Ja, je bent goed op dreef zie ikquote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:48 schreef Radjesh het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Dat zal je
Bedoel je dat nummer? van T-spoon ofzo?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:48 schreef Hukkie het volgende:
Tsja, zo zie je maar weer waar sex on the beach je kan brengen.
Sylvana is niet van T-Spoon, hoorquote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:48 schreef Hukkie het volgende:
Tsja, zo zie je maar weer waar sex on the beach je kan brengen.
Winston met de moeilijke achternaam gaat de vaste presentator worden.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:58 schreef morpheus_at_work het volgende:
ach nog even en gordon presenteerd het
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:56 schreef Viking84 het volgende:
Sylvana is niet van T-Spoon, hoor. Ze zat ooit bij TMF. Jij bedoelt Linda Estelle
.
Allemaal latente homo's en dan vooral die Veldrat.quote:
vreselijk he waar the fuck is my lekkere bunskoekquote:Op vrijdag 20 juni 2008 18:46 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
Die doos dus. Die presenteert nu Boulevard. Laat dat mens zo snel mogelijk verhuizen in Iran ofzo. Domme doos.
ze presenteerde ooit een quiz genaamd sex on the beachquote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:56 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Bedoel je dat nummer? van T-spoon ofzo?
Volgens mij kwam die Sylvana Simons van Tmf,
Toen was TMF nog wel een beetje hip met Bridget, Fabienne enzo![]()
Omdat je aan de buis gekluisterd zat als dat ervoor kwam?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:18 schreef PeZu het volgende:
[..]
ze presenteerde ooit een quiz genaamd sex on the beach
waarom weet ik dit ook_!
ervoor? iets komt op de tv niet ervoorquote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:20 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Omdat je aan de buis gekluisterd zat als dat ervoor kwam?.
Ja, probeer de aandacht maar van je epic fail af te leidenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:21 schreef PeZu het volgende:
[..]
ervoor? iets komt op de tv niet ervoor
zou raar zijn als je je tv aan zet en opeens komt sylvana er voor, staat ze toch mooi (of beter lelijk) voor het beeld
ik schaam me er niet voor, ik was eigenlijk oprecht verbaast over je postquote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:27 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, probeer de aandacht maar van je epic fail af te leiden.
Zo zeggen ze dat.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:29 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik schaam me er niet voor, ik was eigenlijk oprecht verbaast over je post
in welk achterlijk dialect is dat danquote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zo zeggen ze dat.
"Komt er nog wat voor vanavond?".
nou bij sylvana zet ik liever de hond ervoorquote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zo zeggen ze dat.
"Komt er nog wat voor vanavond?".
Misschien moet je je snufferd eens buiten de deur steken, dan kon je constateren dat het een heel normale zegswijze is.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:32 schreef PeZu het volgende:
[..]
in welk achterlijk dialect is dat dan_!
ja muts, ik ben er dikwijls daarom vraag ik ook in welk dialect want hier in de regio heb ik dat echt nog nooit iemand horen zeggenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:33 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Misschien moet je je snufferd eens buiten de deur steken, dan kon je constateren dat het een heel normale zegswijze is.
Ik vind het huidige onderwerp interessanter dan Sylvana Simons eigenlijk.quote:
Ik heb er werkelijk nog nooit van gehoord. Het is een vreemde uitdrukking.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:33 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Misschien moet je je snufferd eens buiten de deur steken, dan kon je constateren dat het een heel normale zegswijze is.
nee, komt van snuffen, zie wikipedia snuffelpaalquote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:16 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ik heb er werkelijk nog nooit van gehoord. Het is een vreemde uitdrukking.
Het lijkt me wat Fries.
Na Daphne zal alles en iedereen tegenvallen.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:16 schreef Florian_ het volgende:
WAT?!Gaat dat mens het doen ipv Daphne? Daphne is geil, sexy, cool, vet, hot en hipperdepip, die Sylvana is bleh
ja maar de overgang van de lieve sympathieke dahpne naar die sacherijnig trut is wel erg groot, ik kijk echt niet meer hoorquote:Op zaterdag 21 juni 2008 15:59 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Na Daphne zal alles en iedereen tegenvallen.Doe net als ik: kijk geen nieuwe afleveringen meer.
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:55 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, je bent goed op dreef zie ik.
Had ik maar niks gezegd.
RTL Boulevard was Beau's geesteskind.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 15:59 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Na Daphne zal alles en iedereen tegenvallen.Doe net als ik: kijk geen nieuwe afleveringen meer.
Ik blader sinds vorige week niet meer in Nederlandse TV-gidsen.quote:Op zaterdag 24 april 2010 00:07 schreef borisz het volgende:
Een kick is gerechtvaardigd. Die stomme reclame voor haar nieuwe programma. Vreselijk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |