax klopt mijn hart sneller dan bij Oranje, terwijl ik nu wel enorm de pest in heb.quote:Op zondag 22 juni 2008 00:35 schreef _Mike_ het volgende:
Laat ik hem er zelf maar in koppen. Ajax ook niet.
Inderdaad zeg, leuke speler is dat.quote:Op zondag 22 juni 2008 00:51 schreef Radegast het volgende:
[..]
Hij mag die Kolodin van vanavond wel meenemen, godskolere wat een kogels.
Zo vreemd klinkt dat niet hoor.quote:Op zondag 22 juni 2008 00:54 schreef Rossoneri het volgende:
[..]
Ja klinkt vreemd maar bij Ajax klopt mijn hart sneller dan bij Oranje, terwijl ik nu wel enorm de pest in heb.
Ach, verdiend verloren. Nu heeft Marco tijd voor het belangrijke werkquote:Op zondag 22 juni 2008 00:54 schreef Rossoneri het volgende:
[..]
Ja klinkt vreemd maar bij Ajax klopt mijn hart sneller dan bij Oranje, terwijl ik nu wel enorm de pest in heb.
Henkie kaapt emquote:Panathinaikos lijft Ivanschitz definitief in
21/06/2008 21:45
Andreas Ivanschitz blijft ook komende jaren in Athene. Panathinaikos heeft de Oostenrijkse aanvaller definitief ingelijfd.
Panathinaikos lichtte de optie, waardoor de tijdelijke overgang van Ivanschitz definitief werd gemaakt. Red Bull Salzburg ontvangt zoals afgesproken anderhalf miljoen euro voor de 24-jarige Oostenrijkse spelmaker.
Ivanschitz was al twee seizoenen actief in de Griekse competitie. Onder meer Hannover 96 lonkte naar de 24-jarige middenvelder, die echter de voorkeur gaf aan een langer verblijf in Griekenland. De 42-jariuge international verlengde zijn contract voor die jaar.
Trainer Henk ten Cate kon daarnaast twee nieuwe gezichten verwelkomen. De Griekse jeugdinternational Lazaros Christodoulopoulos (21) komt over van PAOK Saloniki, dat ruim 3,5 miljoen euro incasseert.
Nou, dat was al een beledeging ja. Maar daarna Dinamo vond ik nog ergerquote:Op zondag 22 juni 2008 08:43 schreef denthemen het volgende:
Het was gister kut natuurlijk maar als Ajax fan heb je al zo vaak een kut gevoel gehad. Gister was ik wel pissig maar niet meer, toen Ajax er (wéér) uitging tegen Slavia, toen zat ik echt tegen het janken aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |